MBA luxus és divat menedzsment és marketing

Általános információk

Olvass többet erről a programról az intézmény honlapján

Program leírás

13 éves létezés után a luxus- és divatmenedzsment és marketing szakirányú MBA ma már ismert és elismert ezen tevékenységi területeken az egyik legjobb belépési eszköz.

Célja, hogy a hallgatók számára - az ilyen gazdasági, művészeti és kulturális ágazatokra vonatkozó ismereteken és analitikai eszközökön túl - biztosítsa a szükséges vagy kívánt alapvető készségeket ahhoz, hogy megismerjék a szakmai irányítási szerepet ezen iparágakban. Ez magában foglalhatja a menedzser, termékmenedzser, beszerzési menedzser, üzemeltetési igazgató, kiskereskedelmi igazgató, vizuális értékesítési igazgató, kommunikációs igazgató, eseménykezelő vagy akár kiskereskedelmi képzési igazgató szerepét.

E tevékenységek alapvető területeinek - nevezetesen a alkotás, a divat és a kortárs művészet - alapvető területeitől kezdve ez a speciális menedzsment kurzus megkérdőjelezi a formatervezés és a divat fogalmát történelmi, földrajzi és szociológiai szempontból. Ez a tanfolyam valódi divatmarketing képzést jelent a hallgatók számára.

Figyelembe veszi a „digitális, feltörekvő országok, új gazdaság” alkotóelemeit is, amelyek a készségek részét képezik a vállalatok számára.

ranglisták

  • Az SMBG program indulási díja és az első tíz rangsor létrehozása óta.
  • A 2013. évi Trophées de la Pédagogie (Oktatási trófeák) győztese.
  • Az EDUNIVERSAL 2017 világbajnoksággyőztesének legjobb mestere: a világ 50 legjobbja között a 18. helyezett.
  • 5. helyezett az SMBG-Eduniversal rangsorában a legjobb Master's, MS és MBA 2017 kategóriában a „Luxury Management” kategóriában.
  • Az SMBG program indulási díja és az első tíz rangsor.
  • A 2013. évi Trophées de la Pédagogie (Oktatási trófea) győztese.
  • A világbajnokság győztese, az EDUNIVERSAL 2017 legjobb mestere: a világ 50 legjobbja között a 18. helyezett.
  • 5. helyezett az SMBG-Eduniversal rangsorában a legjobb Master's, MS és MBA 2017 kategóriában a „Luxury Management” kategóriában.

célok

A változások előrejelzésére és akár kiváltására képes multidiszciplináris fokozatként a képzést követő fiatal vezetők fel vannak készülve a menedzsment által lefedett különféle funkciókra: létrehozás, jövőbeli lehetőségek azonosítása, projekttervezés minden formájában - gyártás, marketing, pénzügy, irányítási kontroll , csapatmenedzsment és változáskezelés.

Kinek készült?

  • Az ágazat hallgatói, akik a karrier kívánságaiknak megfelelően szeretnének belemerülni a luxus és a divat marketing oldalába.
  • A kereskedelem, a menedzsment és a pénzügyi szektor hallgatói, akik szeretnék megismerni e tevékenységek történelmi, gazdasági és kulturális realitásait, valamint ezen ágazatok gyakorlatának emberi és művészeti alkotóelemeit, amelyek magukban foglalhatják a kiskereskedelmi és a vizuális értékesítést.
  • Tudományos háttérrel rendelkező hallgatók, akik meg akarják változtatni perspektívaikat mind absztrakt, mind gazdasági szempontból.
  • Szakemberek, akiknek csak részleges tapasztalata van az általuk kitűzött karrieren (csak a vállalkozás sajátos iparágában és tevékenységében), és akik szeretnék kibővíteni szakterületük perspektíváját és megértését, miközben gazdagítják tudásukat.
  • Szakemberek, akik elsősorban vezetői pozíciókat töltöttek be, és akik most tovább akarják fejleszteni az ágazati ismereteiket annak érdekében, hogy megerősítsék cselekvési potenciáljukat.
  • Azok a személyek, akiknek karrierje megváltozik, a szakma gyakorlatával kapcsolatos közvetlen tapasztalat nélkül.

