MBA Nemzetközi Marketing
EU Business School Switzerland
Kulcs információ
Campus helye
Geneva, Svájc
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
CHF 39 750 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Mar 2024
Bevezetés
A termékek és szolgáltatások marketingje minden vállalkozás fontos szempontja. A vállalat kínálatának hatékony kézbesítése a siker kulcsa a mai folyamatosan változó és sokszínű üzleti világban. Ez a program keretet nyújt a piacok, versenytársak, termékportfóliók és a fogyasztói magatartás nemzetközi megértéséhez. A hallgatók megismerhetik a digitális marketing stratégiák, a reklámozás és a média legújabb fejleményeit, felkészítve őket a nemzetközi marketing karrierjére.
Tanulás a vezetőktől
Azok az események, amelyek bemutatják az EU-s diákokat a globálisan sikeres vezetőknek, alapvető szempontjait képezik a karrierjét elindító üzleti oktatás biztosítására irányuló megközelítésünknek.
A svájci óragyártóipar megmentője, Jean-Claude Biver, az LVMH Group, a Zenith és a Hublot friss levegőt hozott az általa vezetett valamennyi márkába. Elmagyarázta az EU-s diákoknak, hogyan lehet elérni a kreatív perspektívát és a vállalkozói gondolkodásmódot, amely alapvető egy sikeres vállalkozás alapításához és vezetéséhez.
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Számos ösztöndíj lehetőség áll rendelkezésre. További információkért kérjük, keresse fel az intézet weboldalát.
Tanterv
- Időtartam: három ciklus/egy év (teljes munkaidő) vagy hat félév/két év (részmunkaidős)
- Kreditszám: 90 ECTS
- Kezdési időpontok: október, január és március
- Nyelv: angol
- Félévi díj: 12 600 CHF
- Belépő: egész évben
Osztályozva
- Államilag elismert egyetemi MBA fokozat, amelyet az Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Spanyolország (Título propio) akkreditált .
- MBA diploma a következőtől: EU Business School Switzerland amelyet az ACBSP, IACBE, IQA nemzetközileg akkreditált, és az eduQua tanúsított.
A program eredménye
Kreditpont: 90 ECTS
Fokozat odaítélt
- Egyetemi MBA fokozatot az Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), államilag elismert spanyolországi egyetem adományozott.
- Az EU Business School Switzerland MBA diplomája, amelyet az ACBSP, IACBE, IQA nemzetközileg akkreditált és az eduQua tanúsított.
Tanulási eredmények
A diplomások otthagyják ezt a programot minden olyan eszközzel, amelyre szükségük van ahhoz, hogy hatékony szereplők lehessenek a nemzetközi marketing területén. A hallgatók emellett:
- Fedezze fel, hogyan hozzák ki a vállalatok a legtöbbet befektetéseikből; az adatok kezelésétől a kommunikációig.
- Alkalmazza azokat a kulcsfontosságú elveket, amelyek fokozzák a kommunikációt és a hatékonyságot.
- Elemezze a HR menedzsment funkcióit, és fedezze fel stratégiai jelentőségét.
- Alternatív befektetési projektek elemzése és létrehozása.