Mester neve MBA Sportmenedzsmentben
Tanfolyam kezdete 2019. október
tartam 12 hónap

MBA Sportmenedzsmentben

A sportszervezetek irányítása és irányítása különféle kihívásokkal bír a többi típusú szervezet felépítése és irányítása szempontjából. A sportszervezetek vezetéséért felelősöknek logikusan alapvető ismeretekre és készségekre lesz szükségük a stratégiai döntéshozatalhoz, a marketinghez, a pénzgazdálkodáshoz és az emberek irányításához. De ezen kompetenciákon túlmenően alapos ismeretekre lesz szükségük az önmagáról, a saját szabályairól és a sportszervezetekben bekövetkező változások motorjáról.

A figyelmemet kaptam, ami miatt az iskola mellett döntöttem. Nagyon hajlandóak voltak magyarázni minden kétségemet, és ez annak tisztázására szolgált, hogy ez az, amit keresem.

Kelta Meche
SMS hallgató

A tornaterem vagy egy kis helyi klub irányításától kezdve a nemzetközi futball-klub irányításáig a sportszervezeteknek biztosítaniuk kell a jövedelemgaranciákat , a megfelelő pénzgazdálkodást és az átmérőjű profilú emberek megfelelő irányítását. különböznek (az intézmény gondnokától a többé-kevésbé professzionális vezetési káderekig, az elit sportolókig).

A sport területén a növekedési tervek új dimenziót kapnak, amelyet egyes szakértők helyeztek el a menedzsment hatékonysága és a sport iránti szenvedély szabályozása között. A sportvállalkozás , függetlenül a szervezet típusától vagy az adott sporttól, három fő pillérre épül, amelyeket meg kell ismerni, irányítani és kibővíteni.

A szponzorálás világának sajátosságaihoz és összetettségéhez, a sport eredményekhez, az audiovizuális jogokhoz, a nagy teljesítményű sportolók képzéséhez, a származtatott szolgáltatásokhoz ... hozzáadódtak, és a társadalmi hálózatok szerepével kapcsolatos új kihívások, szerencsejátékok továbbra is felmerülnek a sport, az új felhasználók megjelenése az egyes sportgyakorlatok népszerűsítése és tömegesítése révén.

Röviden : a következő évtizedben a sportlétesítmények irányításához és irányításához új és átfogó jövőképű, transzverzális kompetenciákkal rendelkező szakemberekre lesz szükség, akiknek alapja a sportszervezetek igényeinek és lehetőségeinek ismerete, amelyek növekednek és fejlődnek egy globális és digitális környezet.

célkitűzések

A program fő célkitűzései a következők:

  • Ismerje meg a sport üzleti sajátosságait, és megértse a különbségeket a sportok, országok és régiók között.
  • A hallgatók képzése a sportipar stratégiai és irányítási döntéseiben.
  • Értsék meg a pillérek a sport üzleti és elmélyítése mind a bevételi források, a legfontosabb üzleti és stratégiák értékét maximalizálja.
  • Kidolgozza a sportlétesítmény növekedési terveit, a lehetőségek elemzésétől kezdve a terv életképességének biztosításáig.
  • Fejlesszék vezetői készségeiket a multidiszciplináris és multikulturális csoportok irányításához.
  • Értse meg a jogi és etikai keret a sportvilág és annak következményei a vállalkozások számára.

tanterv

Az MBA sportmenedzsment és menedzsment MBA felépítése a következő tárgyak alapján történik, amelyeket beépítenek egy végleges projektbe, amelyek a szükséges eszközöket biztosítják a sport üzleti ágazatban a szakmai karrier fejlődéséhez.

téma ECTS
1. Sportkörnyezet és globális piaca 3
2. Stratégiai menedzsment 3
3. Sportmarketing és szponzorálás 5
4. Gazdasági, pénzügyi és fiskális irányítás 4
5. A sporthelyszín üzleti tevékenysége 5
6. Audiovizuális jogok a sportban 3
7. A digitális vállalkozás a sportban 2.5
8. Sportteljesítmény-menedzsment 3
9. Működés és üzleti szervezet 3
10. A sportpálya törvénye 3
11. Tehetség menedzsment és vezetési képességek 4
12. A sportszervezetek technológiája, információs rendszerei és digitális átalakítása 4
13. Választható tantárgyak
Vállalkozás és innováció
Sportátadási piac
Közpolitikák a sport területén
Nemzetközi sportesemények szervezése és marketingje (Párizs)
válassza a 7.5-et
2.5
2.5
2.5
5
14. Végső mesterprojekt 10
teljes 60

1. Környezet sport és a globális piacon

Tárgy, amely bemutatja a hallgatót a világszerte működő sportvállalkozások összefüggésében, valamint hogy elemezze a különféle piacokon és sportokon fennálló különbségeket. Bevezetésre kerül a nemzetközi sportirányítás fogalma: Ismerjük azokat a szervezeteket, amelyek nemzeti és nemzetközi szinten irányítják és szabályozzák a sportot, valamint illetékességüket és hierarchiájukat.

2. Stratégiai menedzsment

A sportszervezeteknek, mint bármely más társaságnak, közép- és hosszú távú stratégián kell alapulniuk vezetésükön. Ez a tantárgy bemutatja a hallgatót a stratégiai menedzsment elméleti alapjainak és módszertani alapjainak, valamint a vállalati stratégiák végrehajtásának.

3. Sportmarketing és szponzorálás

A sportszervezet márka a sportipar egyik legfontosabb eszköze, az oszlop, amelyre a szponzor üzleti vállalkozás épül, a marketing és az engedélyek értékesítése, valamint a vállalati kommunikáció és közönségkapcsolatok A jelenlegi szponzorálási stratégiák és a digitalizálásból származó evolúció elemzése. A márkaegyesület kihívásaira különféle médiumokon és különböző célokkal kerül sor, amelyek megértik a széttagolt marketing kockázatait. A téma szintén elmélyül a kereskedelemben és a márkalicencben.

4. Gazdasági, pénzügyi és fiskális irányítás

Mind a leg szerényebb sportszervezetben, mind a leghíresebb sportklubban a pénzügyi irányítás az intézmény fennmaradásának és növekedésének sarokköve. A beruházások megvalósításának, a forgótőke ellenőrzésének, az erőforrások kezelésének, a hitelpiacnak olyan területeknek kell lennie, amelyeket a sportszervezetek vezetője ismeri és uralja. Kevés olyan klub látta el, hogy a sport pályája lelassult, mivel a sportképességük és a pénzügyi képességük között jelentős egyensúlyhiány mutatkozik. A jó vezetésnek meg kell próbálnia leküzdeni azokat a nehézségeket, amelyeket egy ilyen egyensúlyhiány okozhat.

5. Üzlet a sportágban

A sportlétesítményen belül generált üzleti tevékenység egyes sportágakban és kategóriákban, amelyek a sportszervezet legfontosabb jövedelemforrása. A jegyek és bérletek értékesítésétől kezdve a létesítmények túrájának megteremtéséig, vendéglátó-ipari szolgáltatásokon vagy létesítmények kölcsönzésén keresztül más rendezvényekig. Az internet és a mobil eszközök forradalmasítják a vásárlási élményt és a közvetlen kapcsolatot a fogyasztókkal, valamint új lehetőségeket teremtenek a helyszíni élményben.

6. Audiovizuális jogok a sportban

Az audiovizuális jogok kiaknázása egyre alapvető elem a sportszervezetek és a versenyek eredménykimutatásában. Ezért ez a téma elmélyíti a televíziós jogok piacát a világ különböző országaiban, valamint az internetet, az OTT-t és az új fogyasztási lehetőségeket, valamint az új versenykeretet. A labdarúgás világában az audiovizuális jogokra vonatkozó szerződések folyamatosan átalakulnak és fejlődnek a kiaknázási modellekben, valamint ezek értékelésében és értékesítésében világszerte.

7. A digitális vállalkozás a sportban

Ez a téma a sportszervezetek digitális stratégiájáról, a digitális marketingről, mint az aktiváció transzverzális eszközéről, valamint a digitális csatornák által a jövedelem növekedésére nyitott lehetőségekről szól. A sportszervezetek a szórakoztató és kommunikációs társaságok részévé váltak. És ebből a szerepről a digitális közönséget sokkal nagyobb mértékben kezelik, mint a média. Melyek a kulcsok a digitális vállalkozás irányításához, és milyen stratégiát kell venni a márkaérték és a bevétel maximalizálása érdekében?

8. Sportteljesítmény-menedzsment

A sportlétesítmény fejlődése párhuzamosan fejlődik sporttevékenységeivel, valamint az általa támogatott sportolók és csapatok teljesítményével. A tagok számát, a jegyek eladását, az audiovizuális jogaik és szponzorációik értékét mindig összekapcsolják ezekkel az eredményekkel, függetlenül attól, hogy milyen körzetben mozog szervezetünk. Ismerje meg a meglévő képességeket, javítsa a sportolók teljesítményét, javítsa a csoportdinamikát a csapat sportában, azonosítsa az új tehetségek felfedezésének kulcsait, kezelje a különböző személyiségeket, támogassa a legjobb sportolókat személyes fejlődésük során és A tehetség megtartása után ezek a komplex kihívások egyike azoknak az intézményeknek a sportteljesítményének irányításával kapcsolatban, amelyeket kezelnünk kell.

9. Működés és üzleti szervezet

A sportszervezeteknek, mint bármely vállalkozásnak, reagálniuk kell egy üzleti szervezetre, amely maximalizálja az eredményeit. Mi a sportszervezet szervezeti felépítése? Van-e olyan sikermodell, amely megismételhető? Másrészről, ha van olyan környezet, amelyben a műveletek összetettsége fordítottan arányos a láthatóságával, akkor a sporté. Sok szempont közül a következőkre kell figyelnünk: a terek és a sportlétesítmények kezelése, az ütemtervek, a nagy csoportok kapacitásának és mozgósításának kezelése, a biztonság a maximális kapacitás idején stb. A tárgy lehetővé teszi a sportlétesítmények munkafolyamatainak megértését, valamint azt, hogy az üzleti folyamatokat és tevékenységeket hogyan kell megtervezni a különféle osztályok közötti jó koordináció érdekében.

10. A sportpálya törvénye

Mint minden gazdasági ágazatban, a sporttevékenységet az egyes országok eltérő jogi keretei, valamint a nemzetek feletti szervezetek saját rendeletei szabályozzák, amelyekre a választottbírósági felelősséget ruházják. Másrészről, a sportszervezetekre ugyanazok a törvények vonatkoznak, mint bármely vállalkozásra, bár bizonyos, az ismeretekhez szükséges sajátosságokkal.

11. Tehetség menedzsment és vezetési képességek

A korábbi modulokban már dolgoztunk azon szervezeten, amely meghaladja a sporttevékenységet, és a sporttehetségek menedzselésén, de ennek működéséhez a menedzsment interdiszciplináris szakemberekből álló csapatot igényel, amely képes motiváció, kompetenciák és kompenzáció kezelésére. . Noha igaz, hogy a sportszervezetek általában magas értéket képviselnek az intézményhez való tartozás érzése által, az optimális munkakörnyezetben a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében elengedhetetlen annak kezelése és megerősítése. Ezen túlmenően a vezetői szerephez szükség van az emberek menedzsment képességeire, az érzelmi intelligenciára és a csapat motivációjára.

12. A sportszervezetek technológiája, információs rendszerei és digitális átalakítása

A sportlétesítmények hagyományosan olyan ágazat, ahol alacsony a technológiai megvalósítás. Az információs rendszerek azonban nélkülözhetetlen eszközök minden munka területén, és kulcsfontosságú elem a hatékonyság szempontjából. A tárgy meg fogja adni a szükséges fogalmakat annak megértéséhez, hogy mik a technológiai eszközök, amelyek lehetővé teszik a sportszervezetek számára, hogy javítsák versenyképességüket, és hogy az adatelemzés miként nyújthat jobb képet az üzleti vállalkozásokról. A digitális átalakulás folyamata nem kapcsolódik kizárólag a digitális eszközök megvalósításához, hanem a vállalatok szervezeti kultúrájának és az üzleti folyamatok végrehajtásának megváltoztatásához. Az olyan koncepciók, mint az agilis menedzsment, a mérföldkövekre tett munka, az együttműködési eszközök használata alapvető változást jelenthetnek a sportszervezet támogatása terén.

