IMBA - Nemzetközi MBA Madrid

ESERP Business School

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

IMBA - Nemzetközi MBA Madrid

ESERP Business School

Akkor érdemes a képzés a nemzetközi színtéren? az IMBA - Nemzetközi MBA Madrid ESERP lehetővé teszi, hogy megtanulják a legjobb szakembereket, és jelentősen növelik a foglalkoztatási lehetőségeket.

Egy teljes tananyag kap ellátást a szervezet és a pénzügyi bármely cég. Most megtudhatod, hogy hogy a tárgyalások nemzeti és nemzetközi szinten, és a márka piac megfelelő. Nem csak, hogy akkor is képes felelős a logisztikai, Hogy végezzen marketing stratégiákat, illetve elvégzi értékelések Más vállalatokSok más feladatokat. Tanulmányok tanítják teljes egészében angol nyelvenEz lehetővé teszi, hogy megtanulják a fogalmak és megtanulták a nyelvet legelterjedtebb nemzetközi üzleti életben. Ez viszont azt jelenti, több lehetőséget találni munkát a jövőben. ráadásul vezető cégek vagy különböző részlegek bennük, akkor elemző vagy tanácsadó mind a cég, mind a többiek, akár nemzeti szinten, vagy határainkon túl. Ne habozzon! És anélkül, hogy kötelezettséget IMBA - Nemzetközi MBA Madrid.

Célok

  • Nagy szervezési ismeretek, vezetés és irányítás.
  • A változásokhoz való alkalmazkodóképesség és a technológiai innováció.
  • Képességét, hogy a stratégiai és operatív felső vezetése a cég terveit.
  • Kritikus elemzés és kapacitás absztrakció.
  • Sebesség azonosítása, problémák elemzésében és azok megoldására.
  • Nyissa ki a társadalmi-gazdasági és kulturális környezet mentalitás.

Mint egy magas rangú, mind személyes és szakmai fejlődése a napi tevékenységek, és végül átalakítja a termelékenység költség képzési vállalkozások és szervezetek számára a kulturális gazdagodás.

IMBA-International MBA-en-Madrid

Módszertan

Esettanulmány: funkcionális területek a társaság tárgyalja esettanulmányokon keresztül. A legtöbb, amelyek fejlesztése a valós problémákat, amelyek akkor jelentkeznek, bármely cég.

PMO: eszközök és támogatás, hogy átalakítsa a projekt a valóságban, a globális jövőkép és dinamikus környezetben, erősségeit és gyengeségeit.

Inspireo Workshop / LEGO módszer: javuló üzleti toborzás, felszabadító lehetséges az emberek egy olyan környezetben, kreatív és részvételi munkát. Keresztül alkalmazott műhelyek úgynevezett INSPIREO Wokshop saját.

Balanced Scorecard (tervezési stratégiák az üzleti menedzsment): Alapuló rendszert objektív, amelynek megvalósítása által mért üzleti mutatók.

Team Building: A diákok vannak osztva kis munkacsoportokat. Csoport munka fontos része az előkészítés szakmai határidős pozíciókat.

tanterv

Business Area

1. modul gazdasági szabályozása és optimalizálása eredményeket. Gazdasági elemzés a vezetői döntéseket.

  • Alapvető számviteli kimutatások: Mérleg. Eredménykimutatás Fiókjába, cash flow kimutatás.
  • Költség szempontjából, munka költségszámítás, tevékenység alapú költségszámítás (ABS), a költségek elosztása, költségkalkuláció és abszorpció Változó költségszámítás, költség-volumen-haszon elemzés és a döntéshozatal

2. Pénzügyi menedzsment modul: stratégia és értékteremtés. Cég értékelése: egyesülések, beszerzés, közös - vállalkozás.

  • A célok és funkciók a pénzügyi menedzsment.
  • Pénzügyi elemzés.
  • A működő tőke és a pénzügyi határozat ROI vs ROE.

3. modul Jogi és adóeljárás vezetői tevékenységét.

  • A nemzeti és nemzetközi adózási kereteket.
  • Társadalmi-főkapitányság. Taxplayer.
  • Mangement jogi felelősség.

Modul 4. A szociális szerek: a szakszervezet és a munkavállaló székhelyei. Tárgyalás.

  • Perfomance fejlődését.
  • Talent Supply.
  • Stratégiai üzleti partnerek.

5. Management Module képességeit. Vezetés és a motiváció. Menedzsment csapatok.

  • Vezetési stílusok.
  • Kezelése nagy teljesítményű csapatok.
  • A mentori mint eszköz a szakmai fejlődés előnyös.

Modul 6. Vezetői etika és a társadalmi felelősségvállalás.

  • Etikai menedzsment és az üzleti tudományok.
  • Felelősség túl törvények és rendeletek betartásával kapcsolatos.

Modul 7. stratégiák és politikák a marketing.

  • Megértése szerepe stratégia az üzleti életben.
  • Belső elemzés az ipar, a piaci és vásárlási motiváció. Audit a cég.

