Full-time MBA program

Általános információk

3 locations available

Program leírás

A teljes munkaidős MBA program egy dinamikus 15 hónapos, hétköznapi, nappali tananyag, felajánlott a Midland, Michigan helyen csak.

Ki a nappali tagjelölt a DeVos-ban?


• Egyéni egyetemi kurzus
• Egyéni, különböző szakmai végzettséggel
• Keresi a multikulturális globális tanulási környezetet
• képes teljesíteni időt és erőfeszítést, hogy be kell meríteni egy teljes idejű MBA tananyag.

Kötelező tanterv

Az egyéni viselkedés elemzése
Gazdasági szemlélet és elemzés
Kvantitatív módszerek és problémamegoldás
Vezetés, vezetés és befolyás
Vezetői számvitel és ellenőrzés
Üzleti menedzsment szimuláció és gyakorlatok
Vezetői pénzügyek
Vezetői marketing
Operációkezelés
Vezetői gazdaságtan
Vállalati pénzügyi menedzsment
Üzleti stratégia
A vezetői perspektíva
Vállalati stratégia
Vezetői és vezetői szimuláció
Vállalkozói szellem
Vállalkozói projekt

Összes kredit: 68

Utoljára frissítve Szeptember 2017

Az iskoláról

Értékek és filozófia Az első és legfontosabb, DeVos értékek a diákok és azok fejlődését. A diplomások jelennek meg, mint vezetők, menedzserek és vállalkozók teljes körű megértéséhez fontos a piaci al ... Tovább

Értékek és filozófia Az első és legfontosabb, DeVos értékek a diákok és azok fejlődését. A diplomások jelennek meg, mint vezetők, menedzserek és vállalkozók teljes körű megértéséhez fontos a piaci alapú gazdaság az egyéni szabadság, a választás és a felelősség. DeVos át a diákok a rendkívül hatékony vezetők és menedzserek számára azokat az ismereteket, hogy: Megtalálja és kijavítja a problémákat. Azonosítani és lehetőségek kihasználására. Hozzon létre egy jövőképet, és képes másokat, hogy kövessék. Emelje fel a teljesítményét a beosztottak, felettesek és társaik. Jelentős része az irányítási és vezetői fejlesztési növelnie kell az érzelmi kompetenciák. A legtöbb MBA programok középpontjában szinte kizárólag a szellemi képességek fejlesztésére. Bár fontos, ezek a kognitív kompetenciák, illetve IQ (ismeretek, elemzés, érvelés, és a logika) másodlagos fontosságúak az érzelmi kompetenciák vagy EQ (öntudat, az önigazgatás, a társadalmi tudatosságot, és-kezelő szoftverek). A kutatás azt javasolta, hogy EQ egy sokkal jelentősebb vezető a munkahelyi siker, mint az IQ. EQ, míg ösztönös jellegű, lehet tanulni. A szellemi fejlődés több, mint hozzáadásával új elméletek, eszközök és technikák. A tanulás megközelítésének egy üzleti projekt új gondolkodásmód, egyedi minden egyén személyes erősségeit, a tanulás fejlesztése ember ebben a folyamatban, és a tanulás szükséges eszközökkel fellépni üzleti megoldások alapvető fontosságúak a DeVos különbséget. Végül a diák központú környezetben, a diákok fejleszteni a képességét, hogy a különböző perspektívák különböző tudományágak, ágazatok, kultúrák, földrajzi, és különösen a különböző emberek. DeVos diákok diplomás, a szakmai készségek gyakorolt ​​a nemzetközi üzleti vezetők. Kevesebb
Belországi , Trója , Montreux + 2 Több Kevesebb