MBA parfüm

IFA Paris

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

MBA parfüm

IFA Paris

IFA Paris MBA, FEDE (FÉDÉRATION EUROPÉENNE DES ÉCOLES) IGAZOLÁSA

  • DURATION: 15 hónapos angol nyelvű program
  • CAMPUSOK: Párizs
  • KÖVETKEZTETÉS: 2019. január
  • ECTS HITELEK: 120
  • ALKALMAZÁSI DÍJA: 150 €
  • TÁMOGATÁSI DÍJ: 15 800 euró
  • KORLÁTOZVA 25 tanulóra osztályonként

"Egy egyedülálló program az egyedülálló iparág számára"

BEVEZETÉS

"A szag kényszerítő ereje nem lehet megvédeni, belép belőlünk, mint a lélegzete a tüdejünkbe, kitölti, teljesen elszívja. Nincs orvosság a számára "

Patrick Suskind, Le Parfum

Az illat ingerületének elkerülhetetlensége nagyon hasonlít egy gyönyörűen megtervezett ruhához. Ez az ötlet szem előtt tartva, hogy a legfrissebb posztgraduális kurzus az IFA Paris épült: innovatív megközelítés a parfüm és a kozmetika menedzsment integrációja révén a 20 éves tapasztalattal a divat.

A kurzus fejlesztésének mögött meghúzódó átfogó stratégia arra ösztönzi a résztvevőket, hogy olyan kreatív megközelítést alkalmazzanak, amely nem tartozik a szépségipar keretének jellegzetes birodalmába annak érdekében, hogy a résztvevők estét alakíthassanak ki, akik képesek a dobozon kívül gondolkodni.

A filozófiája az MBA a parfümök és kozmetikumok Management körüli mintegy 3 pillér:

Felfedezés: A diákok olyan műhelyi környezetbe merülnek, amely lehetővé teszi számukra, hogy intenzív és gyakorlati képzésben részesüljenek a kreativitást elősegítve, ugyanakkor lehetővé téve számukra, hogy felfedezzék a szépségipar egyes stratégiai összetevőit és érdekeltjeit

Kísérletezés: Az IFA párizsi és sangai egyetemi központjai között utazás közben a diákok az IFA Paris pedagógiai tanulásának köszönhetően elsajátíthatják a feltörekvő és érett piacok belső jellemzőit.

Önmegerősítés: Az átfogó Capstone-tézis tükrözi a diákok elkötelezettségét egy egyedi és egyéni projekt kidolgozásában.

Az MBA a Parfüm és Kozmetika Menedzsmentben is kihasználja az IFA Paris egyedülálló örökségét és bi-kulturális tagságát, mivel tökéletesen "ül" egy földrajzi dichotómia összefolyásánál:

A Nyugat mint a hagyományos luxusértékek támogatója:

A résztvevők 2 feltételt fognak eltölteni Párizsban annak érdekében, hogy hozzáférjenek ahhoz, amit a világ többi része a luxus születéseként tart.

A Kelet mint a "Luxe DNS" átalakító katalizátor:

Az IFA Paris köszönhetően az egyetem forgatási rendszere és a szinergikus tanterv egyedülálló kombinációjának köszönhetően a résztvevők képesek lesznek felfedezni a legfrissebb piaci és technológiai fejlődést a szépségiparban a világ egyik legfontosabb növekedési forrását tekintve (Észak-Ázsia).

A 7 speciális szeminárium fejlesztése biztosítja a résztvevők számára az "ablakok" egyedi tevékenységét vagy a szépségipar jelenségét. Párizsban és Sanghajban találhatóak a két helyszín sajátosságai szerint. Míg Franciaországban a diákok ki vannak téve a tradicionális parfümművészetnek, amely egy átfogó élményt nyújt a Olfactory Lab és a "Parfums a la Francaise" című szemináriumunknak köszönhetően. Sanghaji forgatásuk során a résztvevők felfedezik a férfiak bőrápolásának virágzó szegmensét, és feltárják a különböző invazív és nem invazív plasztikai sebészeti technikákat. A végső cél az, hogy a résztvevőknek lehetőséget biztosítsanak szakmai portfóliójuk fejlesztésére olyan tapasztalatokkal, amelyek végül a profiljukat kifinomultabbá és vonzóbbá teszik a potenciális munkáltatók számára.

Végül az IFA Paris posztgraduális hallgatói a kezdetektől a diploma megszerzéséig és helyétől függetlenül egy "Career and Alumni Center" néven ismert egyedülálló részleg támogatásával élveznek majd támogatást. Az IFA Paris akadémiai kurzusainak iparági kapcsolattartó szerve kéthetes vendégelőadások és tereputak szervezésével foglalkozik a diákjainknak a szépségipar legújabb trendjeivel.

Az LVMH, a Richemont vagy a Kering, a karrier- és alumíniumközpontokkal való szoros együttműködés révén a diákok saját szakmai hálózatának kialakítása érdekében hozzáférést biztosítanak exkluzív márkanevű eseményekhez, divatbemutatókhoz, művészeti kiállításokhoz vagy szakmai bemutatókhoz.

A Karrier és Alumni Központ az IFA Paris hallgatókat még az érettségi után is kíséri, összekötve azokat az erős alumni hálózatával, amely 50 különböző országból származik. A kulcsszó itt szinergia, melynek eredményeképpen az IFA Paris , annak hallgatói és diplomásai mind nagyszabású szereplők lesznek a luxusipar panoráma átalakításában.

MBA kurzusaink a Bolognai Egyezmény által megfogalmazott ECTS keretrendszert alkotják. Tanulmányaik befejezésekor a résztvevők összesen 120 ECTS összeget gyűjtenek össze, akik át tudják adni, ha tovább kívánják tanulmányozni. A tanfolyam az IDEL / IDEART tanúsítással is rendelkezik, és igazolhatja "Nemzetközi Master" -ként.

BELÉPÉS

Felvételi követelmények:

  • Előnyösen kétéves szakmai tapasztalat (gyakorlatok figyelembe vétele)
  • Bachelor Graduate vagy jelentős szakmai tapasztalat a kapcsolódó területeken
  • IELTS 6.5 vagy TOEFL IBT 79 (vagy egyenértékűség) vagy angol nyelvű tanulmányi bizonyítvány, a nem angol anyanyelvűek számára
  • Interjú (az egyetemen vagy a Skype-on)
  • Online teszt

A benyújtandó dokumentumok:

  • Töltse ki az online jelentkezési lapot
  • Legújabb átirat
  • Bachelor diploma vagy egyenértékűség másolata
  • Motivációs levél
  • Folytatás / CV
  • Útlevél kép
  • Útlevél másolása

Minden pályázatot a posztgraduális osztály programigazgatója és akadémiai igazgatója áttekinti. Ha a pályázókat úgy kell tekinteni, hogy nem felelnek meg a minimális felvételi követelményeket a tudományos háttér, akkor fel kell kérniük, hogy iratkozzon be az Alapítvány Workshop tartott előtt kezdő időpontját MBA Program.

KURZUSSZERKEZET

Parfüm- és kozmetikumok menedzsment kurzusaink széles skáláját ölelik fel öt fő modulcsoportba csoportosítva:

Marketing és menedzsment:

Ez a csoportosítás olyan modulok sorozatát foglalja magába, amelyeket egy marketingterv szerkezetén alapulnak. A hallgatók által szerzett ismeretek összessége felkészíti őket arra, hogy:

Komplex marketing kihívások elemzése gyakorlati esettanulmányok alapján Stratégiai felosztás az előre meghatározott célok elérése érdekében Craft brand DNA-k, amelyek lehetővé teszik a fenntartható versenyelőny elérését

Üzleti kérdések:

A piacvezetők hallgatása és értelmezése a mai vezetők kulcsfontosságú eleme. Folytatni kell folyamatosan termeszteni. A modulcsoporton belül a diákok gazdasági és pénzügyi szemszögből fedezik fel a divatipar idiosinkráciáit.

Elosztás és kiskereskedelem:

Az új technológiák a 21. század kozmetikumait és parfümöt kínálják oly módon, hogy nem mindig kapcsolódnak a termékinnovációhoz. A legfrissebb újítások nagy része a disztribúciós és kiskereskedelmi ágazatot érinti, érdekes áthúzással a Fashion és a Kozmetika és a Parfüm ipar között. Ez a modulcsoport célja, hogy a diákok számára új perspektívát biztosítson a hagyományos disztribúciós és kiskereskedelmi stratégiák számára.

Kozmetika és parfümök környezet:

A parfüm még mindig luxus? A társadalmilag felelős márkák hatásosabbak? Milyen hatással van a divatipar a kozmetikai és parfümipar fejlesztésére? ... Ez a modulcsoportosítás kihívást jelent a hallgatók számára, és kifejlesztik kritikai gondolkodásmódjukat az ipar számára.

Kozmetika és parfümök Életmód:

Míg a mi MBA programunk nem célja a technikusok létrehozása, úgy véljük, fontos, hogy hallgatóink teljesen elmerüljenek a kozmetikumok és parfümök környezetében. Ezért dolgoztunk ki egy sor úttörő szemináriumot és workshopot: hogy hallgatóink megismerhessék a jövő iparának sajátosságait, amire dolgozni fognak. Egy hetes szaglólaboratóriumban, hogy teszteljék és hozzanak létre parfümöket az "A La Francaise" parfümök kidolgozásába, mindent úgy terveztek, hogy úttörő tapasztalati tanuláshoz jussanak.

Az Alapítvány workshopot 2 teljes héten (75 óra) tanítanak, és a következő modulokat tartalmazzák:

Marketing alapelvei - 15 óra
Kvantitatív kutatási módszerek - 15 óra
Számviteli elvek - 15 óra
Munkaügyi módszertan - 15 óra
Projektmenedzsment - 15 óra

Diákmunka:

522 óra szemtől szembeni előadások
783 óra önvizsgálat
840 Óriási kapszula projektjei
200 órás kapcsolattartás és együttműködés

További információért és a program brosúra letöltésért látogasson el a https://www.ifaparis.com/courses/postgraduate/mba-perfume-cosmetics-management

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve September 5, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
jan. 14, 2019
jan. 2020
Duration
Időtartam
15 hónapok
Nappali
Price
ár
15,800 EUR
Jelentkezési díj 150 EUR
Locations
Franciaország - Paris, Île-de-France
Kezdet : jan. 14, 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kezdet : jan. 2020
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
jan. 14, 2019
Franciaország - Paris, Île-de-France
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
jan. 2020
Franciaország - Paris, Île-de-France
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt