Marketing és Értékesítés MBA MBA Képzések

9 Marketing és Értékesítés MBA MBA Képzés Összevetése

Marketing és Értékesítés MBA

Marketing és értékesítési két szorosan kapcsolódó területeken, hogy ha együtt helyesen segíthet az üzleti uralják az iparág. A fogyasztói magatartás és célzottabb és az eladás lezárása a legfontosabb, hogy egy üzleti sikerének. Hasonlóképpen, a diákok, akik keresnek egy mester diplomát ezen a területen lesz versenyképes jelölt egy virágzó területen.

Szóval, mi MBA Marketing és értékesítési? Ez egy olyan mértékben, hogy hones a diák képességeit, amikor a stratégia és az alapvető üzleti elvek. Emberek, akik tanfolyamok ezen a szinten kap egy esélyt, hogy merülni mélyen marketing kihívások és ismerje meg a legújabb alkalmazások és a technológia terén. A befejezést követően a diplomás szerzett a készséggel, hogy végre a kreatív marketing és nő az értékesítési számokat.

Sok előnye a kereső a diplomáját, mint például, hogy magát több piacképes a hőn áhított munkát. Emellett a diákok kap, hogy növeljék a képességeit, részt vesz a tanfolyamok, mint például a pénzügyi jelentések, az innováció, az etika, a műveletek és az adatok elemzése.

Attól függően, hogy az intézmény a diák kíván részt venni, a költségek a kereső MBA értékesítési és marketing változhat. Azok a költségvetést a vágy, hogy tovább képezzék magukat, és többet megtudni: "Mi az MBA Marketing és értékesítési?" Keres több intézmény és összehasonlítása programokra és árképzés egy jó ötlet.

Egyszer egy diák keres egy mester a marketing és az értékesítés, számos karrierlehetőségek állnak rendelkezésre. Néhány ember megy az irányítási és vezetői pozíciókat, és némelyek a know-how-t, hogy indítsanak saját vállalkozást.Mások szívesen dolgoznak a nemzetközi marketing cégek márkamenedzsment, az értékesítés strategizing és PR.

 

Keresztül Masterstudies programok vannak lehetőségek egyaránt on-campus és online tanulás. Online tanfolyamok a hallgatók rugalmasságot a munka körül a foglalkoztatás és a zsúfolt menetrend. Továbbá, ez ad a diákok hozzáférést osztályok, amikor lehet, hogy nem élnek elég közel, hogy vegyenek részt az intézmény a megfelelő programot. Internet-alapú tanulás egy nagyszerű módja annak, hogy pénzt keres egy MBA értékesítési és marketing, valamint fokozza a karrierjét. Keresés az alábbi program, és közvetlenül a kapcsolatot a felvételi iroda az iskola választott kitöltésével az élen formában.

Mutass többet

Professional MBA Marketing

WU Executive Academy - Vienna University of Economics and Business
Campus Részidős 18 hónapok October 2017 Ausztria Bécs

Társaságok, a különbség a piacon sikerült módon, hogy hatékonyan legyen a marketing és értékesítési összefognak, hogy szolgálják az ügyfelek és öröm őket. A élvonalbeli program lehetővé teszi a résztvevők, hogy fokozzák a tudás és készségek a mester marketing kihívások és előnyeinek kihasználása révén az értékesítés kiválóság. A Professional MBA Marketing és Értékesítési résztvevők számára a legújabb azonnal alkalmazható szakértelem és a legfontosabb eszközöket ahhoz, hogy tervezni és végrehajtani hatékony marketing és élvezhessék a valós előnyöket a megnövekedett eladások. [+]

Marketing és értékesítési összefognak

Társaságok, a különbség a piacon sikerült módon, hogy hatékonyan legyen a marketing és értékesítési összefognak, hogy szolgálják az ügyfelek és öröm őket. Csúcstechnológi- MBA program lehetővé teszi a résztvevők, hogy fokozzák a tudás és készségek a mester marketing kihívások és előnyeinek kihasználása révén az értékesítés kiválóság.

Azonnal alkalmazható szakértelem és kulcs szerszámok A Professional MBA Marketing és Értékesítési résztvevők számára a legújabb azonnal alkalmazható szakértelem és a legfontosabb eszközöket ahhoz, hogy tervezni és végrehajtani hatékony marketing és élvezhessék a valós előnyöket a megnövekedett eladások.... [-]


Penn State Smeal Mba - Marketing

Smeal College of Business, Penn State
Campus Nappali 2 év September 2018 Amerikai Egyesült Államok University Park

A Penn State Smeal marketingkoncentráció olyan kurzusokat tartalmaz, amelyek célja a fogyasztói magatartás, a márkafejlesztés és a méltányosság ismerete, a stratégiai menedzsment és kommunikáció keretrendszere, valamint a marketingfunkciók és folyamatok fokozására szolgáló technológiák. [+]

Penn State Smeal MBA - Marketing A Penn State Smeal marketingkoncentráció olyan kurzusokat tartalmaz, amelyek célja a fogyasztói magatartás, a márkafejlesztés és a méltányosság ismerete, a stratégiai menedzsment és kommunikáció keretrendszere, valamint a marketingfunkciók és folyamatok fokozására szolgáló technológiák. Marketing kurzus kiemeli Új termékfejlesztés és menedzsment: Az üzleti lehetőség azonosítása, a potenciális ügyfelek igényeinek megértése és új koncepcióból virtuális prototípus kifejlesztése. Fogyasztói magatartás: A pszichológia, a szociológia, a közgazdaságtan és más tudományok elméletei és koncepciói megszerzése, amelyek hasznosak a fogyasztók megértésében és marketingjében. Márkamenedzsment: Vizsgálja meg és érti meg a márkaállomány megtervezésének, tervezésének, mérésének és fenntartásának folyamatát. Marketing Kar kiemelt A Smeal Marketing oktatókat a területen nagyon tiszteletben tartják, és az osztály maga következetesen a Texasi Egyetem kutatói termelékenységének a világ 10 legjobb kutatói közé tartozik a Dallas Research Rankings-ben. Smeal Marketing oktatók, akik az MBA programban tanítanak: Ralph Oliva: A Texas Instruments hosszú távú marketingvezetője és az üzleti piacok tanulmányi intézetének korábbi vezérigazgatója. Meg Meloy: Korábbi kari tag a Cornell-ben, kutatás azzal a feltevéssel, hogy hogyan befolyásolják a fogyasztók magatartását. Wayne DeSarbo: Pfizer, Merck és Motorola cégek marketingkutatási tanácsadója, szakértelemmel olyan területeken, mint a helymeghatározás, a fogyasztói választás és a piaci szegmentáció. AZ ÉRINTKEZÉSBEN: AZ ÜZLETI PIACI TANULMÁNYI INTÉZET Az ISBM a Penn State székhelyű kutatóközpont, amely globális kutatói hálózatot és tagvállalatokat foglal magában, amelyek az üzleti vállalkozások közötti marketing kihívásokra összpontosítanak. Karrier Eredmények A marketingben koncentrált Smeal MBA diplomások folytatják a teljes munkaidős foglalkoztatási lehetőségeket a Fortune 500 cégek, a kis induló vállalkozások és a nem nyereséges szervezetek... [-]

MBA Luxus Marketing

ISC Paris Business School
Campus Nappali 12 - 16 hónapok October 2017 Franciaország Paris

Célunk az, hogy sikerorientált vezetők. ISC Paris és partnerei együttesen páratlan kari csapat akadémiai oklevelek: tapasztalt szakemberek birodalmában a divat és a luxus váltakozik magas rangú tudósok. Végén a program, a résztvevők képesek lesznek, hogy elemezzék a környezet, és vegye fel a kapcsolódó kihívások közben demonstrálja kiemelkedő vezetői képességek és interdiszciplináris tudás, hogy sikerül a rendkívül igényes luxus üzlet. Mögött a fényes képek divatbemutatók és a ad campaigns, a luxus iparág, hogy vegye fel a globalizációs kihívásokra, és foglalkozik a jelentős pénzügyi érdekek forognak kockán. Ugyanakkor, a luxus üzleti igények folyamatos innovációra, megőrizve a márka örökségét. Egy ilyen dinamikus és kihívásokkal teli környezetben a vállalatok keresik a vezetők, akik megjeleníteni mind a kreatív és gyakorlatias tulajdonságokkal, és aki egyesíti a nemzetközi környezetben. ISC Paris Business School és partnerei egyesítik magasan képzett oktatók és helyiségek szívesen nemzetközi diákok program Párizsban található teljesen tanítani angol nyelven. [+]

Üzleti Ügyviteli Mesterek Marketing és Értékesítés MBA. Felvételi követelmények Ez a program: a diákok, akik diplomát egy 3-5 éves egyetemi program, Franciaország (Bac + 3 - Bac + 5 vagy magasabb), vagy egy másik ország egyenértékű Közép-karrier szakemberek CAREER & Munkalehetőségek Otthon, akár külföldön: Brand Manager, termékmenedzser, területi vezetők a kiskereskedelmi és nagykereskedelmi, felelős Fejlesztési és Marketing projektek A Nemzetközi MBA Luxus Marketing célja a képzés kiemelkedő multikulturális jövő vezetők képesek kiegyensúlyozni kreatív képességek, tudományos bölcsesség és vezetői kiválóság a kérdések, amelyekkel a vállalatok a globális luxus iparág. Mi tehát ragaszkodunk oktatása kiemelkedő vezetők kombinációja révén magas szintű elméleti tanfolyamok, konferenciák szakemberek és elkötelezett szakmai tanulást. A résztvevők boldogulni a kemény munka egy mozgalmas projekt ütemben igényes és izgalmas tanulási környezet lesz teljesen működőképes, és megfelel a divat és a luxus cégek igényeihez végén a program. Mert mi értékeljük a személyes fejlődés, a diákok is részesülnek az egyik legjobb kompetenciák és szakértelem hozta össze az üzleti és a divat iskola révén a szakmai fejlődés támogatása és a személyre szabott nyomon követése. Főbb pontok Szakmai előadók a szektorban, gyakorlati segítséget nyújthat, az iparág által vezérelt kapcsolatot. Stratégiai gondolkodás, marketing kihívások és technikai ismereteket. Állás lehetőségek 2 bővítése és az innovatív iparágakban. branding LUXUS termék stratégia Vállalkozás a luxus divat Luxusmárka stratégia Luxus digitális stratégiáját Luxus termékek fejlesztése és kezelése LUXUS termék promóció értékesítés luxus Luxus CRM Luxus nagykereskedelmi Kreatív szempontból a LUXUS Tartozékok és bőrruházat Nagy ékszerek és órák KARRIERFEJLESZTÉSI SEMINAR Az egy az egy nyomon követési Szakmai projekt CV, motivációs... [-]

MBA Stratégiai Marketing és Kiskereskedelmi

Grupo Tiradentes
Campus Nappali 429 óra March 2018 Brazília Aracaju

A tanárok elméleti és gyakorlati tapasztalat Stratégiai marketing és a sajátosságait Retail; A siker esettanulmányok kis, közepes és nagy szervezetek; Infrastruktúra kompatibilis a szabvány követelmény az célközönség; gyakorlati tapasztalatok és a jelenléte a meghívott szakemberek egyes modulokat. [+]

eltérés pálya A tanárok elméleti és gyakorlati tapasztalat stratégiai marketing és a sajátosságait Retail; A siker esettanulmányok kis, közepes és nagy szervezetek; Infrastruktúra kompatibilis a szabvány követelmény az célközönség; gyakorlati tapasztalatok és a jelenléte a meghívott szakemberek egyes modulokat. GÓL A főbb célok a MBA, emelhetjük ki: Annak érdekében, hogy a szükséges ismereteket a gyakorlatban irányítani a tervezési, fejlesztési és ellenőrzési kapcsolatos tevékenységek a kiskereskedelmi forgalomba. Empowering tanulók technikai eszközöket, és létrehozza szükséges paramétereket kérdések egyedi központi témája a stratégiai marketing. Közvetlen különös figyelmet értékesítési technikák és akciók által végzett versenyképes piacok és a nagy teljesítmény. TARGET Dolgozó szakemberek kiskereskedelmi vagy fejleszteni kívánják tudásukat célzó marketing. MÓDSZERTAN A tanfolyamot kell indítani a különböző tanítási / tanulási technikákat annak érdekében, hogy lehetővé tegye az aktív hallgatói részvétel az építési ismeretek. Professzor nyújtanak megfigyelési iskolai anyag. Felhasználásra kerül, természete szerint, és megfelelőségét minden fegyelem, a különböző módszerek, mint például esettanulmányok, játékok és szimulációk, konferenciák, előadások, szemináriumok, irányított vizsgálatok, csoportos munka, gyakorlati órák a laboratóriumokban, viták és cserék kísérletekben. [-]

MBA Nemzetközi Szállodai Menedzsment Szakirányú értékesítési és E-marketing

Vatel Switzerland - International Business School Hotel & Tourism Management
Campus Nappali 2 év February 2018 Svájc Martigny

Ez a specializáció lehetővé teszi a diákok, hogy pontosan és alkalmazkodni a jelenlegi trendek előrejelzésére újak különböző témák: e-marketing, a tárgyalások és reklám bejelentések, az új média menedzsment és a szociális hálózati ... tehát nemcsak a vendéglátó ipar, hanem a turizmus. [+]

Üzleti Ügyviteli Mesterek Marketing és Értékesítés MBA. MBA International Hotel Management szakirányú Sales & e-Marketing • Brüsszel (Belgium) Az elmúlt tíz évben, változások az új technológiák hatással voltak a fogyasztók vásárlási szokásait, valamint az utat látják márkák. A vendéglátás és a turizmus területeken sem kivételek ez alól a szabály és a szállodai és idegenforgalmi vezetők, hogy még egy pillantást a marketing stratégiák, márkanév célokat és forgalmazása a termékek és szolgáltatások révén a mai új média. Ez a specializáció lehetővé teszi a diákok, hogy pontosan és alkalmazkodni a jelenlegi trendek előrejelzésére újak különböző témák: e-marketing, a tárgyalások és reklám bejelentések, az új média menedzsment és a szociális hálózati ... tehát nemcsak a vendéglátó ipar, hanem a turizmus. Directeur d'Hôtellerie internationale I. szintű diplomát regisztrált RNCP miniszteri rendeletben Összesen Credits: 120 ECTS (European Credit Transfer System) Tanulmányok időtartama: 2 ans Felvételi követelmények Belgium: Certificat de fin d'études secondaires + 3 további tanulmány ** ** A diákok nélkül előzetes ismereteket a vendéglátás területén meg kell tennie a 3 hónapos szakmai kurzusa Vatel Angol nyelvtudás: TOEFL 580 (90 IBT), vagy IELTS 6.0 (tudományos) + egyoldalas személyes esszé vagy egy kísérőlevelet az angol nyelven írt CÉL: Megszerzése analitikus és döntéshozatali eljárások, valamint a gyakorlati vezetői tapasztalattal. Fejlődő nyitott be az üzleti általánosságban annak érdekében, hogy ápolják a vállalkozói képességek, különösen azokon a területeken a turizmus és a nemzetközi vendéglátóipar. Program folyamat: MBA 1. év: Lépésről lépésre a hallgatók szerezzenek elemző és döntéshozatali módszereit, valamint a tapasztalat, mint a menedzser. MBA év 2: A diákok tanulmányi... [-]

MBA Marketing

Ajman University
Campus Nappali Részidős 2 - 4 év September 2018 Egyesült Arab Emírségek Ajman + 1 további

A AUST MBA program célja, hogy megfelelnek a minőségbiztosítási szabványok által meghatározott világszínvonalú üzleti programok akkreditációs szervezetek, mint például AACSB és az Association of MBA. [+]

Áttekintés Megkülönböztető tulajdonságok A AUST MBA program célja, hogy megfelelnek a minőségbiztosítási szabványok által meghatározott világszínvonalú üzleti programok akkreditációs szervezetek, mint például AACSB és az Association of MBA. A program céljai Ahhoz, hogy a vonat a diákok az elméleti és alkalmazott szempontjai az alapvető üzleti funkciók, mint a számvitel, marketing, pénzügyi, információs rendszerek és a műveletek irányítását. Ahhoz, hogy a vonat a diákok alaposan egyik tárgykörben szakterületek, mint a marketing, pénzügyi menedzsment, és az emberi erőforrás menedzsment. Annak biztosítása érdekében, segítségével természetesen kínálatát és esettanulmányok, hogy a tanulók hatékonyan kommunikálni, és adjon vezetői képesség és csapatépítő képességek. Ahhoz, hogy a vonat a diákok kezelni etikai kérdések és a multikulturális sokszínűség. Ahhoz, hogy felkészítsen a technikák és stratégiai eszközök felismerni, megérteni és elemezni a különböző dimenziói üzleti környezetben. Hogy támogassák a tudományos kutatás számára, hogy megoldást találjanak a valós üzleti problémák javára a tudományos élet, az üzleti szervezetek, a közösség és a nemzet. Tanterv Core tanfolyamok (21 kredit) 471004 Operations Management 471005 Business Research Methods 471006 International Business 472.002 Pénzügyi Számviteli 472003 Corporate Finance 473001 Marketing 474001 Az emberi erőforrás menedzsment Pálya lehetőségek (12 kredit) értékesítés 473002 Service Marketing 473003 Nemzetközi Marketing 473004 Marketing stratégia (Capstone pálya) 473005 Retail Management 473006 Promóciókezelés Capstone pálya (3 óra hitel) 471007 Stratégiai menedzsment Learning Resources Hallgatók hozzáférnek az összes tanulási források által kínált AUST - könyvtár, számítógépes laborok, internet és webes platformok, internetes nemzetközi üzleti játék versenyek a diákok más jeles intézmények, adatbázisok tudományos folyóiratokban, és a források együttműködő intézmények. Az MBA képzések biztosítják... [-]

MBA Marketing

Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business
Campus Nappali September 2018 Jordánia Amman

A Marketing koncentráció biztosítja a jelölteket a megfelelő készségek és követelményeket, amelyek jogosultak marketing feladatok. Ez a program ideális jelölt dolgozik ezen a területen, mint tudják használni újonnan szerzett ismeretek felé való vezetői szerepek. [+]

Üzleti Ügyviteli Mesterek Marketing és Értékesítés MBA. A Marketing koncentráció biztosítja a jelölteket a megfelelő készségek és követelményeket, amelyek jogosultak marketing feladatok. Ez a program ideális jelölt dolgozik ezen a területen, mint tudják használni újonnan szerzett ismeretek felé való vezetői szerepek. Marketing szakemberek nagy a kereslet, és a karrier a marketing is nagyon kifizetődő szempontjából munkahelyi elégedettség és a pénzbeli kártérítést. Az iparosítás az arab országok, valamint a hatalmas növekedés az üzleti tevékenység, megköveteli, hogy a szakemberek, hogy segítsen mozog termékeket és szolgáltatásokat a címzettek. Core követelmények - 30 óra hitel A kutatás módszertana Vezetői Információs Rendszerek Pénzügyi Számviteli Management és Cost Accounting Vállalati pénzügyek Vezetői gazdaságtan Szervezeti magatartás és Emberi Erőforrás Stratégiai menedzsment és üzletpolitika Operations Management Marketing és értékesítési menedzsment Szabadon választható kurzusok Marketing - 12 óra hitel A fogyasztói magatartás Marketing Research szolgáltatások Marketing Marketing stratégia Belépés TAG-SB érvényesíti az azonos felvételi és érettségi politikák teljes doktori program. Felvételi az MBA program nyitott minden olyan képzett tulajdonosa a Bachelor diploma egy elismert egyetemen, függetlenül a hallgatók jelentős tanulmányi. Pályakezdő egyetem, ahol beiratkozás nem szükséges nem jogosultak a felvételi. Az iskola felvételi politikája az, hogy válassza ki azokat a pályázókat, akik a legnagyobb potenciállal tudományos és szakmai siker. [-]

Master Of Business: Adminisztráció

Sacred Heart University
Campus Nappali September 2018 Amerikai Egyesült Államok Fairfield

Sacred Heart University, a Welch Master of Business Administration program a hallgatók a multifunkcionális perspektívák, a globális betekintést, taktikai ismeretek és gyakorlati készségek szükségesek navigálás összetett üzleti kihívásokra. [+]

A Master of Business Administration még foka választás munkáltatók, akik keresik a vezetői és vezetői szintű tehetség. MBA diplomás dolgozik vállalatok szerte a világon, valamint non-profit szervezetek, kormányzati szervek, tanácsadó cégek és egyetemek. Hálózat Az osztályok létrehozása lehetőséget teremt erős kapcsolatot osztálytársaival, kar, öregdiákok, és ipari vezetők, akik az Ön számára a globális hálózat. Mi mezők várhatok dolgozni? Sacred Heart University, a Welch Master of Business Administration program a hallgatók a multifunkcionális perspektívák, a globális betekintést, taktikai ismeretek és gyakorlati készségek szükségesek navigálás összetett üzleti kihívásokra. Üzleti vezetők várhatóan rendelkezik egy mély megértése a nagyobb képet. A marketing döntés komoly hatással a pénzügyi és értékesítési feladatokat; pénzügyi döntés hatással lehet minden szempontból az üzleti, a terem a gyárból. A MBA tananyag szimulálja valós helyzetekben tanítás, hogy alkalmazza az üzleti készségek, hogy a határokon számos üzleti funkciók - a stratégiától, pénzügy, és a menedzsment műveletek, számviteli, és a marketing. A hallgatók potenciálisan dolgozni területeken, beleértve, de nem kizárólagosan: Könyvelés pénzügy kezelés értékesítés vezetés Új vállalkozások / start-up Emberi Erőforrás Menedzsment Academia Tanácsadás Tanulmányok azt mutatják, hogy a legtöbb ember nem csak a munkahelyek számát, hanem lesz több karrier életük során. Az MBA megnyitja az ajtót, hogy több karrier utakat a különböző iparágakban, start-up, non-profit, és a tudomány. Felsőfokú segíthet előremozdítja üzleti karrier, vagy elviszi egy stratégiai helyzete a szervezetben. Függetlenül attól, hogy az első nap a munka, vagy magas szinten irányító szerepe, az MBA segíthet megérteni, és a különbséget. [-]

MBA Marketing Szakember Madridban

Madrid School of Marketing
Campus Nappali 750 óra April 2018 Spanyolország Madrid

A MBA Marketing- Face (Madrid) a MSMK, készít, hogy vállalnak pozíciókat vezetői felelősséget és kezelni az új szakmai forgatókönyvek szemszögéből egy menedzser ugyanakkor erősíteni fogja a szakmai teljesítmény, a bizalom és a határozottság, amely átalakítja a karrierjét. [+]

Üzleti Ügyviteli Mesterek Marketing és Értékesítés MBA. BEMUTATÁS A MBA Marketing- Face (Madrid) a MSMK, készít, hogy vállalnak pozíciókat vezetői felelősséget és kezelni az új szakmai forgatókönyvek szemszögéből egy menedzser ugyanakkor erősíteni fogja a szakmai teljesítmény, a bizalom és a határozottság, amely átalakítja a karrierjét. A magasan specializált Menedzsment és Marketing program megadja neked a kompetencia és készség, hogy vezetővé váljon, ugyanakkor dolgozzon ki egy mély megértése az üzleti, emberi erőforrások, a projekt menedzsment, a pénzügy és különösen stratégiákat és taktikákat. A Specialized MBA Marketing Face (Madrid), lehetővé teszi, hogy fejlesszék a program létesítményeinek emblematikus utca Principe de Vergara, Madrid, amely lehetővé teszi, hogy összekapcsolják a szakma a magasan specializált képzés Menedzsment és Marketing Ön részt vesz előadások, szemináriumok és workshopok neves felszólalók, akkor fog működni a kis- és kari minőségügyi vezetők álló nemzeti és multinacionális vállalatok és hol fogják a Foglalkoztatási Élettartam csoportok. A program felépítése 01.DIRECCIÓN ÁLTALÁNOS 1. Jogi környezet Jogi környezet és a társaság. Kereskedelmi Jogi. 2. Gazdasági környezet Országos gazdasági környezet. Nemzetközi gazdasági környezet. 3. Stratégiai irány Bevezetés a koncepció a versenyképes stratégia. Általános versenyképes stratégiák. Ipari strukturális elemzés. Növekedési stratégiákat. A vállalati stratégia. Üzleti stratégia és a szervezeti struktúra. Elemzés az értéklánc. 4. technológiai környezet E-Business. A technológiai tényező. 5. menedzsment ismeretek Paradigmatikus gondolkodás - a tanulás megtanulásának. A hatékony kommunikáció. Magabiztosság. Csapatmunka. Motiváció és vészhelyzeti menedzsment. Tárgyalási. 02.DIRECCIÓN EMBERIERŐFORRÁS-1 Tervezés és Emberi Erőforrás politika Munkaerő-tervezés. Bemutatása és értékelése munkahelyeket. A teljesítmény értékelése. Terv versenyen. 2. Labor Relations Bérbeadása. Kollektív és egyéni: Munkaügyi kapcsolatok. Nyilvános... [-]