MBA Nemzetközi Üzleti Fejlesztés (Luxus és Vendéglátás Menedzsment)

Általános információk

Program leírás

Szervezet

A luxusmárka piac növekvő profilja egyedülálló lehetőséget kínál. Tudod tovább fejleszteni marketing és menedzsment tapasztalataikat, és belépni erre a különleges és dinamikus piaci szektorra Párizsban.

Az ILCI Business School az MBA Nemzetközi Üzleti Fejlesztés, a Luxus és Vendéglátás Menedzsment oktatási tartalma folyamatos erőfeszítéseket tesz a nemzetközi menedzsment készségek fejlesztésére és az olyan személyes tulajdonságok optimális fejlesztésére, mint kezdeményezés, csapatmunka vagy kritikus gondolkodás.

Ezeknek a tanfolyamoknak a végére megszerezzük azokat az ismereteket, technikákat és know-how-kat, amelyek hatékonyan dönthetnek a nemzetközi menedzsment és a nemzetközi marketing területén a luxus és vendéglátás területén.

Ezen felül képesek lesznek elemezni a jelenlegi gazdasági környezetet, a piaci tendenciákat, a fő üzleti vállalkozásokat és az ügynököket, amelyek a luxuscikkek ágazatát alkotják.

122026_pexels-photo-1249158.jpeg

Időtartam: 2 év

Kezdés: Tavasz

követelmények:

  • 3 éves fok (180 ECTS) az első évben
  • 4 éves fok (240 ECTS) a második évben

Főbb jellemzők

  • Az RNCP által I. fokozatban tanúsított szint (5)
  • Mély betekintés a nemzetközi menedzsmentbe a luxus és vendéglátás területén
  • Fejleszteni kell a készségeket a nemzetközi üzleti életben a luxus és vendéglátás területén
  • Magasan képzett kar
  • 100% -ban angol nyelven tanítják
  • Egyéves program Párizsban

Munkahelyek Nyitvatartás

  • Termékmenedzser a luxus és vendéglátás területén
  • Luxus értékesítési igazgató
  • Márka üzletvezető
  • Luxus projektmenedzser
  • Luxus üzleti fejlesztő
  • PR-menedzser

Program

  • Kommunikációs képességek
  • Kultúrák közötti tárgyalások Európában
  • Ügyfélkapcsolat-menedzsment
  • Közgazdaságtan és az európai piac
  • Nemzetközi üzleti jog
  • Nemzetközi értékesítési technikák
  • Nemzetközi beszerzés
  • Vezetés
  • Vezetői számvitel
  • Marketing menedzsment
  • Művelet
  • Projektmenedzsment
  • Nyilvános beszéd kommunikáció
  • Közösségi hálózatok és digitális marketing
  • Stratégiai marketing
  • Luxus szektorok
  • Luxus geopolitika és fogyasztói magatartás
  • Boripar menedzsment
  • Gyakorlat (választható, ha tapasztalattal rendelkezik)
  • Francia (választható)

Utoljára frissítve okt. 2019

Az iskoláról

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Tovább

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Kevesebb