MBA Nemzetközi üzleti és Marketing

ISC Paris Business School

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

MBA Nemzetközi üzleti és Marketing

ISC Paris Business School

Az MBA ISC Paris legfontosabb pontjai:

  • Teljes munkaidős program 12 vagy 16 hónapos (6 hónapos gyakorlati feladat)
  • AACSB akkreditált, a francia oktatási minisztérium által elismert
  • A hivatalos partnerek hálózata (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, HAVAS ESEMÉNYEK, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE stb.)
  • Vállalati kapcsolatok osztály és 60 000 állásajánlat minden évben
  • Az ISC Paris több mint 16 000 alumnija hálózatának ereje
  • Nemzetközi dimenzió: magas kulturális sokszínűség és profilok, magas szintű nemzetközi kar
  • Campus: Párizs

ADMINISZTRATÍV KÖVETELMÉNYEK Ez a program a következőkre vonatkozik: olyan hallgatók, akik három vagy ötéves egyetemi programban (Bac 3-Bac 5-ös vagy magasabb) vagy egy másik ország egyenértékű Közép-karrier szakemberei

KARRIER

CÉLOK

  • z Az intelligens marketing-meghajtók profitját, a termék élettartamát és a márkahűséget: minden vállalat
  • keresni. Mivel a legtöbb üzleti szereplő a márkáikat új piacokra és csatornákra néz,
  • Az MBA International Business Marketing globális marketinggel foglalkozik, és a diákokat a
  • a szervezet környezetének szisztematikus és globális szemszögéből.
  • z A stratégiai menedzsment, a marketing és a nemzetközi üzleti MBA összekapcsolásával az IBM lehetővé teszi a hallgatók számára
  • készségek és ismeretek alkalmazására a következő területeken: márkázás, piackutatás, fogyasztói magatartás, új termék piacfejlesztés és nemzetközi üzleti menedzsment.

FŐBB PONTOK

  • z 100% angol nyelvtanfolyam
  • z A világ minden részéről érkező oktatók összekapcsolják az egyetemet
  • az ipari tapasztalatokkal rendelkező igazolványok
  • z Az egyetemi és gyakorlatorientált oktatás egyedülálló keveréke:
  • Esettanulmányok komoly játékokat, vállalati projekteket
  • z Három napi tanfolyam minden héten
  • z Karrier és szakmai projekt coaching a híres
  • fejvadászok.

PROGRAM RÉSZLETEK

GAZDÁLKODÁS (KÖZÖS CORE)

  • z Nemzetközi hét
  • z Menedzsment szimuláció - komoly játék
  • z Vezetés
  • z Stratégiai menedzsment
  • z Etika
  • z Pénzügyi kimutatások

MARKETING (KÖZÖS CORE)

  • z Piaci tanulmányok
  • z Branding
  • z Stratégiai marketing
  • z Digitális marketing
  • z Relationship marketing

NEMZETKÖZI ÜZLET

  • z Interkulturális menedzsment
  • z Nemzetközi Marketing
  • z Üzleti tanulás üzleti tevékenységgel

Súlyos játék

  • z Értékesítési erő optimalizálása
  • z Nemzetközi Üzleti Tárgyalás
  • z Stratégiai döntések a nemzetközi kereskedelemben
  • z Üzleti tevékenység a feltörekvő piacokon
  • z Nagy adatok
  • z Globális integrált ellátási lánc menedzsment
  • z Nemzetközi projektmenedzsment
  • z Vállalati projekt
  • z Szakdolgozat és módszertan
  • z Egyéni karriertervezés és álláskeresés

DÍJAK

12 hónap: 14 000 €

16 hónap: 16 000 €

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve March 10, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
okt. 2018
Duration
Időtartam
12 - 16 hónapok
Nappali
Price
ár
14,000 EUR
Information
Deadline
Július 31, 2018
Locations
Franciaország - Paris, Île-de-France
Kezdet: okt. 2018
Jelentkezési határidő Július 31, 2018
A befejezés dátuma dec. 30, 2018
Dates
okt. 2018
Franciaország - Paris, Île-de-France
Jelentkezési határidő Július 31, 2018
A befejezés dátuma dec. 30, 2018
Price
fizethető 4-szer ingyen