Marketing MBA MBA Képzések

69 Marketing MBA MBA Képzés Összevetése

Marketing MBA

Marketing utal, hogy a terület meghatározása, milyen termékeket és szolgáltatásokat a fogyasztóknak szeretne, vagy szüksége van, és a folyamat meggyőzni fogyasztását e termékek és szolgáltatások, miközben arra törekszik, hogy megértsék a fogyasztói magatartást. Marketing nagy az igény és az MBA Marketing hozhat téged a karrier pályán a sikerhez.

MBA Marketing programok gyakran kezdeni azáltal, hogy szilárd alapot az üzleti elvek, mint például a tanfolyamok a számviteli, pénzügyi, menedzsment, az etika és az információs technológia. MBA Marketing diákok majd megtanulják az alapokat a marketing elmélet és a gyakorlati alkalmazás tanulmányozása révén olyan témákról, mint a nemzetközi marketing, piackutatás, reklám és értékesítési menedzsment.

Hallgatókat és az MBA Marketing gyakran dolgoznak a munkahelyek, mint a marketing vagy a márka menedzsment, piackutatás elemzés, termék-és márkamenedzsment, vagy a PR. Ha bármelyik ezek közül az Önt érdeklő, vessen egy pillantást a lenti számos MBA Marketing programok és megteszi a következő lépést!

Mutass többet

MBA Spécialisémarketing Digitális és E-business

ESLSCA Business School
Campus Nappali October 2017 Franciaország Paris

Specialized MBA digitális marketing és E-Business célja a diákok egy általános oktatási, tudományos, gazdasági, jogi, kereskedelmi, menedzsment, akik szeretnék elmélyíteni tudásukat, vagy szerezz kettős készségek, valamint a szakemberek, néhány éves tapasztalattal, keresek előre a jármű. [+]

MBA Képzések Marketing MBA. A bőséges információ áll rendelkezésre az interneten, és a mobil, a szociális hálózatok és fórumok adtak hatalmat a fogyasztó egyre igényesebb. Egy évtized láttuk a megjelenése az okostelefon, a tabletta csatlakoztatva tárgyak ... A „Új Gazdaság”A Digital teremtett új felhasználások, az ügyfelek csatlakoztatva vannak, a mobilitás része mindennapi életük során, hogy van egy elvárás egyre erősebb közvetlenség. Vállalatok kénytelenek felül a működési mód, és a digitális forradalom. Marketing, kommunikáció, értékesítés, reklám, forgalmazás, középpontjában állnak e forradalom és a vállalatok arra kényszerülnek, hogy új stratégiákat, az innováció és átalakítani a szervezetek számára. A verseny súlyosbítja a különösen a digitális A szindróma Ubérisation. A versenyzők ma több történelmi versenytársak, hanem új és pályakezdők (UBER, SPCA X Tesla, GOOGLE ...). A stratégia sikeres vállalkozások, az innováció veszi nagy helyet. Egy nemrégiben készült tanulmány azt mutatja, hogy Forrester „a vállalatok, amelyek a kreativitás előmozdítása 3,5-szer nagyobb valószínűséggel, hogy növeljék eladásaikat legalább 10% -kal a verseny” ÁR: A szakosított MBA digitális marketing és E-Business elnyerte az innovációs díjat Eduniversal-SMBG rangsor 2017-ben. Képzési célkitűzések: Annak érdekében, hogy felelős pozíciókat, a diplomás kell birkózni a digitális átalakulás a hagyományos területeken: e-Marketing, e-kereskedelem, e-CRM, e-kommunikáció, e-reklám és az új készségek: innováció, a mobilitás, a Big Data, csatlakoztatott objektumok létrehozása Startup ... Ki az KÉPZÉS? A szakosított MBA digitális marketing és E-Business a diákok egy általános oktatási, tudományos, gazdasági, jogi, kereskedelmi, menedzsment, akik szeretnék elmélyíteni tudásukat, vagy szerezz kettős készségek, valamint a szakemberek néhány éves tapasztalattal, keresek előre a jármű. oktatási program 1. modul: Digital... [-]

