GEMBA: Master of Business Administration a globális üzleti menedzsment

Thammasat Business School

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

EFMD Equis Accredited
AACSB Accredited

GEMBA: Master of Business Administration a globális üzleti menedzsment

Thammasat Business School

A GEMBA-ról

A Master of Business Administration program a Global Business Management célja azoknak, akik legalább 3 éves tapasztalattal szerzett keresési oklevelet minden területen.

A program hangsúlyt fektet az esettanulmányokra, a bevált gyakorlatokra és a dinamikus tanulási tapasztalatokra, amelyek lehetővé teszik a diákok számára, hogy a keleti és nyugati üzleti stratégiákat irányítsák olyan területeken, mint a menedzsment, a pénzügy, a marketing, az innováció, a digitális vállalkozások és a globális üzleti tevékenységek.

MIÉRT GEMBA TBS?

Kompakt

  • 36 kredit 17 hónapban (3 félév és 1 nyár)
  • A tantárgyakat olyan "modulokban" kínálják fel, amelyek tömör, interaktív és produktív tantermi élményt nyújtanak

PROGRAM ÁTTEKINTÉS

A részletek a Master of Business Administration (MBA) a Global Business Management az alábbiak szerint

Kötelező tanfolyamok

Üzleti modell a globalizált világban

  • Stratégiák és esettanulmányok a különböző gazdasági és társadalmi feltételekkel rendelkező országokban működő szervezetek számára. A vállalati vezetés, marketing, humán erőforrás és működési kérdéseket vitatják meg az egyesülési és beszerzési helyzetekben.

Globális fogyasztók és marketing

  • A különböző piaci szintek - például a Business to Business és a Business-to-Consumer - fogyasztói igényeit elemzik. A különböző országokban és környezetekben a fogyasztók jellemzői és szegmensei kerülnek megvitatásra. A kurzus azt is megmagyarázza, hogy az üzletpolitika és marketingstratégia hogyan fejlődik és reagál a fogyasztók igényeire, különösen a digitális korban.

Döntéshozatal a számvitel használatával

  • A vállalat számviteli és pénzügyi információinak felhasználása a vezetői elemzéshez, tervezéshez és döntéshozáshoz. Az ügyvezető esettanulmányait a számviteli és pénzügyi információk felhasználásával mérik a cég teljesítményét.

ASEAN gazdasági közösség

  • Az ASEAN földrajzi, gazdasági és társadalmi környezetét, mint üzleti lehetőségeket ebben a régióban. Az ASEAN iparágainak és vállalkozásainak irányai és trendjei.

ASEAN Gazdasági Közösség II

  • Esettanulmányok azokról a sikeres vállalatokról, amelyeknek lábnyomuk van az ASEAN-ban és azok marketing-, menedzsment- és pénzügyi stratégiáiban. A hosszú távú versenyelőny fenntartásának kihívásait tárgyaljuk.

Vezérigazgató Vision Series I

  • Vezérigazgatói víziója a sikeres globalizált vállalatokról. Ide tartozik az üzletpolitika, a marketing, a pénzügy

Vezérigazgató Vision Series II

  • Vezérigazgatói víziója a sikeres globalizált vállalatokról. Ez magában foglalja az irányítási stratégiát, a szervezeti változásokat és az innovációt. A diákok különböző országok esettanulmányait vizsgálják.

Vezetés a globális üzleti életben

  • Tanulmányozzák a vezetők szerepét az emberek különbségeinek, csapatainak és kulturális sokféleségének irányításában. Meg fogják vitatni a vezetők elvét is, akiknek látása és szenvedélyes a globális üzleti változás.

Globális üzleti stratégiai menedzsment

  • A szervezet irányítási stratégiáit megvitattuk. Beszámolnak továbbá a belső és külső környezeti értékelésről, valamint a regionális és globális versenyképességre vonatkozó üzleti stratégiák kidolgozásának folyamatáról.

Globális üzleti pénzügy

  • A pénzügyi tervezés alapelvei a vállalat céljának, túlélésének és sikerének. Esettanulmányok a végrehajtó pénzügyi stratégiájáról. Ez azt is magában foglalja, hogy a CFO hogyan kezeli az üzleti tevékenységet a vállalat versenyképessége szempontjából a különböző országokban.

Innovációs menedzsment a globális üzleti életben

  • A cég innovációs fejlesztési folyamata és innovációs menedzsment stratégiája a globalizált üzleti életben. Esettanulmányok a sikeres innovációról a különböző piacokon. Ez azt is magában foglalja, hogy a cég hogyan reagál a változásra és az innovációra.

Választható kurzusok

Szeminárium a szervezet menedzsmentjében

  • A vállalat irányításával kapcsolatos kilátások megvitatása és a globális üzleti tevékenység elérésének legfontosabb sikertényezői. Ez magában foglalja az üzleti struktúrát, a szervezeti felépítést és a cég stratégiáját az üzleti terjeszkedés különböző formáira.

Szeminárium a globális marketing menedzsmentben

  • Megbeszélés a cég marketingjéről és a globális üzleti marketing kulcsfontosságú sikertényezőiről. Ez magában foglalja az esettanulmányok megvitatását a globális branding stratégiában.

Szeminárium a globális humánerőforrás menedzsmentben

  • A vállalat emberi erőforrás menedzselésével és a humán erőforrások fejlesztésével kapcsolatos perspektívák megvitatása a globális üzleti életben. Ez magában foglalja a munkaerő kiválasztását, kiválasztását, fejlesztését, teljesítményértékelését és a vezetők és vezetők kompenzációját a globális üzleti tevékenységek különböző szintjein.

Független tanulmány

Független tanulmány

  • A globális üzleti menedzsment szempontjából jelentős kérdések kutatása. Ez például a globális marketing, pénzügy, műveletek, emberi erőforrások vagy innováció területére terjedhet ki. Egy független tanulmány elkészítése tanácsadói konzultáció és felügyelet alatt.

TÁMOGATÓ TANULMÁNY TERV

ADMINISZTRATÍV KÖVETELMÉNYEK

  • Bachelor diploma vagy azzal egyenértékű (bármely területen) akkreditált intézménytől, Thaiföldről vagy a tengerentúlon 3 év szakmai tapasztalattal , vagy A TBS Bachelor diplomás végzettséggel 3,00 halmozott GPA és 6 kredit Internship .
  • Egy angol nyelvű vizsga (az egyetem által meghatározott módon), legfeljebb két évig, a felvétel utolsó időpontjáig.
    • a. TU-GET pontszám legalább 550, vagy
    • b. TOEFL pontszám legalább 550 a papír alapú, vagy legalább 213 a számítógéppel, vagy legalább 79 az Internet-alapú, vagy
    • c. Az IELTS pontszám legalább 6,5
  • Ebben az esetben a diákok, akik anyanyelvi anyanyelvűek.
  • Ha a jelöltek nem rendelkeznek a fentiek szerinti angol teszttel, és legalább 400-at, vagy TOEFL papír alapú legalább 400 / számítógépes alapú legalább 97 / Internet-alapú legalább 32, legalább 32 vagy IELTS legalább 4,5, a pályázóknak legalább 3,00 fővel rendelkező GPA-val kell rendelkezniük, vagy kutatási kiadványaik vagy vezetői tapasztalataik vannak. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a jelentkezőknek legalább 2 évig kell az angol nyelvvizsgát eljuttatniuk a felvétel utolsó időpontjáig. Ebben az esetben a program el tudja fogadni a jelölteket, és a pályázóknak be kell nyújtaniuk az egyetem által megkövetelt angol pontszámot a Független Tanulmány megvizsgálása előtt. Ha nem, akkor a jelölteket automatikusan el kell utasítani a programból.
  • Célkitűzés és / vagy a legfeljebb egy oldalra vonatkozó releváns állás- / üzleti tapasztalat bemutatása .
  • Az angol interjú tesztet az egyetem által kijelölt bizottság átadja. Azok, akik tengerentúli székhellyel rendelkeznek, mentesülhetnek Thaiföldön folytatott beszélgetés alól, és a programbizottság alternatív eljárást fog megvizsgálni.

BEADÁSI DÁTUMOK

PROGRAM DÍJAK

TÁMOGATÁSI DÍJAK

Baht 650,000 (thai diákok) és 704,000 baht (nemzetközi diákok), akik oktatást, oktatási anyagokat és a legtöbb étkezést tartanak az órákon.

TÖBBLETKÖLTSÉG

A járatok, a helyi utazási költségek és a szállás nem szerepel a fenti tandíjban. Ez a többletköltség, amely teljes mértékben felelős a kérelmezőtől, megközelítőleg 300 000 Baht.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve June 1, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
aug. 2019
Duration
Időtartam
17 hónapok
Nappali
Price
ár
704,000 THB
650 000 baht (thai diákok); Baht 704,000 (nemzetközi diákok)
Locations
Thaiföld - Bangkok
Kezdet : aug. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
aug. 2019
Thaiföld - Bangkok
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Videók

GEMBA

VDO KPMG