MBA - Business Administration (szakdolgozat / nem-tézis)
Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics
Kulcs információ
Campus helye
Famagusta, Ciprus
Nyelvek
Angol, Török
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2023
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A mesterképzési programokra Business Administration (MBA) és a Marketing Management (M.Sc.) nyitott a diplomások minden tudományos háttérrel. Az MBA program hagyományosan tart három félév (általában valamivel többet dolgozat opciót), valamint a marketing mesterek tart két félév (általában valamivel többet dolgozat opciót). Attól függően, hogy a háttér azonban egy félév alapítvány tanfolyamok szükségesek lehetnek előtt vagy együtt a rendszeres tanfolyamokat. Határozottan arra ösztönzi a pályázó, amelynek célja, hogy továbbra is Ph.D. választani a mester program dolgozat opciót. Ezzel szemben, azt tanácsoljuk pályázók célzó iparban dolgozik, hogy válasszon egy programot nélkül dolgozat. A pályázóknak a dolgozat programok azt tanácsolják, hogy minél előbb, és erősítse azok alkalmazását portfólióját többek között arra a kutatási készségek és nyelvtudás.
MBA (török nyelven)
Népszerű a dolgozó szakemberek és néhány török diákok a mi MBA program (İşletme Yönetimi) kínálnak esténként török nyelvű off-campus létesítmények a főváros, Nicosia (Lefkosa). Azt is szakdolgozat és nem-tézis alternatívák, és hasonló időtartamú és a tartalom a hagyományos MBA program angol nyelven.
Felvételi követelmények
MBA és Marketing mesterek programok nyitva állnak a pályázók minden akadémiai háttérrel az egyetemi CGPA 2,5 feletti ki 4,00 vagy azzal egyenértékű.
Kar Kutatási témák
A következő egy indikatív lista a kutatás érdekeit a doktori kutatási szinten: nonunion munkavállalói képviselet tervek, szakszervezeti, hálózati kapcsolatok IR rendszerek, pozitív alkalmazó-alkalmazott kapcsolatok, a munkavállalói fejlesztésre, a fenntartható fejlődési stratégiák, érdekeltségi kapcsolatok, a társadalmi felelősségvállalás, a nemzetközi marketing , a fogyasztói magatartás, a vállalkozás, az üzleti szolgáltatások, kognitív stílusok, az emberi erőforrás menedzsment, toborzás és kiválasztás, szervezeti igazságosság, a vevői elégedettség, a szolgáltatás marketing, a szolgáltatás minősége, export modellek KKV-k számára.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MBA Global Management
- Bremen, Németország
MBA európai / ázsiai menedzsmentben
- Bremen, Németország
Mester üzleti Adminisztráció és Menedzsment (MBA)
- Community of Madrid, Spanyolország