MBA Kommunikációs és PR

EU Business School
Campus Nappali Részidős 1 - 2 év January 2018 Svájc Genf Spanyolország Barcelona Montreux Németország München + 6 további

Ez a jelentős kiterjed a különböző témákban, mint a strukturáló PR-kampányok, a média stratégia, a szervezeti kommunikáció és etika kezelése mellett széles körű kommunikációs és nyilvánosság aggodalmait. [+]

A fogyasztók aktív résztvevői a digitális világban, és elmosódik a különbség a márka és a fogyasztó. A vállalat kommunikációs és PR-szakemberek létfontosságú bármely szervezet, és írjuk be létesítése és fenntartása a célközönség. Ez a jelentős kiterjed a különböző témákban, mint a strukturáló PR-kampányok, a média stratégia, a szervezeti kommunikáció és etika kezelése mellett széles körű kommunikációs és nyilvánosság aggodalmait.

Időtartam: Három feltételek Credits: 68 CH / 90 ECTS Kezdés időpontja: október, január, március Helyszínek: Barcelona, Geneva, Montreux A tanítás nyelve: angol Diplomához: EU Svájc saját akkreditált MBA diplomát Dual Degree On Campus Nemzetközi Menedzsment Mester A diákok, akik kevesebb, mint két év szakmai tapasztalat Időtartam: Három feltételek Dual végzettség: EU Svájc saját akkreditált MBA + hivatalos MSc in International Management által odaítélt Egyetem Roehampton London mba A diákok, akik két vagy több éves szakmai tapasztalat Időtartam: Három feltételek Dual végzettség: EU Svájc saját akkreditált MBA + hivatalos MBA oda a University of London Roehampton ... [-]

Professional MBA Marketing

WU Executive Academy - Vienna University of Economics and Business
Campus Részidős 18 hónapok October 2017 Ausztria Bécs

Társaságok, a különbség a piacon sikerült módon, hogy hatékonyan legyen a marketing és értékesítési összefognak, hogy szolgálják az ügyfelek és öröm őket. A élvonalbeli program lehetővé teszi a résztvevők, hogy fokozzák a tudás és készségek a mester marketing kihívások és előnyeinek kihasználása révén az értékesítés kiválóság. A Professional MBA Marketing és Értékesítési résztvevők számára a legújabb azonnal alkalmazható szakértelem és a legfontosabb eszközöket ahhoz, hogy tervezni és végrehajtani hatékony marketing és élvezhessék a valós előnyöket a megnövekedett eladások. [+]

Marketing és értékesítési összefognak

Társaságok, a különbség a piacon sikerült módon, hogy hatékonyan legyen a marketing és értékesítési összefognak, hogy szolgálják az ügyfelek és öröm őket. Csúcstechnológi- MBA program lehetővé teszi a résztvevők, hogy fokozzák a tudás és készségek a mester marketing kihívások és előnyeinek kihasználása révén az értékesítés kiválóság.

Azonnal alkalmazható szakértelem és kulcs szerszámok A Professional MBA Marketing és Értékesítési résztvevők számára a legújabb azonnal alkalmazható szakértelem és a legfontosabb eszközöket ahhoz, hogy tervezni és végrehajtani hatékony marketing és élvezhessék a valós előnyöket a megnövekedett eladások.... [-]


MBA in Marketing

Northwest Missouri State University
Campus Nappali Részidős 1 - 2 év January 2018 Amerikai Egyesült Államok Maryville + 1 további

[+]

[-]

MBA Business Administration

Nottingham Business School, Nottingham Trent University
Campus Nappali 1 - 2 év September 2018 Egyesült Királyság Nottingham

Kiemelkedő MBA kurzusunk valóban életet váltó élményt nyújt, és kivételes lehetőséget nyújt Önnek teljes potenciál elérésére. A Master of Business Administration (MBA) a leginkább vágyott és nemzetközileg elismert posztgraduális menedzsment végzettség a világon, és van egy jó oka. [+]