13. Választható tantárgyak

A program lehetővé teszi több szakterület kiválasztását 7,5 ECTS kredit hozzáadására.

13A. Vállalkozás és innováció

Az innovációt általában a kreativitással kapcsoljuk össze, a folyamat egészének részvételével. Az innovációs folyamatok és a sikeres vállalkozói tapasztalatok azonban nagyon sok módszerrel és kitartással járnak. Ebben a tantárgyban a hallgatók alapvető ismereteket és készségeket szereznek, hogy szervezeteikben innovatív projektek hamisítójaivá váljanak.

13b. Sportátadási piac

A jó teljesítmény az átadási piacon egy sportszervezet sikerét vagy tönkretételét jelentheti. Ebben a tárgyban áttekintjük a transzferpiac írásbeli és íratlan szabályait, valamint az ezen a piacon való interakcióhoz szükséges alapvető készségeket.

13c. Közpolitikák a sport területén

Milyen közpolitikák támogatják a társadalmi sportot befogadó és egyenlő módon? Mit kell tenni a közigazgatásnak az alsóbb szintű sport előmozdítása érdekében, közegészségügyi célkitűzéssel? Milyen kapacitással rendelkezik a közpolitikának a sport fellendítése érdekében, hogy világszínvonalú sportolókat teremtsen?

Ez a téma áttekinti a közigazgatás szerepét és felelősségét a sport előmozdításában társadalmi és verseny szempontjából is.

13d. Nemzetközi sportesemények szervezése és marketingje (Párizs)

Azok a hallgatók, akik ezt az opcionális tantárgyat választják, két teljes héten Párizsba utazik. Ez a választható tárgy a nagy nemzetközi események sajátosságainak megértésére összpontosít.

Az osztályokat az SMS központjában Párizsban tartják, és angol nyelven tanítják. A tevékenységi program keretében a következő sportintézményekbe és szervezetekbe látogatnak látogatások:

  • A 2024-es párizsi olimpiai játékok szervező bizottsága
  • Szervező Bizottsága a rögbi-világbajnokság Franciaország 2023
  • Létesítmények nemzetközi tenisztorna Roland Garros

14. Végső mesterprojekt

A mester záró projekt magában foglalja az összes tanulást, amelyet a hallgató a mester egészében megszerez a különböző tantárgyaikban. Ennek megvalósítása érdekében egy csoportban dolgozik, mivel a cél az, hogy a munka minél jobban megközelítse a szakma valóságát. Ez egy üzleti terv végrehajtását foglalja magában egy sportlétesítményben, amelyben ismerteti a célokat és az igényeket, és ahol arra törekszenek, hogy a hallgató bizonyítsa, hogy képes alkalmazni a különböző tantárgyakban tanított összes tudást, és a projektet az elejétől a végéig végrehajtja. .

A végső projektet 3 vagy 4 hallgatóból álló csoportokban dolgozzák ki, akiknek oktatója lesz a projekt meghatározásától a végső bemutatóig vagy a védekezésig.

Menedzsment fejlesztése

A hallgatók egy olyan coaching programban vesznek részt, amelynek célja a folyamatos fejlesztés módszertanának kidolgozása:

  • A fejlesztési igények észlelése.
  • A célok és a határidők meghatározása.
  • Haladás-ellenőrzés
  • Az eredmények értékelése.
  • Új kihívások felállítása.

Üzleti szimulátorok

A szimulátorok használata lehetővé teszi számunkra, hogy a tanulási tevékenységeket szinte valós környezetben helyezzük el, ahol a siker vagy a kudarc nem csak a cselekedeteinktől, hanem a versenytársak cselekedeteitől is függ, tehát az általunk hozott döntések ismereteket és elemzéseket igényelnek tevékenységének

A szimulátorok lehetővé teszik számunkra, hogy különböző szerepeket játsszunk, és ugyanazt a valóságot olvassa el különböző nézőpontokból.

Szabadtéri edzés

A kültéri konferenciák a sport világához kapcsolódó tevékenységek elvégzéséből állnak, amelyek lehetővé teszik a csapatmunka és vezetői készségeink kiértékelését és fejlesztését.

Az SMS-nek olyan edzői csapata van, amely nagy tapasztalattal rendelkezik a vezetői képzés terén, és ez segít a vezetői készségek fejlesztésének a mindennapi környezetünkben való összekapcsolásában, lehetővé téve számunkra, hogy exponenciálisan fejlesszük vezetési képességeinket.

kiegészítő tevékenységek

A tevékenységi programot, a különböző tevékenységek, amelyek kiegészítik a tanfolyamokat szervezünk:

  • Látogatás több szervezet sportlétesítményében:
    • FC Barcelona
    • RCD Espanyol
    • High Performance Sport Központ (CAR)
    • Girona FC
    • Reial Club de Tenis Barcelona
    • Forma 1 Catalunya Circuit
    • Látogatás a Nou Camp Tapasztalat FC Barcelona és az Olimpiai Múzeum Barcelona
  • Mesterkurzusok emblematikus helyen:
  • FC Barcelona
  • RCD Espanyol
  • Szabadtéri tevékenységek, amelyek a menedzsment fejlesztési terv részét képezik

Karrier lehetőségek

A hallgatók, akik teljesítik ezt a mestert, a következő vezetői pozíciókban fejleszthetik karrierjét:

  • A hivatásos labdarúgóklubok
  • Klubok egyéb sportok
  • Nemzeti vagy nemzetközi sportszervezetek.
  • A sportágazatnak szentelt vállalatok.

Oktató személyzet

120827_MicahelTapiro.jpg 120828_CintoAjram.jpg

Michael rögbi játékosként kezdte sportkarrierjét a Stade Français-n. Évekkel később úgy döntött, hogy vállalja és létrehozta a Párizsi Neuilly Rögbi Klubot. Évekkel később megalapította az Au delà du sport ügynökséget, amely a sport és az üzleti menedzsment kapcsolatára szakosodott.

Ezzel párhuzamosan Michael több mint 15 éve tanult a marketingről, míg 2010-ben úgy döntött, hogy saját iskoláját indítja a Sports Management School (SMS) létrehozásával, egy sportmenedzsmentre szakosodott üzleti iskolával, amelynek ma alapítója és professzora .

Szakmai világban a marketing és a szponzorálás, különösen a sport, több mint 12 éves tapasztalattal rendelkezik a különböző multinacionális cégek, mint a Banco Sabadell, Zurich Insurance vagy Futbol Club Barcelona.

A CA Sports Marketing alapítója, a szponzorációs megállapodások aktiválására és közvetítésére szentelt cég. Jelenleg a Johan Cruyff Intézet tanácsadási területét is fejleszti. Szponzor és sportmarketing professzor Spanyolország fő mesterei és posztgraduális hallgatói számára.

120829_XavierVilaseca.jpg 120830_XavierBoixeda.jpg

Szellemi tulajdonjogi ügyvéd

Végül, a toborzás sportolók kiadó megállapodások (a kép jogait és kiaknázása). Elképzelése a Sport Tanácsadó és Rendezvényszervező az elmúlt 5 év szakmai tapasztalat teljes szakértői is szemszögéből Marketing és Pénzügyi, és így ez a hozzáadott érték a sport területén az üzleti.

Öt évig volt felelős az FC Barcelona létesítményeinek fejlesztési projektjeiért, és a kereskedelmi hasznosításból származó bevételek jelentős növekedését érte el. Korábban ugyanazon intézménynél volt a felelős a CRM projektért és az ügyfélszolgálatért.

1996 óta kapcsolódik az e-üzleti projektekhez, 2012-ben partnerként és vezérigazgatóként csatlakozott a Onebox Ticket Managementhez. 2016-ban megalapította a Start-IT Stúdiót, hogy tanácsadói szolgáltatásokat nyújtson és induló vállalkozásokat hozzon létre a technológiai területen.

120831_AlbertGomaCribillers.jpg 120832_UnaiConchaOlabarrieta.jpg

Sportmarketer, több mint 6 éves tapasztalattal rendelkezik a londoni sport- és szórakoztató világ üzleti pozícióiban. Pontosabban, kapcsolódva a digitális üzleti fejlesztési projektekhez, a kereskedelmi engedélyek kiaknázásához és a jegyvásárlási szolgáltatások megvalósításához

Jelenleg a Digitális Osztály új üzletvezetője. Az F1 előtt a Viagogo-nál dolgozom, a sportesemények jegyek másodlagos piacának vezető vállalatánál, amelynek feladata a vállalkozások megnyitása és fejlesztése a dél-európai piacon. Így új klubokat és magas szintű sportversenyeket vonz a társasághoz.

