MBA divatmenedzsment - luxus szak
IFA Paris
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Paris, Franciaország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert, Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
24 - 24 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 14 800 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Jelentkezési díj 150 EUR - Tandíj: 9500 EUR az online programhoz
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
IFA Paris MBA által hitelesített FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Időtartam: 24 hónapos angol nyelvű program
- Egyetemek: Párizs, Isztambul
- Formátum*: Párizs vagy Isztambul/Párizs
- ECTS kredit: 120
- Jelentkezési díj: 150 euró
- Tandíj: 14 800 euró
- Korlátozott: 25 tanuló osztályonként
* A formátum (ok) elérhetősége évről évre változhat
Bevezetés
A divatszakembereknek minden eddiginél nagyobb rugalmasságot és alkalmazkodási képességet kell mutatniuk a keményebb gazdasági környezethez, de a változó fogyasztói trendekhez és a divatrendszer változásaihoz is, a fenntarthatóbb és etikusabb üzleti gyakorlatok iránti kereslet növekedésével. A vállalatok olyan menedzsereket keresnek, akik vonzóbb és társadalmi élményeket fejleszthetnek ki, hogy ösztönözzék a fogyasztókat a kapcsolódásra, és magabiztosan tudnak navigálni az innovatív stratégiákban digitális környezetben.
A 2008 óta kínált MBA divatmenedzsmentünket teljesen megújítottuk annak érdekében, hogy teljes mértékben kihasználhassuk IFA Paris örökségét és kulturális sajátosságait, valamint a legmodernebb technológiákban és a divatipar fenntarthatóbb gyakorlatainak adaptálásában szerzett szakértelmünket.
Kiemelt célunk: biztosítani diplomásainknak a kiváló marketing és menedzsment készségeket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy eligazodjanak ezen a változó tájon. Miközben az iparág további rések létrehozására törekszik termékei vagy szolgáltatásai hosszú távú jövedelmezőségének fenntartása érdekében, HÁROM nagyvállalatot fejlesztettünk ki, amelyek ötvözik a francia hagyományos savoir-faire és a divat jövőbeni igényeinek alapos megértését. ruházat, divatmédia és luxusipar:
- Luxus (ez a program)
- Ruházat
- Média
A luxustermékeket hagyományosan a ritkaság szemszögéből határozták meg. Az exkluzív nyersanyagok a kifinomult és ősi kivitelezéssel kombinálva értéknövelők, amelyek segítenek a magas ár elérésében. Ez a meghatározás, bár még elfogadható, drámaian fejlődött, mivel az olyan fogalmak, mint az idő, a tér és a tapasztalat, a luxus fogalmához kapcsolódnak.
Az iparág fő problémája a lényeg újrafogalmazása. Két lehetséges hipotézis létezik:
- A strukturális változások arra késztetik a luxusipart, hogy átalakuljon és felrobbanjon különböző, néha paradox ideológiákká.
vagy, - A strukturális változások arra késztetik a luxusipart, hogy kezdeményezze a hagyományos és világi értékek visszaszorítását, vissza eredeti magjához.
Az MBA a divatmenedzsmentben - a luxus szakot átalakították annak biztosítása érdekében, hogy a jelöltek elérjék az optimális mozgékonyság szintjét, lehetővé téve számukra, hogy eligazodjanak a luxusiparban meglévő egzisztenciális válságon.
MBA tanfolyamainkat a Bolognai Egyezményben meghatározott ECTS keretrendszer figyelembevételével építjük fel. Tanulmányaik befejezése után a résztvevők összesen 120 ECTS -t gyűjtenek össze, amelyet át tudnak adni, ha tovább szeretnék tanulni. Ezt a programot a FEDE (Fédération Européenne Des Écoles) is tanúsítja.
További információt szeretne erről az MBA programról e -mailben? Kattintson ide → Küldjön további információkat!
