Read the Official Description

IFA Paris MBA Tanúsítvány: FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)

  • Időtartam: 15 hónapos program angol nyelven
  • Campus: Párizs
  • Következő bevitel: 2019. január
  • ECTS kreditek: 120
  • Jelentkezési díj: 150 €
  • Tandíj: 15 800 €
  • Korlátozott: 25 diák osztályonként


"Egyedülálló program egy egyedi iparág számára"


Bevezetés

"A szag kényszerítő ereje nem lehet megvédeni, belép belőlünk, mint a lélegzete a tüdejünkbe, kitölti, teljesen elszívja. Nincs orvosság a számára "

Patrick Suskind, Le Parfum

Az illat ingerületének elkerülhetetlensége nagyon hasonlít egy gyönyörűen megtervezett ruhához. Ez az ötlet szem előtt tartva, hogy a legfrissebb posztgraduális kurzus az IFA Paris épült: innovatív megközelítés a parfüm és a kozmetika menedzsment integrációja révén a 20 éves tapasztalattal a divat.

A kurzus fejlesztésének mögött meghúzódó átfogó stratégia arra ösztönzi a résztvevőket, hogy olyan kreatív megközelítést alkalmazzanak, amely nem tartozik a szépségipar keretének jellegzetes birodalmába annak érdekében, hogy a résztvevők estét alakíthassanak ki, akik képesek a dobozon kívül gondolkodni.


A filozófiája az MBA a parfümök és kozmetikumok Management körüli mintegy 3 pillér:

  • Felfedezés: A diákok olyan műhelyi környezetbe merülnek, amely lehetővé teszi számukra, hogy intenzív és gyakorlati képzésben részesüljenek a kreativitást elősegítve, ugyanakkor lehetővé téve számukra, hogy felfedezzék a szépségipar egyes stratégiai összetevőit és érdekeltjeit
  • Kísérletezés: Az IFA párizsi és sangai egyetemi központjai között utazás közben a diákok az IFA Paris pedagógiai tanulásának köszönhetően elsajátíthatják a feltörekvő és érett piacok belső jellemzőit.
  • Önmegerősítés: Az átfogó Capstone-tézis tükrözi a diákok elkötelezettségét egy egyedi és egyéni projekt kidolgozásában.


Az MBA a Parfüm és Kozmetika Menedzsmentben is kihasználja az IFA Paris egyedülálló örökségét és bi-kulturális tagságát, mivel tökéletesen "ül" egy földrajzi dichotómia összefolyásánál:


A Nyugat, mint a hagyományos luxus értékek fenntartója:

A résztvevők 2 feltételt fognak eltölteni Párizsban annak érdekében, hogy hozzáférjenek ahhoz, amit a világ többi része a luxus születéseként tart.


Kelet, mint a „Luxe DNS” átalakító katalizátor:

Köszönhetően az IFA Paris egyedülálló kombinációjának a campus rotációs rendszerének és a szinergikus tantervnek, a résztvevők képesek lesznek felfedezni a legújabb piac- és technológiai fejlődést a szépségiparban a világ egyik legjelentősebb növekedési forrásaként (Észak-Ázsia).

A 7 speciális szeminárium fejlesztése biztosítja a résztvevők számára az "ablakok" egyedi tevékenységét vagy a szépségipar jelenségét. Párizsban és Sanghajban találhatóak a két helyszín sajátosságai szerint. Míg Franciaországban a diákok ki vannak téve a tradicionális parfümművészetnek, amely egy átfogó élményt nyújt a Olfactory Lab és a "Parfums a la Francaise" című szemináriumunknak köszönhetően. Sanghaji forgatásuk során a résztvevők felfedezik a férfiak bőrápolásának virágzó szegmensét, és feltárják a különböző invazív és nem invazív plasztikai sebészeti technikákat. A végső cél az, hogy a résztvevőknek lehetőséget biztosítsanak szakmai portfóliójuk fejlesztésére olyan tapasztalatokkal, amelyek végül a profiljukat kifinomultabbá és vonzóbbá teszik a potenciális munkáltatók számára.

Végül az IFA Paris posztgraduális hallgatói a kezdetektől a diploma megszerzéséig és helyétől függetlenül egy "Career and Alumni Center" néven ismert egyedülálló részleg támogatásával élveznek majd támogatást. Az IFA Paris akadémiai kurzusainak iparági kapcsolattartó szerve kéthetes vendégelőadások és tereputak szervezésével foglalkozik a diákjainknak a szépségipar legújabb trendjeivel.

Az LVMH, a Richemont vagy a Kering, a karrier- és alumíniumközpontokkal való szoros együttműködés révén a diákok saját szakmai hálózatának kialakítása érdekében hozzáférést biztosítanak exkluzív márkanevű eseményekhez, divatbemutatókhoz, művészeti kiállításokhoz vagy szakmai bemutatókhoz.

A Karrier és Alumni Központ az IFA Paris hallgatókat még az érettségi után is kíséri, összekötve azokat az erős alumni hálózatával, amely 50 különböző országból származik. A kulcsszó itt szinergia, melynek eredményeképpen az IFA Paris , annak hallgatói és diplomásai mind nagyszabású szereplők lesznek a luxusipar panoráma átalakításában.

