MBA üzleti adminisztráció: marketing

University of Nicosia

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

MBA üzleti adminisztráció: marketing

University of Nicosia

  • Futamidő (év): 1,5 év
  • Végzettség: Master of Business Administration
  • Képzés szintje: mesterfokozatú (2. ciklus)
  • Az oktatás nyelve: angol és görög
  • Tanulmányi mód: Teljes vagy részidős
  • Minimális ECTS: 90

A program profilja

A University of Nicosia MBA program célja, hogy a diákok egy szilárd alapot az üzleti oktatás, amely lehetővé teszi számukra, hogy hatékony vezetők bárhol mai globálisan versenyképes gyorsan változó környezetben. Ez a program célja, hogy a kontextusban és a gyakorlati gyakorlatban szorosan integrált legyen, a tényleges üzleti gyakorlathoz való közelség mellett. Arra törekszik, hogy segítse a hallgatókat vezetési és vezetési készségeik fejlesztésében, hatékonyan működjenek multikulturális környezetben és gyorsan alkalmazkodjanak a változó társadalmi, politikai, jogi és gazdasági körülményekhez.

Konkrétabban a program fő célkitűzései a következők:

  1. A hallgatóknak minden szükséges készséggel, hozzáállással és megközelítéssel kell rendelkezniük, hogy döntéseiket üzleti vezetőként irányítsák
  2. A diákok képességeinek fejlesztése a mai problémák és kilátások kezelése érdekében a versenyképes világban működő üzleti szervezetek számára
  3. Lehetővé teszi a diákok számára elméleti és gyakorlati ismereteik és ismereteik fejlesztését
  4. Az intellektuális fejlõdés és a hallgatók érettségének fejlesztése
  5. Segítség a hallgatóknak az új ismeretek és kompetenciák elemzéséhez, megvizsgálásához, megvizsgálásához és összeállításához
  6. Valamint a lehető legmagasabb penetráció minden tantárgy nyomozás és a kimerültségtől fogalmi tudományos és a gyakorlati jelentősége.
  7. Megfelelő szintű oktatás biztosítása a speciális ismeretek és kompetenciák megszerzéséhez és a mentális függetlenség megmutatásához
  8. Bemutatja a professzionális lehetőségeket és a modern versenyképes világban működő modern szervezeteket
  9. A résztvevő hallgatóknak rendelkezniük kell azokkal a készségekkel, amelyek szükségesek rövid és hosszú távú döntéseik irányításához
  10. Nemzetközi vezetői oktatás biztosítása a résztvevők számára, amely lehetővé teszi számukra, hogy a mai globális versenykörnyezetben bárhol hatékony általános vezetőkké válhassanak
  11. A hallgatók számára a posztgraduális szintű üzleti oktatás elsősorban a elméletek és a kutatás egy holisztikus üzleti szempontból
  12. A hallgatók rendelkezésére bocsátják a szükséges készségeket, attitűdöket és megközelítést, hogy vezetői döntéseiket üzleti vezetőként irányítsák
  13. Annak biztosítása, hogy a hallgatók képesek legyenek kezelni a mai problémákat és kilátást a versenyképes világban működő üzleti szervezetek számára, kiemelve az európai és nemzetközi üzleti perspektívákat

Karrier kilátások

Arra számítunk, hogy diákjaink a magántulajdon és a kormányzat és az ipar különböző területein vezetői vagy felsővezetői pozícióktól származnak, mind helyi, mind külföldön. Cégek, mint a Royal Dutch Airlines, a Revlon, Tradex, Ciprus Hírközlési Hatóság, Ciprusi Villamosenergia Hatóság, az Air Trans, Cybarco, Demstar, Addidas és még sok más. Posztokat töltött be néhány mi diplomások között, marketing igazgató, kereskedelmi Finance Manager, PR igazgató és a pénzügyi ellenőr stb

Az elmúlt néhány évben a diplomások kerültek a különböző piaci pozícióit. Jó néhány vállalták Bank pozíciók álláshelyek off shore cégek és a felsőoktatási intézmények. Néhány hozzászólások közé tartozik a Minisztérium konzulense Líbia, Senior IT egy cég az Egyesült Államokban, Vezető Manager egy nagy Gránit cég igazgatója, Demstar gazdasági igazgató Egyetemi és még sok más.