Ez az MBA -program online tanuláshoz is elérhető távoktatási webhelyünkön IFA Paris - Learn Online. A tanfolyam teljes online verziójával kapcsolatos összes információért látogasson el ide: MBA Fashion Management - Luxury Major (Online).
Belépők
Tanterv
Tanfolyam felépítése
1. év:
Az első évet az alapvető készségek és kompetenciák tantermi környezetben való elsajátításának szentelik.
Ez az intenzív és gyakorlati képzés négy modulcsoportba rendezett tanított modulokon keresztül zajlik.
E modulok közül kettő az MBA Fashion Management alapvető összetevőit alkotja. Mindhárom szakra jellemző (luxus, ruházat, média):
Marketing menedzsment
Ez a csoportosítás egy sor modult foglal magában, amelyeket a marketingterv struktúrája alapján egymás után terveznek meg. A hallgatók által megszerzett tudásanyag felkészíti őket a következőkre:
A komplex marketing kihívások elemzése gyakorlati esettanulmányok alapján
Az erőforrások stratégiai elosztása az előre meghatározott célok elérése érdekében
Készítsen márka DNS-t, amely lehetővé teszi a fenntartható versenyelőny elérését.
Üzleti kérdések
A piaci jelzések meghallgatásának és értelmezésének képessége a mai vezetők kulcsfontosságú eleme. Folyamatosan termeszteni kell. Ezen a modulcsoporton belül a hallgatók felfedezhetik a divatipar sajátosságait gazdasági és pénzügyi szempontból.
Az alapmodulon kívül ez a luxus szak két modulcsoportra összpontosul, amelyek a tananyag majdnem felét képviselik:
Luxusfolyamatok
A hallgatók alapos ismereteket szereznek a luxuscikkek gyártásával, értékesítésével és forgalmazásával kapcsolatos folyamatokról.
Luxus életmód
A Luxury Lifestyle modulcsoport lehetővé teszi diákjaink számára, hogy különféle iparágakat tapasztaljanak meg, és konkrétabb betekintést nyújtsanak mindegyikbe. Az olyan témákkal, mint a Haute Couture, a luxusékszer, a szépségipar vagy a vendéglátás, az ágazatok szakemberei foglalkoznak majd, akik végigvezetik a hallgatókat a felfedezési folyamaton.
2. év:
A második évet ezen készségek megvalósításának és kísérletezésének szenteljük egy kötelező szakmai gyakorlat elvégzésével és a Capstone tézis kidolgozásával, amely egy egyedülálló és egyéni projekt, amely sokat köszönhet a IFA Paris pedagógiai tevékenység általi tanulásnak.
A Capstone projektben a hallgatóktól elvárják, hogy kapcsolatot teremtsenek a kurzus ismerete és az iparág legfrissebb legjobb gyakorlatainak gyakorlati megértése között, hogy elkészítsék egy teljes körű üzleti vállalkozási tervet.
Végül, az indulástól a diploma megszerzéséig, és tartózkodási helyüktől függetlenül, IFA Paris posztgraduális hallgatói részesülhetnek a „Karrier és Öregdiák Központ” elnevezésű egyedülálló osztály támogatásából.
Kihasználva az olyan csoportokkal való szoros együttműködést, mint az LVMH, a Richemont vagy a Kering, a Karrier- és Öregdiákközpont exkluzív márkabemutató eseményekhez, divatbemutatókhoz, művészeti kiállításokhoz vagy szakmai kiállításokhoz való hozzáférést biztosít a hallgatók saját szakmai hálózatának kiépítése érdekében.
Jóváírások:
1. évfolyam: 60 ECTS
Marketing és menedzsment - 18 ECTS
Üzleti kérdések – 13 ECTS
Luxusfolyamatok – 9 ECTS
Luxus életmód – 20 ECTS
2. évfolyam: 60 ECTS
Gyakorlat - 20 ECTS
Capstone Project - 40 ECTS
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MBA luxusmárkamenedzsmentből
- Montreux, Svájc