MBA Sport Marketingben

Általános információk

Program leírás

A második év MBA-marketing a marketing világ jövőbeli szakemberei számára. A sportmenedzsment MBA első évét követően, amely a sport üzletág szakértelmére összpontosít, az MBA 2 a sportmarketing célja a szakmai integráció. Ez biztosítja az ezen opció univerzumában való gyakorláshoz szükséges készségeket, valamint a sportmarketing megértését és kérdéseit. A következő tanév októberben lesz.

A második évre vonatkozó MBA sportmarketingnek számos előnye van:

  • Alapvető tanfolyamok a marketing minden kulcsfontosságú pontjára
  • Speciális kurzusok a marketing élvonalában
  • Szakmai projekt építése
  • Szakmai memória a szakmai projekt építésének támogatására
  • A marketing világának megnyitása

Ezzel a programmal a következő készségek szerezhetők:

  • Legyen szakmai szakértő a marketing szektor egészében
  • A marketing világ általános ismerete
  • Eszközök és stratégiák elsajátítása
  • A stratégiai és operatív kommunikációs technikák elsajátítása a DTP eszközök elsajátításával
  • Erős üzleti készségek
  • Menedzsment készségek (pénzügyi, számviteli, költségvetés), valamint az irodai eszközök mestere
  • Képesség egy projekt vagy csoport kezelésére (projektmenedzsment és HR menedzsment)
  • Képesség a marketing projekt megszervezésére és tervezésére
  • Indítson el egy vállalkozást
  • Professzionális angol nyelvtudással
  • Fokozott önismeret és szakmai profil
  • Szakmai és személyes projektjének teljesítése

A program lehetőségei:

  • Marketing menedzser, termékmenedzser, hálózati menedzser
  • Store Manager
  • Szövetségek és sportklubok
  • Cégek hirdetői és marketing részlegei
  • Sporteseményeket szervezők
  • Műszaki igazgató, logisztikai vezető, projektmenedzser, kommunikációs vezető, médiakoordinátor, vendéglátás, szponzorálás, VIP területkezelés
  • Marketing és kommunikációs tanácsadó ügynökségek sporton keresztül
  • Helyi és területi közösségek
  • Fitness, jólét és sporttevékenységek

MBA 2. év a sportmarketingben

Középszintű tudás

  • A marketing piac szereplői és sajátosságai
  • E-business stratégia
  • Sport marketing
  • Az aktiválási eszközök

* Nem kimerítő lista

Kommunikáció - Események

A média kizsákmányolása és aktiválása sportesemény körül

Események és sportstruktúrák digitális optimalizálása

* Nem kimerítő lista

Szakmai eszközök - kiegészítő tevékenységek

Szakmai eszközök

  • A projekt tükröző és szakmai megközelítése
  • Építsd a képet a szociális hálózatokon keresztül
  • DTP eszközök
  • Nyilvános beszéd
  • Professzionális memória a marketing probléma körül

Kiegészítő tevékenységek

  • Utazás a tegnapi és a mai sportok felfedezéséhez
  • Sportfoglalkozások a sport világában különböző témákban elismert szakértőkkel. (PR, közösségi menedzsment, rendezvényszervezés, önkéntes tevékenység a sportban stb.)
  • Üzleti fókusz (menedzser, vezérigazgató, marketing / kommunikációs igazgató, egy szövetség, klub, márka stb.)
Utoljára frissítve márc. 2020

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Az iskoláról

Sports Management School est une école internationale spécialisée en Management du Sport. Son positionnement de «Pure player» exclusivement centré sur le Sport Business lui confère une réelle expérien ... Tovább

Sports Management School est une école internationale spécialisée en Management du Sport. Son positionnement de «Pure player» exclusivement centré sur le Sport Business lui confère une réelle expérience dans tous les domaines connexes à cet univers, notamment le commerce et la distribution, le marketing, la communication et l’organisation d’événements sportifs. Kevesebb