Hivatalos Leírás

EFMD Equis Accredited
AACSB Accredited

A GEMBA-ról

A Master of Business Administration program a Global Business Management célja azoknak, akik legalább 3 éves tapasztalattal szerzett keresési oklevelet minden területen.

A program hangsúlyt fektet az esettanulmányokra, a bevált gyakorlatokra és a dinamikus tanulási tapasztalatokra, amelyek lehetővé teszik a diákok számára, hogy a keleti és nyugati üzleti stratégiákat irányítsák olyan területeken, mint a menedzsment, a pénzügy, a marketing, az innováció, a digitális vállalkozások és a globális üzleti tevékenységek.

MIÉRT GEMBA TBS?

Kompakt

  • 36 kredit 17 hónapban (3 félév és 1 nyár)
  • A tantárgyakat olyan "modulokban" kínálják fel, amelyek tömör, interaktív és produktív tantermi élményt nyújtanak

PROGRAM ÁTTEKINTÉS

A részletek a Master of Business Administration (MBA) a Global Business Management az alábbiak szerint

Kötelező tanfolyamok

Üzleti modell a globalizált világban

  • Stratégiák és esettanulmányok a különböző gazdasági és társadalmi feltételekkel rendelkező országokban működő szervezetek számára. A vállalati vezetés, marketing, humán erőforrás és működési kérdéseket vitatják meg az egyesülési és beszerzési helyzetekben.

Globális fogyasztók és marketing

  • A különböző piaci szintek - például a Business to Business és a Business-to-Consumer - fogyasztói igényeit elemzik. A különböző országokban és környezetekben a fogyasztók jellemzői és szegmensei kerülnek megvitatásra. A kurzus azt is megmagyarázza, hogy az üzletpolitika és marketingstratégia hogyan fejlődik és reagál a fogyasztók igényeire, különösen a digitális korban.

Döntéshozatal a számvitel használatával

  • A vállalat számviteli és pénzügyi információinak felhasználása a vezetői elemzéshez, tervezéshez és döntéshozáshoz. Az ügyvezető esettanulmányait a számviteli és pénzügyi információk felhasználásával mérik a cég teljesítményét.

ASEAN gazdasági közösség

  • Az ASEAN földrajzi, gazdasági és társadalmi környezetét, mint üzleti lehetőségeket ebben a régióban. Az ASEAN iparágainak és vállalkozásainak irányai és trendjei.

ASEAN Gazdasági Közösség II

  • Esettanulmányok azokról a sikeres vállalatokról, amelyeknek lábnyomuk van az ASEAN-ban és azok marketing-, menedzsment- és pénzügyi stratégiáiban. A hosszú távú versenyelőny fenntartásának kihívásait tárgyaljuk.

Vezérigazgató Vision Series I

  • Vezérigazgatói víziója a sikeres globalizált vállalatokról. Ide tartozik az üzletpolitika, a marketing, a pénzügy

Vezérigazgató Vision Series II

  • Vezérigazgatói víziója a sikeres globalizált vállalatokról. Ez magában foglalja az irányítási stratégiát, a szervezeti változásokat és az innovációt. A diákok különböző országok esettanulmányait vizsgálják.

Vezetés a globális üzleti életben

  • Tanulmányozzák a vezetők szerepét az emberek különbségeinek, csapatainak és kulturális sokféleségének irányításában. Meg fogják vitatni a vezetők elvét is, akiknek látása és szenvedélyes a globális üzleti változás.

Globális üzleti stratégiai menedzsment

  • A szervezet irányítási stratégiáit megvitattuk. Beszámolnak továbbá a belső és külső környezeti értékelésről, valamint a regionális és globális versenyképességre vonatkozó üzleti stratégiák kidolgozásának folyamatáról.

Globális üzleti pénzügy

  • A pénzügyi tervezés alapelvei a vállalat céljának, túlélésének és sikerének. Esettanulmányok a végrehajtó pénzügyi stratégiájáról. Ez azt is magában foglalja, hogy a CFO hogyan kezeli az üzleti tevékenységet a vállalat versenyképessége szempontjából a különböző országokban.

Innovációs menedzsment a globális üzleti életben

  • A cég innovációs fejlesztési folyamata és innovációs menedzsment stratégiája a globalizált üzleti életben. Esettanulmányok a sikeres innovációról a különböző piacokon. Ez azt is magában foglalja, hogy a cég hogyan reagál a változásra és az innovációra.

