MBA a digitális marketing stratégia

Általános információk

Program leírás

Az MBA a Digital Marketing stratégia célja, hogy a hallgatók a szükséges készségeket elérni a sikeres karrier a digitális szektorban. Az MBA fő tanfolyama a digitális marketing és kommunikáció középpontjában áll: a digitális és a szociális média marketing stratégiája, a webes marketing, a keresztcsatornás marketing, a digitális kommunikáció, a tárgyak internetes e-üzletága.

További információ az iskola honlapján:

Általános cél

A mai MBA diplomások prioritásként kezelik a feladatok sokféleségét, az intellektuális kihívást és a munkahelyi és magánélet egyensúlyát karrierjükben.

Az MBA a digitális marketing stratégia célja, hogy a hallgatók a szükséges készségeket, hogy elérje a sikeres karrier a digitális szektorban

Tanulási eredmények

A hallgatók fejleszteni fogják a szükséges kompetenciákat a digitális marketing és digitális kommunikációs kampányok, digitális hirdetések, e-vállalkozások és a loT, az internetes projektek és a webes indítók marketingjének elemzéséhez és létrehozásához. Megtanulják, hogyan lehet előre jelezni a digitális gazdaság, az e-üzleti és a digitális marketing fejlődését.

Olyan innovatív tanfolyamokat javasolunk a mobil és a tárgyak internetes marketingje terén, amelyek ma igazán kihívások.

Kevert tanulás

Az egyik pedagógiai megközelítésünk az esettanulmányok különféle kurzusokban történő felhasználása lesz. A hallgatók lehetőséget kapnak arra, hogy valódi üzleti problémákkal foglalkozzanak vállalatokkal, miközben a junior tanácsadói projektjükön dolgoznak.

Azt is ösztönözni fogják, hogy kövessék az egyes MOOC-okat a digitális marketing, a webes marketing és a digitális kommunikáció terén.

program áttekintés

A program végén 6 hónapos küldetést kell tennie egy választott cégnek (bárhol a világon), ahol a tudását a gyakorlatba helyezi. Az EMLV hozzáférést biztosít az önök területén a szakmai és állásajánlatok listájához a Vállalati Kapcsolatok Osztálya, az Alumni hálózat, az iskolai és MBA partnerek segítségével.

Mag

Félév 1

  • A munkamenetek frissítése
  • Weboldal és alkalmazásprojekt
  • Adatbányászat az e-kereskedelem számára
  • Digitális kommunikáció
  • Webprojekt menedzsment
  • Webes indítás létrehozása és kezelése

2. szemeszter

  • Webes, közösségi média, cross-channel marketing
  • Online hírnév
  • Közösségi média KPI
  • Digitális reklám
  • Közösségi játék
  • Mobil
Példák a tanfolyamokra

Alapítvány tanfolyamok

  • Online hírnév
  • Web, közösségi média
  • A közösségi média KPI és az Analytics
  • Web Projektmenedzsment
  • Webes indítás létrehozása és kezelése

választani

  • Közösségi menedzsment
  • Szerkesztői tartalom
  • Történetírás és személyes márkaépítés
  • Weboldal
  • UX és Web Site Design
  • Adatbányászat az e-kereskedelem számára
  • Digitális reklám
  • Szociális játék és játék
  • Mobil

Törzsanyag

  • Törvény és új technológiák
  • Nagy adat

projektek

Junior tanácsadó projekt

A diákok digitális és közösségi médiastratégiával dolgoznak a cégekkel. A digitális marketing stratégia kidolgozásával fiatal tanácsadóként járnak el. A projekt végén a hallgató képes lesz arra, hogy a tanfolyam során tanított fogalmakat, eszközöket és módszereket professzionális környezetben alkalmazza, és koordinálja a küldetést az ajánlások megfogalmazásából az ügyfelek operatív elvárásaihoz.

Szakmai projekt

A diákoknak fejleszteniük kell a szakmai projektjüket, folytatva az önéletrajzukat, a kísérőlevelet és a prezentációt. Ez a kurzus felvilágosítja a diákokat arról, hogyan kell kidolgozni és feltérképezni jövőbeni orientációikat és karrierjüket.

Hasznos információ

Az első naptól kezdődően, amikor a Nemzetközi Kapcsolatok Osztálya találkozik Önnel a repülőtéren, és segít Önnek Párizsban letelepedni, az adminisztratív és egyetemi munkatársaktól kap támogatást, hogy tanulságaidat Párizsban nagyon csodálatosvá teheti!

Belépési követelmények

  • A pályázóknak 120 amerikai kredit, vagy 240 ECTS kredit. Mégis, a pályázók 90 amerikai kredit vagy 180 ECTS kredit és 2 év szakmai tapasztalat lehet jelölt az MBA.
  • Angol nyelvű IELTS 6.0 vagy azzal egyenértékű teszt
  • Interjú (akár szemtől szembe, akár távolról)
Utoljára frissítve okt. 2019

Az iskoláról

Ideally located in the heart of La Défense Business District, the Pôle Universitaire Léonard De Vinci unites more than 6500 students within its four schools which deliver degrees which are recognized ... Tovább

Ideally located in the heart of La Défense Business District, the Pôle Universitaire Léonard De Vinci unites more than 6500 students within its four schools which deliver degrees which are recognized by employers: The Graduate School of Engineering (ESILV), The Management School (EMLV) and The Institute of Internet & Multimedia (IIM). Kevesebb