MBA a luxus márkamenedzsmentben

Általános információk

Program leírás

A Luxury Management Program célja minden olyan jövőbeli menedzser, aki szilárd és sikeres karriert szeretne építeni a luxusiparban.

Ez az átfogó nemzetközi program maximális kitettséget biztosít a luxusipar számára. Minden jelölt a jövő álmai munkáját követő néhány napon belül működik.

Semmi sem jobb, mint megszerezni ezt a tudást

360 ° -os tanulási program

  • Az osztályon belüli tanulás: előadások, esettanulmányok, vita
  • Gyakorlati tapasztalatok: Helyszíni látogatások (kiskereskedelem, alapítvány, tervezők, kézműves műhely, vásárok stb.), Munkacsoportok
  • Ismeretek a luxus szakértőktől: Vendégelőadók, mesterkurzusok, Q
  • Folyamatos visszajelzés és értékelés az MBA professzorok és a vállalatok vezetői által

Minden osztályt angol nyelven tanítanak a luxus szakemberek.

Diákjaink betekintést nyernek a magasan képzett luxus-szakemberekből, amelyek nagy értéket képviselnek egy gyors tempójú, folyamatosan fejlődő iparágban.

Ennek eredményeképpen Ön képes lesz arra, hogy:

  • Ismerje meg és elemezze a márkázást és a márka menedzsmentet a luxusban , a piacokon és az ügyfelek profiljain és kultúráján
  • Elemezze és hozzon létre márka stratégiákat és márka platformokat a luxusipar számára
  • A luxusipar mélyreható megértése, a francia luxusiparra, az összes szektorra összpontosítva .
  • Építsen értéket meglévő vagy új márkák fejlesztésében
  • Ismerje meg jövőbeli szerepét a luxusiparban
  • Fejleszteni a kommunikációs és terjesztési stratégiákat a luxus márkanevek számára

Program

Luxus kultúra megértése:
  • Az iparág holisztikus nézete
  • Az ipar dinamikája és fejlődése
  • Létrehozott játékosok és új generáció
  • A luxus ügyfelek profilja és viselkedése
  • Esettanulmány és munkacsoportok
Érték létrehozása:
  • A márka identitásától a Brand DNA-ig
  • Hogyan lehet a luxus márka sikerévé válni
  • Termék innováció és design
  • Luxus és fenntarthatóság
  • Esettanulmány és munkacsoportok (a márka, a márka személyiségének értéke)
Márka stratégiák:
  • Márka helymeghatározás - koncepció, termékinnováció
  • Márkaplatformok
  • Működési kiválóság / ügyfélélmény
  • Szociális hálózati stratégiák a luxusmárkák számára
  • Esettanulmány, munkacsoportok (szelektív forgalmazás és e-kereskedelem)
Globális kép és kommunikáció:
  • Online / offline kommunikáció / Omnichannel
  • Reklám stratégiák
  • A közösségi média stratégiai használata
  • Esettanulmány, munkacsoportok
Luxus elosztás digitális korban:
  • Exkluzivitás és láthatóság
  • Feltörekvő piacok VS Érett piacok
  • Esettanulmány, munkacsoportok
Merülés a luxus világba:
Az 5-ös csapatokban a résztvevőknek üzleti ügyet kell megoldaniuk egy vállalat számára (a coaching a megbízás során). Előadás, amelyet egy MBA professzor és egy vállalatvezető felügyel.

Karrier perspektívák

Az ESLSCA Business School 15 ezer diplomával rendelkezik száz országban, és az egyik legnagyobb és legrégebbi hálózat a legnagyobb üzleti iskolák között.
A luxus márka menedzsment nemzetközi MBA fokozata az előre nem látható perspektívák felé vezet, nagyon globális és változatos környezetben.
A program követésekor a vállalat méretétől függően a következő területeken csatlakozhat menedzserként vagy igazgatóként:
  • Márka
  • Kereskedelmi hálózat,
  • Marketing,
  • Digitális márka,
  • Termék,
  • Utazási kiskereskedelem,
  • Vállalkozás stb.

Felvételi

Az iskola az összes tanfolyamra kiterjedő lehetőséget kínál arra, hogy az egész év folyamán online legyen: januártól decemberig.
A jelöltek kiválasztását az alkalmazásfájl (CV és alkalmazás kérdőív) végzi, amelyet egy interjú követ.
A pályázóknak szakmai vagy tudományos (mester diploma) háttérrel kell rendelkezniük.
A marketing és a luxus területén. A pályázóknak erős motivációt kell mutatniuk a marketing, a márka, a luxuscégek számára.
Utoljára frissítve márc. 2019

Az iskoláról

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activi ... Tovább

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activités pour devenir un pôle d’excellence académique, notamment dans les domaines de la Finance, du Marketing, du Management et de la data. L’ESLSCA Business School Paris propose de nombreux cursus de formation tels que des programmes Bachelors, des MBA spécialisés ou encore des formations pour les professionnels. L’école a récemment emménagé dans son tout nouveau campus parisien de 8000m². Situé au cœur du parc de Pont de Flandre dans le 19eme arrondissement de Paris et accessible en RER, métro et tramway, ce nouvel espace moderne, lumineux et connecté a été pensé pour nos étudiants et pour leur épanouissement. Avec 15 000 anciens diplômés présents en France et à l'international, l’ESLSCA Business School Paris bénéficie d’un des réseaux les plus importants de ceux des grandes écoles de commerce et de management. Largement ouverts sur l’international, les programmes de l'ESLSCA Business School Paris contribuent à la formation des dirigeants de demain. Kevesebb