MBA Global - Luxus márka menedzsment

Általános információk

Program leírás

A program, amely felkészíti a diákokat a menedzsment munkahelyek mélyreható tanulmány a termelés, a logisztika és az ellenőrzés, hangsúlyt fektetve a pénzügyi stratégiák és a globális menedzsment.
Átfogó képzés a marketing és a márka menedzsment területén, különös tekintettel a szociális médiára.
Különös hangsúlyt fektet a kiskereskedelemre, az értékesítésre és az online értékesítésre.
Ez a program felkészíti a tanulókat a sikeres luxus karrierhez szükséges készségekkel.


Ezt az I. szintű, az állam által elismert programot a Répertoire National des Certifications Professionnelles (RNCP) nyilvántartásba veszi.

Ez az új program a Global Luxury Managementben kifejlesztésre került, hogy különleges erőt biztosítson az 1990-ben létrehozott első Sup de Luxe program 30. évfordulójára.

Nyilvánvaló volt, hogy miután a luxus menedzsment és marketing képzés úttörője volt, a Sup de Luxe-nek lehetőséget teremtett arra, hogy ezt az új programot teljes munkaidőben angol nyelven készítse el.

Más meglévő programokhoz képest ez az ambíció más:

  1. Ez nem egy „Marketing” program, hanem egy „Global” luxus program, az általános menedzsment diákjainak képzése és minden olyan tevékenység számára, amely szükséges ahhoz, hogy sikeres legyen ezen a területen: üzleti politika, ellenőrzés és pénzügyi kérdések, valamint a logisztika és az ellátás Lánc, hogy képezze a jelöltek közép- és hosszú távon a luxus leányvállalatok főbb stratégiai országaiban.
  2. Hangsúlyt helyez a létrehozás menedzsmentjére és a Kreatív csapatra, hiszen úgy gondoljuk, hogy ez egy nagyon fontos eleme annak, hogy egy márka kitűnjön, és érdekes és kiemelkedő termékeket, tárgyakat vagy szolgáltatásokat nyújtson.
  3. Speciális készségeket fejleszt a szociális média hálózatokban és a digitális marketingben.
  4. Kiemelkedik a luxus kiskereskedelmi és luxuscikkek legjobb elérhető képzésében.

E speciális tartalom mellett a Globális Luxus Menedzsment új programját erősíti a Sup de Luxe vállalkozás, az iskola és a környezet, amelyet a következők határozhatnak meg:

  1. A legnagyobb MBA Luxus diplomás csoport, mivel most már mintegy 1,700 alumni-testület van, legtöbbjük nemzetközi luxuscégeknél dolgozik.
  2. Különös hangsúlyt fektetünk a luxusiparral és az ágazat legnagyobb vállalataival való szoros és produktív kapcsolatra.

A globális luxus menedzsment új programja az ésszerűen kis számú nemzetközi potenciállal rendelkező osztályra számít, és a luxuscégek számára érdekes profilok forrásává válik: olyan diplomásoknak kell találniuk, akik készen állnak az indításra, például az értékesítésben, a kiskereskedelemben vagy digitális marketing munkahelyeket, és hosszú távú karriert alakít ki cégükben. Azt is reméli, hogy a luxusvilággal kapcsolatos nemzetközi ismeretek és kölcsönhatások kereszteződésévé válik.

Programtartalom

Minden oktatási módszert alkalmaznak, beleértve a proaktív és az internetes rendszereket is, de a tanfolyamok többsége az üzleti esettanulmány módszerén alapul.

A valós üzleti helyzet mélyreható elemzése (egy luxemburgi cégnek bemutatott projekt) lezárja a programot.

