GEMBA: Master of Business Administration a globális üzleti menedzsment
Thammasat Business School
Kulcs információ
Campus helye
Bangkok, Thaiföld
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
17 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
THB 704 000 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 650 000 baht (thai diákok); Baht 704,000 (nemzetközi diákok)
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A GEMBA-ról
A Master of Business Administration program a Global Business Management célja azoknak, akik legalább 3 éves tapasztalattal szerzett keresési oklevelet minden területen.
A program hangsúlyt fektet az esettanulmányokra, a bevált gyakorlatokra és a dinamikus tanulási tapasztalatokra, amelyek lehetővé teszik a diákok számára, hogy a keleti és nyugati üzleti stratégiákat irányítsák olyan területeken, mint a menedzsment, a pénzügy, a marketing, az innováció, a digitális vállalkozások és a globális üzleti tevékenységek.
MIÉRT GEMBA TBS?
Kompakt
- 36 kredit 17 hónapban (3 félév és 1 nyár)
- A tantárgyakat olyan "modulokban" kínálják fel, amelyek tömör, interaktív és produktív tantermi élményt nyújtanak
PROGRAM ÁTTEKINTÉS
A részletek a Master of Business Administration (MBA) a Global Business Management az alábbiak szerint
Kötelező tanfolyamok
Üzleti modell a globalizált világban
- Stratégiák és esettanulmányok a különböző gazdasági és társadalmi feltételekkel rendelkező országokban működő szervezetek számára. A vállalati vezetés, marketing, humán erőforrás és működési kérdéseket vitatják meg az egyesülési és beszerzési helyzetekben.
Globális fogyasztók és marketing
- A különböző piaci szintek - például a Business to Business és a Business-to-Consumer - fogyasztói igényeit elemzik. A különböző országokban és környezetekben a fogyasztók jellemzői és szegmensei kerülnek megvitatásra. A kurzus azt is megmagyarázza, hogy az üzletpolitika és marketingstratégia hogyan fejlődik és reagál a fogyasztók igényeire, különösen a digitális korban.
Döntéshozatal a számvitel használatával
- A vállalat számviteli és pénzügyi információinak felhasználása a vezetői elemzéshez, tervezéshez és döntéshozáshoz. Az ügyvezető esettanulmányait a számviteli és pénzügyi információk felhasználásával mérik a cég teljesítményét.
ASEAN gazdasági közösség
- Az ASEAN földrajzi, gazdasági és társadalmi környezetét, mint üzleti lehetőségeket ebben a régióban. Az ASEAN iparágainak és vállalkozásainak irányai és trendjei.
ASEAN Gazdasági Közösség II
- Esettanulmányok azokról a sikeres vállalatokról, amelyeknek lábnyomuk van az ASEAN-ban és azok marketing-, menedzsment- és pénzügyi stratégiáiban. A hosszú távú versenyelőny fenntartásának kihívásait tárgyaljuk.
Vezérigazgató Vision Series I
- Vezérigazgatói víziója a sikeres globalizált vállalatokról. Ide tartozik az üzletpolitika, a marketing, a pénzügy
Vezérigazgató Vision Series II
- Vezérigazgatói víziója a sikeres globalizált vállalatokról. Ez magában foglalja az irányítási stratégiát, a szervezeti változásokat és az innovációt. A diákok különböző országok esettanulmányait vizsgálják.
Vezetés a globális üzleti életben
- Tanulmányozzák a vezetők szerepét az emberek különbségeinek, csapatainak és kulturális sokféleségének irányításában. Meg fogják vitatni a vezetők elvét is, akiknek látása és szenvedélyes a globális üzleti változás.
Globális üzleti stratégiai menedzsment
- A szervezet irányítási stratégiáit megvitattuk. Beszámolnak továbbá a belső és külső környezeti értékelésről, valamint a regionális és globális versenyképességre vonatkozó üzleti stratégiák kidolgozásának folyamatáról.
Globális üzleti pénzügy
- A pénzügyi tervezés alapelvei a vállalat céljának, túlélésének és sikerének. Esettanulmányok a végrehajtó pénzügyi stratégiájáról. Ez azt is magában foglalja, hogy a CFO hogyan kezeli az üzleti tevékenységet a vállalat versenyképessége szempontjából a különböző országokban.
Innovációs menedzsment a globális üzleti életben
- A cég innovációs fejlesztési folyamata és innovációs menedzsment stratégiája a globalizált üzleti életben. Esettanulmányok a sikeres innovációról a különböző piacokon. Ez azt is magában foglalja, hogy a cég hogyan reagál a változásra és az innovációra.
