MBA speciális luxus márka marketing és nemzetközi menedzsment

Általános információk

Program leírás

Az első számú versenyző 30 évig elismert, és az ágazat által elismert legjobb képzés, az MBA Luxury Brand Marketing és a nemzetközi menedzsment egy átfogó képzés, amelyet szakemberek és szakemberek terveztek. Néhány kurzus angolul is lehet. A vállalatok megbízásai és megbízásai lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy a tanfolyamok során szerzett ismereteket gyakorlatba hozzák.

Ez az I. szintű státusz által felismert program regisztrálva van az Országos Szakmai Minősítések Könyvtárában (RNCP).

A luxus márka marketing és nemzetközi menedzsment MBA kínál:

  • 2 év alatt a Bac 3 program diákjai számára: MBA 1 "Alapismeretek", MBA 2 Luxus Márka Marketing és Nemzetközi Menedzsment
  • 1 év alatt a Bac 4, Bac 5 vagy szakmai tapasztalattal rendelkező hallgatók számára: MBA 2 Luxury Brand Marketing és International Management

Le Figaro elnök

A Le Figaro részt vesz a jövőbeli vezetők képzésében, és a Sup de Luxe MBA programjához kapcsolódik - luxus márka marketing és nemzetközi menedzsment.

Ösztöndíj / Szakmai

2019/2020

Le Figaro egy olyan diákot fog kísérni, aki beiratkozott a Sup de Luxe 30. ülésén, ösztöndíjat adva neki, és éves szakmai gyakorlatot biztosít neki.

A 2019/2020-as ülésen befogadott és regisztrált diákokat augusztus végén meghívják, hogy versenyezzenek az ösztöndíjért.

A győztes meghatározására szolgáló tesztek 2019. szeptember elején kerülnek megrendezésre, és tartalmazzák:

  • A 14 Haussmann (egy olyan csomópont, amely egyesíti az adatokat, a tartalomgyártást, az omnichannel terjesztést, a márkabiztonságot, az e-kereskedelmet és a szociális médiát) kapcsolatos kreatív fájlt
  • Egyéni interjú Figaro tisztviselőivel

Az odaítélésről szóló határozatot 2019. szeptember végén jelentik be.

A Sup de Luxe 30. ülésszakára felvett és regisztrált diákok június végére megkapják a kivételes ösztöndíjra vonatkozó jelentkezési lapot.

MBA 1 "alapismeretek"

leírás

A Luxus Márkák és Homes szektorban a marketing és az üzleti élet megértéséhez szükséges eszközök megismerése.

tanterv

  • szeptembertől júliusig
  • Az 1. félév folyamatban van
  • 2. szemeszter a szakmai gyakorlatban
  • 60 ECTS kredit

Ez az I. szintű státusz által felismert program regisztrálva van az Országos Szakmai Minősítések Könyvtárában (RNCP).

program

A luxus általános kultúrája

  • Ágazati elemzés
  • Interkulturális: luxus ügyfelek és szociológiai megközelítés
  • Márkák és csoportok fejlesztése

Luxus és ügyfélkapcsolat

  • A luxus szórakoztató művészete
  • A luxus értékesítés művészete

A marketing alapjai

  • Alapismeretek emlékeztető
  • Bevezetés a luxus marketingbe
  • Az ügyfélélmény marketingje
  • Stratégiai és operatív marketing
  • Visual Merchandising

Üzleti alapok

  • Számvitel és kezelés
  • jobb

6 hónapos szakmai gyakorlat Franciaországban vagy külföldön

MBA 2

leírás

A tanítás elterjedt

  • szeptembertől júliusig
  • Esti órák: 18: 30-21: 30, hétfőtől csütörtökig, néhány péntek este és néhány szombaton az év folyamán 10: 00-13: 00 között.
  • 60 ECTS kredit

Ez a menetrend lehetővé teszi a jövőbeni nyertesek számára, hogy folytassák szakmai tevékenységüket, vagy egy vagy több szakmai gyakorlatot folytassanak a vállalatokban, és ennek az ágazatnak a tudását erősíteni kell.

A képzést szakemberek és szakemberek tervezték. Néhány kurzus angolul. A vállalatok által megbízott küldetések és emlékek lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy a megszerzett ismereteket gyakorlatba hozzák.

Ez az I. szintű státusz által felismert program regisztrálva van az Országos Szakmai Minősítések Könyvtárában (RNCP).

program

stratégia

Geopolitika / geostratégiája

  • Luxus piac: kulcsfontosságú adatok és növekedési kilátások.
  • A pénzügyi stratégiák és a csoportok és márkák eredményeinek elemzése.
  • A feltörekvő országok tanulmányozása, a piaci növekedés motorjai.

Versenyképes stratégiák a luxusiparban

  • A termékstratégiák elemzése, a terjesztés és a versenytársak perspektívája

Identitás és kommunikáció

  • A márka identitásának és a kommunikáció következetességének meghatározása.

Trendelemzés és kreativitás menedzsment

  • Ismerje meg a trendek dekódolását és a luxus márka tartósságával való összehangolását.
  • A kreativitás és kifejezéseinek kezelése.

értékesítés

értékesítés

  • Az ügyfél megértése: pszichológia és viselkedés.
  • Piaci elemzés: a cél meghatározása, a potenciál tanulmányozása.
  • Erős márka építése: identitás, teremtés, pozícionálás, differenciálás.
  • Az ajánlat fejlesztése: ágazati eltérések és árpozícionálás.

