MBA Marketing

Zagreb School of Economics and Management

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

MBA Marketing

Zagreb School of Economics and Management

A marketing központi szerepet játszik minden sikeres modern szervezetben, függetlenül attól, hogy vállalat, kis- vagy középvállalkozás, jótékonysági szervezet, sőt egyes kormányzati intézményekben is. A marketing társadalomban betöltött fontos szerepét nem lehet túlbecsülni; mivel a technológiai fejlődés megkönnyítette a vállalatok számára, hogy ügyfeleiket és piacainkat a világ különböző részein találják meg, a marketing komplex tevékenységgé vált, amely meghaladja a 4P-et; A sikeres marketing számos szervezet túlélésének kulcsa.

A karrierlehetőségek a marketingben is igen változatosak lehetnek. Ha úgy dönt, hogy előrelépést és szaktudást végez ezen a területen, akkor olyan cégek számára dolgozhat, amelyek olyan marketing tevékenységeket végeznek, mint például a márka menedzsment, stratégiai menedzsment vagy új termékfejlesztés. Továbbá olyan szervezetek számára is dolgozhat, amelyek olyan marketingszolgáltatásokat nyújtanak, mint a marketingkutatás, reklámozás, PR, vagy tanácsadás.

Ez a képzési program lehetővé teszi a kettős mesterképzés megszerzését hat partneregyetemmel (lásd az alábbi teljes listát).

Ennek a programnak az a célja, hogy felkészítse a hallgatókat vezető marketing pozíciókra számos szervezetben, fejlessze készségeit és ismereteit a marketingben, ugyanakkor átadja az etikai üzleti értékeket is. Ez a program angolul teljes mértékben tanítani fogja a diákokat a marketingkoncepciók és -elméletek ismeretére, valamint azt is tanítja nekik, hogyan alkalmazzák ezeket a marketing koncepciókat és elméleteket különböző szervezeti és ipari környezetekben. Ez a program a marketing elméletek, mint például a fogyasztói magatartás, a termékmenedzsment és a tervezés, a szolgáltatások marketingje, a nemzetközi marketing és egyebek, valamint a minőségi kurzusok, például a marketingkutatás, a marketingmérők és az árkezelés optimális kombinációját kínálja.

A hallgatóknak olyan marketing szimulációban kell részt venniük, amelyben elméleti ismereteiket tesztelik, mivel egy marketing menedzser szerepét vállalják egy virtuális vállalatnál. A programban részt vevő oktatók John D. Branch (Amerikai Egyesült Államok), Paul R. Murphy (John Carroll Egyetem, Egyesült Államok), Daniel Butler (Auburn University, Egyesült Államok), Patricia Loubeau (Iona College, Egyesült Államok) Thomas Baker (Clemson Egyetem, Egyesült Államok), Carlos Rodriguez (Delaware Állami Egyetem, Egyesült Államok), Tracy Tuten (East Carolina Egyetem, Egyesült Államok), Dominik Mahr (Maastricht Egyetem, Hollandia) és mások.

Ez a program két félévre tart, és egy posztgraduális tézis létrehozásával csúcsosodik ki.

A program időtartama: 2 félév, 60 ECTS kredit.

Beiratkozási bevitel: szeptember és március

A tanfolyam szerkezete: Az osztályokat ciklusokban és délután 5 óra után tartják.

Felvételi követelmények: A pályázóknak négyéves szakmai vagy egyetemi egyetemi programot kell biztosítani, amely 240 ECTS kredit . Azok a jelöltek azonban, akik négyéves "nem gazdasági" programot végeztek, azzal a feltétellel is alkalmazhatók, hogy a szemesztert megelőző szemesztert a következő kurzusokkal vehetik igénybe: Közgazdasági alapismeretek, marketing alapjai, üzleti pénzügyek alapjai, menedzsment alapjai, alapok Számviteli.

Az MBA programba való belépés az alábbi méretek szerint történik:

  • Az MBA programba való belépés az alábbi méretek szerint történik:
  • Akadémiai siker az egyetemi és a posztgraduális programban - 30%
  • Interjú egy jelöltvel - 30%
  • 2 akadémiai vagy szakmai képesítéssel kapcsolatos ajánlás - 25%
  • Motivációs levél - 15%

Ez a képzési program lehetővé teszi a kettős diplomát a következő partner egyetemeken:

  • IIBN Üzleti Iskola, Nemzetközi Üzletviteli Intézet, Tanulmányi Konzorcium Szentpéterváron, OROSZORSZÁG (a ZSEM kettős diplomájának részeként kínál: MBA Pénzügyi és Banki Menedzsment, MBA Stratégiai Menedzsment, MBA Közigazgatás, MBA Olaj és Gáz Menedzsment, MBA turizmus menedzsment)
  • Fu Jen Katolikus Egyetem, College of Management, New Taipei City, TAIWAN (fokozat kínált részeként a kettős diplomát a ZSEM : MS program menedzsment, MS marketing program, MS program Emberi Erőforrás Menedzsment, MS program Kvantitatív Pénzügy, MS program a pénzügyi és számviteli)
  • Nagoya Kereskedelmi Egyetem
  • Tilburg Egyetemi Stratégiai Menedzsment, Tilburg, HOLLANDIA (a ZSEM kettős diploma részeként szerzett diplomát: Master of Science in Strategic Management)
  • Kelet-Kínai Tudományos és Technológiai Egyetem, Shanghai Shi, KÍNA (a ZSEM kettős diplomájának részeként szerezte: Master of International Business)
  • KEDGE Business School Boudreaux-ban, Franciaországban (a ZSEM kettős fokozat részeként kínálják: Beszerzés
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve February 14, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
márc. 2019
szept. 2019
Duration
Időtartam
2 félév
Nappali
Locations
Horvátország - Croatia Online
Kezdet : okt. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Horvátország - Zagreb
Kezdet : márc. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
márc. 2019
Horvátország - Zagreb
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
szept. 2019
Horvátország - Zagreb
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
okt. 2019
Horvátország - Croatia Online
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt