MBA Bor

Burgundy School of Business

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

EFMD Equis Accredited
AACSB Accredited

MBA Bor

Burgundy School of Business


A program célkitűzései

Az MBA Bor

Ez a program, amely erős kereskedelmi

Ideális azok számára, akik közép-felsővezetői pozíciókat szeretnének elérni az iparágban, vagy saját vállalkozást hoznak létre, de szélesebb körű szakmai eredményeket is kínálnak.

A program erősségei

A globális borhoz szükséges speciális üzleti ismeretek alapos ismerete

Magas szintű pedagógiai tartalom az oktatók és szakemberek által

  • Szakértői kar: a Bor Mester, egy borász, világhírű író bor, sok Ph.D. tartók
  • A program vezetője 25 éves gyakorlati és vezetői tapasztalattal rendelkezik a Borban
  • Az iskola nemzetközi jellegét tükröző szakmai és tudományos területek látogatói

Merülés a borban

  • Terepjáratok: London Wine Exporting, Distribution
  • Szakmai konferenciák a Bor vezetői között
  • Szakmai vásár: ProWein Németországban

Az ágazati ismeretek és az irányítási képességek kombinációja

  • Tanfolyamok a borban
  • A menedzsment kurzusai az iparágra vonatkoztak, különös tekintettel a borpiacra
  • Objektív alapú tanulás esettanulmányokon és csoportos munkákon keresztül speciális témákban

A résztvevők kulturális és szakmai sokszínűségének egyedülálló dinamikus csoportja

  • Szemtől szemben színes tanfolyamok kis tanári csoportokban (legfeljebb 25 diák), amely lehetővé teszi a szoros nyomon követést és interakciókat
  • Körülbelül 10 nemzetiség, amely kulturális és szakmai sokszínűséget teremt a diákok körében

Egy ideális hely a borok tanulmányozására

  • A világhírű burgundi borvidék szívében található, melyet az UNESCO világörökségi besorolása kap
  • Egy egyedülálló dedikált épület az egyetemen a borral

Világszerte professzionális hálózat

  • 2000 ösztöndíjas a Boriskola
  • Hálózati lehetőségek konferenciák, terepjáratok és vásárok (ProWein, London, stb.) És egy Karrier Központ alatt

Hálózati lehetőségek alumíniumokkal és elismert szervezetek szakembereivel

Program (*)

SEMESTER 1

Termékismeret

-Szőlőművelés

-Központi elemzés interkulturális megközelítéssel

- A világ vizei

-Spirits

-SWSET 2 és / vagy 3 edzés

Stratégiai menedzsment

Piac

- Pénzügyi stratégia

-Értékelési borpiacok

Bor

-A vállalati társadalmi felelősségvállalás

Bor

-Fogyasztói magatartás

-Márkapozícionálás

-A nemzetközi portfólió-menedzsment

-PR

Wine Business Finance

Törvény

-Autumn School (Champagne)

-Nemzetközi

Vállalkozói szellem

SEMESTER 2

Gazdasági környezet

Wine Business Research

Borturizmus

Nemzetközi piacok

-Export stratégiák

-Negotiációs tréning

-Logisztika

Az innováció elfogadása a borkultúrában

Digitálási szeminárium

Vezetői ellenőrzés a borágazatban

Vállalkozói szellem

Karrier

Humán erőforrás menedzsment

Teljes arckifejezések: 550 óra

(*) A kiigazítások függvényében

követelmények

  • Angol nyelvvizsga: IELTS 6.5 vagy TOEIC 800
  • Nemzetközi alapképzés
  • 3 éves szakmai gyakorlat, lehetőleg a borban
  • Bizonyított érdeklődés a borban

Karrierlehetőségek

Az MBA Bor

  • Általános menedzsment (ügyvezető igazgató, alapító, területkezelő stb.)
  • Export (export igazgató vagy menedzser)
  • Marketing (Marketingigazgató, Brand Manager stb.)
  • Értékesítés (nemzeti értékesítési vezetők, területi értékesítési vezető, főkönyvelő, nagykövet, boroktató stb.)
  • Kommunikáció (Public Relations, Event Manager stb.)
  • Vásárlás (vevő)
  • Pénzügy (pénzügyminiszter)

Találkozz az alumíniummal

  • Nicolas (francia alumni - promóció 2012) - export menedzser a Château de Meursault-ban (Franciaország)
  • Sahapoom (thai alumni - promóció 2010) - a Singha Beer Nemzetközi Üzleti Fejlesztési Menedzsere (Bangkok, Thaiföld)
  • Prateek (indiai alumni - promóció 2010) - Az iWine (New Delhi, India) alapítója
  • Bérénice (máltai öregdiákok - promóció 2009) - A Longview Vineyard nemzeti értékesítési vezetője (Macclesfield, Adelaide Hills)
  • Aymeric (francia alumni - promóció 2012) - Kelet-Ázsia értékesítési vezetője Castelben (Vietnam)
  • Maxime (francia alumni - promóció 2012) - Üzleti fejlesztés Executive-London éttermek a Moët Hennessy-en (London, Egyesült Királyság)
  • Xingyu (kínai alumni - promóció 2012) - Brand Ambassador (Shanghai, Kína)
  • Anand (indiai alumni - promóció 2013) - A Nao Spirits alapítója
  • Mingmeng (kínai alumni - promóció 2013) - Marketing Manager az Australian Premium Wine Group-ban (Adelaide, Ausztrália)
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
Burgundy School of Business

Utoljára frissítve October 28, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
szept. 2019
Duration
Időtartam
1 Év
Nappali
Price
ár
25,000 EUR
Speciális ár "korai madár" 2019. április 15-ig: 21 000 euró.
Information
Deadline
Június 30, 2019
Locations
Franciaország - Dijon, Bourgogne-Franche-Comté
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Június 30, 2019
A befejezés dátuma Június 30, 2020
Dates
szept. 2019
Franciaország - Dijon, Bourgogne-Franche-Comté
Jelentkezési határidő Június 30, 2019
A befejezés dátuma Június 30, 2020
Videók

BSB Q&A with the Head of the MBA: Jacques Thebault

School of Wine & Spirits Business - Induction Day 2016

Burgundy School of Business: presentation by our international students

Burgundy School of Business - Lead for Change