$close

Szűrők

Lásd a találatokat

Közgazdasági tanulmányok Üzleti Tanulmányok Keresése Hollandiában 2022

Mivel a hatalom, MBA és az ajtókat nyit, a hálózat kínál, és a problémamegoldó készség arra tanít, üzleti diákok kell, hogy legyen foglalkozó oktatási és tegyenek tudatos erőfeszítéseket, hogy megértsék, mit akarnak kijutni MBA diplomát. A közgazdaságtan olyan terület, amely megfigyeli és elemzi a társadalom termelését, forgalmazását és fogyasztását. Ez a téma a… Tovább

Mivel a hatalom, MBA és az ajtókat nyit, a hálózat kínál, és a problémamegoldó készség arra tanít, üzleti diákok kell, hogy legyen foglalkozó oktatási és tegyenek tudatos erőfeszítéseket, hogy megértsék, mit akarnak kijutni MBA diplomát.

A közgazdaságtan olyan terület, amely megfigyeli és elemzi a társadalom termelését, forgalmazását és fogyasztását. Ez a téma azt vizsgálja, hogy az emberiség kölcsönhatásba lép-e az erőforrások és a vagyon elosztásával kapcsolatos döntések meghozatalában.

Az emberek, a nyelv és a kultúra, a holland nevezik "holland ". A modern európai országban ma, Hollandia megőrizte nagyon nemzetközi jellegét, és ismert a liberális gondolkodásmód. Hollandiában sok egyetemeken. Az ország nemrég átalakított saját címek a bachelor / master rendszer.Kétféle egyetemek: Akadémiai (ennél sokkal inkább az elméleti tudás, más néven "Universiteit ") vagy alkalmazott tudományok (ennél sokkal inkább a gyakorlati tudás, más néven "Hogeschool ")

A Legjobb Közgazdasági tanulmányok Üzleti Tanulmányok Hollandiában 2022

Kevesebb
További információ Hollandiában folytatott tanulmányokról
$format_list_bulleted Szűrők
Rendezés :
Javasolt Legfrissebb Cím
Maastricht School of Management
Maastricht, Hollandia

Az MBA egy általános menedzsment program, de a(z) MSM különböző szakterületek közül választhat, hogy MBA-ját teljes mértékben összhangba hozza karrierjei ambícióival, vagy új ... +

Az MBA egy általános menedzsment program, de a(z) MSM különböző szakterületek közül választhat, hogy MBA-ját teljes mértékben összhangba hozza karrierjei ambícióival, vagy új és feltáratlan területeken próbálja ki magát. A Számviteli és Pénzügyi szakértelem pálya a számvitel és a pénzügy területén a kortárs elméleti és gyakorlati kérdésekre összpontosít. A szakértelem pálya a vállalatirányítás, a nemzetközi piacok pénzügyei, a pénzügyi számvitel és jelentéstétel, valamint a stratégiai vezetői számvitel témakörben kínál tanfolyamokat. Vállalatirányítás A kurzus célja, hogy megértse a vállalatirányítást, vagyis azt, hogy a különböző vállalati struktúrák hogyan vezethetnek a vezetők és a részvényesek érdekeinek jobb összehangolásához. A kurzus megvizsgálja a cég elvi-ügynökségi problémáit, az értékelési módszereket és az alapvető értékelési technikákat, valamint megvizsgálja a vállalati szerkezetátalakítás sajátos típusait és azok hatásait az iparosodott és fejlődő országokban működő vállalatok irányítására. Pénzügyek a nemzetközi piacokon A kurzus szöveganyagai és esetei a monetáris politikákra, a nemzetközi monetáris rendszerre, a tőkepiacokra, a pénzintézetekre, a rövid és hosszú távú finanszírozásra összpontosítanak. A tág értelemben vett pénzügyek mélyreható ismerete felvértezi Önt a nemzetközi piacokon való működéshez szükséges alapvető ismeretekkel és meglátásokkal. Pénzügyi számvitel és jelentéskészítés Ez a kurzus mélyreható kezelést nyújt a különböző fejlett pénzügyi beszámolási módszerekről, amelyek fontos szerepet játszanak a multinacionális vállalatok pénzügyi beszámolásában. A mérési és közzétételi kérdésekre egyaránt kiterjed. A részletesen tárgyalandó témák közé tartoznak a céltartalékok és a függő kötelezettségek, a pénzügyi instrumentumok, az értékvesztés, az üzleti kombinációk és a (külföldi) leányvállalatok konszolidációja. Bár a kurzus jelentős része a Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) gyakorlati alkalmazására összpontosít, a szabványok mögött meghúzódó indokokat is megvitatják a tudományos irodalomból származó betekintések felhasználásával. Stratégiai vezetői számvitel A kurzus felvértezi Önt annak ismereteivel, hogyan lehet az üzleti stratégiát beépíteni a vezetői számvitelbe a cég versenypozíciójának javítása érdekében. A költség, költségstruktúra és költségviselkedés fogalmainak kritikai elemzése mellett a kurzus a versenytársak költségszámításának fontosságát és megközelítését is tárgyalja a relatív versenyhelyzet meghatározása érdekében. A teljesítményértékelés problémáit pénzügyi és nem pénzügyi szempontból vizsgálja, beleértve a tevékenységalapú költségszámítást, a teljes minőségirányítást és a minőség költségét, mint versenyfegyvert. Elemezni fogják a releváns számviteli információk menedzsment számára történő biztosításával kapcsolatos kérdéseket, beleértve a kiegyensúlyozott eredménymutatót és a tevékenységalapú költségszámítást. Úgy konfigurálva, hogy megmutassa, hogyan használhatók fel az ilyen információk a stratégiaalkotáshoz. -
MBA
Nappali
Részidős
Angol
Campus
On-line
 
Maastricht School of Management
Maastricht, Hollandia

Az MBA egy általános irányítási program, de a(z) MSM programban különböző szaktudási pályák közül választhat, hogy MBA-ját teljes mértékben összhangba hozza karrierjei ambíció ... +

Az MBA egy általános irányítási program, de a(z) MSM programban különböző szaktudási pályák közül választhat, hogy MBA-ját teljes mértékben összhangba hozza karrierjei ambícióival, vagy új és feltáratlan területeken próbálja ki magát. A digitális átalakulástól, a digitális vállalkozástól, a big data-tól, a kiberbiztonságtól, az online kiskereskedelemtől az ipar 4.0-ig a digitális korszak egyre nagyobb hatással van életünkre és munkánkra. A Digital Economy MBA szakértelem pálya digitális kereskedelem és marketing, Big Data és üzleti elemzés, FinTech és Ipar 4.0 témaköröket kínál. Digitális kereskedelem és marketing A sikerhez manapság nem elég, ha csak egy e-kereskedelmi részleget hoz létre vállalkozásának. A szervezeteknek technológiát és adatokat kell használniuk, hogy megfeleljenek az új digitális ügyfél igényeinek és elvárásainak. Az ügyfelek viselkedése és elvárásai megváltoztak; az ügyfelek azt várják, hogy a közösségi média és a mobilalkalmazások végigvezetik őket a teljes vásárlási úton az online-tól az offline-ig és fordítva. A szervezeteknek minden eddiginél jobban az ügyfelet kell növekedési stratégiájuk középpontjába helyezniük, és egyedi utat kell biztosítaniuk számukra. Az online és offline világ integrálása egy egyedülálló holisztikus élménybe az új normális lesz. A kurzus során megismerheti a fő mozgatórugókat, amelyek jelenleg az üzletmenet irányát mutatják. Megbeszéljük, hogyan alakíthatja át vállalkozása arculatát, hogyan erősítheti meg a növekedési stratégiát, és hogyan kezelheti a digitalizáció verseny kihívásait. Az új „eladási” koncepciók főbb jellemzőire fókuszálunk, feltárva az Omnichannel megközelítést és az egységes kereskedelmi koncepciót. Megtanuljuk, hogyan tervezzünk sikeres ügyfélélmény-stratégiát. A kurzus második része a digitális kiskereskedelem marketing vonatkozásaira fókuszál. Jelenlegi digitális gazdaságunkban fontos, hogy a vállalatok megértsék a különféle digitális marketing opciók egyedi erősségeit, lehetőségeit és korlátait. Szükség van továbbá a csatornák helyes kombinációjának használatára vonatkozó stratégiák megértésének képességére, valamint az adatok és eredmények helyes értelmezéséhez szükséges ismeretekre. Big Data és üzleti elemzés A nagy adatokat minden körülöttünk generál, folyamatosan és a globális gazdaság minden szektorában és funkciójában. Több forrásból, különböző formátumokban érkezik, és nagy hangerővel és nagy sebességgel is érkezik. Ennek a hatalmas erőforrásnak a felhasználása segít hatékony stratégiai döntések meghozatalában. Ez a kurzus azt vizsgálja, hogy hol találhatunk adatokat, hogyan tudjuk azokat átalakítani, és hogyan használhatjuk fel a döntéshozatali folyamatban. Betekintést és ismereteket szerezhet arról, hogy a big data hogyan teremt értéket az információk átláthatóvá tételével. Ez lehetővé teszi, hogy jobb döntéseket hozzon a hatékonyságot, a teljesítményt és a kockázatkezelést illetően. Jobb piacszegmentációt tesz lehetővé, és lehetővé teszi a cégek számára, hogy termékeiket jobban a fogyasztói igényekhez igazítsák, valamint alapvető információkat biztosít a termékek következő generációjához. FinTech Felhajtás vagy komoly pénzügy? Tudniuk kell a menedzsereknek a fintechről? Hol van a pénz? Kriptovalutákba vagy NFT-kbe fektessünk be? A válaszokat ezen a kurzuson kapjuk meg, amely bemutatja a csúcstechnológiát és az innovatív stratégiai megközelítést. A FinTech különféle funkcionális területeivel foglalkoznak majd, mint például a fizetések, a (személyes) banki szolgáltatások, a digitális hitelezés, a vagyonkezelés, a biztosítástechnika, a tőkepiacok, a kis- és középvállalkozások, az ingatlanügyletek és a jelzálogkölcsönök. Ezen kívül megvitatjuk az olyan technológiákat, mint a Cloud, API, Low-Code, AI és ML, Blockchain és DLT. A pénzügyi üzleti modellek elemzése megtörténik, beleértve a DeFi-t (pl. Jobb-e részesedést szerezni vagy likviditást biztosítani a Lidón vagy a Nexon, vagy máshol?), valamint a Fintech befektetési ökoszisztémát. A tanfolyam végén választ kaphatsz arra, hogy a FinTechnek helye lesz-e a szervezetedben a hagyományos pénzügyek mellett. Ipar 4.0 Az Ipar 4.0, más néven negyedik ipari forradalom, a mai üzleti vezetők központi vitapontjává vált. A digitalizálás és az automatizálás térnyerésével radikális fejlődést látunk az összekapcsolhatóság terén, amelyek mind a szakmai, mind a személyes világot érintik. Az ember és a gép közötti felületen való irányítás egyre homályosabbá válik, és megköveteli az üzleti vezetőktől, hogy új perspektívákat fogadjanak el, és reagáljanak az új lehetőségekre. Ez a kurzus azt vizsgálja, hogyan hat az üzleti életre az automatizálás és a robotok használata a termelési folyamatokban, a kiberfizikai rendszerek (például orvosi megfigyelő vagy folyamatvezérlő rendszerek), a dolgok internete (fizikai eszközök összekapcsolása), és felhőalapú számítástechnika (amelynél az internet lehetővé teszi a számítógépes feldolgozási erőforrások és adatok igény szerinti megosztását más eszközökkel). -
MBA
Nappali
Részidős
Angol
Campus
On-line