MBA luxusmárka kezelése
British School of Fashion
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 3 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 16 800 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A MBA Luxus Brand Management program célja, hogy felkészítse a jelöltek, akik rendelkeznek a megfelelő vezetői tapasztalat szakorvosi fejlett tudás és készségek, hogy lépni a következő szintre pályájuk.
A tervezési program segít a diákok kapnak egy mély megértése a bonyolult vezetési keretében luxus szervezetek, különösen a luxuscikkek piacán továbbra is versenyképesebbé váljon, többdimenziós, és a luxus fogyasztók egyre inkább polarizált.
Van egy nagy hangsúlyt fektet az egész program a gyűjtés és az adatok elemzése támogatják a komplex döntéshozatalban. A hallgatók fejlesszék az analitikus készségek kell vizsgálni a kérdések széles körét érintő luxuscikk-ágazatban, valamint a képesség, hogy építeni a kreatív megoldásokat. Aktív tapasztalati tanulás lehetővé teszi a diákok, hogy a stratégiai gondolkodás, a vezetés, a személyközi és csoportos készségek és mélyebb vállalkozói szemléletmódot. Problémamegoldó képességét is termesztik esettanulmányokon keresztül, üzleti játékok, és egy élő rövidnadrág projekt, létre közösen vezető luxus szervezetekkel.
A luxusmárkák továbbra is sikeresek a legfontosabb elemei a hitelesség, az exkluzivitás és a kivitelezés, de ma ezeket ki kell egyensúlyozni 24/7 és közvetlenek, és tükrözik fejlesztések a digitális technológiák és a növekvő erejét a fogyasztó. Az MBA Luxus Brand Management vizsgálja, hogy a luxusmárkák kell találni innovatív módon, hogy foglalkozzon a klasszikus kompromisszum ritkaság és a globális terjeszkedés.
Értékelés
Tanított modulok értékeli kombinációja tanfolyam, vitafórumok és online tesztek majd egy értekezés és tanácsadási projekt.
A program tartalma
- Értékteremtés a luxus ágazatban
- A termék és a márka menedzsment a luxuscikkek szektor
- A globalizáció és a globális állampolgárság
- Felelős vezető a luxuscikk-ágazatban
- Stratégiai menedzsment és marketing a luxuscikkek
- Luxus kiskereskedelmi és forgalmazási (opció)
- Kutatási és tanácsadó módszerek
Graduate kilátások
Az MBA Luxus Brand Management program célja, hogy felkészítse a jelöltekre, akik az érintett vezetői tapasztalattal a szakosodott fejlett tudás és készségek lépni a következő szintre pályájuk.
Minimális Belépési követelmények
Normális vagy
- Legalább alacsonyabb másodosztályú kitüntetéssel diplomázott üzleti jellegű fegyelem és nem követelmény a munkatapasztalat
vagy
- Legalább alacsonyabb másodosztályú kitüntetéssel diplomázott bármely tudományterületen nem üzleti jellegű, és két év megfelelő szintű vezetői tapasztalattal.
Angol nyelvi követelmények
Academic IELTS szint 6.0 (vagy azzal egyenértékű nem eleme kisebb, mint 5,5)
Belépők
Tanterv
Programtartalom
- Értékteremtés a luxusszektorban
- Termék- és márkamenedzsment a luxuscikkek ágazatában
- Globalizáció és globális állampolgárság
- Felelős vezetés a luxusszektorban
- Luxuscikkek stratégiai menedzsmentje és marketingje
- Luxus kiskereskedelmi és forgalmazási menedzsment (opció)
- Kutatási és tanácsadási módszerek
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MBA luxusmárkamenedzsmentből
- Montreux, Svájc