Alapos ismeretek az üzleti menedzsmentben

  • Könyvelésellenőrzés, jelentéskészítés és költségkeret
  • Vállalati pénzgazdálkodás
  • Globális nemzetközi stratégia
  • Globális üzletpolitika

Luxus marketing menedzsment

  • Fogyasztói elemzés és fogyasztói magatartás; piackutatás
  • Termékpolitika és menedzsment
  • Márka menedzsment
  • Nemzetközi elosztórendszerek
  • Kommunikáció és reklám
  • Közösségi hálózatok és digitális marketing

Luxus kiskereskedelem és merchandising

  • Kiskereskedelmi alapgazdaságtan és menedzsment
  • A helyszín és koncepció fejlesztése
  • Merchandising és vizuális merchandising

A teremtés kezelése

  • Művészet menedzsment és sajátosságok
  • A kreatív csapat menedzsmentje és irányítása
  • Bevezetés a terméktervezéshez és a kommunikáció tervezéséhez

Luxus tehetséggondozás

  • Szervezeti fejlesztés
  • Tehetséggondozás
  • Executive karrier a luxusban

Gyártás, ellátási lánc és beszerzés. Logisztika

  • Világszerte beszerzési források
  • Minőség ellenőrzés
  • Logisztika, ellátási lánc és tervezési folyamatok

Luxus jogi kérdések

  • Márkajelzés és szellemi tulajdon. Szerződéses tárgyalások és nyomon követés

Szektoriális elemzés

  • Parfümök és kozmetikumok
  • Ékszerek és órák
  • Divatirányítás
  • Bor és szeszes italok
  • Vendéglátás menedzsment
  • A kínai piac kihívásai
  • Lehetőségek más energiapiacokon
  • Más BRICS piacok helye

Munkaköri leírás

Ez a program globális és átfogó megközelítést biztosít a luxusszektor számára.

A diákok készek lesznek országvezetők vagy marketingfejlesztési vezetők, valamint támogató vezetők, kulcsfontosságú területeken.

De megtanulják a rugalmasságot, hogy karrierjüket az értékesítési, marketing és értékesítési munkákban kezdjék.

Fő szakterületeik a következők:

  • Digitális és egyéni marketing
  • Kiskereskedelem, merchandising és vizuális merchandising
  • Értékesítési tevékenységek, és különösen a nemzetközi hálózatok fejlesztése és kezelése
  • Fejlesztés és Alkalmazott Marketing
  • Ellátási lánc és logisztika
  • Beszerzés
  • Globális menedzsment

Felkészültek a következő ágazatokban a munkahelyekre:

  • Divat és kiegészítők
  • Ékszerek és órák
  • Parfümök és kozmetikumok
  • Borok és szeszes italok
  • Szállodai és vendéglátás menedzsment
  • Turizmus és előkelő utazás
  • Más ágazatok, ahol a "kereskedelem felfelé" fogalma a fejlesztés és a nyereségesség forrása

Ahogy befejezik ezt a programot, készen állnak egy teljesen nemzetközi karrierre.

Alkalmazás

A Global Luxury márka menedzsment Sup de Luxe programja:

  • Egyetemi diplomával rendelkező, elismert egyetemisták, akik jó minőségűek és előadások (Bachelor, Master vagy Engineering Programs)
  • Legalább 3 év üzleti tapasztalat (kivéve a szokatlan profilokat),
  • Fiatal szakemberek, akik remélik, hogy felgyorsítják karrierjüket.

A pályázóknak ki kell tölteniük a jelentkezési lapot, és csatolniuk kell egy fotót és egy önéletrajzot.

Egy vagy két ajánlólevél csatolható az alkalmazásfájlhoz.

Miután megkapta és kiválasztotta a fájlt, a zsűri gondosan átvizsgálja és kiválasztja a kijelölt jelölteket személyes találkozókon vagy elektronikus linken keresztül.

A teljes program tandíja 28 000 euró 2019 szeptemberétől 2020 decemberéig.

Utoljára frissítve okt. 2019

Az iskoláról

Founded by Cartier in 1990, The Institut Supérieur de Marketing du Luxe provides the only training in the world desired and supported by professionals from the sector.

Founded by Cartier in 1990, The Institut Supérieur de Marketing du Luxe provides the only training in the world desired and supported by professionals from the sector. Kevesebb