MBA Marketing

Általános információk

Program leírás

Leírás

A programot akadémiai együttműködésben kínálták Cardiff Metropolitan University-val, az Egyesült Királyságban

Tanulmányi mód

  • Részidő
  • Teljes idő

A program időtartama

2 év kb. részmunkaidőben 14 hónap kb. teljes munkaidőben

A program oktatási céljai

  • Olyan innovatív, dinamikus és rugalmas program biztosítása, amely kritikusan figyelembe veszi a menedzsment tudományos tanulmányainak és a menedzsment változó kontextusainak nemzetközi kontextusában bekövetkező változásait;
  • A globális üzleti környezetben az igények és az ellátási kérdések kritikus feltárása.
  • A diákok tudásának előmozdítása az ideológiák és a munkahelyi vezetők felelőssége közötti kapcsolat megértésének összetettségéről. Ez összhangban van a Gulf College stratégiai tervével, amelynek célja annak biztosítása, hogy a diákok hozzáférjenek a magas színvonalú támogatáshoz
  • Erős elméleti keretet nyújtani a hallgatók számára a menedzsment integrált és kritikus megértésének megértéséhez; ezt világos tanulási eredmények és értékelési kritériumok biztosítják, feltéve, hogy a diákok minden egyes modul számára a tanfolyam kezdetétől származnak.
  • A diákok körében olyan szellemi képességek széles skáláját kell kifejleszteni, amelyek a 7. szinthez szükséges szigorúságot tükrözik. Ezeknek a hallgatóknak egy magas fokú hallgatói autonómiát és önirányítást kell bizonyítaniuk annak érdekében, hogy elősegítsék a kezdeményezést, az eredetiséget az integritás és az etikus megítélés mellett egy a vezetőség megértése.

Pathway modul

Pathway

Első Pathway modul

Pathway

MBA Marketing Stratégiai globális marketing Vevő viselkedés és kapcsolattartás


Master of Business Administration (MBA) Programszerkezet

Modul címe / disszertáció

Credits

Emberek és szervezetek

20 kredit

A döntéshozók könyvelése

20 kredit

értékesítés

20 kredit

Egy opció / első Pathway modul

20 kredit

Műveletek kezelése

20 kredit

Stratégiai vezetés

20 kredit

Két opció / második Pathway

20 kredit

Értekezés

40 kredit

180

Bachelor fokozattal rendelkező pályázóktól szükséges belépési feltételek és hitelesítő adatok / dokumentumok

követelmények

Elismert főiskolai végzettség vagy azzal egyenértékű, legalább 2: 2 (alsó második osztály) besorolás vagy azzal egyenértékű.
Általános Oktatási Diploma Tanúsítvány vagy azzal egyenértékű tanúsítvány, amelyet az Omán Szultánság Oktatási Minisztériuma hagyott jóvá.
Legalább 5 év releváns menedzsment munkatapasztalat (részmunkaidőben), amely a jelenlegi időszakig tart.
Két ajánlási levél
Személyes nyilatkozat az alkalmazás támogatásában - Egyoldalas motivációs levél, melyet ír

a kérelmezőt, hogy miért akar beiratkozni az MBA programba.

Ha a pályázó nem vette be korábbi korábbi programját angolul

az alábbiakra van szükség - IELTS-pontszám, amely nem lehet alacsonyabb, mint 6,0, al-pontszám nélkül 6,0-nél alacsonyabb. TOEFL,

a pályázóknak legalább 80-at kell elérniük, ami legalább 20 pontot tartalmaz a beszédben.

18 olvasás és 17 írás és hallgatás.

Ha a kérelmező angolul végzett korábbi minősítő programját

ekkor a korábbi felsőoktatási intézménynek levelet kell küldenie arról, hogy minden tanulmánya megtörtént

és értékelések angol nyelven készültek.

Részletes önéletrajz (CV).
Kormányazonosító igazolvány (személyi igazolvány) másolata
Útlevél másolata
Négy útlevélméret fénykép
Utoljára frissítve Július 2019

Az iskoláról

The origin of Gulf College (GC) dates back to 1990 when it was established as a professional and vocational training provider in the Sultanate of Oman. The growth of the institution from a training in ... Tovább

The origin of Gulf College (GC) dates back to 1990 when it was established as a professional and vocational training provider in the Sultanate of Oman. The growth of the institution from a training institute to a college has been over different phases. In September 2014, Gulf College moved to its new purpose-built campus in Mabela, developed the new strategic plan and entered into an agreement with Cardiff Metropolitan University (CMET) as an additional academic partner. Kevesebb