Read the Official Description

IFA Paris MBA Tanúsítvány: FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)

  • Időtartam: 15 hónapos program angol nyelven
  • Campusok: Párizs, Sanghaj, Isztambul
  • Formátum: Párizs vagy Isztambul / Párizs vagy Shanghai / Párizs / Bangkok
  • Következő bevitel: 2019. szeptember
  • ECTS kreditek: 120
  • Jelentkezési díj: 150 €
  • Tandíj: 14 800 €
  • Korlátozott: 25 diák osztályonként

"A teljes 360 fokos kilátás a divat üzletről"


Bevezetés

A 2011-es kifutópálya alatt Miuccia Prada kijelentette, hogy "a divat az azonnali nyelv". A hatalmas digitalizáció korában, amelyben az egyének közvetett kommunikációt közvetítenek egy képernyő közvetítésével, pszichológiailag megnyugtatónak tartják azt hinni, hogy az egyén kialakítása tükrözi az egyénre való reprezentációját. Ugyanúgy, mint bármely más nyelv esetében, a Divatnak számtalan olyan árnyalata van, amely értelmezést és értelmezést tesz lehetővé.

Az IFA Paris a Fashion Business üzleti MBA fő célja az, hogy a posztgraduális hallgatókat olyan kulcsokkal látja el, amelyek meg tudják határozni a változó divatiparot. 2008 óta szállították a tanfolyamot, hogy teljes mértékben kihasználják az IFA Paris örökségét és kulturális sajátosságait.

Az MBA filozófiája a Fashion Business-ben három pillér köré szerveződik:

  • Felfedezés: A hallgatókat egy műhelyi környezetbe merítik, amely lehetővé teszi számukra, hogy intenzív és gyakorlati képzésben részesüljenek a divatkollekció minden fejlődési szakaszában, a kezdetektől a kereskedelemig.
  • Kísérletezés: Az IFA campus helyszínein (Párizs, Isztambul, Bangkok, Sanghaj) utazva diákjaink képesek elsajátítani a feltörekvő és érett piacok belső jellemzőit az IFA Paris pedagógiai tanulásának köszönhetően.
  • Önmegerősítés: Az átfogó Capstone-tézis tükrözi a diákok elkötelezettségét egy egyedi és egyéni projekt kidolgozásában.

Az általános kurzusszerkezet elősegíti a divatipar holisztikus megközelítését, amely lehetővé teszi a résztvevők számára összetett funkciók elemzését. Az MBA a Fashion Business az egyik olyan posztgraduális képzés, amely lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy megértsék az integráció az érzékszervi marketing a stratégiák a nemzetközi divat házak.

Különleges szemináriumok kifejlesztése a haute couture-ban, a divatbemutatók, a hírességek és a divat néprajzok „ablakai” a divatipar egyedi tevékenységeinek vagy jelenségeinek. A divatos események megszervezéséből és a párizsi Haute Couture Ateliers belső szentélyének felfedezéséből adódóan a résztvevők képesek lesznek javítani szakmai portfóliójukat olyan tapasztalatokkal, amelyek végül bonyolultabbá és vonzóbbá teszik a potenciális munkáltatók számára.

Végül az IFA Paris posztgraduális hallgatói a kezdetektől a diploma megszerzéséig és helyétől függetlenül egy "Career and Alumni Center" néven ismert egyedülálló részleg támogatásával élveznek majd támogatást. Az IFA Paris tudományos programjainak iparági kapcsolata kéthetes vendégelőadások és tereputak szervezésével foglalkozik, amelyek a diákok divatbemondással való összehangolásához vezetnek. Hozzáférhetnek exkluzív márkanevű eseményekhez, divatbemutatókhoz, művészeti kiállításokhoz vagy szakmai szakmai bemutatókhoz saját szakmai hálózatuk kiépítéséhez. A Karrier és Alumni Központ az IFA Paris hallgatókat még az érettségi után is kíséri, összekötve azokat az erős alumni hálózatával, amely 50 különböző országból származik. A kulcsszó itt szinergia, amellyel az IFA Paris , annak hallgatói és diplomásai mind a legfontosabb szereplők a divatipar panoráma átalakításában.

MBA kurzusaink a Bolognai Egyezmény által megfogalmazott ECTS keretrendszert alkotják. Tanulmányaik befejezésekor a résztvevők összesen 120 ECTS összeget gyűjtenek össze, akik át tudják adni, ha tovább kívánják tanulmányozni. A tanfolyamot az IDEL / IDEART * is akkreditálja és "International Master" minősítéssel rendelkezik.


Belépés

Felvételi követelmények:

  • Előnyösen kétéves szakmai tapasztalat (gyakorlatok figyelembe vétele)
  • Bachelor Graduate vagy jelentős szakmai tapasztalat a kapcsolódó területeken
  • IELTS 6.5 vagy TOEFL IBT 79 (vagy egyenértékűség) vagy angol nyelvű tanulmányi bizonyítvány, a nem angol anyanyelvűek számára
  • Interjú (az egyetemen vagy a Skype-on)
  • Online teszt

A benyújtandó dokumentumok:

  • Töltse ki az online jelentkezési lapot
  • Legújabb átirat
  • Bachelor diploma vagy egyenértékűség másolata
  • Motivációs levél
  • Folytatás / CV
  • Útlevél kép
  • Útlevél másolása

Minden pályázatot a posztgraduális osztály programigazgatója és akadémiai igazgatója áttekinti. Ha a pályázókat úgy kell tekinteni, hogy nem felelnek meg a minimális felvételi követelményeket a tudományos háttér, akkor fel kell kérniük, hogy iratkozzon be az Alapítvány Workshop tartott előtt kezdő időpontját MBA Program.


Pályaépítés

A Fashion Business tanfolyam kiterjed a modulok széles skálájára, amelyek öt fő modulcsoportba sorolhatók:

  • Marketing és menedzsment: Ez a csoportosulás olyan modulokat tartalmaz, amelyeket egy marketingterv szerkezetén alapulnak. A hallgatók által szerzett ismeretek összessége felkészíti őket arra, hogy:
    • A gyakorlati esettanulmányokon alapuló összetett marketing kihívások elemzése
    • Az erőforrások stratégiai megosztása az előre meghatározott célok elérése érdekében
    • A kézműves márka DNS-ek, amelyek lehetővé teszik a fenntartható versenyelőny elérését
  • Üzleti kérdések: A piacvezetők hallgatása és értelmezése a mai vezetők kulcsfontosságú eleme. Folytatni kell folyamatosan termeszteni. A modulcsoporton belül a diákok gazdasági és pénzügyi szemszögből fedezik fel a divatipar idiosinkráciáit.
  • Forgalmazás és kiskereskedelem: A gyors divatkiskereskedelem és az online kereskedelem exponenciális növekedése megváltoztatta a divattervek forgalmazási környezetét. Ez a modulcsoportosítás feltárja a helyes elosztási stratégiák kiválasztásának fontosságát, valamint pozitív vásárlási környezetet teremt a hatékony ügyfelek visszatérési arányának elérése érdekében.
  • Divat környezet: A Fashion Businessre összpontosító programok hagyományosan a stratégiai és marketing kihívások elemzésére helyezték a hangsúlyt. Az MBA Fashion Business az IFA-nál kreatívabb akcentussal rendelkezik, amely inspirációt kínál az iskola gyökerei a Divattervezésben. Ebben a modulcsoportban a diákok elsajátítják és elsajátítják a kohéziós gyűjtemény létrehozásának különböző lépéseit.
  • Divatos életmód: Ha egy párizsi stúdióban egy Haute Couture kollekció fejlesztését figyelték meg, hogy néprajzi utazást indítottak az északi törzsekbe, hogy megértsék a kortárs divatvilághoz való hozzájárulásukat, ez a "Fashion Lifestyle" modul csoportosítás lehetővé teszi diákaink számára, hogy a környezetvédelmi műhelyben megismerkedjenek a divatipar sajátos vonatkozásaival.


Az Alapítvány workshopot 2 teljes héten (75 óra) tanítanak, és a következő modulokat tartalmazzák:

  • A marketing alapelvei - 15 óra
  • Kvantitatív kutatási megközelítések - 15 óra
  • Számviteli elvek - 15 óra
  • Munkamódszer - 15 óra
  • Projektmenedzsment - 15 óra


Diák munkaterhelése

  • 510 óra szemtől-szembe előadások
  • 765 órányi önálló tanulmány
  • 840 óra kövezett kőműves projekt
  • 200 óra ipari kapcsolattartás és együttműködés


További információért és a program brosúrájának letöltéséhez látogasson el a https://www.ifaparis.com/courses/postgraduate/mba-fashion-business webhelyre.

Program taught in:
Angol
Last updated January 10, 2019
This course is
Start Date
szept. 2019
Duration
15 hónapok
Full-time
Price
14,800 EUR
Jelentkezési díj 150 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
szept. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
szept. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
szept. 2019
End Date
Application deadline

szept. 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date

IFA Paris MBA Students Share Their Experience Studying on our Shanghai Campus

Quick Fire Questions - IFA Paris MBA Students in Shanghai: Chinese Food & Language, etc.

7 Questions with Merryhan Kotb - IFA Paris MBA Lecturer in Shanghai