MBA Energy Business

Általános információk

Program leírás

MBA Energia Üzletágban

Szükség van egy új típusú, magasan képzett szakemberekre, akik képesek hatékonyan kezelni az energiavállalatokat egy egyre inkább globalizált üzleti környezetben. Az Energy Business MBA célja az ilyen humán tőke létrehozása. A program fő célja, hogy a hallgatók mélyreható expozíciója legyen a modern irányítási megközelítéseknek, eszközöknek és készségeknek ahhoz, hogy szembenézhessenek a változó energiaipari paradigmák és az energiapiacok kihívásaival.

Tervezett tanulási célok

A program sikeres befejezése után a jelöltek képesek:

  • Mutasson világos és mélyreható megértést a korabeli beállításokra, amelyeken belül az energiával kapcsolatos üzletet kezelni kell.
  • Fogja meg a nemzeti gazdasági fejlődés, a verseny, a technológiai és a piaci változások mintái, valamint a belső vállalkozási képességek struktúrájának és fejlődésének összetett kölcsönhatásait.
  • Fokozza a kapacitást, hogy elemezze, mely technológiákba fektessen be, miként lehet strukturálni ezeket a befektetéseket, és hogyan lehet előrejelezni és válaszolni a versenytársak, beszállítók és ügyfelek magatartására.
  • Ismerje meg az energiatermelési folyamat folyamatában és a technológiaátadás és a kutatás és fejlesztés közötti kölcsönhatásokat.
  • Bizonyítsuk be, hogy képesek különböző módszereket, eszközöket és technikákat használni az energiagazdálkodás különböző lehetőségeinek értékeléséhez.
  • Létre kell hozni a kapcsolatot a nemzeti energia- és környezetvédelmi politikák és a vállalkozás versenyképes viselkedése között.

Felvételi követelmények

A felvételt kereső pályázóknak legalább egyetemi diplomát kell szerelniük a mérnöki, tudományi, közgazdasági, menedzsment, üzleti, közigazgatási vagy azzal egyenértékű oklevelekkel. A pályázóknak legalább 3 éves szakmai tapasztalattal kell rendelkezniük.

A program időtartama és módja

  • Időtartam - 22 hónap
  • A gyakornoki programot ösztönözni fogják
Utoljára frissítve Szeptember 2017

Az iskoláról

A School of Environment, források és fejlesztési (SERD) alapított 1993-ban egyesíti az osztályok Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Mérnöki, Környezetvédelmi Mérnöki, Emberi Települések és energiatechno ... Tovább

A School of Environment, források és fejlesztési (SERD) alapított 1993-ban egyesíti az osztályok Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Mérnöki, Környezetvédelmi Mérnöki, Emberi Települések és energiatechnológiai, most áll 10 tudományterületek - Mezőgazdasági Systems and Engineering, akvakultúra és a vízi erőforrás menedzsment, élelmiszer-mérnöki és biológiai technológia, energia, Környezetvédelmi Mérnöki és Menedzsment Cellulóz és papír technológia, Nemek és Fejlesztési Tanulmányok, természeti erőforrásokkal való gazdálkodás, a regionális és vidékfejlesztési tervezési és Urban Environmental Management. MISSION AIT 's küldetése "fejlesztése magasan képzett és elkötelezett szakemberek, akik játszik majd vezető szerepet a fenntartható fejlődés a régió és annak integrálása a globális gazdaságba ".AIT fog szolgálni a humán erőforrás fejlesztési igényeit az ázsiai fejlődő országokban, figyelembe véve azok egyedi fejlesztési prioritásokat, nemek és társadalmi értékek. SERD és tevékenységek funkció lesz ebben a keretben, mint a diplomások többsége vissza, és részt vesznek a fejlesztési céljainak a saját országukban. Azok, akik folytatják doktori fokozatot növeljék szakmai készségek és képesítések. VISION SERD reagál regionális igények mozgósításával és javítása kapacitások társadalmi, gazdasági és környezetvédelmi szempontból megfelelő fejlesztési partnerségek a köz-és a magánszektorban. Az iskola 's interdiszciplináris megközelítést integrálja a technológiai, természet-és társadalomtudományok. Az iskola továbbra is vezető szerepet kínál kiválóság akadémiai programokra vonatkozó regionális igények és fogékony a diákok 'érdekeit. kutatást fog koncentrálódni felé kiemelt területeken, és folytatják a core csapatok. megkereső lesz közösségi szolgáltatás-orientált. lesz, konszolidált és pénzügyileg életképes. Az iskola tevékenységek, beleértve a diákok, az alkalmazottak, tanárok és tananyagok, tárgya lesz a minőség értékelése. Kevesebb