MBA Képzések Marketing MBA. Kiemelkedő MBA kurzusunk valóban életet váltó élményt nyújt, és kivételes lehetőséget nyújt Önnek teljes potenciál elérésére. A Master of Business Administration (MBA) a leginkább vágyott és nemzetközileg elismert posztgraduális menedzsment végzettség a világon, és van egy jó oka. A sikeres vezetői karrier útlevelét széles körben ismerik el, ami lehetővé teszi a funkcionális szerepet betöltő vezetők számára egy magasabb rangú stratégiai pozíciót, és felhatalmazza a felső vezetőket, hogy szerezzenek mélyebb, stratégiai ismereteket, amelyeknek még magasabbra kell emelkedniük. Világszínvonalú tanulási környezetben, nemzetközileg elismert tudósok és üzleti vezetők által szállított kurzus az elméletet és a gyakorlatot integrálja, hogy gyakorlati tapasztalatot, inspiráló tanítást és világos nemzetközi perspektívát nyújtson. Itt a Nottingham Business School-nál büszkék vagyunk arra, hogy olyan innovatív és szigorú MBA-t fejlesztettünk ki, amely lehetővé teszi, hogy személyre szabja a tanulás körülményeit. Jelentősen erősíti vezetői tudását, vezetői képességeit és a globális üzlet megértését. A teljes munkaidős MBA mellett három speciális MBA-t is kínálunk: pénzügy; globális ellátási lánc menedzsment; vagy digitális marketing Innovatív, intenzív kurzusaink felkészítenek az ügyvezető szervezetek által rejlő kihívások széles skálájára, lehetővé téve, hogy megtekinthesse tevékenységeinek összekapcsolását. Bármelyiket választja, akkor megszerzi a szükséges ismereteket, hogy hatékonyan dolgozzon egy vezető, stratégiai szintű vezetési szinten, és felhatalmazza a szervezeteket a célok elérésére. A diákok üdvözlése a világ minden tájáról Kiemelkedő hírneveink azt jelentik, hogy vonzzák a diákokat a világ minden tájáról. Különböző, üdvözlő globális közösségünk több mint 100 ország diákjait foglalja magában. Nem csak ez, de globális menedzsment készségeket is fejleszt, és egy multikulturális hangulatban merülhet fel a világ... [-]

MBA Marketing és Energia

Ionis School of Technology and Management
Campus Nappali 2 év September 2018 Franciaország Le Kremlin-Bicêtre

Az energia szektor egy hatalmas piac jellemzi hatalmas forgalma. Megértése a különböző típusú energia, és tudja a helyzetét egy piac összetett probléma ebben a környezetben, amely megnyitja a verseny előtt. A marketing és értékesítési szemlélet nem tudja megérteni, hogy méretének szabályozására energia, az ágazat sajátosságait, a színészek, és természetesen a technológiai dimenzió. [+]

képzési cél Az energia szektor egy hatalmas piac jellemzi hatalmas forgalma. Megértése a különböző típusú energia, és tudja a helyzetét egy piac összetett probléma ebben a környezetben, amely megnyitja a verseny előtt. A marketing és értékesítési szemlélet nem tudja megérteni, hogy méretének szabályozására energia, az ágazat sajátosságait, a színészek, és természetesen a technológiai dimenzió. Az MBA Marketing & Energy megfelel ennek a kihívásnak az alkotó ezeket a kettős kompetenciaprofilok. Karrier iparművészet Research elemzője, projekt mérnök, marketing, kommunikáció, termék menedzser, tanácsadó ... Missions technológiai és versenyképes intelligencia meghatározása az ellátás és elhelyezése, fejlesztése és megvalósítása kommunikációs eszközök, az írás műszaki dokumentáció ellenőrzése energia politika, rendezvények. szakképesítés A relációs értelemben hallgatás és a diplomácia, tárgyalási készség, a kreativitás, a gondot a vevői elégedettség, a termék ismerete és a piac, a szigor, önállóság, nyilvános szűrés. [-]