Program

Az luxusmodell és a divatmenedzsment és marketing MBA felépítése a következő: tanfolyamok, oktatóanyagok, konferenciák, luxus fórumok, vezetett túrák, találkozók luxus, divat- és kortárs művészeti intézményekkel, esettanulmányok, projekt-workshopok, valódi üzleti esetek egy csoportos tanulmányról , meghökkentő jelentés, gyakornoki és ciklusvégi disszertáció.

A képzési út négy modulból áll:

1. modul: luxus és divat

  • A luxus globális története és közgazdaságtan
  • Állandó erők: luxuscsoportok, történelem, stratégia
  • Művészeti ipar
  • Divatműhely: Divat és textil, ékszerek
  • Kortárs művészeti és kulturális kiállítási projekt
  • Luxus turizmus és szállodák
  • Illatszer-illat alapjai

2. modul: Luxusmarketing

  • Jogi védelem
  • Nemzetközi marketing
  • Interperszonális kommunikáció
  • Hirdető kommunikáció
  • Marketingmenedzsment, Márkamenedzsment, Visual Management
  • merchandising

3. modul: Stratégia

  • Üzleti játékok (szimulációk)
  • CRM

4. modul: Kompetenciák

  • Karrierépítés
  • A digitális világ a luxusipar szolgálatában
  • Professzionális projekt - kutatási cikk
  • Nemzetközi üzleti elemzés
  • Nyilvános beszéd
  • Nemzetközi emberi erőforrások
  • Nemzetközi üzleti jog
  • Vállalkozói szellem

Karrier perspektívák

  • Menedzser
  • Termék menedzser
  • Értékesítési vezető
  • Operatív igazgató
  • Kiskereskedelmi igazgató
  • A Visual Merchandising igazgatója
  • Kommunikációs kezelő
  • Eseményszervező
  • Kiskereskedelmi képzési menedzser

És minden olyan vezetői funkció, amelyre ez a képzés megkönnyíti a luxus, a divat vagy a nagyon magas hozzáadott értéket képviselő ágazatok beilleszkedését.

követelmények

Az összes tanfolyamra az iskola egész évben érkezik pályázatokra: januártól decemberig.

A jelöltek átvizsgálását jelentkezési fájl segítségével végezzük (beleértve az önéletrajz + jelentkezési kérdőívet), majd egy interjút.

Feltétel:

  • Sikeres vagy folyamatban egyetemi diploma kétéves kurzusra (Master 1 és 2 programok).
  • Sikeres vagy folyamatban lévő Master fokozat egy tanévre (Master 2 program).
  • Az üzleti vezetők szintén jelentkezhetnek.
Utoljára frissítve aug. 2020

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Az iskoláról

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activi ... Tovább

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activités pour devenir un pôle d’excellence académique, notamment dans les domaines de la Finance, du Marketing, du Management et de la data. L’ESLSCA Business School Paris propose de nombreux cursus de formation tels que des programmes Bachelors, des MBA spécialisés ou encore des formations pour les professionnels. L’école a récemment emménagé dans son tout nouveau campus parisien de 8000m². Situé au cœur du parc de Pont de Flandre dans le 19eme arrondissement de Paris et accessible en RER, métro et tramway, ce nouvel espace moderne, lumineux et connecté a été pensé pour nos étudiants et pour leur épanouissement. Avec 15 000 anciens diplômés présents en France et à l'international, l’ESLSCA Business School Paris bénéficie d’un des réseaux les plus importants de ceux des grandes écoles de commerce et de management. Largement ouverts sur l’international, les programmes de l'ESLSCA Business School Paris contribuent à la formation des dirigeants de demain. Kevesebb