Results
Ez az egyedi 18 hónapos program elkötelezett diákok hajlandó dolgozni a nemzetközi porondon a bor és szeszesital-ágazat. Tanított a 100% angol, a program célja, szakmai a ... [+]
Ez az egyedi Vatel program biztosítja 3 fok akkreditálása a tudást, a know-how és szakértelem a bor és szeszes területeken:
MBA diplomát International Hotel Management (francia minisztérium Certification szinten I) MBA Nemzetközi Bor & Spirits Business Management (Eurhodip Association) Díjak a borok és szeszes italok (WSET Level 2 és 3)=> A legtöbb virágzó tevékenységét a szőlőültetvények alapulnak létrehozását többletbevétel, mint a vendéglátás (borturizmus), azokat befogadó (szállás), etette őket (étel és ital) és gondozása wellness (wellness) => Akkreditáció a képességek és készségek dolgozni, mint a felső vezetők a bővülő ipari bor és szesz => Egy igazi professzionális és hatékony menedzser első egy jó szakember. Megszerzése a know-how-t egy sommelier kötelező része a szakmaiság és alapkövetelmény szakemberektől ezen a területen.... [-]
Az MBA geopolitika által kínált American Business School egy kétéves ... [+]
Az MBA geopolitika által kínált American Business School egy kétéves tanfolyamot.
Felvételi: Az első évben (MBA1) egy 3 éves mértéke - a második évben (MBA2) egy amerikai BBA vagy egy négy éves üzleti diplomát (120 US hitelek, illetve 240 kredit) MBA1Az első évben a program áll a magasabb szintű képzés a Bachelor of Business Administration (BBA) kurzuskatalógusnak és személyre szabott minden hallgató szerint a tudományos háttérrel.
MBA2 év az MBA összpontosít megszerzésére geopolitikai készségek és áll 42 amerikai hitelek (84 kredit) vett át egy 12 hónapos időszak.A program egy alaptantervet 12 tanfolyam és a választás közötti összefonódások: - A nemzetközi befektetések - Nemzetközi üzleti... [-]
Az Aerospace MBA világszínvonalú oktatást nyújt hatékonyan és kényelmesen a tapasztalt vezetők számára, akik fejlesztik nemzetközi vezetői kompetenciáikat és vezető szere ... [+]
A szakértők egyetértenek abban, hogy az elmúlt években az aerospace ipar világméretű növekedést mutatott világszerte, a polgári légi közlekedési szegmens jelentős hozzájárulásával. Ugyanakkor az egész ágazat (légitársaságok, gyártás, MRO, repülőterek, tér stb.) Szerkezete mélyreható változásokon ment keresztül ("nyitott égbolt", új szereplők, új üzleti modellek, új technológiák, új szegmensek és piacok, több új program), melyek mindegyike jelentősen növeli a hazai és nemzetközi utasforgalmat. Új játékosok jönnek a helyszínre és felrázzák a piacot (GAFAM, BATHX).
Ezt az általános iparági növekedést a szakképzett munkaerő és a kedvező üzleti környezet (beruházás, innováció stb.) Táplálja. Annak ellenére, hogy számos lehetőséget nyújt az űrhajózási szereplők számára, a legtöbb légiközlekedési vállalat már szembenéz, és a tehetséggondozás problémáival szembesül. Míg a magasan képzett szakemberek már dolgoznak az iparágban, hiányoznak a képzett, tapasztalt űrkutatási vezetők, akiknek erős vezetői képessége van, és képesek a legmagasabb nemzetközi színvonalon dolgozni.... [-]
Az MBA Bor ... [+]
A program célkitűzései
Az MBA Bor
Ez a program, amely erős kereskedelmi
Ideális azok számára, akik közép-felsővezetői pozíciókat szeretnének elérni az iparágban, vagy saját vállalkozást hoznak létre, de szélesebb körű szakmai eredményeket is kínálnak.