Master Of Business Administration (szakmai)

Bond University
Campus Nappali 92 hetek January 2018 Ausztrália Robina

A szakmai program szerkezetét követi, mint az MBA program további 20 hetes munka Integrated Learning alkatrész. [+]

MBA Képzések Marketing MBA. A szakmai program szerkezetét követi, mint az MBA program további 20 hetes munka Integrated Learning alkatrész. A munka az integrált tanulás egy 45 kreditpont alá terveztek, hogy támogassa a tanulás, a személyes fejlődés és a szakmai gyakorlat. A téma fejlesztésére összpontosít önelemzés és reflektív tanulási készségek, és alkalmazása elméleti megoldások gyakorlati munkahelyi problémákat. [-]

Kétéves Bentley MBA

Bentley University Graduate School of Business
Campus Nappali 2 év September 2018 Amerikai Egyesült Államok Waltham

Az Emerging vezetők MBA a Bentley Graduate Business School egy két éves, nappali tagozatos program célja a diákok viszonylag kevés vagy semmilyen munkatapasztalattal. [+]

A A feltörekvő vezetők MBA a Bentley Graduate Business School egy két éves, nappali tagozatos program célja a diákok viszonylag kevés vagy semmilyen munkatapasztalattal. A jelentkezőknek terjedhet friss főiskolai diplomások e három év szakmai foglalkoztatás. A program szilárd alapot biztosít a főbb területeken az üzleti, amelyre a diákok építeni azáltal haladó tanfolyamok és a koncentráció. A mai fiatal üzleti vezetők egyaránt szükségük van a szélessége és mélysége szakértelmét. Szabadon választható kurzusok az Emerging Leaders MBA program segítségével folytatja a különlegessége, hogy értéket ad hozzá a jövőben a munkáltató. Személyre szabhatja fokozatot választja nyolc koncentrációban: számviteli Business Analytics Közgazdasági Pénzügyi piacok pénzügy Információs Rendszerek és Technológia Jog és Adó Vezetés (korábban címmel Management) értékesítés Kettős Képzések A diákok az Emerging Leaders Program MBA lehet kombinálni, hogy milyen mértékben egy hat Master of Science kínálatát a Bentley. Integrálása az általános üzleti ismeretek révén szerzett MBA a fókuszált szakértelme MS fokozatot kínál jellegzetes sor képesítések az álláskeresést. Kreditek a négy tanfolyamok egyaránt vonatkozik fok, így lehet keresni az értékes extra megbízólevél kitöltésével hat további tanfolyamok. Tandíjat a feltörekvő vezetők MBA program nem tartalmazza a Master of Science tanfolyamok; ezek terhelik a rendszeres per fogásos arány. Student Profile A A feltörekvő vezetők MBA (Full-Time, két év) célja a fiatalok, akik szeretnének indítani a karrier hozzáadott megbízólevél nagy érték a potenciális munkaadók. Pályakezdő adja meg a piaci versenyben élénk műszaki ismeretekkel az üzleti tudományok. Ugyanilyen fontos, hogy a program biztosítja a szilárd alapokat a vezetés, értékek, kulturális tudatosság, a társadalmi felelősségvállalás, a kreativitás és az... [-]

Master Of Business Administration Nemzetközi Marketing (által Odaítélt Bangor University, Egyesült Királyság)

Management Development Institute of Singapore (MDIS)
Campus Nappali Részidős 12 - 18 hónapok August 2018 Szingapúr Singapore + 1 további

A program is fejlessze a hallgatók ismereteket és készségeket egy szélesebb körű üzleti és menedzsment tárgyak, beleértve a szervezetek, azok kezelése és a változó külső környezetet, amelyben működnek, és fejleszteni a diákok képességét, hogy egy stratégiai áttekintést üzleti és szervezeti kérdések. .. [+]

