Marketing MBA MBA Képzések

42 Marketing MBA MBA Képzés Összevetése

Marketing MBA

Marketing utal, hogy a terület meghatározása, milyen termékeket és szolgáltatásokat a fogyasztóknak szeretne, vagy szüksége van, és a folyamat meggyőzni fogyasztását e termékek és szolgáltatások, miközben arra törekszik, hogy megértsék a fogyasztói magatartást. Marketing nagy az igény és az MBA Marketing hozhat téged a karrier pályán a sikerhez.

MBA Marketing programok gyakran kezdeni azáltal, hogy szilárd alapot az üzleti elvek, mint például a tanfolyamok a számviteli, pénzügyi, menedzsment, az etika és az információs technológia. MBA Marketing diákok majd megtanulják az alapokat a marketing elmélet és a gyakorlati alkalmazás tanulmányozása révén olyan témákról, mint a nemzetközi marketing, piackutatás, reklám és értékesítési menedzsment.

Hallgatókat és az MBA Marketing gyakran dolgoznak a munkahelyek, mint a marketing vagy a márka menedzsment, piackutatás elemzés, termék-és márkamenedzsment, vagy a PR. Ha bármelyik ezek közül az Önt érdeklő, vessen egy pillantást a lenti számos MBA Marketing programok és megteszi a következő lépést!

Mutass többet

MBA a digitális marketingben

Geneva Business School Barcelona Campus
Campus Nappali 18 hónapok February 2019 Spanyolország Barcelona

A Master of Business Administration (MBA) vezetője a digitális marketing célja, hogy felkészítse Önt a szükséges készségek ahhoz, hogy vegyenek részt a közönség a digitális média és hatékonyan piacot az üzleti ezen hálózatokon keresztül. [+]

Az MBA a digitális marketing célja, hogy a hallgatók a technikai készségek és a digitális műveltség szükséges, hogy vegyenek részt a közönség és a hatékony piaci vállalkozások révén a digitális csatornákon. A hallgatók megtanulják továbbá, hogyan lehet létrehozni, megvalósítani és elemezni a digitális marketing stratégiákat, valamint innovatív módon vonzani az ügyfeleket.

A program során a diákok:

Képes hatékonyan közzétenni és kezelni az üzleti növekedéshez szükséges tartalmakat.

Szerezzen szakértelmet a Google Analytics és különböző adatelemző szoftverek használatával.

Ismerje meg online jogszerűségét és jogkezelését.... [-]


Master of Business Administration

American Tech and Management University
On-line Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali Részidős 12 - 18 hónapok September 2018 Amerikai Egyesült Államok Pleasanton + 2 további

Az ATMU MBA gyorsított programja az elméleti tudás és a stratégiai alkalmazás közötti szakadék áthidalására törekszik, elsősorban a peer-learning és a helyszíni megvalósítás területén. A program végzős hallgatói ki vannak téve a funkcionális szervezet minden szükséges műveletének, beleértve, de nem kizárólagosan: marketing, pénzügy, számvitel, műveletek és emberi erőforrások. A globális, kézzel felvetett karok védelme alatt, mind a tudomány, mind pedig az iparág számára jelentős, valós élményt nyújtó hallgatók számára az ATMU hallgatók ki vannak téve az olyan szakértelemnek, amelyet a valódi készségek gyakorolnak. [+]

Az ATMU MBA gyorsított programja az elméleti tudás és a stratégiai alkalmazás közötti szakadék áthidalására törekszik, elsősorban a peer-learning és a helyszíni megvalósítás területén. A program végzős hallgatói ki vannak téve a funkcionális szervezet minden szükséges műveletének, beleértve, de nem kizárólagosan: marketing, pénzügy, számvitel, műveletek és emberi erőforrások. A globális, kézzel felvetett karok védelme alatt, mind a tudomány, mind pedig az iparág számára jelentős, valós élményt nyújtó hallgatók számára az ATMU hallgatók ki vannak téve az olyan szakértelemnek, amelyet a valódi készségek gyakorolnak.

Az ATMU Master of Business Administration (MBA) célja, hogy foglalkozzon a hallgatói kompetenciák kiválóság helyi és nemzetközi szinten, hogy egy széles körben képzett hallgató, a rendelkezésre álló tudás létrehozása, a kutatási készségek és kompetenciák alapján tudományos folyamat és eredmények.... [-]


A NEMZETKÖZI MENEDZSMENT ÉS MARKETING ÜZLETI ADMINISZTRÁCIÓ MESTERA

California Intercontinental University
Campus 18 hónapok September 2018 Amerikai Egyesült Államok Irvine

A Master of Business Administration Nemzetközi Menedzsment és Marketing (MBAIMM) program célja, hogy felkészítse a hallgatók karrierjét a nemzetközi gazdálkodási tanácsadás, a multikulturális és multinacionális munkaerő-menedzsment, és biztosítja a globális perspektívát az üzleti marketing. A szakirányú hallgatók a vezetés, a kockázatkezelés, a globális üzleti menedzsment és a marketing elméletei, gyakorlatai és etikájára összpontosítanak. Azok a magánszemélyek, akiknek vezetői hajlandósága van, és akik egy üzleti vállalkozás iránt szeretnek, hasznot húznak e szakosodásból. [+]

Áttekintés

A Master of Business Administration Nemzetközi Menedzsment és Marketing (MBAIMM) program célja, hogy felkészítse a hallgatók karrierjét a nemzetközi gazdálkodási tanácsadás, a multikulturális és multinacionális munkaerő-menedzsment, és biztosítja a globális perspektívát az üzleti marketing. A szakirányú hallgatók a vezetés, a kockázatkezelés, a globális üzleti menedzsment és a marketing elméletei, gyakorlatai és etikájára összpontosítanak. Azok a magánszemélyek, akiknek vezetői hajlandósága van, és akik egy üzleti vállalkozás iránt szeretnek, hasznot húznak e szakosodásból.

Programkompetenciák és tanulási célok

A sikeres befejezése után a diákok képesek lesznek:... [-]


MBA a digitális marketingben

Geneva Business School (GBS)
Campus Nappali 18 hónapok September 2018 Svájc Geneva Spanyolország Barcelona + 2 további

Az MBA a digitális marketing célja, hogy a hallgatók a technikai készségek és a digitális műveltség szükséges, hogy vegyenek részt a közönség és a hatékony piaci vállalkozások révén a digitális csatornákon. A hallgatók megtanulják továbbá, hogyan lehet létrehozni, megvalósítani és elemezni a digitális marketing stratégiákat, valamint innovatív módon vonzani az ügyfeleket. [+]

Az MBA a digitális marketing célja, hogy a hallgatók a technikai készségek és a digitális műveltség szükséges, hogy vegyenek részt a közönség és a hatékony piaci vállalkozások révén a digitális csatornákon. A hallgatók megtanulják továbbá, hogyan lehet létrehozni, megvalósítani és elemezni a digitális marketing stratégiákat, valamint innovatív módon vonzani az ügyfeleket.

A program során a diákok:

Képes hatékonyan közzétenni és kezelni az üzleti növekedéshez szükséges tartalmakat.

Szerezzen szakértelmet a Google Analytics és különböző adatelemző szoftverek használatával.

Ismerje meg online jogszerűségét és jogkezelését.... [-]


Master of Business Administration (MBA) a nemzetközi üzleti életben - marketing szakirány

New European College
Campus Nappali 3 félév October 2018 Németország Munich

A Master of Business Administration (MBA) vált a tudományos karrier lökést mind a vállalkozók és a vállalati dolgozók. A globalizáció megköveteli MBA diplomások egy valóban nemzetközi üzleti oktatás. [+]

A Master of Business Administration (MBA) vált a tudományos karrier lökést mind a vállalkozók és a vállalati dolgozók. A globalizáció megköveteli MBA diplomások egy valóban nemzetközi üzleti oktatás.

