A Master in Business Administration (EMBA) reagál növekvő mértékű kereslet, hogy a vezetők és a vállalkozók a nap.

Szempontok, mint a hozzáadott érték, a válasz a globális környezet, differenciálódás révén a vállalati kultúra, a társadalmi felelősségvállalás, a tudásmenedzsment, a hangsúly az érintettek (érdekeltek) és stratégiai szempontból emberek kezelése, a sok közül, kénytelenek vagyunk az élethosszig tartó tanulás, ha azt akarjuk, hogy a hatékony és eredményes elvégzéséhez a felelősséget.

jellemzői

MBA végrehajtó hatalom:

  • A stratégiai vízió.
  • Hatékony döntéshozatal.
  • Emberek kezelése.
  • Nemzetközi szempontból.
  • Vállalkozói.

Differentials tényezők

  • Tartalom igazítani a valóságot az üzleti és azonnal alkalmazni kell továbbítani a kar kiválóan vezetői és szakmai profilját.
  • Fejlesztése vezetői készségek, tapasztalatok és alkalmazkodik a karrier minden résztvevő.
  • Dinamikus tapasztalatok, mind a résztvevők között, és a tanárok.
  • Előmozdítása csapatmunka, csinál a legtöbb értékelések munkacsoportok alapján a fejlesztés valós eseteket. Úgy tört hatszor csapat a lehetőséget, hogy befolyásolja az összes résztvevő.
  • Befejezése a végleges projekt megvalósítását is magában foglalja a vállalkozói kezdeményezést, ami egy cég erre a célra és a fejlődő saját üzleti tervet.

teljes képzés

Ez egy mester, amely középpontjában a stratégia, pénzügyi és marketing, amely magában foglalja specialitásokat Digital Economy (képzés acreditadapor Intézet Digital Economy ESIC), a feltörekvő piacok, az innováció és a vállalkozói szellemet.

Student Profile

A diákok a mi Executive MBA proaktív emberek hajlandók támogatni a karrier irányelv vagy vállalják a menedzsment a vállalat, a szétválás az azonos, vagy hatálya jellemzi döntéshozatal és erőforrás-gazdálkodás körülmények közelítő nagy címet.

Ahhoz, hogy, és képes legyen részt venni ezen a Executive MBA kell kitölteni a felsőoktatás és a birtokában kielégítő tanulmányi eredménye, amely magában foglalja az üzleti angol nyelvtudást.

Az alkoholtartalom-növelés között EMBA résztvevők megkövetelik a szakmai tapasztalat felelős pozíciót. Minden más érdeme, a szakmai és személyes fogják értékelni a Felvételi Bizottság.

Szakmai hatálya alá tartozó területeken az ügyvezető MBA ESIC:

  • Főigazgatóság.
  • Intézeti irányba.
  • Business Unit Management.
  • Cím vagy KKV menedzsment.
  • Üzleti tanácsadó.
  • Alapító partnere és / vagy promoter vállalkozói tevékenységet.

módszertan

  • A tudás megszerzése.
  • Készségfejlesztés.
  • Tapasztalatcserét.
  • proaktív megközelítést a döntéshozatal és az emberek kezelése.
  • tanítási és szerepjáték ülés.
  • és dinamikus interaktív üzleti szimulációk.

Egy esélyt, hogy élni az Executive MBA, sajátosságai az élet vállalatvezetők városában, ahol a döntéshozatal igényel folyamatos elemzését változók befolyásolják, és tanulmányozza az eredmények ellen ami azt kell elérni, hogy az új döntéseket.

program

A Emba program zajlik körülbelül 14-15 hónap, elérte a 18 hónapig fejlesztése a projekt végső, kezdődik a 9. hónapban EMBA októberben kezdődik és februárban minden tanév és osztályok kerül sor pénteken 17:00-22:00 (16:30-21:30 bizonyos campus), és szombaton 9:00-14:00. Kivételesen akkor is kialakulhat egy szemináriumot a szombat délután és néhány oktató Final Project hétköznap 19:00.

A tudományos program van osztva 9 modulok teszik ki a fő területei az üzleti és vezetői alapvető kompetenciák szükségesek a munka egy versenyképes üzleti környezet. Ezen kívül, mint differenciáló, a Emba ad egy különleges jelentősége a környezetvédelem és a vállalati (Strategic Management), pénzügyi és marketing és értékesítési menedzsment. Ezután a program részletes bemutató szemináriumok, amelyek az egyes modulokat. (Program változhatnak)

Környezetvédelmi és üzleti (stratégiai menedzsment) - óra: 90

  1. Üzleti projekt.
  2. A kezelési funkciót.
  3. Elemzés a gazdasági környezet.
  4. A szerkezet a szervezet.
  5. Menedzsment és stratégiai tervezés.
  6. Az innováció és az új üzleti modellek a digitális világban
  7. Adózás a társaság.
  8. Corporate Risk Management.
  9. vállalatirányítás és a vállalati társadalmi felelősségvállalás.

Pénzügy - óra: 90

  1. Számviteli információs rendszerek.
  2. Költség rendszerek.
  3. pénzügyi gazdasági diagnózist.
  4. pénzügyi számítás.
  5. Likviditáskezelés.
  6. pénzállomány kezelése
  7. Investments.
  8. Finanszírozás.
  9. Üzleti értékelést.
  10. Pénzügyi tervezés és ellenőrzés.

Marketing és értékesítési menedzsment - óra: 90

  1. A marketing orientáció a szervezet.
  2. Stratégiai marketing: a fogyasztói magatartás, szegmentáció és pozicionálás.
  3. A marketing tervet.
  4. kereskedelmi kutatás.
  5. A termékek és szolgáltatások.
  6. A védjegy, mint differenciálódási faktor.
  7. Az ár.
  8. Distribution.
  9. E-kereskedelem.
  10. Kereskedelmi kommunikáció.
  11. Cím kereskedelmi felszerelések.
  12. integrált digitális marketing.

Operations - óra: 30

  1. Műveleti stratégia.
  2. Műveletek tervezése és innováció.
  3. működési folyamatok az ellátási lánc.
  4. A minőségirányítási.

Információs rendszerek kezelése - óra: 30

  1. Információs rendszerek.
  2. A scorecard.
  3. Kvantitatív módszerek a döntéshozatal.
  4. Analitikai és mutatók digitális ökoszisztéma.

Ügyvezető Emberek - óra: 45

  1. HR tervezés
  2. Kiválasztása és képzése.
  3. A teljesítmény értékelése és kompenzációs rendszerek.
  4. Tehetséggondozás.
  5. Vezetés és a motiváció.
  6. Munkaügyi és szociális kapcsolatok.

Nemzetközi köre - óra: 50

  1. Nemzetközivé stratégiákat.
  2. International Finance.
  3. Nemzetközi marketing.
  4. feltörekvő piacokon.
  5. Globális gondolkodásmód.

A vezetői készségek fejlesztése - tanítási óra: 55

  1. Cselekvési terv a személyes fejlődésre.
  2. Csoport kialakulása és a csapatmunka.
  3. A találkozók levezetése.
  4. interperszonális kommunikáció.
  5. stratégiai tárgyalások.
  6. Változás menedzsment.
  7. A hasznosságát coaching a cég.

Vállalkozási és Enterprise Project Management - óra: 70

  1. A kreativitás és az innováció.
  2. vállalati környezetben.
  3. A szerkezet egy üzleti tervet.
  4. Projekt menedzsment.
  5. Finanszírozási megoldások a vállalkozók számára.
  6. üzleti projekt (képzés).

A program mutatja be az összefüggés a modulok és a várható tanulási célok (OAE) a fent leírt és a különböző értékelések.

rangsor Associates

  • ESIC a 27 legjobb nemzetközi üzleti iskolák tanítási MBA.
  • ESIC, a „top” a legjobb üzleti iskolák Spanyolországban és a világon
  • A EMBA ESIC között a top 100 Executive MBA a világ elfoglaló 29. pozíciót Európában.
  • ESIC található a top 100 MBA a világon, és a top 50 Marketing (Master in Marketing Management -MiM-) az Executive MBA (Emba) Pénzügyi és (MDF).
  • ESIC van elhelyezve 12. World Business School.
  • MBA elismerést.
Program oktatási nyelve:
Spanyol

3 további kurzus ESIC Business & Marketing School »

Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
Duration
18 hónapok
Részidős oktatás
Price
17,300 EUR
Beiratkozás Malaga, Navarra, Sevilla, Zaragoza, Bilbao és Granada: € 17,300.00; Valencia beiratkozási arány: € 18,550.00; Beiratkozás Madrid és a Barcelona: € 22,900.00
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Location
Jelentkezési határidő
End Date
Location
Jelentkezési határidő
End Date
Location
Jelentkezési határidő
End Date
Location
Jelentkezési határidő
End Date
Location
Jelentkezési határidő
End Date
Location
Jelentkezési határidő
End Date
Location
Jelentkezési határidő
End Date