MBA Képzések Marketing MBA. Az ilyen mértékű célja a diplomások, akik szeretnék elindítani vagy továbbfejleszteni, karrier a marketing területén. Feltárja az elvek, elméleti fogalmak és gyakorlati marketing keretében az üzleti és menedzsment, és összpontosítani akadémiai és alkalmazott készségek Marketing beleértve a reklámot, márkamenedzsment és a hűség, az ügyfélszolgálat, PR-és piackutatás. A program azt is fejleszteni a diákok ismereteket és készségeket az egész szélesebb körű üzleti és menedzsment tárgyak, beleértve a szervezeteket, azok kezelése és a változó külső környezet, amelyben működnek, és fejleszteni a diákok képességét, hogy egy stratégiai áttekintést üzleti és szervezeti kérdések. Fontos cél, hogy a megfelelő analitikai képzést a legújabb stratégiai, irányítási és ipari fejlesztések Marketing a köz-és a magánszektorban. Nézzük marketing helyi, nemzeti és globális szinten készségek fejlesztését, a stratégiai elemzés, a problémamegoldás és a döntéshozatal. Díj Diákok, akik sikeresen befejezik a program elnyerte a Master of Business Administration Nemzetközi Marketing Bangor University, Egyesült Királyság. Modulok Szervezetek és Emberek (15 kredit) Marketing stratégia (15 kredit) Nemzetközi Stratégiai menedzsment (15 kredit) Management Research (15 kredit) Pénzügy menedzserek (15 kredit) Nemzetközi marketing-kommunikációs (15 kredit) A fogyasztói magatartás és a világ és a digitális világ (15 kredit) Nemzetközi Marketing (15 kredit) Alkalmazott üzleti projektek (60 kredit) Felvételi követelmények Minden pályázó a kora 21 és felette Legalább egy alacsonyabb másodosztályú kitüntetéses diploma vagy felsőfokú Egyenértékű külföldi végzettség és beosztás A megfelelő szakmai képesítéssel és gyakorlati tapasztalattal lehet fogadni egy eseti elbírálás alapján Angol nyelvi követelmények Ha az angol nem az első nyelv, a kérelmezők kötelesek megfelelni az alábbi követelményeknek: IELTS: 6.0... [-]

Master Of Business Administration (MBA)

Humboldt International University
On-line Részidős 18 hónapok March 2018 Amerikai Egyesült Államok USA Online

A Master of Business Administration program lehetővé teszi a diákok, hogy hozzájáruljon az üzleti szakmai és elősegíti önálló tanulás. Keresztül a fogalmi megértés, alkalmazni vezetői vezetői készségek, marketing stratégiákat és / vagy nemzetközi üzleti koncepciók, az elmélet és a kutatás, hogy kritikusan elemezni és megoldani a problémákat kiszámíthatatlan környezetben. [+]

A Master of Business Administration program lehetővé teszi a diákok, hogy hozzájáruljon az üzleti szakmai és elősegíti önálló tanulás. Befejezése után a program, a diákok képesek: Értékelje a szervezet pénzügyi helyzete révén pénzügyi kimutatások elemzése és / vagy előrejelző. Összefoglalja és megvitatják az etikai és jogi felelősségét szervezetek. Alkalmazza kiválasztott mennyiségi elemzési módszereket, hogy fokozza az üzleti döntéseket. Összehasonlítás gazdasági környezet és a piacok és azok hatását az üzleti. Keresztül a fogalmi megértés, alkalmazni vezetői vezetői készségek, marketing stratégiákat és / vagy nemzetközi üzleti koncepciók, az elmélet és a kutatás, hogy kritikusan elemezni és megoldani a problémákat kiszámíthatatlan környezetben. A Master of Business Administration kínál intenzív posztgraduális program, amely oktatja a diákokat elméletek és gyakorlatok a modern üzleti világban. Az MBA program elősegíti az önálló tanulást és lehetővé teszi a diákok, hogy hozzájáruljon szellemileg az üzleti szakmát. MBA hallgatók teljes általános tanfolyam értékes területeken, mint a számvitel, pénzügy, menedzsment, marketing és üzleti kutatási módszerek. Pályakezdő bizonyítani a fogalmi megértés a fejlett üzleti stratégiák és kritikusan elemezni és megoldani a problémákat alapján alkalmazott kutatási módszereket. Jelenleg négy koncentrációját a MBA: értékesítés A koncentráció marketing célja, hogy a hallgatók alapvető marketing hátteret, hogy felkészítse őket pozíciókat az üzleti és a kormány. International Business (IB) A nemzetközi üzleti fontos szempont az üzleti világban. Ez a koncentráció felkészíti diplomások foglalkoztatási pozíció vállalatok részt a nemzetközi kereskedelemben. vállalkozói tevékenység Ez a koncentráció elemzések üzleti vállalkozói egy teljesen új módon. Úgy tervezték, hogy inspirálja és bővíteni az üzleti élet kihívásainak megközelítése és nyújt tananyag célja, hogy... [-]

