MBA Nemzetközi Üzleti Marketing Specializáció

Általános információk

Program leírás

szervezet

Szervezni-e egy társaság jelenlétét a kiállításon, azonosítani a megfelelő kommunikációs csatornákat, adaptálni a terméket a helyi piacra, megérteni a fogyasztók vásárlási magatartását vagy kiemelni a termékeit, a kapcsolódó funkciókat A nemzetközi marketing elengedhetetlen ahhoz, hogy egy márka sikeres legyen nemzetközi fejlődésében. E készségek iránti igény kielégítése érdekében az ILCI Business School úgy döntött, hogy specializációt nyit a marketing és a digitális szak területén.

Két év alatt az MBA program a Nemzetközi Üzleti Szakterület Marketingben

A Nemzetközi Üzleti MBA alapján lehetővé teszi a hallgatók számára a nemzetközi üzleti vállalkozás fejlesztéséhez szükséges készségek elsajátítását, miközben a tanúsítás 5 készségének egyikére szakosodik, amely lehetővé teszi a marketing elemek kialakítását. a társaság számára a termékek és szolgáltatások nemzetközi reklámozására.

Az AIMaD MBA konkrétabban a termékmarketingre és az ügyfélmarketingre összpontosít, lehetővé téve a hallgatók számára, hogy operatív módon vegyenek részt az ügyfelek lojalitásában és az értékesítés fejlesztésében valós vagy digitális csatornákon keresztül.

A képzés fent meghatározott céljain túl a marketing szakosodás célkitűzései is

  • Tanulja el a marketing és a digitális marketing eszközeit
  • Tudja, hogyan kell elemezni és megérteni egy adott piacot
  • Adjon meg egy marketingstratégiát
  • Határozza meg egy termék, márka vagy vállalat operatív elhelyezkedését egy nemzeti vagy nemzetközi piacon.
  • Vegyen részt a marketingstratégia kidolgozásában és végrehajtásában
  • Mérje meg a végrehajtott intézkedések hatékonyságát.
  • Termékinnovációs stratégia kidolgozása128614_rsz_icons8-team-m0oste_mjsi-unsplash.jpg

erősségek

  • I. szintű tanúsított cím (2)
  • Marketing eszközök megszerzése és digitális marketing
  • Ismerje meg a digitális transzformációt a nemzetközi tőzsdékben, és használja a célzott piacra adaptált digitális eszközöket
  • Szakterülete a nemzetközi üzleti fejlesztés
  • Bemerülés a szakmai világba

lehetőségek

  • Nemzetközi ügyfélkapcsolat-menedzser
  • Nemzetközi értékesítésösztönző menedzser
  • A projekt vagy a nemzetközi marketing misszió vezetője
  • Nemzetközi márka vezetője (fe)
  • Web Marketing Manager

Érintett nyilvánosság

Bac 3 szintű közgazdaságtan vagy menedzsment, Bac 4 szint a nemzetközi marketingben vagy nemzetközi menedzsmentben

program

1. és 2. év

  • Nemzetközi cserekeret
  • Nemzetközi szerződések
  • Nemzetközi értékesítési technikák
  • Nemzetközi ajánlati felhívás
  • Interkulturális menedzsment
  • Geopolitika - országos megközelítés
  • Vezetés és menedzsment
  • Marketing hálózat kiválasztása és disztribúciós hálózat felállítása
  • A marketing és az értékesítés teljesítményének mérése
  • Nemzetközi üzleti fejlesztési stratégia
  • Nemzetközi értékesítésösztönzés
  • Projektmenedzsment
  • Professzionális coaching
  • Márkamarketing
  • Kreatív és hirdetési stratégia
  • CRM (ügyfélkapcsolat-kezelés)
  • Piackutatás és -figyelés
  • Nemzetközi kockázatkezelés
  • Nemzetközi Marketing
  • SEM SEO SA SMO
  • Nagy forgalmazási értékesítés
  • Nemzetközi kereskedelmi kutatás
  • Big Data szeminárium
  • Innovatív projektkészítő szeminárium
  • Közösségi média stratégia
  • Nyelv és kultúra
  • Üzleti látogatások
  • Szakmai projekt
  • Küldetés az üzleti életben
Utoljára frissítve márc. 2020

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Az iskoláról

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Tovább

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Kevesebb