A luxus kommunikáció sajátosságai

  • Kreatív kódok.
  • Kommunikációs stratégiák / médiastratégia és költségvetési tárgyalások.
  • Digitális kommunikáció.
  • Közönségkapcsolatok és eseménykommunikáció.
  • Edition.

digitális

  • Ismerje meg a szociális hálózatok érdekeit: webmarketing, kommunikáció, e-kereskedelem.
  • CRM, elő- és üzleti intelligencia.
  • Megérteni a közösségi vezető szakmát.

vezetés

Minőségi megközelítés

  • Minőségellenőrzés létrehozása és ellenőrzése.

Forgalmazás és logisztika

  • Az elosztási módszerek fejlődése: szelektív forgalmazás, kiskereskedelmi forgalmazás, e-kereskedelem stb.
  • technikák
  • Készletkezelés.
  • Merchandising: a stratégiai kereskedelem kreatív és üzleti tengelyei, a tér elemzésének és kezelésének tanulása.

Nemzetközi kereskedelem

  • Ismerje meg az interkulturális és a helyi sajátosságok fontosságát.
  • A luxus üzletág nemzetközi fejlődése.
  • Építsen Export üzleti tervet.

értékesítés

  • Hagyományos és innovatív értékesítési technikák.
  • Kapcsolatfejlesztés és ügyfélszolgálat.

Management / Pénzügy

  • Ismerje meg és kezelje az üzlet különböző pénzügyi aspektusait, különösen a margók és az együtthatók kiszámítását.

jobb

  • A luxuságazatra vonatkozó jogi szabályok.

Etika és irányítás

  • Az emberi és viselkedési tulajdonságok tiszteletben tartása és fejlesztése a szervezetben.
  • Fenntartható fejlődés és társadalmi felelősségvállalás.

Általános kultúra

A luxus története

  • A luxusipar történetének főbb fázisai.
  • A divat története.
  • luxus

edzés

Szakmai élet és személyes fejlődés

  • Ismertesse szakmai projektjét
  • Értékelje karrierjét, tudja, hogyan kell eladni.
  • Készüljön fel az állásinterjúkra.
  • Ismerje meg, hogyan optimalizálhatja személyiségének minden szempontját.

A Sup de Luxe tervezési projektje

A Sup de luxe évente újít, hogy továbbra is jobban támogassa diákjait, akik a mai és a holnapi kihívások előtt állnak.

A professzorok és a hangszórók és az erős szakemberek hálózatának keretén belül a Sup de Luxe 2016 szeptemberében indította el a Sup de Luxe tervezési menedzsment projektjét.

Ma az ágazat vállalatai elvárják, hogy alkalmazottaik alkalmazkodjanak és megértsék környezetüket és vevőik elvárásait.

A Sup de Luxe tervezési menedzsment projektje előkészíti és képezi a jövő vezetőit az új kihívásokra.

Ez a transzverzális és professzionalizáló modul kulcsot ad a projektmódszerben való tanuláshoz, az új feltételekhez, amelyekkel a menedzser és a vállalatok ma találkoznak.

A fő célok:

  • Ismerje meg, hogyan kell kísérletezni egy projektet
  • Ismerje meg az új innovatív módszereket
  • Szakmai és igényes munka
  • Csapatépítés fejlesztése

Változatos és innováció-orientált pedagógia:

  • mesterkurzusok
  • Codesign csoportos workshopok forgatókönyvekhez
  • találkozók szakemberekkel.

* A Design Management a vállalat globális szervezeti folyamata.

belépés

A 2019/2020. Évre szóló pályázatok nyitva vannak.

Nevezési feltételek

Ez az MBA:

  • a francia és a külföldi diákok számára, akik legalább egy BAC 3 diplomával rendelkeznek, \ t
  • fiatal szakemberek, akik luxust kívánnak szakosodni,
  • fiatal vállalkozók, akik e területen a vállalkozások létrehozásával foglalkoznak.

A Sup de Luxe online alkalmazást kínál.

  • A BAC 3-nál, az MBA 1 "Alapismeretek" bemutatásával
  • A BAC 4, 5-nél közvetlenül bemutatja az MBA-t 2
  • Fiatal szakemberek számára, az MBA 2 bemutatásával, a megszerzett tapasztalat (VAE) validálása után, az elfogadhatósági fájl és a karbantartás tanulmányozása (további információkért forduljon a jogi megjegyzéshez)

A fájlhoz mellékelni kell:

  • önéletrajz,
  • fotóazonosító,

Következő visszatérés:

2019. október 1. (30. ülés).

Javasoljuk, hogy jelöltjeink elküldjenek nekünk az alkalmazásfájlt.

A Sup de Luxe számos toborzási ülést szervez január-június között.

A luxusmarketing Institut Supérieur de Marketing du Luxe belépés két szakaszban történik:

  • előzetes kiválasztás az alkalmazásfájlból,
  • egyéni meghallgatásra az ágazat szakembereinek zsűrijével.

Tanulási díjak a 2019/2020. Tanévre:

  • MBA 1 «Az alapok»: 12500 €
  • MBA 2 "Luxusmárka-marketing és nemzetközi menedzsment": 19 000 euró, a 2. évet közvetlenül igénybe vevő hallgatók számára. Ez az összeg tartalmazza az év különböző kirándulásainak és szemináriumainak költségeit.

Az MBA 1 "Alapismeretek" hallgatói kedvezményes árfolyamot élveznek.

Utoljára frissítve okt. 2019

Az iskoláról

Founded by Cartier in 1990, The Institut Supérieur de Marketing du Luxe provides the only training in the world desired and supported by professionals from the sector.

Founded by Cartier in 1990, The Institut Supérieur de Marketing du Luxe provides the only training in the world desired and supported by professionals from the sector. Kevesebb