Hozzáférés a további tanulmányokhoz

Sok diplomások az MBA program, megmaradtatok doktori fokozatok Cipruson, Görögországban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban. Az MBA a University of Nicosia egy lépcsőfok a további tudományos és szakmai tanulmányokat.

Értékelés

A tantárgyi értékelés általában átfogó záróvizsga és folyamatos értékelés. Folyamatos értékelés lehet többek között a félidős, a projektek és az osztály részvétele.

A levélkategóriákat a záróvizsga súlya és a folyamatos értékelés, valamint a két értékelési komponens tényleges számjegye alapján számítják ki. A tanfolyamminõségek alapján kiszámolják a hallgatók féléves fokozatközi átlagpontját (GPA) és a kumulált pont átlag (CPA).

Igény Ballagási

A diákoknak ki kell tölteniük a 90 ECTS és minden program követelményeinek.

Legalább 2,0-es kumulatív fokozat-pont-átlag (CPA) szükséges. Így, bár a "D-" PASS fokozat, a CPA 2.0 elérése érdekében átlagos "C" fokozat szükséges.

Tanulási eredmények

A sikeres befejezése a program, a tanulók legyenek képesek:

  1. Hatékony vezetői és vezetői képességek bemutatása a megnövekedett kulturális tudatossággal és kifinomult globális kilátásokkal
  2. Mutassa be az akadémiai függetlenséget, és szintetizálja az egyéni szakmai profilt, amikor foglalkozik a karrierjükhöz kapcsolódó fő kérdésekkel
  3. Végezzen alapos tudományos kutatásokat
  4. Gyakorlott tudásuk gyakorlati megvalósítása tudományuk megírása révén, és képesek tudásukat a valós élethelyzetekre alkalmazni
  5. Alkalmazza a szerzett képességeit, és integratív szemszögből vegye figyelembe az analitikus eszközöket, amelyek segítik az iparágak és a versenytársak mélyreható elemzését, megjósolják a versenyképes magatartást, és elemzik, hogyan fejlődnek és tartanak fenn versenyelőnyök az idővel
  6. Tervezzen és működjön hatékony szervezetekkel és segítse őket abban, hogy kiváló teljesítményt érjenek el
  7. Kezeljük szervezetük humán erőforrásait, és motiválják az embereket szervezetük jövőképének elérésére
  8. Értékelje szervezete versenyképes pozícióját, és alkalmazza a megfelelő marketing és stratégiai döntéseket a pozíció további javítása érdekében
  9. Használja ki a komplex folyamatokat, amelyek kiemelik a termékek fejlesztését és gyártását, valamint a szolgáltatások létrehozását és szállítását
  10. Alkalmazzanak egyensúlyt a tudományos kutatás és az üzleti élet között
  11. Értékelje a komplex befektetéseket, határozza meg és hajtsa végre a pénzügyi politikákat egy szervezeten belül, és javítsa tárgyalási készségeiket.

MARKETING:

A szervezetek széles körében, külső kontextusukban és irányításukban tudni fogják tudásukat elemezni, szintetizálni és értékelni az alábbi témakörökben:

  1. Piacok és ügyfelek; az erőforrások, áruk és szolgáltatások piacainak fejlesztése és működése; az ügyfelek és az ezzel egyenértékű érdekeltek elvárásainak, a szolgáltatásoknak és az orientációnak
  2. Az áruk és / vagy szolgáltatások előállítása és forgalmazása során alkalmazott fogalmak, folyamatok és intézmények; az erőforrások és a műveletek irányítását.

Ösztöndíjak - Pénzügyi támogatás

Az egyetem ösztöndíjat és pénzügyi támogatást nyújt a nappali tagozatos hallgatóknak, akadémiai ösztöndíjak formájában, pénzügyi segítségnyújtás, atlétikai ösztöndíjak és az egyetemi munka-tanulmányi programok formájában.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
  • Görög
University of Nicosia

Utoljára frissítve November 23, 2017
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
szept. 2018
Duration
Időtartam
3 félév
Részidős
Nappali
Price
ár
13,590 EUR
Helyi / uniós hallgatók éves tandíj; € 13,860 Nemzetközi diákok éves tandíj
Information
Deadline
Contact school
Locations
Ciprus - Nicosia, Nicosia
Kezdet : szept. 2018
Jelentkezési határidő Contact school
A befejezés dátuma Contact school
Dates
szept. 2018
Ciprus - Nicosia, Nicosia
Jelentkezési határidő Contact school
A befejezés dátuma Contact school