A mi MBA Nemzetközi Üzleti akkor kapnak a szükséges ismeretek és eszközök ahhoz, hogy átvegye kihívást pozíciókat vezetői felelősség. A diákok nem korábbi oktatási in Business MBA tökéletes programot, hogy jogosultak magát vezetői pozíciókat.

A MBA Nemzetközi Üzleti csatlakozik elmélet és a gyakorlat, és tanítják az oktatók, akik jelentős tapasztalattal a szakmában. Kis csoportok lehetővé teszik egy nagyon interaktív oktatás. Ahogy mi MBA hallgatók kell, hogy munkahelyi tapasztalat, hogy lehet nyilvántartásba venni, egyéni élmények és hátterét minden egyes diák teszi osztályok még élvezetesebbé. Karunk tagjai használja aktiváló elemeket, mint esettanulmányok, szimulációk, projektek és bemutatók, hogy minden diák a lehetőséget, hogy könnyen kapcsolódni a megszerzett tudást a személyes tapasztalatait.... [-]


Penn state smeal mba - marketing

Smeal College of Business, Penn State
Campus Nappali 2 év September 2018 Amerikai Egyesült Államok State College

A Penn State Smeal marketingkoncentráció olyan kurzusokat tartalmaz, amelyek célja a fogyasztói magatartás, a márkafejlesztés és a méltányosság, a stratégiai menedzsment és a kommunikáció keretének, valamint a marketing funkciók és folyamatok fokozására szolgáló ismeretek bővítése. [+]

Penn state smeal mba - marketing

A Penn State Smeal marketingkoncentráció olyan kurzusokat tartalmaz, amelyek célja a fogyasztói magatartás, a márkafejlesztés és a méltányosság, a stratégiai menedzsment és a kommunikáció keretének, valamint a marketing funkciók és folyamatok fokozására szolgáló ismeretek bővítése.

Marketing kurzus kiemeli Új termékfejlesztés és menedzsment: Az üzleti lehetőség azonosítása, a potenciális ügyfelek igényeinek megértése és új koncepcióból virtuális prototípus kifejlesztése. Fogyasztói magatartás: A pszichológia, a szociológia, a közgazdaságtan és más tudományok elméletei és koncepciói megszerzése, amelyek hasznosak a fogyasztók megértésében és marketingjében. Márkamenedzsment: Vizsgálja meg és érti meg a márkaállomány megtervezésének, tervezésének, mérésének és fenntartásának folyamatát. Marketing Kar kiemelt ... [-]

Mba digitális társadalom

Estonian Business School (EBS)
Campus Nappali 2 év September 2018 Észtország Tallinn

Az Északi Üzleti Iskola Digitális Társaságának egyedi mesterképzése biztosítja a digitális átalakulás irányításában és vezetésében betöltött tudást, készségeket és tapasztalatokat a vállalkozások, a szervezetek és a társadalom egész területén. Meg fogja tanulni a digitális átalakulás menedzselését a környezet egyik legdinamikusabb társadalmában - Észtországban és az EBS-ben, amely az egyik vezető üzleti iskola, amely több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a régió üzleti és vezetői oktatásában. Egyetemeken Észtországban és Finnországban. Az iparral és az állami szektorral való szoros együttműködésben megtudhatja és megtapasztalhatja a digitális átalakítási kezdeményezések létrehozását, fejlesztését és kezelését. Hogyan változott meg a vállalkozások és szervezetek működésének jellege, és értéket teremtett az érdekeltek számára az új valóságban. [+]

Az MBA a Digitális Társaságban olyan mesterképzési program, amelynek célja

A vezetők, a szakemberek és a tanácsadók tudás és készségek biztosítása a vállalati és szervezeti menedzsmentben egy digitalizálódó társadalomban. Az új üzleti és digitális technológiák fejlesztésének és megvalósításának egyszerűsítése egy vállalat vagy szervezet főbb tevékenységeiben. Annak érdekében, hogy a program résztvevői nemzetközi hálózatot hozzanak létre a diákok, vállalatok és szervezetek között. Az intelligens specializációs stratégia megvalósításának támogatása és az ország digitalizálásának nemzetközivé tétele a vállalatok és szervezetek digitális és üzleti technológiák irányítási kompetenciáinak fejlesztésével. Vállalatok és állami szervezetek, tanácsadók menedzserei, területi vezetői és szakemberei elvárják, hogy részt vegyenek a tanulmányokban. Tanulmányi módszertan Kombinált tanulmányi módszerek, amelyek integrálják az egyéni tanulmányokat (pl. Az adatokkal való munka), a csoportos alapú tanulmányokat (csapatmunka-projektek) és az e-tanulmányokat (e-tanulmányi platformok segítségével). A kulcskompetenciák megszerzése a kiscsoportokon átvitt készségek megszerzésén alapul. A digitalizálással kapcsolatos projektek fejlesztése és kezelése interdiszciplináris és multikulturális csapatokban, vállalatokkal és szervezetekkel együttműködve. Program szerkezete ... [-]

MBA Marketing

Ajman University
Campus Nappali August 2019 Egyesült Arab Emírségek Ajman

Az AU MBA program célja, hogy megfeleljen a világszínvonalú üzleti programok akkreditációs szervezetei által meghatározott minőségbiztosítási szabványoknak, mint például az AACSB és az MBA-k Egyesülete. [+]

Megkülönböztető tulajdonságok

Az AU MBA program célja, hogy megfeleljen a világszínvonalú üzleti programok akkreditációs szervezetei által meghatározott minőségbiztosítási szabványoknak, mint például az AACSB és az MBA-k Egyesülete.

értékesítés

A pályák ebben a pályán / koncentráció kínálnak a marketing ismeretek és segítenek a diákoknak, hogy dolgozzon ki széles körű gyakorlati készségek területén a marketing menedzsment.

A program célja:

Segítség a diákok számára az alapvető üzleti funkciókban, beleértve a könyvelést, a marketingt, a pénzügyeket és az információs rendszereket és a műveletek kezelését.Annak érdekében, hogy a hallgatók részletes ismereteket szerezhessenek a választott számok közül, például a pénzügyek, a marketing és az emberi erőforrás-gazdálkodás terén.Segítség a hallgatóknak vezetői, csapatépítő, kommunikációs és problémamegoldó készségek elsajátításában. Továbbra is felkészülve arra, hogy képes legyen kezelni az etikai kérdéseket és a vezetői pozíciókhoz szükséges multikulturális sokszínűséget.A hallgatók felkészítése arra, hogy jártasak legyenek az üzleti problémákkal kapcsolatos tudományos megoldások megtalálásához, és képesek legyenek értékelni az üzleti környezetet, és kihasználni az adott helyzethez kapcsolódó döntéshozatali technikákat.Tanulási eredményekMBA hallgatók képesek lesznek demonstrálni ismerete számviteli, marketing, pénzügy, információs rendszerek és műveletek kezelése. A diplomások elkészítik a technikai jelentéseket és előadást tartanak a számviteli, marketing, pénzügyi, információs rendszerek és műveletek irányításának aktuális kérdéseiről.MBA diplomások képesek lesznek bemutatni alapos elméleti és alkalmazott tudás az egyik a téma a pályák, mint a marketing, pénzügyi menedzsment, és a humán erőforrás menedzsment. A kimenetel értékeléséhez különféle eszközöket, például feladatokat, esetelemzéseket, kvízeket, vizsgákat, jelentéseket és prezentációkat fognak felhasználni.MBA hallgatók képesek lesznek bemutatni szóbeli és írásbeli kommunikációs készségeket, vezetői képességeket és csapatépítő készségeket. A diplomások elkészítik a projektjelentéseket és emlékeztetőket. Jelentéseiket bemutatják, hogy bemutassák... [-]

MBA in Marketing

Northwest Missouri State University
Campus Nappali Részidős 1 - 2 év January 2019 Amerikai Egyesült Államok Maryville + 1 további

[+]

[-]

