MBA - Szakosodott Digitális és A Szociális Média Marketing Barcelona

ESERP Business School

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

MBA - Szakosodott Digitális és A Szociális Média Marketing Barcelona

ESERP Business School

Az MBA oktatási tartalom van kialakítva, hogy a követelmények az Európai Felsőoktatási Térség, mely 60 kredit, ahol egy állandó erőfeszítés garantált javítása vezetői készségek és az optimális attitűdök fejlesztése, például kezdeményezés, csapatmunka vagy kritikus kapacitást.

Az MBA ESERP külön hangsúlyt a készségek fejlesztésére, mindig alapuló naprakész ismeretekkelAmelyek lehetővé teszik a diákok gyakorolják alkalmazó technikák és legújabb eszközöket stratégiailag. Ahhoz, hogy ezt elérjük támaszkodni vegyület Kar által szakmai szakemberek bevezetésével az igazi probléma a jelenlegi gazdasági szervezet az osztályban.

A tanulók integrációját az üzleti világban, valamint a döntéshozatali folyamatban, akkor az egy dinamikus tanítási rendszer és az aktív, Használt, mint a tanítási eszköz, többek között, az ügy módszer és szimuláció.

MBA-Specialty-en-Marketing-Digital-és közösségi média-in-Barcelona

Célok

  • Nagy szervezési ismeretek, vezetés és irányítás.
  • A változásokhoz való alkalmazkodóképesség és a technológiai innováció.
  • Képességét, hogy a stratégiai és operatív felső vezetése a cég terveit.
  • Kritikus elemzés és kapacitás absztrakció.
  • Sebesség azonosítása, problémák elemzésében és azok megoldására.
  • Nyissa ki a társadalmi-gazdasági és kulturális környezet mentalitás.

Mint egy magas rangú, mind személyes és szakmai fejlődése a napi tevékenységek, és végül átalakítja a termelékenység költség képzési vállalkozások és szervezetek számára a kulturális gazdagodás.

Módszertan

Esettanulmány: funkcionális területek a társaság tárgyalja esettanulmányokon keresztül. A legtöbb, amelyek fejlesztése a valós problémákat, amelyek akkor jelentkeznek, bármely cég.

PMO: eszközök és támogatás, hogy átalakítsa a projekt a valóságban, a globális jövőkép és dinamikus környezetben, erősségeit és gyengeségeit.

Inspireo Workshop / LEGO módszer: javuló üzleti toborzás, felszabadító lehetséges az emberek egy olyan környezetben, kreatív és részvételi munkát. Keresztül alkalmazott műhelyek úgynevezett INSPIREO Wokshop saját.

Balanced Scorecard (tervezési stratégiák az üzleti menedzsment): Alapuló rendszert objektív, amelynek megvalósítása által mért üzleti mutatók.

Team Building: A diákok vannak osztva kis munkacsoportokat. Csoport munka fontos része az előkészítés szakmai határidős pozíciókat.

tanterv

Általános Area

Pénzügyi irányítás: vezetés, stratégia és az értékteremtés

  • pénzügyi kimutatásokban. A nyereségesség intézkedés az üzleti siker
  • Fejlesztés, ellenőrzés és költségvetési felülvizsgálat.

Kockázatkezelés.

  • Pénzügyi kockázat: fizetőképességi és likviditási
  • kereskedelmi kockázatot: hitel-menedzsment.

jogi és pénzügyi kereteinek üzleti tevékenységét.

  • A vállalatok és szervezetek: jogi keret
  • adótervezés

Vállalati politika és az általános menedzsment. Szervezet és stratégia.

  • Természet és fejlődésének a szervezeti gondolkodás
  • szervezeti felépítés

A szerepe az emberi erőforrások Társaság

  • üzleti kultúra
  • Kiválasztása és a javadalmazási rendszerek

vezetői képességek. Vezetés és a motiváció. Team Management

  • Vezetői és vezetési stílusok
  • Mentoirng & erősítése

Együttműködés és konfliktuskezelés. Üzleti etika és CSR

  • Folyamat és technikák a kollektív alku. szakszervezetek
  • Kommunikációs és konfliktuskezelési

Marketing és Kereskedelmi Vállalat

  • És stílusok marketing stratégia
  • Fogyasztói elemzést. Piaci pozíciójukat.
  • Szerkezete és működése, a kereskedelmi hálózat: tervezés és célok elérésére.

