MBA kommunikáció és PR
EU Business School
Kulcs információ
Campus helye
Barcelona, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
EUR 7 300 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Mar 2024
* Barcelona tandíj. A müncheni tandíj 22 500 euró. Genfben/Montreux -ben a tandíj 37 800 CHF évente. Az online tandíj évi 17 400 euró
Bevezetés
Légy játékváltó!
Csatlakozz hozzánk online információs ülésünkre - Regisztrálj most!
A kommunikációhoz és a PR -hez szükséges készségeket a szociális és digitális média fejlődésével drasztikusan újradefiniálták. A szakembereknek össze kell hangolniuk az egyre összetettebb PR-kampányokat, és bonyolult stratégiákat és mikrocélokat kell meghatározniuk annak érdekében, hogy a szervezet legfontosabb üzenetei elérjék a legfontosabb célközönségeiket. Ez a program biztosítja a hallgatók számára azt a know-how-t, amelyre szükségük van ahhoz, hogy lépést tartsanak a jelenlegi trendekkel, és alkalmazzák a legújabb technológiákat és kommunikációs stratégiákat.
- Időtartam : Három félév/egy év (90 kredit)
- Helyszínek : Barcelona, Genf, Montreux, München, Online
- Tanítási nyelv : angol
- Kezdési időpontok : október/január/március
- Belépő: egész évben
Fokozat elnyert
- A barcelonai és svájci egyetemeinken tanuló diákok számára államilag elismert, egyetemi MBA diploma, amelyet az Universidad Católica de Murcia (UCAM), Spanyolország akkreditált.
- EU Business School Svájc magán- és nemzetközileg akkreditált MBA -diplomája.
Képtár
Belépők
Tanterv
A digitális kommunikáció MBA (90 ECTS) egyéves, hároméves diploma. A hallgatók félévenként öt-hat kurzusmodult teljesítenek, amelyeket többek között szemináriumokkal, céglátogatással, vendégelőadói ülésekkel és esettanulmányokkal kombinálnak. A diploma megszerzéséhez a hallgatóknak egy menedzsment kutatási módszerek modult és egy szakdolgozatot kell kitölteniük. Ez a program kétéves, hatéves, részmunkaidős diplomaként is elérhető.
1. év
1. kifejezés (18 Ch | 23 ect)
- Átalakító menedzsment és vezetés
- Szervezeti működés
- Pénzügyi beszámolás és elemzés
- Marketing a digitális világban
- Adatelemzés a vezetők számára
- Tárgyalás
- Tanácsadó Lab
- Üzleti merülési hét
2. kifejezés (21 ch | 27 ect)
- Vállalati pénzügyek
- Emberek és tehetséggondozás
- Globális gazdaságtan menedzserek számára
- Stratégia és döntéshozatal
- vezetői információs rendszer
- Kommunikáció a sikerért
- Jogi kérdések és üzleti etika
- Üzleti merülési hét
- Üzleti stratégiai szimuláció
3. kifejezés (15 Ch | 20 ect)
- Nyilvános beszéd és nyilvános kommunikáció a digitális korszakban
- Az érintettek digitális kommunikációs stratégiája
- Szervezeti digitális kommunikációs stratégia
- Digitális média stratégia, tervezés és jog
- A márka értékének kihasználása digitális kontextusban
Érettségi (követelmények)
Értekezés
A program eredménye
Tanulási eredmények
A digitális kommunikáció MBA-t úgy tervezték, hogy a hallgatók alapvető ismereteket szerezzenek az üzleti életről, valamint a mai digitális világban a marketing és kommunikációs szakemberek számára szükséges releváns és kortárs szakmai készségekről. A hallgatók megtanulják a hatékony stratégiai döntéshozatalt a kortárs marketing és kommunikáció területén.
- Fedezze fel az integrált marketingtervet, mint az üzleti terv kulcsfontosságú elemét
- Szóbeli és írásbeli beszámolók készítése tapasztalatok alapján
- Fedezze fel, hogyan jönnek létre kölcsönösen előnyös kapcsolatok az üzleti életben
- Költség-volumen-profit kapcsolatokkal és inkrementális elemzéssel támogassa a döntéshozatalt.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Számos ösztöndíj lehetőség áll rendelkezésre. További információkért kérjük, keresse fel az intézet weboldalát.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A digitális kommunikáció szakos MBA üzleti ismereteket, valamint a kommunikációs és PR-arénában szerzett haladó ismereteket biztosít a hallgatóknak. Az MBA program végzettjei a következő pályák iránt érdeklődhetnek.
