Read the Official Description

Mitől lesz egy bor vagy pezsgő rendkívüli? Hogyan fogyasztók értékelik és vásárolni néhány perticular borok újra és újra? Mit fogyasztók elvárják egy luxusszálloda? Fedezze fel, hogyan lehet létrehozni egy kivételes élmény a bor és a hotel a fogyasztók, és hogyan lehet növelni a hűség ebben a speciális piacon, ahol a szolgáltatások a fő kulcs tényező a siker.

Luxus kódok és a piaci szereplők

  • Luxusmárkák és a bor, a gasztronómia és a vendéglátóipar
  • Luxus kódok és a márka identitását
  • Gazdaság a luxus utazási ágazat
  • Bor és gasztronómia gazdaság

Marketing, digitális marketing és kommunikáció, a bor és a vendéglátóipar

  • Luxus marketing
  • Brand Management vendéglátás
  • Brand menedzsment borágazat
  • Brand Management finom gasztronómia ipar
  • Ügyfélkapcsolat-menedzsment
  • A PR, rendezvény stratégia és kommunikáció
  • E vállalkozások és a digitális marketing
  • A közösségi média és az e hírnevét
  • Mediaplanning és KPI

kezelés

  • Kezdve a saját label
  • Épület egy üzleti terv
  • Előrejelzések és logisztikai ékszerek
  • Vállalati Stratégia
  • Emberi erőforrások csapatépítő és vezetői
  • Szellemi alkotások joga és az engedélyezési
  • etika és fenntarthatóság

Borkóstolás, finom gasztronómiai és szolgáltatások luxus iparág

  • Szolgáltatások luxus iparág
  • Új termékek fejlesztése
  • Csomagolás és tervezés
  • Ápolás
  • Jól-lét és spa
  • Borkóstoló műhely
  • Finom gasztronómia műhely

Consulting projekt vagy egy borkóstolásra, tanulmányi kirándulások és látogatások vezető séfek

Program taught in:
Angol
Francia

See 3 more programs offered by EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe »

This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
Duration
By locations
By date
Start Date
szept. 2019
Application deadline

szept. 2019