MBA Luxus - Étel

Általános információk

Program leírás

A gasztronómiai kultúrák a készségek széles skáláját igénylik, a hagyományok, a kultúrák, a gyártási modellek, a kulináris trendek, a borászati know-how és az ipari és kézműves folyamatok tökéletes ismeretétől. Ez az egyedülálló világ ötvözi az érzelmeket és a kifinomult technológiát. Ez valóban csak a kiválóság egész értékláncban való kombinálásával, a gyártástól a szolgáltatásokig terjedhet. Ez a kivételes és tekintélyes világ, amely a francia hagyomány és az UNESCO által elismert modell szerves része, a marketing technikák, az értékesítési technikák, a jogi adatok ismerete és az erre az ágazatra vonatkozó irányítási modellek teljes körű elsajátítása révén kerül alkalmazásra. .

A Luxus Élelmiszer és Bor Menedzsment MBA célja, hogy lehetővé tegye, hogy megértse, megértse és elsajátítsa az ínyenc ételipar konkrét univerzumát.

A program célkitűzései

A Luxus Élelmiszer- és Bor MBA MBA által kiadott tanítás célja:

  • Az összes szükséges készség átadása a jövőbeni marketing-, értékesítési és forgalmazási szakembereknek e csúcsminőségű termékek tekintetében Franciaországban és világszerte.
  • Az agro-táplálkozási szektor, a gasztronómia, a borok és a szeszesitalok fiatal vezetői és vállalkozói körének biztosítása a szállodai és éttermi szektorban.

Tanítási módok

A Luxus Élelmiszer- és Bor MBA MBA által kiadott tanítás célja:

  • Az integrációs szeminárium a résztvevők közötti kapcsolatok kialakítására a program ciklus elején.
  • Találkozók és rendszeres kapcsolatok az ínyencvilág részeseivel (kulcsfontosságú adatok).
  • Vállalati látogatások, vásárok, kreatív műhelyek, szakosított termelési központok a gasztronómiai és borászati tudományok területén.
  • Tanulmányutak
  • Minden tanuló szakmai projektjének kidolgozásának támogatása.
  • Karrierlehetőségek:
  • A Luxus Élelmiszer- és Bor MBA MBA által kiadott tanítás célja:
  • Marketing (márka menedzser, termékmenedzser, stb.)
  • Menedzsment (területkezelő, osztályvezető, márka nagykövet, termék- és üzleti fejlesztő stb.)
  • Beszerzés (vevő, kategóriakezelő stb.)
  • Kommunikáció (PR, eseménykezelő stb.)
  • Vállalkozó

Programtartalom

1. év

  • Az üzleti szektor általános kultúrája
    • Márkák története
    • Az ágazat elemzése
    • szakácsművészet
    • Csemege
    • Csokoládé
    • Borok és szeszes italok
  • A luxus marketing alapjai
  • Bevezetés a luxus marketingbe
  • Stratégiai és operatív marketing
  • Tapasztalati marketing
  • Digitális marketing
  • Vizuális merchandising
  • Luxus márkák kommunikációja
  • Bevezetés a kommunikációba
  • A luxuság új kihívásainak megértése
  • Média- és nem média kommunikációs eszközök
  • A reklámfelvétel és a látványok szerepe a luxus márkáknál
  • Hogyan tartsuk fenn a luxusmárkák látását és történetét?
  • Üzleti alapok
  • Luxus piacok
  • Luxus piacok
  • Elosztási módszerek
  • Műveletek és csapatmenedzsment
  • Üzemeltetés menedzsment
  • Marketing a luxusiparban
  • A luxusipar jellemzői és a pozíciók leírása
  • Az ügyfél és a luxus piac
  • Márkaérték és márka menedzsment
  • Ár, forgalmazás és kommunikáció az iparágban
  • Csapat menedzsment
  • vezetés
  • közlés
  • értékek
  • Vállalati kultúra
  • Csapatépítés
  • Személyes fejlődés
  • Nyilvános beszéd
  • Személyes márkázás
  • Hálózat
  • Idegen nyelvek
  • Éves projekt
  • 6 hónapos szakmai gyakorlat

2. év

  • Tudás a szektor piacáról, szereplőiről és lehetőségeiről - Franciaországban és nemzetközi szinten
  • A szektor főbb társadalmi-kulturális kérdések
  • A világ túra konyhákkal, teraszokkal és szőlőfajtákkal
  • Termékmarketing
  • Új kísérleti területek
  • Termékstratégia és vállalati stratégia
  • Pénzügyi menedzsment
  • Jogi környezet
  • Személyes fejlődés
  • Éves projekt
  • Szakmai vagy napi munka

Ezt az I. szintet az állam által elismert program a répertoire national des certifications professionnelles (RNCP) nyilvántartásba veszi.

Alkalmazás

A Sup de Luxe MBA luxus étele

  • Egy elismert egyetemen szerzett diplomások, jó minőségűek és előadásokkal (főiskolai, mesterképzési vagy mérnöki programok)
  • Fiatal szakemberek, akik remélhetik, hogy felgyorsítják pályafutásukat
  • Diplomások, akik a Premium vagy Luxus szektorba szeretnének vállalni

A pályázóknak ki kell tölteniük a jelentkezési lapot, és csatolniuk kell egy fotót és egy önéletrajzot.

Egy vagy két ajánlólevél csatolható az alkalmazásfájlhoz.

Miután megkapta és kiválasztotta a fájlt, a zsűri gondosan átvizsgálja és kiválasztja a kijelölt jelölteket személyes találkozókon vagy elektronikus linken keresztül.

A teljes programra vonatkozó tandíj:

  • MBA 1: 14.500 €
  • MBA 2: 19 000 €

2020 áprilisától

Utoljára frissítve okt. 2019

Az iskoláról

Founded by Cartier in 1990, The Institut Supérieur de Marketing du Luxe provides the only training in the world desired and supported by professionals from the sector.

Founded by Cartier in 1990, The Institut Supérieur de Marketing du Luxe provides the only training in the world desired and supported by professionals from the sector. Kevesebb