MBA Luxus Márka Menedzsment

IFA Paris

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

MBA Luxus Márka Menedzsment

IFA Paris

IFA Paris MBA, FEDE (FÉDÉRATION EUROPÉENNE DES ÉCOLES) IGAZOLÁSA

  • DURATION: 15 hónapos angol nyelvű program
  • CAMPUSOK: Párizs, Sanghaj, Isztambul
  • FORMÁTUM: Párizs vagy Sanghaj / Párizs / Bangkok vagy Isztambul / Párizs
  • KÖVETKEZŐ BEVONÁS: 2019 szeptember
  • ECTS HITELEK: 120
  • ALKALMAZÁSI DÍJA: 150 €
  • TÁMOGATÁSI DÍJ: 15 800 euró
  • KORLÁTOZVA 25 tanulóra osztályonként

"Fedezze fel a luxus a divaton túl"

BEVEZETÉS

A luxus egy olyan jelenségen megy keresztül, amely hasonlít a mi nagy bummunkra, amelyet a világegyetem milliárd évvel ezelőtt tapasztalt. Végtelen mozgásban van, és a keretrendszerét meghatározó alapvető ötleteket egyenként lebontják. Még mindig helyes-e a luxust ritkasággal egyenlővé tenni, amikor a japán nők 94 százaléka húszas éveinek azt mondják, hogy Louis Vuitton táskájuk van? Vajon még mindig azt feltételezzük, hogy a luxus márkák mindig kihasználják az árcsökkentési stratégiát, amikor a Hermes kénytelen volt 2014-ben a Hangzhou Kínában első eladását kényszeríteni?

A szóban forgó kérdés az, hogy megértsük-e, hogy az e tekintélyes iparág által tapasztalt strukturális változások hogyan alakítják át, és felrobbannak különböző, néha paradoxonú ideológiákba; vagy ha ugyanezek a szerkezeti változások éppen a luxust próbálják visszaszorítani a hagyományos és világi értékekre, vissza az eredeti magjához? Ez az első posztulátum, amely az IFA Paris egyik legkeresettebb posztgraduális kurzusát strukturálja: az MBA a luxus márkamenedzsmentben.

A felújított MBA filozófiája ugyanazon elveken alapszik, mint az IFA Paris többi posztgraduális kurzusa:

Felfedezés: A diákok olyan műhelyi környezetbe merülnek, amely lehetővé teszi számukra, hogy intenzív és gyakorlati képzésben részesüljenek olyan modulok alapján, amelyek alaposan elemzik a makro- és mikro trendeket.

Kísérletezés: Az IFA campus helyszínein (Párizs, Isztambul, Bangkok, Sanghaj) utazva diákjaink képesek elsajátítani a feltörekvő és érett piacok belső jellemzőit az IFA Paris pedagógiai tanulásának köszönhetően.

Önmegerősítés: Az átfogó Capstone-tézis tükrözi a diákok elkötelezettségét egy egyedi és egyéni projekt kidolgozásában.

Az MBA a Luxury Brand Management-ben is kihasználja az IFA Paris egyedülálló örökségét és bi-kulturális tagságát, mivel tökéletesen "ül" egy földrajzi dichotómia összefolyásánál:

A Nyugat mint a hagyományos luxus értékek "kiábrándult" tartója:

A résztvevők 2 feltételt fognak eltölteni Párizsban annak érdekében, hogy hozzáférjenek ahhoz, amit a világ többi része a luxus születéseként tart. Pontosabban meg fogják vizsgálni, hogy miért, annak ellenére, hogy az elmúlt 20 évben több, mint megháromszorozódott luxus fogyasztók ellenére aggasztó jelenség volt a "Backlash" (Bain

A Kelet mint a "Luxe DNS" átalakító katalizátor: Az IFA Paris köszönhetően a campus rotációs rendszere és a szinergikus tanterv egyedülálló kombinációja révén a résztvevők választhatnak a fejlett országokban a luxust megtestesítő 3 nagyváros között:

Sanghajban (2 feltétel), ahol a diákok olyan országot fedeznek fel, amely 2020-ban a világ legnagyobb luxusáru-piacává válik, és olyan város, ahol a fogyasztók ízlése és a tudás olyan kifinomultságú, hogy egyes elemzők úgy vélik, (2 feltétel), ahol a diákok képesek lesznek elemezni, hogy a demográfiai és az életmódbeli trendek változása hogyan vezet az egyik legegészségesebb és legugorabb iparági növekedéshez az európai kontinensen, Bangkokban (a Párizs és Sanghaj forgatását követő 1. ciklus). képes legyen felfedezni a virágzó divatkínálati panorámát egy olyan városban, ahol a legelegánsabb márkák növelik jelenlétüket

A résztvevők tapasztalatát egy egyedülálló kurzusszerkezettel erősíti meg, amely számos modulot és szemináriumot kínál, amelyek különféle tevékenységi ágazatokba, például luxuscikkek, kozmetikumok és parfümök, haute couture vagy akár borászat és gasztronómia számára nyitnak ajtókat.

Végül az IFA Paris posztgraduális hallgatói a kezdetektől a diploma megszerzéséig és helyétől függetlenül egy "Career and Alumni Center" néven ismert egyedülálló részleg támogatásával élveznek majd támogatást. Az IFA Paris akadémiai kurzusainak iparági kapcsolattartó szerve kéthetes vendégelőadások és tereputak szervezésével foglalkozik a diákjainknak a luxusipar legújabb trendjeivel.

Az LVMH, a Richemont vagy a Kering, a karrier- és alumíniumközpontokkal való szoros együttműködés révén a diákok saját szakmai hálózatának kialakítása érdekében hozzáférést biztosítanak exkluzív márkanevű eseményekhez, divatbemutatókhoz, művészeti kiállításokhoz vagy szakmai bemutatókhoz.

