MBA a luxus márkamenedzsmentben

Általános információk

Olvass többet erről a programról az intézmény honlapján

Program leírás

Ez az innovatív MBA program reagál a növekvő keresletre a képzett vezetők számára, a luxus márka menedzsment stratégiáinak és eszközeinek alapos megértésével.

A program az MBA Luxury Brand Marketing sikerén alapul, és továbbra is kiváló platformot kínál a globális luxuspiac fejlődésének feltárásához.

Az MBA Luxus Márka Menedzsment program célja, hogy felkészítse a jelölteket, akiknek a megfelelő vezetői tapasztalattal rendelkeznek a speciális speciális ismeretekkel és készségekkel, hogy a karrierjük következő szintjére lépjenek.

A program megtervezése segít a diákoknak, hogy mélyrehatóan megértsék a menedzsment összetettségét a luxusszervezetekben, különösen mivel a luxuspiacok egyre versenyképesebbek és többdimenziósak, és a luxusfogyasztók polarizálódnak.

Az összetett döntéshozatal támogatására az egész programban nagy hangsúlyt fektetnek az adatok gyűjtésére és elemzésére. A diákok kidolgozzák azokat a analitikai készségeket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy megvizsgálják a luxuságazatot érintő számos kérdést és a kreatív megoldások megalkotásának képességét. Az aktív tapasztalati tanulás lehetővé teszi a diákok számára, hogy stratégiai gondolkodást, vezetést, interperszonális és csoportos készségeket és mélyebb vállalkozói kilátást fejlesszenek ki. A problémamegoldó képességeket az esettanulmányok, az üzleti játékok és az élő rövidnadrágok projektje is támogatja, amelyet a vezető luxusszervezetekkel közösen hoztak létre.

A luxusmárkák továbbra is sikeresek lesznek a hitelesség, a kizárólagosság és a kivitelezés kulcsfontosságú elemeivel, de ma ezeket ki kell egyensúlyozni a 24 órás hozzáféréssel és azonnali hozzáféréssel, és tükrözniük kell a digitális technológiák fejlődését és a fogyasztó növekvő hatalmát. Az MBA Luxury Brand Management megvizsgálja, hogy a luxusmárkáknak meg kell találniuk a klasszikus kompromisszumot a ritkaság és a globális terjeszkedés között.

Core modulok

Luxus perspektívák és gyakorlat

Úgy tervezték, hogy kritikusan értékelje a luxus koncepció összetettségét és a globális luxusszektor fejlődését. A diákok megvizsgálják, hogyan alakulnak a luxusértékek a különböző termék / piaci kontextusokban, és megvizsgálják, hogy az egyéni fogyasztók jellemzői, társadalmi dinamikája és a márkához kapcsolódó tényezők befolyásolják a luxus termékek és szolgáltatások megvásárlására vonatkozó döntéseket.

Pénzügy és vagyonkezelés

A modern vagyonkezelés kritikus tudatosságát fejleszti, és a hallgatók korábbi pénzügyi gazdálkodási alapelveinek és technikáinak kitettségére épít. A modul a vagyonkezelés mindhárom fő aspektusára összpontosít, ami a következők: vagyon megteremtése, vagyon megőrzése és vagyonátadás.

Luxus forgalmazás és kiskereskedelem

Kritikusan elemzi a luxuscikkek és -szolgáltatások kiskereskedelmével és forgalmazásával kapcsolatos irányítási trendeket és fejlesztéseket. A luxus kiskereskedelmi tapasztalatok méreteit figyelembe vesszük - különös hangsúlyt fektetve a különbözõ elõnyök létrehozására a boltok képalkotása és az ügyfélszolgálat révén.

Stratégia Vezetés és társadalmi felelősségvállalás

Lehetővé teszi a diákok számára, hogy kritikusan elemezzék a vezetők szerepét a luxuságazat szervezetein belüli stratégia kialakításában, végrehajtásában és értékelésében. A diákokat arra ösztönzik, hogy gondolkodjanak a vezetés fontosságáról a szervezeteken belüli stratégiai képességek fejlesztésében, védelmében és kihasználásában. A modul célja, hogy segítse a diákokat abban, hogy jelentős vezető szerepet töltsenek be a luxuságazat jövőbeli karrierje során.