Választható kurzusok
Szeminárium a szervezet menedzsmentjében
- A vállalat irányításával kapcsolatos kilátások megvitatása és a globális üzleti tevékenység elérésének legfontosabb sikertényezői. Ez magában foglalja az üzleti struktúrát, a szervezeti felépítést és a cég stratégiáját az üzleti terjeszkedés különböző formáira.
Szeminárium a globális marketing menedzsmentben
- Megbeszélés a cég marketingjéről és a globális üzleti marketing kulcsfontosságú sikertényezőiről. Ez magában foglalja az esettanulmányok megvitatását a globális branding stratégiában.
Szeminárium a globális humánerőforrás menedzsmentben
- A vállalat emberi erőforrás menedzselésével és a humán erőforrások fejlesztésével kapcsolatos perspektívák megvitatása a globális üzleti életben. Ez magában foglalja a munkaerő kiválasztását, kiválasztását, fejlesztését, teljesítményértékelését és a vezetők és vezetők kompenzációját a globális üzleti tevékenységek különböző szintjein.
Független tanulmány
Független tanulmány
- A globális üzleti menedzsment szempontjából jelentős kérdések kutatása. Ez például a globális marketing, pénzügy, műveletek, emberi erőforrások vagy innováció területére terjedhet ki. Egy független tanulmány elkészítése tanácsadói konzultáció és felügyelet alatt.
TÁMOGATÓ TANULMÁNY TERV
ADMINISZTRATÍV KÖVETELMÉNYEK
- Bachelor diploma vagy azzal egyenértékű (bármely területen) akkreditált intézménytől, Thaiföldről vagy a tengerentúlon 3 év szakmai tapasztalattal , vagy A TBS Bachelor diplomás végzettséggel 3,00 halmozott GPA és 6 kredit Internship .
- Egy angol nyelvű vizsga (az egyetem által meghatározott módon), legfeljebb két évig, a felvétel utolsó időpontjáig.
- a. TU-GET pontszám legalább 550, vagy
- b. TOEFL pontszám legalább 550 a papír alapú, vagy legalább 213 a számítógéppel, vagy legalább 79 az Internet-alapú, vagy
- c. Az IELTS pontszám legalább 6,5
- Ebben az esetben a diákok, akik anyanyelvi anyanyelvűek.
- Ha a jelöltek nem rendelkeznek a fentiek szerinti angol teszttel, és legalább 400-at, vagy TOEFL papír alapú legalább 400 / számítógépes alapú legalább 97 / Internet-alapú legalább 32, legalább 32 vagy IELTS legalább 4,5, a pályázóknak legalább 3,00 fővel rendelkező GPA-val kell rendelkezniük, vagy kutatási kiadványaik vagy vezetői tapasztalataik vannak. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a jelentkezőknek legalább 2 évig kell az angol nyelvvizsgát eljuttatniuk a felvétel utolsó időpontjáig. Ebben az esetben a program el tudja fogadni a jelölteket, és a pályázóknak be kell nyújtaniuk az egyetem által megkövetelt angol pontszámot a Független Tanulmány megvizsgálása előtt. Ha nem, akkor a jelölteket automatikusan el kell utasítani a programból.
- Célkitűzés és / vagy a legfeljebb egy oldalra vonatkozó releváns állás- / üzleti tapasztalat bemutatása .
- Az angol interjú tesztet az egyetem által kijelölt bizottság átadja. Azok, akik tengerentúli székhellyel rendelkeznek, mentesülhetnek Thaiföldön folytatott beszélgetés alól, és a programbizottság alternatív eljárást fog megvizsgálni.
BEADÁSI DÁTUMOK
PROGRAM DÍJAK
TÁMOGATÁSI DÍJAK
Baht 650,000 (thai diákok) és 704,000 baht (nemzetközi diákok), akik oktatást, oktatási anyagokat és a legtöbb étkezést tartanak az órákon.
TÖBBLETKÖLTSÉG
A járatok, a helyi utazási költségek és a szállás nem szerepel a fenti tandíjban. Ez a többletköltség, amely teljes mértékben felelős a kérelmezőtől, megközelítőleg 300 000 Baht.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MBA globális banki és pénzügyekben
Waseda-Nanyang kettős MBA program
- Singapore, Szingapúr
Teljes munkaidős MBA nemzetközi üzleti életben
- Trieste, Olaszország