8. A kereskedelmi Management Module: szervezése kereskedelmi hálózatok.

  • Típusú üzleti osztály.
  • CRM Customer Relationship Management.
  • Social Media. Elemzés és értékelés a szociális hálózatokon. Hírnevét.

Modul 9. Globalizáció és a nemzetközi piacokon.

  • A versenyképes megismertetni dinamikáját a globális ipar és a különböző elméleti keretek elemzésére nemzetközi lévo iparágakban.

Modul 10. Termelés menedzsment, műveletek, logisztikai és minőség-ellenőrzés.

  • A legfontosabb az üzemeltetést és összehangolja az üzleti stratégiával.
  • Minőségi dimesiones és hogyan kell végrehajtani egy Total Quality Management System egy cégnél.

Modul 11. A technológiai innováció az üzleti életben.

  • Írja alapjai Innovációs és befolyását a versenyképesség, a szervezetek.
  • Innováció menedzsment: modellek és tendenciák.

marketing Area

1. modul: Marketing & Industrial Business & marketing szolgáltatások.

  • Marketing, mint üzleti filozófia.
  • A marketing folyamat kezdeti piacelemzés tervek végrehajtásával és az ellenőrzés.
  • Marketing szolgáltatások részeként a vállalat stratégiai fejlesztés.
  • A legfontosabb elméletek és technikák által alkalmazott szolgáltató cégek.

2. modul: Marketing Research & Science: A fogyasztók viselkedését. Neuromarketing.

  • Szert elemzési keretét a fogyasztói magatartást.
  • Mennyire más lehet használni a fogyasztói magatartás, hogy válasszon a marketing stratégiák.
  • Pszichológiai és szociológiai hatások a vásárlói viselkedés.

3. modul: Branding: Kezelése a márka értékét. Válságrendezési.

  • Alapelemeit branding.
  • Hogyan építsünk és karbantartás márka.
  • Kezelése a Brand Social Networks.
  • "Marketing Mix".

4. modul: Digital Marketing. Kommunikációs és források.

  • Hogyan és miért kell használni a digitális marketing és marketing belül egy nagyobb / vagy a média stratégia.
  • Digitális értékesítési csatornákat.
  • Fejleszteni, értékelje, és végre egy átfogó digitális marketing stratégia és terv.
  • Hogyan mérjük a digitális marketing és kiszámítja ROI erőfeszítéseket.

5. modul: Stratégiai és operatív marketing tervet.

  • Marketing terv: szerszámok és kezelése, a kereskedelmi területen. SWOT analízis.
  • Cég és könyvvizsgálati piac (jelenlegi helyzetét, jövőbeni helyzetét és erőforrások).

Modul 6: Supply Chaing menedzsment marketing.

  • Gyártás alapokat.
  • Raktározás.

7. modul: Értékesítési előrejelzés. Ár politika. A nyereség és fedezeti hozzájárulás.

  • Bevezetés az előrejelzési módszerrel.
  • Kvalitatív és kvantitatív módszerek.
  • Big adatokat.

8. modul: Jogi keret.

  • Védelmet.
  • Szabadalmak.
  • A szellemi tulajdon.

9. modul: Termékek stratégia és a márka pozícionálás: a globalizáció és a döntéshozatalban.

  • Külső és belső elemzést.
  • Tervezze activiy előnye Competivity
  • Készenléti tervet.
  • Elhelyezése.

10. modul: Global marketing. Az új piaci és export lecsillapodik.

  • A fontossága nemzetközivé a gazdaság egészét.
  • Elemzés a társadalmi, politikai és gazdasági helyzet.

11. modul: Team menedzsment: vezetés és felhatalmazása.

  • A motiváció és vezető emberek.
  • Konfliktuskezelés produktív.
  • Értékelés és jutalom a csapat teljesítményét.
  • Munkavégzés multikulturális csapatok.
  • Kiértékelése az érzelmi intelligencia és fejlesztése a coaching készségeket.

12. modul: Értékesítési menedzsment. Negotitation & key account szerepet.

  • Mentalitásának megváltoztatására kompromisszum, adni és venni, hogy szisztematikus döntés alapján negotitation.
  • A fő törvények és fontosabb Ez a szabály az emberi viselkedést és a befolyás a döntéshozatali eljárást.

(*) A program tartalma, programozása és anyagok szenved némi eltérés a változások a tudományos tervezés.

(*) Az, hogy a modulok indikatív programozás alapján a Mester.

Karrier kilátások

A vizsgálatok biztosítja a lehetőséget, hogy fejlesszék a karrier a különböző területeken működhet olyan területeken, mint:

  • általános menedzsment és stratégiai tervezés
  • számviteli kezeléséről
  • beszerzési osztály
  • Igazgatási - Pénzügyi
  • Product Manager, Sales Manager és Brand Manager
  • termelés menedzsment
  • Logisztika, a minőség és az ellátás
  • Menedzsment és projekt menedzsment
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve July 20, 2017
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
okt. 2018
Duration
Időtartam
1 Év
Részidős
Price
ár
11,920 EUR
Locations
Spanyolország - Madrid
Kezdet: okt. 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
okt. 2018
Spanyolország - Madrid
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt