MBA stratégiai marketing és kiskereskedelmi

Általános információk

Program leírás

eltérés pálya

A tanárok elméleti és gyakorlati tapasztalat stratégiai marketing és a sajátosságait Retail; A siker esettanulmányok kis, közepes és nagy szervezetek; Infrastruktúra kompatibilis a szabvány követelmény az célközönség; gyakorlati tapasztalatok és a jelenléte a meghívott szakemberek egyes modulokat.

GÓL

A főbb célok a MBA, emelhetjük ki:

  • Annak érdekében, hogy a szükséges ismereteket a gyakorlatban irányítani a tervezési, fejlesztési és ellenőrzési kapcsolatos tevékenységek a kiskereskedelmi forgalomba.
  • Empowering tanulók technikai eszközöket, és létrehozza szükséges paramétereket kérdések egyedi központi témája a stratégiai marketing.
  • Közvetlen különös figyelmet értékesítési technikák és akciók által végzett versenyképes piacok és a nagy teljesítmény.

TARGET

Dolgozó szakemberek kiskereskedelmi vagy fejleszteni kívánják tudásukat célzó marketing.

MÓDSZERTAN

A tanfolyamot kell indítani a különböző tanítási / tanulási technikákat annak érdekében, hogy lehetővé tegye az aktív hallgatói részvétel az építési ismeretek. Professzor nyújtanak megfigyelési iskolai anyag. Felhasználásra kerül, természete szerint, és megfelelőségét minden fegyelem, a különböző módszerek, mint például esettanulmányok, játékok és szimulációk, konferenciák, előadások, szemináriumok, irányított vizsgálatok, csoportos munka, gyakorlati órák a laboratóriumokban, viták és cserék kísérletekben.

Utoljára frissítve Szeptember 2017

Az iskoláról

Developing the society through quality services related to education and culture.

Developing the society through quality services related to education and culture. Kevesebb