MBA kommunikációs és PR

EU Business School
Campus Nappali Részidős 1 - 2 év January 2019 Svájc Geneva Spanyolország Barcelona Montreux Németország Munich + 6 további

Ez a jelentős kiterjed a különböző témákban, mint a strukturáló PR-kampányok, a média stratégia, a szervezeti kommunikáció és etika kezelése mellett széles körű kommunikációs és nyilvánosság aggodalmait. [+]

A fogyasztók aktív résztvevői a digitális világban, és elmosódik a különbség a márka és a fogyasztó. A vállalat kommunikációs és PR-szakemberek létfontosságú bármely szervezet, és írjuk be létesítése és fenntartása a célközönség. Ez a jelentős kiterjed a különböző témákban, mint a strukturáló PR-kampányok, a média stratégia, a szervezeti kommunikáció és etika kezelése mellett széles körű kommunikációs és nyilvánosság aggodalmait.

Időtartam: Három feltételek Credits: 68 CH / 90 ECTS Kezdés időpontja: október, január, március Helyszínek: Barcelona, Geneva, Montreux A tanítás nyelve: angol Diplomához: EU Svájc saját akkreditált MBA diplomát Dual Degree On Campus ... [-]

MBA Specialist - Digital Marketing

EDC Ecole des Dirigeants & Créateurs d’Enterprise
Campus Nappali 2 év April 2019 Franciaország Paris

A változó piaci kereslet az innovatív és agilis vezetési megközelítések: kontroll kommunikációs csatornák igazítani az új cserehálózatok; feltárása Nagy mennyiségű adatot és annak következményei a digitális stratégiák; optimalizálása a lánc beszerzés és a vásárlói hűség; értékteremtés és fenntartható ellenőrzését ügyfélkapcsolat. [+]

Egy dinamikus, növekvő

A változó piaci kereslet az innovatív és agilis vezetési megközelítések:

Ellenőrző kommunikációs módszerek alkalmazkodik az új cserehálózatok Feltárása Nagy mennyiségű adatot és annak következményei a digitális stratégiák Optimalizálása a beszerzési lánc és a vásárlói hűség Értékteremtés és fenntartható nyomon követését az ügyfélkapcsolatok

Erős felvételi diplomások digitális:

Szakosodott társaságok analitika, nagy adat, internet adatok, a hirdetők, a digitális és interaktív ügynökségek, médiaügynökségek, ad-cserék, webes megjelenítők, keresők, táblák és kereskedelmi asztalok ...

... [-]

MBA Marketing

University of New York in Prague (UNYP)
Campus Nappali 19 hónapok October 2018 Csehország Prague

A Marketing MBA előkészíti a diákokat a komplex kihívásokkal szemben a vállalatok egy rendkívül versenyképes környezetben. A marketing és marketing kommunikáció kulcsfontosságú tényezővé vált a piaci részesedés és a marketingstratégia vonzása és megtartása szempontjából. Ez a lehetőség ideális a hallgatók felkészítéséhez vezető pozíciókban a marketingben. A szakosodott tantárgyak alapszintű témákra épülnek és átfogó ismeretekkel rendelkeznek. [+]

UNYP MBA Marketing fokozata segít abban, hogy a karrierjét a megfelelő közönségre összpontosítsa

A Marketing MBA előkészíti a diákokat a komplex kihívásokkal szemben a vállalatok egy rendkívül versenyképes környezetben. A marketing és marketing kommunikáció kulcsfontosságú tényezővé vált a piaci részesedés és a marketingstratégia vonzása és megtartása szempontjából. Ez a lehetőség ideális a hallgatók felkészítéséhez vezető pozíciókban a marketingben. A szakosodott tantárgyak alapszintű témákra épülnek és átfogó ismeretekkel rendelkeznek.

Speciális marketing tanfolyamok:

MarketingkutatásFogyasztói magatartás és neuromarketingStratégiai marketing menedzsmentMárkakezelés... [-]

MSc Nemzetközi üzleti és marketing

ISC Paris Business School
Campus Nappali 12 - 16 hónapok October 2018 Franciaország Paris

ISC Paris úgy döntött, hogy megerősíti a marketing menedzsment iránti elkötelezettségét az MSc megnyitásával. Ez a program a nemzetközi piacokra és termékekre törekszik, mint a nemzetközi környezetben marketing technikával foglalkozó MSc. A fogyasztói magatartás gyorsan változik, mivel az információk könnyen elérhetők és a világon a termékkínálat már belépett otthonunkba. A nemzetközi befolyás a környezetünket alakítja, és jobban meg kell értenünk a fogyasztói elvárások változásait. ISC Paris úgy döntött, hogy megerősíti a marketing menedzsment iránti elkötelezettségét az MSc megnyitásával. Ez a program a nemzetközi piacokra és termékekre törekszik, mint a nemzetközi környezetben marketing technikával foglalkozó MSc. [+]

Az ISC Paris MSc fő pontja:

16 hónapos vagy 12 hónapos teljes munkaidős program (6 hónapos gyakorlati projekt)AACSB akkreditáltA hivatalos partnerek hálózata (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, HAVAS ESEMÉNYEK, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE stb.)Vállalati kapcsolatok osztály és 60 000 állásajánlat minden évbenAlumni hálózat (több mint 16 000 tag)Nemzetközi dimenzió: magas kulturális sokszínűség és profilok, magas szintű nemzetközi karTeljes angolCampus: Párizs

ADMINZÁSI KÖVETELMÉNYEK

legalább 3 éves felsőoktatás

KARRIER

Export üzleti menedzser, nemzetközi termékmenedzser, nemzetközi marketing elemző, nemzetközi kereskedő... [-]


MBA a digitális marketing szakosodásban

Concordia University Chicago
On-line Nappali August 2019 Amerikai Egyesült Államok River Forest

A marketing jövője kétségkívül digitális. A mai gyorsan fejlődő technológiák átalakítják az üzleti környezetet oly módon, hogy a marketing paradigmaváltás szükséges. A marketingköltségek egyre inkább áttérnek a hagyományos marketingről és reklámról a digitálisra, mivel a mobil, a közösségi média és a videó kiadások tovább nőnek és megváltoztatják a médiapiacot. [+]

A marketing jövője kétségkívül digitális. A mai gyorsan fejlődő technológiák átalakítják az üzleti környezetet oly módon, hogy a marketing paradigmaváltás szükséges. A marketingköltségek egyre inkább áttérnek a hagyományos marketingről és reklámról a digitálisra, mivel a mobil, a közösségi média és a videó kiadások tovább nőnek és megváltoztatják a médiapiacot.

Tanulási célok

Concordia University Chicago MBA digitális marketing szakosodása biztosítja a stratégiai és analitikai készségeket a digitális világban működő szervezetek irányítására, amely túlcsordul az ügyfelekkel, termékekkel és kölcsönhatásokkal kapcsolatos adatokkal. A specializáció négy kurzusa arra szolgál, hogy segítsen megérteni a digitális marketingstratégiát és a tervezést, a mobil marketinget és a közösségi médiastratégiákat, valamint a digitális marketing elemzéseket. A szervezetek azt követelik, hogy megértsék a fontos és megfelelő digitális mutatókat, és hogyan használják őket a digitális marketing-kezdeményezések elemzésére és fejlesztésére, valamint a befektetési megtérülés megtérülésére. A diplomások sikeresen támogatják a digitális marketing kampányokat, miközben megszerezték szervezetük növekedési kezdeményezéseit.... [-]


Master of Business Administration in Marketing

Canadian University Dubai
Campus Nappali 3 félév September 2018 Egyesült Arab Emírségek Dubai

[+]

Úgy véli, kérdések, mint például a fogyasztói magatartás, a piaci szegmentáció és a fogyasztói hűséget, és megtanítja az elmélet és a gyakorlat a gazdasági élettartamára, a kutatási és termékfejlesztési a kommunikáció, az ellátási láncok és a stratégiai menedzsment.

[-]