A Karrier és Alumni Központ az IFA Paris hallgatókat még az érettségi után is kíséri, összekötve azokat az erős alumni hálózatával, amely 50 különböző országból származik. A kulcsszó itt szinergia, melynek eredményeképpen az IFA Paris , annak hallgatói és diplomásai mind nagyszabású szereplők lesznek a luxusipar panoráma átalakításában.

MBA kurzusaink a Bolognai Egyezmény által megfogalmazott ECTS keretrendszert alkotják. Tanulmányaik befejezésekor a résztvevők összesen 120 ECTS összeget gyűjtenek össze, akik át tudják adni, ha tovább kívánják tanulmányozni. A tanfolyamot az IDEL / IDEART is akkreditálja, és "Nemzetközi mester" -nek minősül.

BELÉPÉS

Felvételi követelmények:

  • Előnyösen kétéves szakmai tapasztalat (gyakorlatok figyelembe vétele)
  • Bachelor Graduate vagy jelentős szakmai tapasztalat a kapcsolódó területeken
  • IELTS 6.5 vagy TOEFL IBT 79 (vagy egyenértékűség) vagy angol nyelvű tanulmányi bizonyítvány, a nem angol anyanyelvűek számára
  • Interjú (az egyetemen vagy a Skype-on)
  • Online teszt

A benyújtandó dokumentumok:

  • Töltse ki az online jelentkezési lapot
  • Legújabb átirat
  • Bachelor diploma vagy egyenértékűség másolata
  • Motivációs levél
  • Folytatás / CV
  • Útlevél kép
  • Útlevél másolása

Minden pályázatot a posztgraduális osztály programigazgatója és akadémiai igazgatója áttekinti. Ha a pályázókat úgy kell tekinteni, hogy nem felelnek meg a minimális felvételi követelményeket a tudományos háttér, akkor fel kell kérniük, hogy iratkozzon be az Alapítvány Workshop tartott előtt kezdő időpontját MBA Program.

KURZUSSZERKEZET

Luxus márka menedzsment kurzusunk számos modulra kiterjed, amelyek öt fő modulcsoportba sorolhatók:

Marketing és menedzsment: Ez a csoportosulás olyan modulokat tartalmaz, amelyeket egy marketingterv szerkezetén alapulnak. A hallgatók által szerzett ismeretek összessége felkészíti őket arra, hogy:

a gyakorlati esettanulmányok alapján komplex marketinges kihívások elemzése a stratégiai erőforrások elosztása érdekében előre meghatározott célok elérése érdekében a kézműves márkanevek DNS-jei, amelyek lehetővé teszik a fenntartható versenyelőny elérését

Üzleti kérdések: A piacvezetők hallgatása és értelmezése a mai vezetők kulcsfontosságú eleme. Folytatni kell folyamatosan termeszteni. A modulcsoporton belül a diákok gazdasági és pénzügyi szemszögből fedezik fel a luxusipar sajátosságait.

Elosztás és kiskereskedelem: Az elmúlt 30 évben a leghíresebb luxus márkák és konglomerátumok terjesztési stratégiái drámai változásokon ment keresztül. Az értékesítési csatornák ellenőrzésének szigorítása, a történeteket mesélő vásárlási környezetek megteremtése, az internet fokozott kihasználása csak néhány olyan témakör, amelyet az "Elosztás és kiskereskedelem"

Luxus környezet: A ritkaság fogalmát hagyományosan a luxus ötletével kapcsolták össze. Bár a ritkaság még mindig fontos tényező a luxus márka értékének meghatározásában, az olyan kifejezések, mint a "kizárólagosság" vagy a "tér", erősen hangzanak az ügyfelek elméjében, mint alternatív leírók. Ebben a modulcsoportban a diákok tanulmányozzák a luxusipar történelmi fejlődését, és feltérképezik azokat a makró trendeket, amelyek a különböző nemzetközi piacokat strukturálják.

Luxus Életmód: A "Luxus Életmód" modulcsoportba tartozó szemináriumok sorozata lehetővé teszi diákjaink számára, hogy különböző iparágakat tapasztaljanak és részletesebb betekintést nyújtsanak mindegyikük számára. Az olyan témák, mint a Haute Couture, ékszerek, Luxus Óragyártás stb., Az ágazatok szakemberei fogják lefedni.

Az Alapítvány workshopot 2 teljes héten (75 óra) tanítanak, és a következő modulokat tartalmazzák:

Marketing alapelvei - 15 óra
Kvantitatív kutatási módszerek - 15 óra
Számviteli elvek - 15 óra
Munkaügyi módszertan - 15 óra
Projektmenedzsment - 15 óra

További információért és a program brosúra letöltéséhez kérjük, látogasson el a https://www.ifaparis.com/courses/postgraduate/mba-luxury-brand-management

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve September 5, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
szept. 2019
Duration
Időtartam
15 hónapok
Nappali
Price
ár
15,800 EUR
Jelentkezési díj 150 EUR
Locations
Franciaország - Paris, Île-de-France
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kína - Shanghai, Shanghai
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Törökország - Istanbul, Istanbul
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
szept. 2019
Franciaország - Paris, Île-de-France
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kína - Shanghai, Shanghai
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Törökország - Istanbul, Istanbul
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Videók

IFA Paris MBA Students Share Their Experience Studying on our Shanghai Campus

Quick Fire Questions - IFA Paris MBA Students in Shanghai: Chinese Food & Language, etc.

7 Questions with Merryhan Kotb - IFA Paris MBA Lecturer in Shanghai