MBA luxusmárka kezelése

Általános információk

Olvass többet erről a programról az intézmény honlapján

Program leírás

A MBA Luxus Brand Management program célja, hogy felkészítse a jelöltek, akik rendelkeznek a megfelelő vezetői tapasztalat szakorvosi fejlett tudás és készségek, hogy lépni a következő szintre pályájuk.

A tervezési program segít a diákok kapnak egy mély megértése a bonyolult vezetési keretében luxus szervezetek, különösen a luxuscikkek piacán továbbra is versenyképesebbé váljon, többdimenziós, és a luxus fogyasztók egyre inkább polarizált.

Van egy nagy hangsúlyt fektet az egész program a gyűjtés és az adatok elemzése támogatják a komplex döntéshozatalban. A hallgatók fejlesszék az analitikus készségek kell vizsgálni a kérdések széles körét érintő luxuscikk-ágazatban, valamint a képesség, hogy építeni a kreatív megoldásokat. Aktív tapasztalati tanulás lehetővé teszi a diákok, hogy a stratégiai gondolkodás, a vezetés, a személyközi és csoportos készségek és mélyebb vállalkozói szemléletmódot. Problémamegoldó képességét is termesztik esettanulmányokon keresztül, üzleti játékok, és egy élő rövidnadrág projekt, létre közösen vezető luxus szervezetekkel.

A luxusmárkák továbbra is sikeresek a legfontosabb elemei a hitelesség, az exkluzivitás és a kivitelezés, de ma ezeket ki kell egyensúlyozni 24/7 és közvetlenek, és tükrözik fejlesztések a digitális technológiák és a növekvő erejét a fogyasztó. Az MBA Luxus Brand Management vizsgálja, hogy a luxusmárkák kell találni innovatív módon, hogy foglalkozzon a klasszikus kompromisszum ritkaság és a globális terjeszkedés.

Értékelés

Tanított modulok értékeli kombinációja tanfolyam, vitafórumok és online tesztek majd egy értekezés és tanácsadási projekt.

A program tartalma

  • Értékteremtés a luxus ágazatban
  • A termék és a márka menedzsment a luxuscikkek szektor
  • A globalizáció és a globális állampolgárság
  • Felelős vezető a luxuscikk-ágazatban
  • Stratégiai menedzsment és marketing a luxuscikkek
  • Luxus kiskereskedelmi és forgalmazási (opció)
  • Kutatási és tanácsadó módszerek

Graduate kilátások

Az MBA Luxus Brand Management program célja, hogy felkészítse a jelöltekre, akik az érintett vezetői tapasztalattal a szakosodott fejlett tudás és készségek lépni a következő szintre pályájuk.

Minimális Belépési követelmények

Normális vagy

  • Legalább alacsonyabb másodosztályú kitüntetéssel diplomázott üzleti jellegű fegyelem és nem követelmény a munkatapasztalat

vagy

  • Legalább alacsonyabb másodosztályú kitüntetéssel diplomázott bármely tudományterületen nem üzleti jellegű, és két év megfelelő szintű vezetői tapasztalattal.

Angol nyelvi követelmények

Academic IELTS szint 6.0 (vagy azzal egyenértékű nem eleme kisebb, mint 5,5)

Utoljára frissítve márc. 2020

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Az iskoláról

The British School of Fashion is an innovative academic hub developed by Glasgow Caledonian University (GCU) to create and disseminate strategic fashion business insight through its provision of leadi ... Tovább

The British School of Fashion is an innovative academic hub developed by Glasgow Caledonian University (GCU) to create and disseminate strategic fashion business insight through its provision of leading-edge education, research and consultancy. Kevesebb