A program erősségeiA globális borhoz szükséges speciális üzleti ismeretek alapos ismerete
Magas szintű pedagógiai tartalom az oktatók és szakemberek által
Szakértői kar: a Bor Mester, egy borász, világhírű író bor, sok Ph.D. tartókA program vezetője 25 éves gyakorlati és vezetői tapasztalattal rendelkezik a BorbanAz iskola nemzetközi jellegét tükröző szakmai és tudományos területek látogatói... [-]A nemzetközi MBA program egy személyre szabott programot, amely egyesíti egy erős háttérrel rendelkező általános üzleti oktatás egy alapos megértése a gazdasági és kultur ... [+]
A Nemzetközi MBA program egy személyre szabott programot, amely egyesíti egy erős háttérrel rendelkező általános üzleti oktatás egy alapos megértése a gazdasági és kulturális környezet kiválasztott régiók a világon.
A hallgatói szervezet áll, több mint 40 különböző nemzetiségű. Oktatási filozófiánk alapja fejlődik a diákok a tulajdonságok és értékek, mint a tolerancia, a megértés és a szabadság érzése, hogy kivezeti őket bármilyen szűk és sérelme teljesebb tudatosság magukat és a világot.
CÉLOKOktatási filozófiánk alapja fejlődik a diákok a tulajdonságok és értékek, mint a tolerancia, a megértés és a mások iránti tisztelet, valamint a szabadság érzése, hogy kivezeti őket az esetleges korlátozott és mínősítve teljesebb tudatosság magukat és a világot.... [-]
A La Rochelle Business School MSc és MBA nemzetközileg elismert programok, amelyeket innovatív tanítási módszerekkel terveztek és a Montrealban (Centre de Perfectionnemen ... [+]
A La Rochelle Business School MSc és MBA nemzetközileg elismert programok, amelyek innovatív tanítási megközelítéssel készültek és a Montrealban (Centre de Perfectionnement ESG-UQÀM) dolgozó Quebec-i Egyetemmel együttműködésben fejlesztettek ki földgolyó. A stratégiai menedzsmentre összpontosítva ez a program átfogó képet nyújt a vállalatokról, lehetővé téve a diákok számára, hogy kulcsfontosságú vezetői kompetenciákat fejlesszenek ki: puha készségeket, stratégiai látást, eredményorientált mentalitást és vezetői készségeket.
Az MScAz MScEz az egyetlen francia MBA, amelyet a középiskolai oktatásban kínálnak, és amelyet az ESG-UQAM- szal közösen ítélnek oda, így részesülnek a partner egyetem Executive MBA oktatóinak pedagógiai tapasztalatából./>... [-]
Képzeljék el a projekt menedzsmentjével kapcsolatos gyakorlati készségeket nemzetközi szervezetekben és projektekben való részvételhez a projektmenedzsment technikáinak, ... [+]
Az MBA ISC Paris legfontosabb pontjai:
16 hónapos teljes munkaidős program (6 hónapos gyakorlati projekt)AACSB akkreditáltHivatalos partnerek hálózata (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, HAVAS ESEMÉNYEK, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE stb.)Vállalati kapcsolatok osztály és 60 000 állásajánlat minden évbenAlumni hálózat (több mint 16 000 tag)Nemzetközi dimenzió: magas kulturális sokszínűség és profilok, magas szintű nemzetközi karTeljes angolCampus: PárizsADMINZÁSI KÖVETELMÉNYEK
legalább 3 éves szakmai tapasztalattallegalább 3 éves felsőoktatásKARRIER
Export üzleti menedzser, nemzetközi termékmenedzser, nemzetközi marketing elemző, nemzetközi kereskedő... [-]
Groupe ESC Troyes Champagne jött létre 1992-ben, tehát a legfiatalabb francia Business School. Ez élvezi valamennyi nemzeti akkreditációk (teljes elismerést a Nemzeti Min ... [+]
Szakosodott luxus turizmus vagy Business & Event Management, MBA kurzusok szakmai oktatás, nyitva áll a diákok világszerte, és valamennyi ágazatát a fejlődő turizmus ipar: ökoturizmus, a rendezvényszervezés, szállodaipar, vendéglátás, idegenforgalom szállítás, utazási és az üzleti tevékenység, stb Ezek a hallgatókat a vezető pozíciókat minden turisztikai ipar karrier oly módon, hogy a több tudományágat, működési és nemzetközi.
Szakirány luxus turizmus
A világon a turizmus, a luxus ágazatban tapasztalható a legnagyobb bővítése. A gazdasági növekedés Kínában, Indiában, Oroszországban és Brazil teremtett új keresletet, hogy a program segít teljesíteni. A legtöbb turisztikai játékos lefoglalták ezt a változást, és termékek tervezett vagyonos ügyfelek egyre növekszik, amint Az új francia vendégszeretet besorolás. A száma öt csillagos szállodák növekszik és néhány helyeken, mint Dubai szakosodott ebben az ágazatban. Van most egy valós igény a szakemberek szakosodott területén a luxus.... [-]
Az MBA lehetővé teszi a hallgatók szerezzenek mélyebb tudás menedzsment és fejlesztése egyfajta autonómia, a csapatszellem és a kulturális nyitottság. Az MBA egy igazi fo ... [+]
Képzés a General Management
Cél: Birtokosa egyetemi diploma
Minimális tapasztalat: 3 év
Nyelvek: Angol és francia
CélkitűzésAz MBA lehetővé teszi a hallgatók szerezzenek mélyebb tudás menedzsment és fejlesztése egyfajta autonómia, a csapatszellem és a kulturális nyitottság. Az MBA ESA Business School nem pusztán tananyag; ez egy valós folyamat önálló építés.
Két nemzetközi diplomákat Az MBA az ESA A DESM (Diplôme d'Études Supérieures en Management) a ESCP Európában. A kurzus felépítéseA program kiterjed több mint 16 hónap. Tanfolyamokat tartanak a hét-on, heti egyszeri alapon, hétfőtől péntekig 17:00-21:30 Egy nemzetközi szemináriumot rendeznek Párizsban minden évben.... [-]
Az élelmiszerekkel és a mezőgazdasággal szenvedélyes jövőbeli vezetők számára az élelmiszer- és agrárgazdálkodási menedzsment (FAM) program vezető tudományos és gyakorlat ... [+]
A globalizáció és az előrehaladó technológiák növekvő hatása miatt az élelmiszer-, az agrár- és az agrárágazat bővül és fejlődik. Mivel a világ két vezető agrárüzemi országa, Franciaország és Brazília készen áll arra, hogy alapvető szerepet játsszon az élelmiszeripar jövőjében.
A FAM programban megtanulod, hogy kiválóan élvezd az élelmiszer- és agrárgazdálkodás minden szempontját, fedezze fel a legmodernebb tervezési trendeket a területen, beépítsen a tervezési gondolkodásmódba és technikáiba a munkájába, és ossza meg a legjobb gyakorlatokat a világ minden tájáról. Ön is szerzett fokozatot két felső iskolák Franciaországban és Brazíliában:... [-]
Nemzetközi MBA Sport menedzsment egy testre szabott program, amely egyesíti az erős háttér az általános üzleti oktatás mélyreható megértése a gazdaság gazdaság és a nemze ... [+]
A Sports Management School egy olyan nemzetközi iskola, amely a Párizsban, Lausannéban és Barcelonában található Sport menedzsment szakosodott .
A "Tiszta játékos", amely teljes egészében a Sport üzletágra koncentrál, igazi élményt nyújt a sportágak világához kapcsolódó valamennyi területen, mint például a kereskedelem és a terjesztés, a marketing, a kommunikáció és az eseményszervezés.
2010-ben létrehozott, Sports Management School több mint 600 hallgató és több mint 180 diplomás. A sport üzleti világának 90% -os beilleszkedése után a tények magukért beszélnek.
A NEMZETKÖZI MBA CÉLKITŰZÉSEI A SPORTGAZDÁLKODÁSBANNemzetközi MBA Sport menedzsment egy testre szabott program, amely egyesíti az erős háttér az általános üzleti oktatás mélyreható megértése a gazdaság gazdaság és a nemzetközi sport üzleti környezet.... [-]
Ez a program tanítja a diákokat, hogy elsajátítsák a luxuspiac marketingjét, kereskedelmi és stratégiai sajátosságait, amely elérhetőbbé válik. Ezáltal a Mester nemzetköz ... [+]
MBA Luxus Brand Management, Élelmiszer és Bor
Ez a program tanítja a diákokat, hogy elsajátítsák a luxuspiac marketingjét, kereskedelmi és stratégiai sajátosságait, amely elérhetőbbé válik. Ezáltal a Mester a nemzetközi márkamenedzsmenteket vonzza a luxus márkamenedzselésben, pontosabban a francia cégek által vezetett területeken: Borok és Szeszesitalok, Hotel Business és Gasztronómia, Divat, Ékszer és Parfüm, Művészet és Deco.
Ezt a programot elsősorban angol nyelven tanítják, néhány francia nyelvű szemináriumon. Üdvözli a résztvevőket a világ minden tájáról két elismert presztízsvárosban: Párizsban, epicentrumában és a luxusszülőhelyen, valamint Bordeaux-ban, a finom bor borkócsa.... [-]
Csatlakozz egy kulturálisan és szakmailag sokszínű kohorszhoz, amely első kézből nyer tapasztalatot a különböző nemzetiségek és szektorok munkájában. Készíts magadnak egy ... [+]
Ez az intenzív és igényes felsőoktatási program tanított angol nyelven keresztül a hallgatók széles választéka messzemenő karrierlehetőségeket. Az elmúlt két év alatt, a ... [+]
Feltétel: 3 éves program (Associate Degree, Bachelor, Mester minden fegyelem). Oktatás nyelve: Angol A program érvényessége: 2 év.
Diplomások, akik a 3 éves mértéke, függetlenül attól, hogy a fegyelem, kérheti a Master of Business Administration szakosodott Hotel és Idegenforgalmi Management (MBA Professional).
Ez az intenzív és igényes felsőoktatási program tanított angol nyelven keresztül a hallgatók széles választéka messzemenő karrierlehetőségeket. Az elmúlt két év alatt, a diákok megszerezzék a szükséges tudást és szakértelmet, hogy felvértezzük őket a menedzsment szerepeket a vendéglátás és a turizmus területén. A vezetői készségek szerzett is releváns bármely más iparág szükségessé személyzet felügyelete, team coaching, számviteli ismeretek, stb... [-]
Luxus kozmetikumok és parfümök, hogy az emberek jobban érzik magukat. ... [+]
Luxus kozmetikumok és parfümök, hogy az emberek jobban érzik magukat.
De hogyan hozhat létre és kezelheti a kozmetikai vagy parfüm termékek köre? Megtanulják, hogyan kell újítania a kozmetikai stratégiák, hogyan csomag, terjeszthető és elősegíti parfümök ebben fajtérfogat iparág, ahol a kérdés az, hogy megtartja az ügyfelek.
Luxus kódok és a piaci szereplők
Luxusmárkák és a kozmetikai ipar Luxus kódok és a márka identitását Története parfümök MűvészettörténetMarketing és a digitális marketing
Luxus marketing Brand menedzsment kozmetikai és parfüm szektor értékesítési technikákat Kiskereskedelmi menedzsment kozmetikai és parfümipar Ügyfélkapcsolat-menedzsment A PR, kommunikáció és reklám E vállalkozások és a digitális marketing A közösségi média és az e hírnevét Mediaplanning és KPI ... [-]