Penn State Smeal Mba - Marketing

Smeal College of Business, Penn State
Campus Nappali 2 év September 2018 Amerikai Egyesült Államok University Park

A Penn State Smeal marketingkoncentráció olyan kurzusokat tartalmaz, amelyek célja a fogyasztói magatartás, a márkafejlesztés és a méltányosság ismerete, a stratégiai menedzsment és kommunikáció keretrendszere, valamint a marketingfunkciók és folyamatok fokozására szolgáló technológiák. [+]

MBA Képzések Marketing MBA. Penn State Smeal MBA - Marketing A Penn State Smeal marketingkoncentráció olyan kurzusokat tartalmaz, amelyek célja a fogyasztói magatartás, a márkafejlesztés és a méltányosság ismerete, a stratégiai menedzsment és kommunikáció keretrendszere, valamint a marketingfunkciók és folyamatok fokozására szolgáló technológiák. Marketing kurzus kiemeli Új termékfejlesztés és menedzsment: Az üzleti lehetőség azonosítása, a potenciális ügyfelek igényeinek megértése és új koncepcióból virtuális prototípus kifejlesztése. Fogyasztói magatartás: A pszichológia, a szociológia, a közgazdaságtan és más tudományok elméletei és koncepciói megszerzése, amelyek hasznosak a fogyasztók megértésében és marketingjében. Márkamenedzsment: Vizsgálja meg és érti meg a márkaállomány megtervezésének, tervezésének, mérésének és fenntartásának folyamatát. Marketing Kar kiemelt A Smeal Marketing oktatókat a területen nagyon tiszteletben tartják, és az osztály maga következetesen a Texasi Egyetem kutatói termelékenységének a világ 10 legjobb kutatói közé tartozik a Dallas Research Rankings-ben. Smeal Marketing oktatók, akik az MBA programban tanítanak: Ralph Oliva: A Texas Instruments hosszú távú marketingvezetője és az üzleti piacok tanulmányi intézetének korábbi vezérigazgatója. Meg Meloy: Korábbi kari tag a Cornell-ben, kutatás azzal a feltevéssel, hogy hogyan befolyásolják a fogyasztók magatartását. Wayne DeSarbo: Pfizer, Merck és Motorola cégek marketingkutatási tanácsadója, szakértelemmel olyan területeken, mint a helymeghatározás, a fogyasztói választás és a piaci szegmentáció. AZ ÉRINTKEZÉSBEN: AZ ÜZLETI PIACI TANULMÁNYI INTÉZET Az ISBM a Penn State székhelyű kutatóközpont, amely globális kutatói hálózatot és tagvállalatokat foglal magában, amelyek az üzleti vállalkozások közötti marketing kihívásokra összpontosítanak. Karrier Eredmények A marketingben koncentrált Smeal MBA diplomások folytatják a teljes munkaidős foglalkoztatási lehetőségeket a Fortune 500 cégek, a kis induló vállalkozások és... [-]

MBA Marketing

Canadian University Dubai
Campus Nappali 3 félév September 2018 Egyesült Arab Emírségek Dubai