Vállalati kommunikáció vezetője
A vállalati kommunikációs vezető felelős a szervezet külső kommunikációjáért. Ezeknek a szakembereknek a feladata a felső vezetés nevében vállalati anyagok írása és szerkesztése, beleértve a pénzügyi információkkal kapcsolatos sajtóközleményeket is. Biztosítják, hogy a vállalati üzenetek egységesek legyenek a koherencia és a hitelesség érdekében, és kulcsfontosságúak legyenek a válság- és hírnévkezelésben. Ők lehetnek a szervezet szóvivői, és rendezvényeken a felső vezetést képviselhetik. A marketing- és reklámmenedzserek konzultálhatnak ezzel a szakemberrel, hogy biztosítsák az üzenetek összehangolását. A belső kommunikáció is ennek a szakembernek a felelőssége lehet.
Ezek a szakemberek kiváló írásbeli és szóbeli kommunikátorok, erős interperszonális készségekkel. Magabiztos előadók.
Adománygyűjtési menedzser
Az adománygyűjtő menedzserek felelősek a lakosságtól és az adományozóktól való pénzgyűjtésért, jó kommunikációs és interperszonális készségekkel rendelkeznek. Felvehetik a kapcsolatot a kulcsfigurákkal, hogy finanszírozzák az akciókat, felügyeljék az adománygyűjtési tevékenységeket és az önkénteseket. Szigorú elszámolást fognak vezetni a beérkezett pénzekről annak biztosítása érdekében, hogy megfeleljenek a jelentési előírásoknak. Feladatuk továbbá az adománygyűjtő pályázatok és ajánlatok megírása.
Az adománygyűjtő menedzserek kiváló kommunikációs, prezentációs és interperszonális készségekkel rendelkeznek. Nagyon szervezettek.
Public Relations igazgatója
A PR-igazgatók felelősek a szervezetről alkotott pozitív kép kialakítását, előmozdítását és fenntartását célzó stratégiák kialakításáért és végrehajtásának felügyeletéért. Ezek a szakemberek kapcsolatokat alakítanak ki a kormányzat, a média és a nyilvánosság kulcsszereplőivel, hogy biztosítsák, hogy egy vállalat támogatást kapjon tevékenységéhez. A PR figyeli a közvéleményt, és lépéseket tesz annak biztosítására, hogy az pozitív legyen. A reklámozással szemben fizetés nélkül kihasználják a szervezet híreit és tevékenységeit a cég népszerűsítésére. A rendezvényszervezés ebbe a területbe tartozhat.
A PR igazgatói képzett kommunikátorok és előadók. Erős interperszonális és szervezési képességeik vannak.
Médiaigazgató
A médiaigazgatók biztosítják az optimális médiamixet a szervezet fizetett hirdetési tevékenységeihez a szervezet céljainak elérése érdekében. Az off- és online médiaplatformok nagy költségvetéseiért felelős szakemberek megtervezik és kiválasztják a szervezet célkitűzéseinek és célközönségének leginkább megfelelő médiát. Feladatuk a médiaeladókkal való tárgyalás, és megfelelő elemző készségekkel kell rendelkezniük a médiaterv meghatározásakor és a teljesítmény elemzésekor. Koordinálják a marketing osztállyal a reklámanyagokat és ismerik az év során népszerűsítendő kulcsfontosságú tevékenységeket, és beszámolnak az eredményekről a vezetőségnek.
A médiaigazgatók erős elemző, numerikus, tárgyalási és jelentéskészítő készségekkel rendelkeznek.
Munkaterületek
A digitális kommunikáció szakos MBA üzleti ismereteket és a kommunikáció és a PR területén való munkához szükséges készségeket biztosít a hallgatóknak. Az MBA program végzettjei a következő ágazatokban és/vagy szakmai területeken érdeklődhetnek.
- Kommunikáció a Nonprofit szervezetben
- Kommunikáció a kormányban
- Kríziskezelés
- Digitális kommunikáció