Hivatalos Leírás

eltérés pálya

A tanárok elméleti és gyakorlati tapasztalat stratégiai marketing és a sajátosságait Retail; A siker esettanulmányok kis, közepes és nagy szervezetek; Infrastruktúra kompatibilis a szabvány követelmény az célközönség; gyakorlati tapasztalatok és a jelenléte a meghívott szakemberek egyes modulokat.

GÓL

A főbb célok a MBA, emelhetjük ki:

  • Annak érdekében, hogy a szükséges ismereteket a gyakorlatban irányítani a tervezési, fejlesztési és ellenőrzési kapcsolatos tevékenységek a kiskereskedelmi forgalomba.
  • Empowering tanulók technikai eszközöket, és létrehozza szükséges paramétereket kérdések egyedi központi témája a stratégiai marketing.
  • Közvetlen különös figyelmet értékesítési technikák és akciók által végzett versenyképes piacok és a nagy teljesítmény.

TARGET

Dolgozó szakemberek kiskereskedelmi vagy fejleszteni kívánják tudásukat célzó marketing.

MÓDSZERTAN

A tanfolyamot kell indítani a különböző tanítási / tanulási technikákat annak érdekében, hogy lehetővé tegye az aktív hallgatói részvétel az építési ismeretek. Professzor nyújtanak megfigyelési iskolai anyag. Felhasználásra kerül, természete szerint, és megfelelőségét minden fegyelem, a különböző módszerek, mint például esettanulmányok, játékok és szimulációk, konferenciák, előadások, szemináriumok, irányított vizsgálatok, csoportos munka, gyakorlati órák a laboratóriumokban, viták és cserék kísérletekben.

Program oktatási nyelve:
Portuguese (Brazil)

11 további kurzus Grupo Tiradentes »

This course is Campus based
Start Date
márc. 2020
Duration
429 Óra
Nappali
Price
10,503 BRL
27 részletben R $ 389,00 R $ 10,503.00
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
márc. 2020
Jelentkezési határidő

márc. 2020

Location
Jelentkezési határidő
End Date