A Marketing koncentráció lesz az Ön számára a haladó szintű készségek szükségesek hatékonyabban tervezhetik kidolgozása és végrehajtása, a stratégiai marketing technikák. A program vizsgálja a vállalatok hogyan kapcsolódhatnak a piaci és alkalmazza a marketing folyamatok és gyakorlatok elérni versenyelőnyt. Úgy véli, kérdések, mint például a fogyasztói magatartás, a piaci szegmentáció és a fogyasztói hűséget, és megtanítja az elmélet és a gyakorlat a gazdasági élettartamára, a kutatási és termékfejlesztési a kommunikáció, az ellátási láncok és a stratégiai menedzsment. [+]

A szerkezet a Master of Business Administration eredményeit tükrözi a kutatási felmérés szerint a School of Business Administration összpontosít a jelenlegi és jövőbeni igényeit keresztmetszetét szervezetek szerte az Egyesült Arab Emírségek. Ezért a program a nagy stratégiai jelentősége, és gyakorlati és analitikai megoldásokat a problémákra és kihívásokra az ipar és egyéb szervezetek az Öböl-térségben. A fő erőssége a mi MBA program által kínált School of Business Administration, összpontosít megfelel a jelenlegi és jövőbeli igényeit az üzleti és kormányzati vezetők az Öböl-térségben. A dinamikus és versenyképes üzleti környezet a 21. század szólít fel az új irányítási és vezetői képességek - a mi MBA elkészíti Önnek ma, a holnap kihívásaival. Akkreditáció - A program által akkreditált EAE Minisztérium Felsőoktatási és Tudományos Kutatási (MOHESR). Szorosan együttműködünk MOHESR fenntartani a legmagasabb tudományos standardoknak. Magasan képzett oktatók - Minden MBA oktatók nemzetközileg képzett és dolgozott Kanadában, USA-ban vagy Európában. Dupla Koncentráció - A diákok egy további csoport négy koncentráció tanfolyamok a végzős dupla koncentráció. Rugalmas kurzuskínálat - A mi MBA célja, hogy fedezi a diákok, hogy teljes munkaidőben dolgozik, ezért kínáljuk a lehetőséget, hogy osztályok vagy este patak (vasárnap-szerda 6: 00-9: 12:00), vagy a hétvégi patak (péntek és szombat 09:00 -délután 3.00). Időtartama Program - A MBA program áll, 12 kurzusok, a hallgató is eltarthat akár 4 tanfolyamok őszi és tavaszi és 1 a nyári időszakban. Kényelmes belvárosi elhelyezkedés - Az egyetem közelében található a Dubai International Financial Centre (DIFC), közel a Burj Khalifa. Öt Nagy összefonódása - Minden diákok teljes mag nyolc tanfolyamok, majd... [-]

MBA Szakosodott Luxus Marketing

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Campus Részidős 15 hónapok September 2018 Franciaország Paris

Az MBA Luxus 's EIML párizsi ' s alkalmazottak és a diákok számára, hogy folytassa a pályafutását a luxus ágazatban.Ez a képzés lehetővé teszi, hogy megszerezni [+]

Specialized MBA Marketing of Luxury

Az MBA Luxus 's EIML párizsi ' s alkalmazottak és a diákok számára, hogy folytassa a pályafutását a luxus ágazatban. Ez a képzés lehetővé teszi, hogy "szerezni a szükséges készségeket kezelése a luxuscikk-ágazatban, míg elfogása a műszaki, művészeti, kulturális. A szakosított MBA marketing és menedzsment luxus 's lehetővé teszi a párizsi EIML végzős minősített és elismert állam 1. szint (5. tálca) (adott ki a hatóság ' s IPE Management School ).

