MBA speciális menedzsment és marketing a luxus és a divat területén

Általános információk

Program leírás

A luxus és divat MBA menedzsmentje és marketingje ma már 13 év elteltével ismeri el és ismerte el, hogy az egyik legjobb módja ennek a tevékenységnek.

Célja, hogy a hallgatók a gazdasági, művészi és kulturális szektorok gazdasági és művészeti elemzésére szolgáló ismeretek és eszközök elemzésein túlmenően megengedhessék azt a képességet, amelyet minden olyan személy számára szükségesnek tartanak, akik szakmai vezetői tevékenységet kívánnak folytatni ezeken a területeken. tartományok a funkciótól függetlenül: menedzser, termékmenedzser, beszerzési menedzser, üzemeltetési igazgató, kiskereskedelmi igazgató, vizuális merchandising igazgató, kommunikációs igazgató, rendezvényigazgató, kiskereskedelmi képzési igazgató.

Ezeknek a tevékenységeknek az alapterületeiből, amelyek között a teremtés, a tendenciák, a kortárs művészet, a konkrét vezetés kialakulása megkérdőjelezi a design és a divat áramlását a történelmi, földrajzi és szociológiai szempontokban keresztirányban. Így a hallgatók képzés útján képeznek divat-marketinget .

A „digitális, feltörekvő országok, új gazdaság” összetevőket is figyelembe veszi, amelyek a vállalatok által jelenleg keresett készségek részét képezik.

Tabella

  • Az SMBG program elindítása óta elindítja az árat és a tíz legjobb rangot
  • A 2013-as Pedagógiai Díj nyertese
  • Győztes EDUNIVERSAL World 2017 Legjobb mesterek: a világ 50 legjobbja közül 18.
  • 5. a legjobb mesterek, az MS és az MBA 2017 SMBG-Eduniversal rangsorában a "Luxus menedzsment" kategóriában.

célkitűzések

A multidiszciplináris, képesek előre látni, még a változások kiváltására is, a képzésből eredő fiatal vezetők felkészültek a különböző irányítási funkciókra: létrehozás, jövőbeli lehetőségek azonosítása, projekttervezés minden szempontból - termelés , marketing, pénzügy, menedzsment, csapatmenedzsment és változáskezelés.

Ki a képzés?

  • Az ebbe az iparágba tartozó diákok számára, akik integrálni szeretnék a luxus marketing részének elmélyítését, és az előválasztási szektoruknak megfelelő divatot.
  • A kereskedelem, a menedzsment és a pénzügyi szektor diákjai, akik szeretnék megfelelni ezeknek a tevékenységeknek a történelmi, gazdasági és kulturális tényezőire, valamint az ágazat gyakorlatainak emberi és művészeti összetevői, például a kiskereskedelem és a vizuális kereskedelem.
  • A tudományterület diákjainak, akik szeretnék megváltoztatni világnézetüket az összetevőkben, álomszerű és gazdasági.
  • Azoknak a szakembereknek, akiknek csak részleges tapasztalata van a tervezett területeken (csak egy ágazatban és egy konkrét tevékenységben), akik szeretnék bővíteni látóterüket és megértésüket, és gazdagítani tudásukat.
  • Azok a szakemberek, akik elsősorban felelősségi pozíciókban dolgoztak, hogy elmélyítsék a szektor tudásterületeit, hogy erősítsék cselekvési lehetőségeiket.
  • Az átképzésben részt vevő embereknek a szakma gyakorlatának közvetlen tapasztalata nélkül.

program

A luxus és divat MBA menedzsmentje és marketingje ily módon kifejeződik: kurzusok, oktatóanyagok, konferenciák, luxusfórumok, vezetett túrák, találkozók a divat- és kortárs művészet luxus intézményeivel, esettanulmányok , projekt workshopok, cégek valós esetei, amelyek a csapatok által kezelt piacokat tanulmányozzák, megdöbbentés jelentése, szakmai gyakorlat, ciklusmemória vége.

Így a képzés négy modulra bontható:

1. modul: luxus és divat

  • Történelem és globális luxusgazdaság
  • Az érintett erők: luxus csoportok, történelem, stratégia
  • Művészeti piac
  • Divatműhelyek: Divat és textil, ékszerek
  • Kortárs Művészeti és Kulturális Kiállítási Projekt
  • Turizmus és luxus szállodák
  • Parfümök alapjai

2. modul: Luxus marketing

  • Jogi védelem és jogszabályok
  • Nemzetközi marketing
  • Interperszonális kommunikáció
  • Hirdető kommunikációja
  • Marketing menedzsment, márka menedzsment, vizuális
  • merchandising