2008 óta dolgozik az online szerencsejáték-iparban, különféle feladatokat lát el, mindig a marketing osztályokkal összekapcsolva. Elkezdte a NetBetnél dolgozni, annak székhelyén Londonban, és 2010-ben Barcelonába költözött, hogy csatlakozzon Suertia-hoz, mint a marketing osztály asszisztense.

Három év után a barcelonai társaságban és egy újabb a RetaBET-ben végzett munka után a Mediapro-hez ment, különös tekintettel a beIN SPORTS digitális részlegére, mint B2C menedzser, ahol két és fél évet töltött. 2018 márciusa óta dolgozik a The Coin Gaming Groupnál, egy kriptovalutákkal való online játékra szakosodott észt társaságnál, a LATAM régió vezetőjeként.

120833_NuriaSoler.jpg 120834_SergiMesonero.jpg

Az emberek és csapatok növekedésével és fejlesztésével foglalkozó tanácsadás alapítója és igazgatója: Alter Ego Sports

Mentor vezetési és társadalmi készségekben, nagy teljesítményre szakosodott. Edzők és edzők emberek és csapatok számára az üzleti és sport területén.

Gyakorló az NLP-ben (neurolingvisztikus programozás). Több mint 18 éves tapasztalattal rendelkező üzletasszony és menedzser, 2010 óta a Barcelona Marketing Club igazgatóságának tagja, 2011 óta pedig a Generalitat de Catalunya „Katalán Sport Tanácsadó Testületének” tagja, mint főtitkár.

Sergi Mesonero a Liga de Videojuegos Profesional, a spanyol nyelvű legnagyobb e-sport szervezet társalapítója és stratégiai igazgatója.

A Murcia Katolikus Egyetem (UCAM) Esports elnökének igazgatója. Korábban szakmai karrierjét a nem kereskedelmi filmek terjesztése és kiállítása területén fejlesztette, számos filmfesztivált és díjat irányított, és részt vett a barcelonai fesztiválplatform létrehozásában.

120835_RaulCipres.jpg 120836_RafaelStaat.jpg

Raúl Ciprés ipari mérnök a Katalónia Politechnikai Egyetemen. Sportmenedzsment és Marketing Mester La Salle-JCI-n. A Creativialab alapító partnere és vezérigazgatója, a BTL Marketing és Ügynökség a Sport és a Social Pro marketing iránt. Az Startup iWOPI partner és CMO. Az Startup EASY TRAVEL startup partnere, az Airbnb Travel Tech Award díj nyertese. Az Igazgatóság volt tagja - Marketing terület - A Joventut Badalona Club (Club Liga ACB) szövetségei és bővítése. Ő volt a Soccer Club-RCD Espanyol marketing igazgatója. Az új RCD Stadion projektjének kidolgozása.

A Real Polo de Barcelona marketing igazgatója volt. Az Endesa Kosárlabda Liga Joventut Badalona Clubjának marketing igazgatója volt. Tanít és tanít az EAE Business School marketingmenedzsmentjének mesterán, a UAB-Johan Cruyff Intézet Sportmarketing Mesterén, a Tecnocampus Mataró UPF-n, a Blanquerna - Ramon Llull Egyetem posztgraduális újságíró posztgraduális szakán és az ESADE-n.

Szakterületei a márkaépítés, a szponzorálás, a sportmarketing, a stratégiai tervek, a marketing tervek, a kreatív koncepciók kialakítása, a márkaépítés, az új technológia-BTL aktiválási tervek.

Rafael az Yeesss ügynökség barcelonai irodájának igazgatója, amelynek célja a márkák, klubok és sportolók digitális tartalmának létrehozása, Párizsban.

Mielőtt csatlakozott ehhez a projekthez, öt évig a Barcelona Futball Klub kommunikációs osztályán dolgozott, többek között az első csapat közösségi hálózatainak irányításával.

Részt vett egy elitcégek és sportolók online stratégiájának kidolgozásában.

120837_SergiVieta.jpg 120838_VanessaBasora.jpg

Az ESADE üzleti adminisztrációs és menedzsment diplomájával Sergi szakmai karrierje nagy részét a futballiparban fejlesztette ki, ügynökségeknél, termelőknél, klubokban és szövetségeknél dolgozva, e vállalkozás globális elképzelésében. A sporttal való kapcsolatát azzal kezdte, hogy pénzügyi tanácsadást nyújtott kluboknak és más szabadidő-társaságoknak az Egyesült Királyságban a KPMG Labdarúgás Európai egységéből. Visszatérve Barcelonaba, számos projektet vállal, és elkezdi együttműködni a Mediaiasports Mediasports Marketing ügynökséggel, amelyet később integrál a futball divízió vezetéséhez, tanácsot adva a futball világához kapcsolódó kluboknak, versenyeknek és márkáknak.

Néhány év alatt Sergi csatlakozik a Mediapro Csoport Foci Bizottságához és irányítja az LFP World Challenge, a LaLiga stratégiai nemzetközi fejlesztési projektjének működését. 2016-ban az új ingatlan, a DDMC kínai csoport kérésére átvette a Granada CF Főigazgatóságát, kipróbálta az átmenetet és megalapozta a professzionális, digitális és fenntartható klubvezetést. Ez év eleje óta Sergi az Onside Sports Iberia sportügynökség vezérigazgatója, a Lagàrdere Sports Group leányvállalata.

Szenvedélyes a sport világában, amely teniszezőként és profi edzőként kezdte sportkarrierjét.

Van diplomája üzleti adminisztráció és menedzsment (UVIC), marketing és digitális üzleti mester (ESADE) diplomával.

Szakmai karrierjét a marketing és a sport világára irányította. Több mint 11 éve az FC Barcelona-nál dolgozott, különböző pozíciókat alakított ki a marketing, a kommunikáció és a kereskedelem területén, köztük a marketing és a sport marketing vezetője. Jelenleg a Sevilla FC márkavezetője.

Vanessa nagy tapasztalattal rendelkezik a marketing, a márkaépítés, a digitális és a kommunikáció terén.

120839_RaydeLuisBaez.jpg 120840_SerafinIbanezBailey.jpg

Dominikai közgazdász, 14 éve Barcelonába költözött, több mint tíz sportfogadással foglalkozik. A Dél-Európára és Amerikára vonatkozó WWP nemzetközi ügynökség főigazgatója, az Ibériai-félszigeten végzett műveleteket vezetve. Korábban a szponzorálás és az Euroliga kosárlabda digitális és tartalmi osztályának társigazgatója volt.

Karrierje alatt kereskedelmi és aktiválási projekteken dolgozott az NBA-val és egy tucat franchise-jával, a LaLiga-val, a Major League Baseball-nal és számos csapatával, a Spanyol Királyi Labdarúgó Szövetséggel (RFEF), az FC Barcelona-val, Real Madrid, Valencia CF, Rakuten, TAG Heuer, BMW, Banco Santander, Red Bull, TIDAL, New Balance, Turkish Airlines, BWIN, Adidas, 2K Sports, Nike, Spalding, Efes Pilsner, Intersport, New Era Cap, Beats by A Dre és a Upper Deck, többek között a márkák között, mindig megtérül a beruházás.

Marketing- és kereskedelmi szakember, több mint 15 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkezik a sportmarketing és szponzorálás területén.

Múltbeli és jelenlegi karrierje projektmenedzsmentet foglal magában márkákkal, atlétákkal, klubokkal, ügynökségekkel, szövetségekkel és médiával az EMEA, APAC és Amerika sport- és szórakoztató környezetében. Gyűjtsön össze több mint 200 eseményt a népszerű sportágak között: Foci, Kosárlabda, Motorkerékpár, Szörfözés és prémium: Tenisz, Golf, F1, Vitorlázás, Lovas, Polo. Karrierjét a multinacionális Sportsworld Media-nál kezdte

Program oktatási nyelve:
  • Spanyol
Utoljára frissítve Szeptember 15, 2019
Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
okt. 2019
Duration
12 hónapok
Nappali
Price
11,500 EUR
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
okt. 2019
Jelentkezési határidő

okt. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date