Read the Official Description

eltérés pálya

A tanárok elméleti és gyakorlati tapasztalat stratégiai marketing és a sajátosságait Retail; A siker esettanulmányok kis, közepes és nagy szervezetek; Infrastruktúra kompatibilis a szabvány követelmény az célközönség; gyakorlati tapasztalatok és a jelenléte a meghívott szakemberek egyes modulokat.

GÓL

A főbb célok a MBA, emelhetjük ki:

  • Annak érdekében, hogy a szükséges ismereteket a gyakorlatban irányítani a tervezési, fejlesztési és ellenőrzési kapcsolatos tevékenységek a kiskereskedelmi forgalomba.
  • Empowering tanulók technikai eszközöket, és létrehozza szükséges paramétereket kérdések egyedi központi témája a stratégiai marketing.
  • Közvetlen különös figyelmet értékesítési technikák és akciók által végzett versenyképes piacok és a nagy teljesítmény.

TARGET

Dolgozó szakemberek kiskereskedelmi vagy fejleszteni kívánják tudásukat célzó marketing.

MÓDSZERTAN

A tanfolyamot kell indítani a különböző tanítási / tanulási technikákat annak érdekében, hogy lehetővé tegye az aktív hallgatói részvétel az építési ismeretek. Professzor nyújtanak megfigyelési iskolai anyag. Felhasználásra kerül, természete szerint, és megfelelőségét minden fegyelem, a különböző módszerek, mint például esettanulmányok, játékok és szimulációk, konferenciák, előadások, szemináriumok, irányított vizsgálatok, csoportos munka, gyakorlati órák a laboratóriumokban, viták és cserék kísérletekben.

Program taught in:
Portuguese (Brazil)
This course is
Start Date
márc. 2019
Duration
429 Óra
Full-time
Price
10,503 BRL
27 részletben R $ 389,00 R $ 10,503.00
Deadline
By locations
By date
Start Date
márc. 2019
End Date
Application deadline

márc. 2019

Location
Application deadline
End Date