3. modul: Stratégia

  • Üzleti játékok (szimuláció)
  • CRM

4. modul: Készségek

  • Karrierépítés
  • Digitális a luxus tevékenységek szolgálatában
  • Szakmai projekt - memória
  • Nemzetközi üzleti elemzés
  • Nyilvános beszéd
  • Nemzetközi emberi erőforrások,
  • Nemzetközi üzleti jog
  • vállalkozói szellem

partnerségek

Abc Luxe, DNS, ARPP (ex BVP), Artsphere, Balistik Art, Balenciaga, Berlutti, Carita, Cartier International, Chanel, Wheston cipő, Chloe International, De Beers, Dior, Elie Saab, Eres, Expanscience, Estee Lauder, divatcsoport (Hubert Barrère), Művészeti és Luxusmesterségek Szövetsége, Firmenich, Hermes, Galeries Lafayette, Marais Galériák, Mermoz Galéria, Neuf és Atelier Z, Givenchy, IFOP, Institut Qualiquanti, Issey Miake, ITEC (szépségszalonon túl), La Sultane de Saba, tavasz, dekoratív művészet Párizs, LVMH, Martin Margiela, Montblanc, Galliera Múzeum, Nelly Rodi, L'Occitane, divat Paco Rabanne, Paris Capital, Le Petit Palais Prada, Roberto Cavalli, Salon Heaven, 1618 szalon, SEMO, Sephora, Tara Jarmon, Teleparis, Next Whos, Bijorca, Vanessa Bruno, JMWeston, Yamamoto, stb.

lehetőségek

Az Eslsca MBA lehetővé teszi a szükséges képességek megteremtését minden olyan személy számára, akinek a feladata a menedzsment professzionális tevékenységének megtartása vagy megtartása, függetlenül a funkciótól: menedzser, termékmenedzser, a beszerzések igazgatója, a műveletek igazgatója, az igazgató kiskereskedelme, az igazgatója. vizuális merchandising, kommunikációs igazgató, rendezvényigazgató, kiskereskedelmi képzési igazgató, stb.

A képzés így hozzáférést biztosít a következő ágazatokhoz:

Létrehozás, trendek, marketing, beszerzés, gyártás, reklám, vizuális merchandising, ügyfélkapcsolatok, export versus Ázsia és feltörekvő országok, humán erőforrás menedzsment, digitális modell - e-kereskedelem, digitális animációk és promóciók, közösségi menedzsment -, a teremtés védelme , pénzügyi, adóügyi és jogi irányítás.

  • adminisztrátor
  • Termékmenedzser
  • Beszerzési igazgató
  • Operatív igazgató
  • Lakossági igazgató
  • A vizuális merchandising igazgatója
  • Kommunikációs igazgató
  • Eseményigazgató
  • Kiskereskedelmi képzési igazgató

És minden olyan irányítási funkció, amelyhez ez a képzés megkönnyíti a luxus-, divat- vagy magas hozzáadott értéket képviselő ágazatokba való beilleszkedést.

MBA alumni profilok divat és luxus menedzsment

Hol dolgoznak?

Alkos, Balmain, Burberrys, Hermes, Carita, Darphin, Celine, Chanel, Clarins, Clear Channel, Dior, Elie Saab, Elizabeth Arden, A természetes, Giorgio Armani, Gucci, Guerlain, L'Oreal, H

Mit csinálnak?

Nagy csoportok és kkv-k, marketing, kiskereskedelmi vagy divatmenedzsment funkciók: kiskereskedelmi menedzsment (eladási-értékesítési), vizuális árusítás, rendezvényszervezés, termékmenedzser, nyersanyag-beszerzés, nemzetközi képzési vezető - Kiskereskedelem, CRM-kezelő, PR-kezelő, márka-kezelő asszisztens, üzleti elemző, termékmenedzser kereskedelmi marketing export stb.

felvételi

Az iskola lehetőséget biztosít Önnek arra, hogy az összes tanfolyamot az év folyamán online módon alkalmazza: januártól decemberig.

A jelöltek kiválasztása fájlban történik (CV kérdőív a pályázaton), amelyet egy motivációs interjú követ.

A felvétel feltételei

  • Licenc 3 validált, vagy két tanévre szóló iskolai végzettség érvényesítése során (MBA 1 program, MBA 2)
  • MBA 1 validált, vagy egy egyetemi év során végzett iskolai végzettség érvényesítése során (MBA 2 program)
  • Alkalmazható a cég vezetői is
Utoljára frissítve márc. 2019

Az iskoláról

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activi ... Tovább

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activités pour devenir un pôle d’excellence académique, notamment dans les domaines de la Finance, du Marketing, du Management et de la data. L’ESLSCA Business School Paris propose de nombreux cursus de formation tels que des programmes Bachelors, des MBA spécialisés ou encore des formations pour les professionnels. L’école a récemment emménagé dans son tout nouveau campus parisien de 8000m². Situé au cœur du parc de Pont de Flandre dans le 19eme arrondissement de Paris et accessible en RER, métro et tramway, ce nouvel espace moderne, lumineux et connecté a été pensé pour nos étudiants et pour leur épanouissement. Avec 15 000 anciens diplômés présents en France et à l'international, l’ESLSCA Business School Paris bénéficie d’un des réseaux les plus importants de ceux des grandes écoles de commerce et de management. Largement ouverts sur l’international, les programmes de l'ESLSCA Business School Paris contribuent à la formation des dirigeants de demain. Kevesebb