Marketing stratégiák. Digital Marketing.

  • Brand. Jelentése, koncepció és az evolúció
  • Tervezze stratégiai és operatív marketing. CRM
  • Digitális marketing koncepciók. Optimalizálása a honlapon.

A globalizáció és a nemzetközi piacokon.

  • versenyképes mechanizmusok nemzetközi piacokon.
  • Elemzés a nemzetközi piacokon. geopolitikai kockázat
  • Nemzetközivé a cég

Üzemeltetést és beszerzési funkció. Supply Chain.

  • optimális megrendelések kezelése
  • Optimalizálása ellátási lánc.

Minőségbiztosítás. Innováció menedzsment.

  • Minőség és kiválóság - a vásárlói hűséget.
  • Elemzés, mérés és minőség-ellenőrzés. Fejlesztési tervet.

Terület Marketing Digital Social Media &

Alapjai marketing és a digitális marketing.

  • Az új fogyasztói profil és érdekelt.
  • Alapjai stratégiai marketing.
  • MKTG evolúció és marketing mix.
  • MKTG bevezetése a digitális és a digitális stratégia.

Közösségi gazdálkodás.

  • Facebook - Instragram - Google + - pinterest, stb ...
  • Iwiw.
  • Twitter.
  • Eszközök cm.
  • Blogolást.
  • Az ábra a közösség vezetője.
  • Management vállalati válságok társadalmi hálózatok.

Digitális és Social Media stratégia.

  • Social Media stratéga: net stratégiát.
  • Szociális CRM.
  • Bejövő MKTG.
  • növekedés hacker

Keresőmotorok rangsorolását.

  • Seo.
  • Sem.

Márka hírnevét.

  • Vállalati márka menedzsment és a személyes márkaépítés.
  • Hírnév: vs közönség befolyása.

E-kereskedelem.

  • E-mail marketing és affiliate marketing / visszatérő értékelést.
  • Mobil marketing.

Digitális Marekting jogi kezelést.

  • digitális jog.
  • Adatvédelem - Szellemi tulajdon.

Tartalmi marketing.

  • Tartalmi marketing.
  • Mesemondás.
  • Crowdsourcing.
  • Gamification.

Az innováció és az új technológiák.

  • Technológia és bemutatóterem tapasztalat.
  • Lot.

Kezelése digitális marketing csapat.

  • Digitális marketing szervezet.
  • vezetői képességek és vezetői képességek.
  • Kommunikációs készség.

(*) A program tartalma, programozása és anyagok szenved némi eltérés a változások a tudományos tervezés.

(*) Az, hogy a modulok indikatív programozás alapján a Mester.

Karrier kilátások

A vizsgálatok biztosítja a lehetőséget, hogy fejlesszék a karrier a különböző területeken működhet olyan területeken, mint:

  • Stratégiai tervezés igazgatója.
  • Főigazgatóság.
  • Számviteli menedzsment és vezérelhető.
  • Elemzés az új üzleti lehetőségeket.
  • Beszerzési Osztály.
  • Igazgatási - Pénzügyi.
  • Product Manager, Sales Manager és Brand Manager.
  • Innováció, kutatás és fejlesztés.
  • Termelés menedzsment.
  • Logisztika, a minőség és a kínálat.
  • Menedzsment és projekt menedzsment.
  • Új piacokat nyitott.
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Spanyol


Utoljára frissítve July 20, 2017
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
okt. 2018
Duration
Időtartam
1 Év
Részidős
Price
ár
11,920 EUR
Locations
Spanyolország - Barcelona
Kezdet: okt. 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
okt. 2018
Spanyolország - Barcelona
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt