MBA Global - Luxus márka menedzsment

Általános információk

Olvass többet erről a programról az intézmény honlapján

Program leírás

Az MBA globális - luxusmárka-menedzsmentet a luxuságazat cégeivel szoros együttműködésben fejlesztették ki. A tanfolyamokat újraértékeljük és igazítjuk az érvényes gazdasági és stratégiai kérdésekkel - és a jövő kérdéseivel - összhangban.

Ez a program kiemelkedik széles tartalma miatt:

  • Ez egy „globális” luxusprogram, amely az általános menedzsment hallgatók képzésére szolgál minden olyan tevékenység számára, amelyre szükség van ezen területeken: az üzleti politika, az ellenőrzés és a pénzügyek, valamint a logisztika és az ellátási lánc, a középiskolai jelöltek képzésére. hosszú távon a luxus leányvállalatok vezérigazgatói a legfontosabb stratégiai országokban.

  • Hangsúlyt fektet a teremtés menedzselésére és a kreatív csapatra , mivel úgy gondoljuk, hogy ez egy nagyon fontos elem a márka számára, hogy kitűnjön, és érdekes és kiemelkedő termékeket, tárgyakat és szolgáltatásokat nyújtson.

  • Fejleszti a speciális készségeket a szociális média és a digitális marketing területén.

  • Arra törekszik, hogy kiemelkedjen a luxus kiskereskedelem és a luxuskereskedelem területén elérhető legjobb képzésként .

Ez a program a nagy potenciállal rendelkező profilok forrása a luxusvállalatok számára: lehetővé teszi számukra az üzleti fejlesztésben, a kiskereskedelemben, a digitális marketingben vagy hasonló munkákban való indulásra kész diplomások megtalálását, valamint a vállalkozásukban hosszú távú karrier kialakítását. Arra is törekszik, hogy a luxusvilággal kapcsolatos nemzetközi ismeretek és interakció kereszteződésévé váljon.

Ez a program hármas oklevelet ad ki:

  • Az alapítás címe: Sup de Luxe, az MBA globális luxusmárka-menedzsmentje
  • A francia állam elismerte: A luxustermékek marketing- és értékesítési vezetőjének címe, amelyet az RNCP-ben regisztráltak a 2018. január 27-i rendeletben, a 2018. január 4-i Hivatalos Lapban közzétett rendelettel. NSF kód: 312m I. szakmai minősítés
  • Az MSC címe (Master of Science) a Conférence des Grandes Ecoles-tól

Conférence des grandes écoles

Vélemények a globális MBA öregdiákoktól

« A Sup de Luxe-nál szerzett tapasztalatom nagyon kifizetődő volt, nemcsak szakmai szinten, hanem személyesen is, a világ minden tájáról való találkozás, a különböző kultúrák felfedezése és a barátokkal való élet során. »

Rocio Emiliozzi, 2018

Program

A program felkészíti a hallgatókat menedzsment munkákra a termelés, a logisztika és az ellenőrzés alapos tanulmányozása révén, különös tekintettel a pénzügyi stratégiákra és a globális menedzsmentre.

  • Átfogó tréning a marketing és a márka irányításában, különös tekintettel a közösségi médiára.
  • Különös figyelmet fordít a kiskereskedelemre, az értékesítésre és az online értékesítésre.
  • Ez a program felkészíti a hallgatókat a készségekre, amelyek ahhoz szükségesek, hogy sikeres legyen a luxuspálya.

Minden oktatási módszert, beleértve a proaktív és az internetes rendszereket is alkalmazni fogunk, de a kurzusok nagy része üzleti eset módszerén alapul.

A valós üzleti helyzet mélyreható elemzése (egy luxemburgi cégnek bemutatott projekt) lezárja a programot.

Mélyreható szakértelem az üzleti menedzsment területén

  • Számviteli ellenőrzés, beszámolás és költségvetés
  • Vállalati pénzgazdálkodás
  • Globális nemzetközi stratégia
  • Globális üzletpolitika

Luxus marketing menedzsment

  • Fogyasztói elemzés és fogyasztói magatartás; piackutatás
  • Termékpolitika és menedzsment
  • Márka menedzsment
  • Nemzetközi elosztórendszerek
  • Kommunikáció és reklám
  • Közösségi hálózatok és digitális marketing

Luxus kiskereskedelem és merchandising

  • Kiskereskedelmi alapgazdaságtan és menedzsment
  • A helyszín és koncepció fejlesztése
  • Merchandising és vizuális merchandising

A teremtés kezelése

  • Művészet menedzsment és sajátosságok
  • A kreatív csapat menedzsmentje és irányítása
  • Bevezetés a terméktervezéshez és a kommunikáció tervezéséhez

Luxus tehetséggondozás

  • Szervezeti fejlesztés
  • Tehetséggondozás
  • Executive karrier a luxusban

Gyártás, ellátási lánc és beszerzés. Logisztika

  • Világszerte beszerzési források
  • Minőség ellenőrzés
  • Logisztika, ellátási lánc és tervezési folyamatok

Luxus jogi kérdések

  • Márkajelzés és szellemi tulajdon. Szerződéses tárgyalások és nyomon követés

Szektoriális elemzés

  • Parfümök és kozmetikumok
  • Ékszerek és órák
  • Divatirányítás
  • Bor és szeszes italok
  • Vendéglátás menedzsment
  • A kínai piac kihívásai
  • Lehetőségek más energiapiacokon
  • Más BRICS piacok helye

követelmények

Az MBA Global - Luxury Brand Management célja:

  • Egyetemi diplomával rendelkező, elismert egyetemisták, akik jó minőségűek és előadások (Bachelor, Master vagy Engineering Programs)
  • Fiatal szakemberek, akik remélik, hogy felgyorsítják karrierjüket.

A jelentkezőknek ki kell tölteniük a jelentkezési űrlapot. Miután megkapta a fájlt és kiválasztotta azt, a zsűri gondosan áttekinti és a kiválasztott jelölteket személyes találkozón vagy elektronikus link segítségével megkérdezi.

Utoljára frissítve aug. 2020

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Az iskoláról

Founded by Cartier in 1990, The Institut Supérieur de Marketing du Luxe provides the only training in the world desired and supported by professionals from the sector.

Founded by Cartier in 1990, The Institut Supérieur de Marketing du Luxe provides the only training in the world desired and supported by professionals from the sector. Kevesebb