Választható kurzusok

Szeminárium a szervezet menedzsmentjében

  • A vállalat irányításával kapcsolatos kilátások megvitatása és a globális üzleti tevékenység elérésének legfontosabb sikertényezői. Ez magában foglalja az üzleti struktúrát, a szervezeti felépítést és a cég stratégiáját az üzleti terjeszkedés különböző formáira.

Szeminárium a globális marketing menedzsmentben

  • Megbeszélés a cég marketingjéről és a globális üzleti marketing kulcsfontosságú sikertényezőiről. Ez magában foglalja az esettanulmányok megvitatását a globális branding stratégiában.

Szeminárium a globális humánerőforrás menedzsmentben

  • A vállalat emberi erőforrás menedzselésével és a humán erőforrások fejlesztésével kapcsolatos perspektívák megvitatása a globális üzleti életben. Ez magában foglalja a munkaerő kiválasztását, kiválasztását, fejlesztését, teljesítményértékelését és a vezetők és vezetők kompenzációját a globális üzleti tevékenységek különböző szintjein.

Független tanulmány

Független tanulmány

  • A globális üzleti menedzsment szempontjából jelentős kérdések kutatása. Ez például a globális marketing, pénzügy, műveletek, emberi erőforrások vagy innováció területére terjedhet ki. Egy független tanulmány elkészítése tanácsadói konzultáció és felügyelet alatt.

TÁMOGATÓ TANULMÁNY TERV

ADMINISZTRATÍV KÖVETELMÉNYEK

  • Bachelor diploma vagy azzal egyenértékű (bármely területen) akkreditált intézménytől, Thaiföldről vagy a tengerentúlon 3 év szakmai tapasztalattal , vagy A TBS Bachelor diplomás végzettséggel 3,00 halmozott GPA és 6 kredit Internship .
  • Egy angol nyelvű vizsga (az egyetem által meghatározott módon), legfeljebb két évig, a felvétel utolsó időpontjáig.
    • a. TU-GET pontszám legalább 550, vagy
    • b. TOEFL pontszám legalább 550 a papír alapú, vagy legalább 213 a számítógéppel, vagy legalább 79 az Internet-alapú, vagy
    • c. Az IELTS pontszám legalább 6,5
  • Ebben az esetben a diákok, akik anyanyelvi anyanyelvűek.
  • Ha a jelöltek nem rendelkeznek a fentiek szerinti angol teszttel, és legalább 400-at, vagy TOEFL papír alapú legalább 400 / számítógépes alapú legalább 97 / Internet-alapú legalább 32, legalább 32 vagy IELTS legalább 4,5, a pályázóknak legalább 3,00 fővel rendelkező GPA-val kell rendelkezniük, vagy kutatási kiadványaik vagy vezetői tapasztalataik vannak. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a jelentkezőknek legalább 2 évig kell az angol nyelvvizsgát eljuttatniuk a felvétel utolsó időpontjáig. Ebben az esetben a program el tudja fogadni a jelölteket, és a pályázóknak be kell nyújtaniuk az egyetem által megkövetelt angol pontszámot a Független Tanulmány megvizsgálása előtt. Ha nem, akkor a jelölteket automatikusan el kell utasítani a programból.
  • Célkitűzés és / vagy a legfeljebb egy oldalra vonatkozó releváns állás- / üzleti tapasztalat bemutatása .
  • Az angol interjú tesztet az egyetem által kijelölt bizottság átadja. Azok, akik tengerentúli székhellyel rendelkeznek, mentesülhetnek Thaiföldön folytatott beszélgetés alól, és a programbizottság alternatív eljárást fog megvizsgálni.

BEADÁSI DÁTUMOK

PROGRAM DÍJAK

TÁMOGATÁSI DÍJAK

Baht 650,000 (thai diákok) és 704,000 baht (nemzetközi diákok), akik oktatást, oktatási anyagokat és a legtöbb étkezést tartanak az órákon.

TÖBBLETKÖLTSÉG

A járatok, a helyi utazási költségek és a szállás nem szerepel a fenti tandíjban. Ez a többletköltség, amely teljes mértékben felelős a kérelmezőtől, megközelítőleg 300 000 Baht.

Program oktatási nyelve:
Angol
Utoljára frissítve June 1, 2018
This course is Nappali bejárós
Start Date
Duration
17 hónapok
Nappali
Price
704,000 THB
650 000 baht (thai diákok); Baht 704,000 (nemzetközi diákok)
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
Jelentkezési határidő
Location
Jelentkezési határidő
End Date

GEMBA

VDO KPMG