Hivatalos Leírás

EFMD Equis Accredited
AACSB Accredited

A program célkitűzései

Az MBA Bor

Ez a program, amely erős kereskedelmi

Ideális azok számára, akik közép-felsővezetői pozíciókat szeretnének elérni az iparágban, vagy saját vállalkozást hoznak létre, de szélesebb körű szakmai eredményeket is kínálnak.

A program erősségei

A globális borhoz szükséges speciális üzleti ismeretek alapos ismerete

Magas szintű pedagógiai tartalom az oktatók és szakemberek által

  • Szakértői kar: a Bor Mester, egy borász, világhírű író bor, sok Ph.D. tartók
  • A program vezetője 25 éves gyakorlati és vezetői tapasztalattal rendelkezik a Borban
  • Az iskola nemzetközi jellegét tükröző szakmai és tudományos területek látogatói

Merülés a borban

  • Terepjáratok: London Wine Exporting, Distribution
  • Szakmai konferenciák a Bor vezetői között
  • Szakmai vásár: ProWein Németországban

Az ágazati ismeretek és az irányítási képességek kombinációja

  • Tanfolyamok a borban
  • A menedzsment kurzusai az iparágra vonatkoztak, különös tekintettel a borpiacra
  • Objektív alapú tanulás esettanulmányokon és csoportos munkákon keresztül speciális témákban

A résztvevők kulturális és szakmai sokszínűségének egyedülálló dinamikus csoportja

  • Szemtől szemben színes tanfolyamok kis tanári csoportokban (legfeljebb 25 diák), amely lehetővé teszi a szoros nyomon követést és interakciókat
  • Körülbelül 10 nemzetiség, amely kulturális és szakmai sokszínűséget teremt a diákok körében

Egy ideális hely a borok tanulmányozására

  • A világhírű burgundi borvidék szívében található, melyet az UNESCO világörökségi besorolása kap
  • Egy egyedülálló dedikált épület az egyetemen a borral

Világszerte professzionális hálózat

  • 2000 ösztöndíjas a Boriskola
  • Hálózati lehetőségek konferenciák, terepjáratok és vásárok (ProWein, London, stb.) És egy Karrier Központ alatt

Hálózati lehetőségek alumíniumokkal és elismert szervezetek szakembereivel

Program (*)

SEMESTER 1

Termékismeret

-Szőlőművelés

-Központi elemzés interkulturális megközelítéssel

- A világ vizei

-Spirits

-SWSET 2 és / vagy 3 edzés

Stratégiai menedzsment

Piac

- Pénzügyi stratégia

-Értékelési borpiacok

Bor

-A vállalati társadalmi felelősségvállalás

Bor

-Fogyasztói magatartás

-Márkapozícionálás

-A nemzetközi portfólió-menedzsment

-PR

Wine Business Finance

Törvény

-Autumn School (Champagne)

-Nemzetközi

Vállalkozói szellem

SEMESTER 2

Gazdasági környezet

Wine Business Research

Borturizmus

Nemzetközi piacok

-Export stratégiák

-Negotiációs tréning

-Logisztika

Az innováció elfogadása a borkultúrában

Digitálási szeminárium

Vezetői ellenőrzés a borágazatban

Vállalkozói szellem

Karrier

Humán erőforrás menedzsment

Teljes arckifejezések: 550 óra

(*) A kiigazítások függvényében

követelmények

  • Angol nyelvvizsga: IELTS 6.5 vagy TOEIC 800
  • Nemzetközi alapképzés
  • 3 éves szakmai gyakorlat, lehetőleg a borban
  • Bizonyított érdeklődés a borban

Karrierlehetőségek

Az MBA Bor

  • Általános menedzsment (ügyvezető igazgató, alapító, területkezelő stb.)
  • Export (export igazgató vagy menedzser)
  • Marketing (Marketingigazgató, Brand Manager stb.)
  • Értékesítés (nemzeti értékesítési vezetők, területi értékesítési vezető, főkönyvelő, nagykövet, boroktató stb.)
  • Kommunikáció (Public Relations, Event Manager stb.)
  • Vásárlás (vevő)
  • Pénzügy (pénzügyminiszter)

Találkozz az alumíniummal

  • Nicolas (francia alumni - promóció 2012) - export menedzser a Château de Meursault-ban (Franciaország)
  • Sahapoom (thai alumni - promóció 2010) - a Singha Beer Nemzetközi Üzleti Fejlesztési Menedzsere (Bangkok, Thaiföld)
  • Prateek (indiai alumni - promóció 2010) - Az iWine (New Delhi, India) alapítója
  • Bérénice (máltai öregdiákok - promóció 2009) - A Longview Vineyard nemzeti értékesítési vezetője (Macclesfield, Adelaide Hills)
  • Aymeric (francia alumni - promóció 2012) - Kelet-Ázsia értékesítési vezetője Castelben (Vietnam)
  • Maxime (francia alumni - promóció 2012) - Üzleti fejlesztés Executive-London éttermek a Moët Hennessy-en (London, Egyesült Királyság)
  • Xingyu (kínai alumni - promóció 2012) - Brand Ambassador (Shanghai, Kína)
  • Anand (indiai alumni - promóció 2013) - A Nao Spirits alapítója
  • Mingmeng (kínai alumni - promóció 2013) - Marketing Manager az Australian Premium Wine Group-ban (Adelaide, Ausztrália)
Program oktatási nyelve:
Angol
Burgundy School of Business
Utoljára frissítve October 28, 2018
This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
Duration
1 Év
Nappali
Price
25,000 EUR
Speciális ár "korai madár" 2019. április 15-ig: 21 000 euró.
Deadline
Június 30, 2019
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
End Date
Június 30, 2020
Jelentkezési határidő
Június 30, 2019

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
Június 30, 2019
End Date
Június 30, 2020

BSB Q&A with the Head of the MBA: Jacques Thebault

School of Wine & Spirits Business - Induction Day 2016

Burgundy School of Business: presentation by our international students

Burgundy School of Business - Lead for Change