Stratégiai márkamenedzsment

Megvizsgálja a termék természetét és szerepét a márka kiszállításának és a luxuságak széleskörű tapasztalatainak szemszögéből. Rámutat a hatékony márkamenedzsment fontosságára a luxuscikkek és a szolgáltatási szektorban a relatív irodalom részletes elemzésével, amelyet kontextusos példák támasztanak alá.

A márka menedzsment jogi vonatkozásai

Fókuszál és kontextusba foglalja a jog résszel kapcsolatos aspektusait, hogy azok hozzáférhetők legyenek a szellemi tulajdonjogról vagy szabályozásról előzetes jogi tanulmány nélkül. Alapozza meg a kritikus, analitikus és jogilag kreatív gondolkodást, miközben feltárja a védjegyekkel, domainnevekkel, elhaladó, tervezési jogokkal, szabadalmi jogokkal, szerzői jogokkal és reklámszabványokkal kapcsolatos jogi kérdéseket.

Kutatási projekt: tervezés és módszerek

Bemutatja a hallgatókat a kutatási projekthez szükséges kutatási megközelítésekhez és időgazdálkodási készségekhez. A modul lényeges ismereteket nyújt a kulcsfontosságú területeken a kutatási tervezésben, és kritikus perspektívát fogad el az alternatív kutatási modellek összehasonlításában és ellentmondásában.

Értekezés

A program végső eleme az értekezés, amely lehetőséget ad arra, hogy az eredeti kutatásokat a luxus márka marketing szelektív területén tervezzék és végezzék el. A kutatás részeként a hallgatóknak lehetőségük van elméleteket, fogalmakat, elméleteket és kereteket alkalmazni a korábban tanított modulokban. A disszertáció 3 formát ölthet: Alkalmazott Kutatási Projekt, Vizsgálati Projekt vagy Üzleti Tanácsadó Projekt.

Tanítás és tanulás

Az MBA luxusmárka-menedzsmentet tanuló diákok egy kis és összpontosított osztály részét képezik, a helyi és nemzetközi hallgatók keverékét, akik megosztják a vezetői szaktudást és részesülnek a világszínvonalú professzorok oktatásából, kutatási és szakmai tapasztalattal, valamint az iparral szoros kapcsolatokkal.

A GCU London az MBA elsődleges erősségei közé tartozik az egyes osztályok által az osztályba vetett sokszínűség és tapasztalat. A program célja, hogy elősegítse az informális szakértői támogatás és a tudásmegosztó hálózatok támogatását, segítve őket a hatékony, független, egész életen át tartó tanulók számára. Franciaország, Spanyolország, Olaszország, Tajvan, Kína és az USA nemzetközi tudósai meglátogatták a GCU London , hogy betekintést nyerhessenek a tanításunkba.

Értékelés

Számos értékelési módszert alkalmaznak a programban, amelyek modulok között változnak, és csoportmunkát, esettanulmányokat, írásos tanfolyamokat, csoportos prezentációkat, projekteket és kutatási alapú disszertációt tartalmaznak.

Végzős lehetőségek

Korábbi MBA diplomások folytak építeni erős karriert a globálisan elismert szervezetek. Nemzetközi diplomáink munkát szereztek hazájukban Európában, Indiában, Pakisztánban, Nigériában, Kanadában, Mexikóban, Indonéziában és Kínában.

Utoljára frissítve márc. 2020

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Az iskoláról

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of Lond ... Tovább

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of London’s most attractive locations, GCU London is in proximity to the capitals globally recognised financial and fashion industries. The campus offers a range of MBA and courses, high quality teaching and links with international businesses. GCU London provides students with an enriching and diverse learning experience underpinned by a vibrant international, intellectual and cultural life. We attract students from over 56 countries, from a range of backgrounds from all corners of the world. Kevesebb