SZERVEZET

A szakosított MBA Luxus 's EIML Párizsban zajlik egy 15 hónapos időszakon (október-december N N 1) ... [-]


MBA - Szakosodott Digitális és A Szociális Média Marketing Barcelona

ESERP Business School
Campus Részidős 1 év October 2017 Spanyolország Barcelona

Ha megszerzi frissítve szociális média hadászat, helymeghatározás kereső, digitális jogok, amelyek lehetővé teszik, intergrarte az üzleti és a digitális világ ismerete. [+]

Az MBA oktatási tartalom van kialakítva, hogy a követelmények az Európai Felsőoktatási Térség, mely 60 kredit, ahol egy állandó erőfeszítés garantált javítása vezetői készségek és az optimális attitűdök fejlesztése, például kezdeményezés, csapatmunka vagy kritikus kapacitást. Az MBA ESERP külön hangsúlyt a készségek fejlesztésére, mindig alapuló naprakész ismeretekkelAmelyek lehetővé teszik a diákok gyakorolják alkalmazó technikák és legújabb eszközöket stratégiailag. Ahhoz, hogy ezt elérjük támaszkodni vegyület Kar által szakmai szakemberek bevezetésével az igazi probléma a jelenlegi gazdasági szervezet az osztályban. A tanulók integrációját az üzleti világban, valamint a döntéshozatali folyamatban, akkor az egy dinamikus tanítási rendszer és az aktív, Használt, mint a tanítási eszköz, többek között, az ügy módszer és szimuláció. Célok Nagy szervezési ismeretek, vezetés és irányítás. A változásokhoz való alkalmazkodóképesség és a technológiai innováció. Képességét, hogy a stratégiai és operatív felső vezetése a cég terveit. Kritikus elemzés és kapacitás absztrakció. Sebesség azonosítása, problémák elemzésében és azok megoldására. Nyissa ki a társadalmi-gazdasági és kulturális környezet mentalitás. Mint egy magas rangú, mind személyes és szakmai fejlődése a napi tevékenységek, és végül átalakítja a termelékenység költség képzési vállalkozások és szervezetek számára a kulturális gazdagodás. Módszertan Esettanulmány: funkcionális területek a társaság tárgyalja esettanulmányokon keresztül. A legtöbb, amelyek fejlesztése a valós problémákat, amelyek akkor jelentkeznek, bármely cég. PMO: eszközök és támogatás, hogy átalakítsa a projekt a valóságban, a globális jövőkép és dinamikus környezetben, erősségeit és gyengeségeit. Inspireo Workshop / LEGO módszer: javuló üzleti toborzás, felszabadító lehetséges az emberek egy olyan környezetben, kreatív és részvételi munkát. Keresztül alkalmazott műhelyek úgynevezett INSPIREO Wokshop saját. Balanced Scorecard (tervezési... [-]

MBA Nemzetközi üzleti és Marketing

ISC Paris Business School
Campus Nappali 12 - 16 hónapok September 2018 Franciaország Paris

ISC Paris úgy döntött, hogy megerősítse elkötelezettségét marketing megnyitásával ezt MBA. Ez a program célja a nemzetközi piacok és termékek, mint egy MBA marketing technikák a nemzetközi környezetben. A fogyasztói magatartás gyorsan változik, mint információ könnyen elérhető, és világszerte termék kínálat már belépett otthonainkba. Nemzetközi befolyása formálja környezetünket, és van, hogy jobban megértsék a fogyasztói elvárásoknak. ISC Paris úgy döntött, hogy megerősítse elkötelezettségét marketing megnyitásával ezt MBA. Ez a program célja a nemzetközi piacok és termékek, mint egy MBA marketing technikák a nemzetközi környezetben. [+]

MBA Képzések Marketing MBA. Felvételi követelmények Ez a program: a diákok, akik diplomát egy 3-5 éves egyetemi program, Franciaország (Bac + 3 - Bac + 5 vagy magasabb), vagy egy másik ország egyenértékű Közép-karrier szakemberek CAREER & Munkalehetőségek Export Business Manager, nemzetközi termékmenedzsere, Nemzetközi Marketing elemző, nemzetközi kereskedő MBA International Business Marketing vizsgálja marketing, a globális és a diákok z 100% tanfolyamok angol z Oktatók érkező a világ minden tájáról keverő akadémiai hitelesítő ipari tapasztalatok z Sales Force optimalizálás [-]