MBA kurzusaink a Bolognai Egyezmény által megfogalmazott ECTS keretrendszert alkotják. Tanulmányaik befejezésekor a résztvevők összesen 120 ECTS összeget gyűjtenek össze, akik át tudják adni, ha tovább kívánják tanulmányozni. A tanfolyam az IDEL / IDEART tanúsítással is rendelkezik, és igazolhatja "Nemzetközi Master" -ként.


Belépés

Felvételi követelmények:

  • Előnyösen kétéves szakmai tapasztalat (gyakorlatok figyelembe vétele)
  • Bachelor Graduate vagy jelentős szakmai tapasztalat a kapcsolódó területeken
  • IELTS 6.5 vagy TOEFL IBT 79 (vagy egyenértékűség) vagy angol nyelvű tanulmányi bizonyítvány, a nem angol anyanyelvűek számára
  • Interjú (az egyetemen vagy a Skype-on)
  • Online teszt

A benyújtandó dokumentumok:

  • Töltse ki az online jelentkezési lapot
  • Legújabb átirat
  • Bachelor diploma vagy egyenértékűség másolata
  • Motivációs levél
  • Folytatás / CV
  • Útlevél kép
  • Útlevél másolása

Minden pályázatot a posztgraduális osztály programigazgatója és akadémiai igazgatója áttekinti. Ha a pályázókat úgy kell tekinteni, hogy nem felelnek meg a minimális felvételi követelményeket a tudományos háttér, akkor fel kell kérniük, hogy iratkozzon be az Alapítvány Workshop tartott előtt kezdő időpontját MBA Program.


Pályaépítés

Parfüm- és kozmetikumok menedzsment kurzusaink széles skáláját ölelik fel öt fő modulcsoportba csoportosítva:

  • Marketing és menedzsment: Ez a csoportosulás olyan modulokat tartalmaz, amelyeket egy marketingterv szerkezetén alapulnak. A hallgatók által szerzett ismeretek összessége felkészíti őket arra, hogy:
    • A gyakorlati esettanulmányokon alapuló összetett marketing kihívások elemzése
    • Az erőforrások stratégiai megosztása az előre meghatározott célok elérése érdekében
    • A kézműves márka DNS-ek, amelyek lehetővé teszik a fenntartható versenyelőny elérését
  • Üzleti kérdések: A piacvezetők hallgatása és értelmezése a mai vezetők kulcsfontosságú eleme. Folytatni kell folyamatosan termeszteni. A modulcsoporton belül a diákok gazdasági és pénzügyi szemszögből fedezik fel a divatipar idiosinkráciáit.
  • Forgalmazás és kiskereskedelem: Az új technológiák a 21. század kozmetikai és parfüm kínálatát formálják olyan módon, amely nem mindig kapcsolódik a termékinnovációhoz. A legutóbbi innovációk nagy része a forgalmazási és kiskereskedelmi szektorra vonatkozik, érdekes áthidalásokkal a divat- és kozmetikai és parfüm iparágak között. Ez a modulcsoport a diákok számára új perspektívát nyújt a hagyományos elosztási és kiskereskedelmi stratégiák számára.
  • Kozmetikumok és parfümök környezet: A parfüm még mindig luxus? A társadalmilag felelős márkák hatásosabbak? Milyen hatással van a divatipar a kozmetikai és parfümipar fejlesztésére? ... Ez a modulcsoport a diákokat kihívja és kritikus gondolkodásmódjukat fejleszti az iparág tekintetében.
  • Kozmetikumok és parfümök életmódja: Míg MBA programunk nem célja technikusok létrehozása, úgy véljük, fontos, hogy diákjaink teljesen elmerüljenek a kozmetikumok és parfümök környezetében. Ezért dolgoztunk ki számos úttörő szemináriumot és workshopot: hogy a diákjaink megtapasztalhassák a jövőbeni iparág sajátosságait. Egy héttel a szagló laboratóriumban, hogy teszteljék és hozzák létre a parfümöket az A La Francaise parfümök feldolgozásához, mindent úgy alakítottak ki, hogy úttörő tapasztalati tanulást nyújtson.


Az Alapítvány workshopot 2 teljes héten (75 óra) tanítanak, és a következő modulokat tartalmazzák:

  • A marketing alapelvei - 15 óra
  • Kvantitatív kutatási megközelítések - 15 óra
  • Számviteli elvek - 15 óra
  • Munkamódszer - 15 óra
  • Projektmenedzsment - 15 óra


Diák munkaterhelése

  • 522 óra szemtől-szembe előadások
  • 783 órás önképzés
  • 840 óra kövezett kőműves projekt
  • 200 óra ipari kapcsolattartás és együttműködés

További információért és a program brosúrájának letöltéséhez látogasson el a https://www.ifaparis.com/courses/postgraduate/mba-perfume-cosmetics-management webhelyre.

Program taught in:
Angol

See 3 more programs offered by IFA Paris »

Last updated January 10, 2019
This course is Campus based
Start Date
jan. 2020
Duration
15 hónapok
Nappali
Price
15,800 EUR
Jelentkezési díj 150 EUR
By locations
By date
Start Date
jan. 2020
Application deadline
Start Date
jan. 2020
Application deadline

jan. 2020

Location
Application deadline
End Date
Application deadline
End Date