MBASTUDIES.HU

Marketing MBA MBA Diploma Nyugat-Európa

Marketing MBA MBA-k Összevetése Nyugat-Európa 2019

Az üzleti ügyviteli mester (MBA) megszerzéséhez teljesíteni kell egy üzleti iskola egyetemi képzésnek követelményeit. Sok intézmény kínál nappali, részidős vagy online tanulási lehetőségeket az üzleti menedzsment képzés keretében.

A Marketing MBA egy olyan mesterképzés, melynek során a hallgatók megtanulják, miként alkalmazhatók a kommunikáció és a marketing elvei egyes üzleti célok elérésében. A tananyag intézményenként változhat, de általában olyan kurzusokból áll, mint például a piackutatás, a reklámipar vagy a közösségi média stratégiák.

Több mint négyezer felsőoktatási szervezetek Európában, a vezető kutatóintézetek a kis, tanítás-központú egyetemek. Európa önmagában nem annyira más, mint más kontinenseken, elérve a sarkkörtől az Afrika partjainál.

Marketing MBA Üzleti Ügyviteli Mesterek Áttekintése Nyugat-Európa 2019

25 Results in Marketing MBA, Nyugat-Európa

Mester üzleti Adminisztráció (MBA)

European School of Economics
Campus Nappali Részidős oktatás 12 - 18 hónapok January 2020 Egyesült Királyság London Olaszország Rome Milan Florence Spanyolország Madrid + 7 további

Az ESE MBA megkülönböztető megközelítést alkalmaz az üzleti oktatásra és a vezetésre azáltal, hogy a legmodernebb üzleti menedzsment elméletet a legjobb üzleti gyakorlatokkal ötvözi, különös hangsúlyt fektetve arra, hogy segítse a diákokat álmaik és törekvéseik elérésében. Az MBA program fő szakterülete a Marketing, Nemzetközi Pénzügy, Vállalkozás, Nemzetközi Üzlet.


Master of Business Administration (MBA) a nemzetközi üzleti életben - marketing szakirány

New European College
Campus Nappali 3 félév October 2019 Németország Munich

A Master of Business Administration (MBA) vált a tudományos karrier lökést mind a vállalkozók és a vállalati dolgozók. A globalizáció megköveteli MBA diplomások egy valóban nemzetközi üzleti oktatás.


MBA Marketing

University of New York in Prague (UNYP)
Campus Nappali 19 hónapok October 2019 Csehország Prague

A Marketing MBA előkészíti a diákokat a komplex kihívásokkal szemben a vállalatok egy rendkívül versenyképes környezetben. A marketing és marketing kommunikáció kulcsfontosságú tényezővé vált a piaci részesedés és a marketingstratégia vonzása és megtartása szempontjából. Ez a lehetőség ideális a hallgatók felkészítéséhez vezető pozíciókban a marketingben. A szakosodott tantárgyak alapszintű témákra épülnek és átfogó ismeretekkel rendelkeznek.


MBA kommunikáció

EU Business School
Campus On-line Nappali Részidős oktatás 1 - 2 év October 2019 Svájc Geneva Spanyolország Barcelona Montreux Németország Munich Switzerland Online + 8 további

A kommunikációhoz és a public relationshoz szükséges készségeket drasztikusan újradefiniálta a társadalmi és digitális média előrehaladása. A területen dolgozó szakembereknek össze kell hangolniuk az egyre összetettebb PR-kampányokat, és bonyolult stratégiákat és mikrocélzásokat kell meghatározniuk annak biztosítására, hogy a szervezet kulcsfontosságú üzenetek eljussanak a legfontosabb célközönségéhez. Ez a program biztosítja a diákoknak azt a know-how-t, amire szükségük van ahhoz, hogy a jelenlegi tendenciák előtt maradjanak, és alkalmazzák a legújabb technológiákat és kommunikációs stratégiákat.


MSc Nemzetközi üzleti és marketing

ISC Paris Business School
Campus Nappali 12 - 16 hónapok October 2019 Franciaország Paris

ISC Paris úgy döntött, hogy megerősíti a marketing menedzsment iránti elkötelezettségét az MSc megnyitásával. Ez a program a nemzetközi piacokra és termékekre törekszik, mint a nemzetközi környezetben marketing technikával foglalkozó MSc. A fogyasztói magatartás gyorsan változik, mivel az információk könnyen elérhetők és a világon a termékkínálat már belépett otthonunkba. A nemzetközi befolyás a környezetünket alakítja, és jobban meg kell értenünk a fogyasztói elvárások változásait. ISC Paris úgy döntött, hogy megerősíti a marketing menedzsment iránti elkötelezettségét az MSc megnyitásával. Ez a program a nemzetközi piacokra és termékekre törekszik, mint a nemzetközi környezetben marketing technikával foglalkozó MSc.


MBA a luxus márkamenedzsmentben

ESLSCA Business School
Campus Nappali 2 év October 2019 Franciaország Paris

A luxus menedzsment program célja, hogy minden futur menedzser, akinek szilárd és sikeres karrierjét szeretné építeni a luxusiparban. Ez az átfogó nemzetközi program maximális kitettséget biztosít a luxusipar számára. Minden jelölt a jövőbeli álmaik napjaiban üzemel.


MBA Marketing

IUBH Online
On-line Nappali Részidős oktatás 18 - 36 hónapok Nyílt Beiratkozás Németország Bad Honnef + 1 további

Nemzetközi marketing- és reklámkampányokat vezet, és partnerekkel, kollégákkal és ügynökségekkel dolgozhat szerte a világon. Az MBA Marketing megnyitja az ajtót a karrier, mint marketing menedzser egy globális cég.


MBA Marketing

Zagreb School of Economics and Management
Campus Nappali 1 év September 2019 Horvátország Zagreb

Ennek a programnak a célja, hogy felkészítse a diákokat különböző szervezetek vezető marketing pozícióira, fejlesztve készségeiket és ismereteiket a marketingben, ugyanakkor átadja az etikai üzleti értékeket. Ez a program a marketing koncepciók és elméletek ismereteit fogja ki a diákoknak, és megtanítja nekik, hogyan alkalmazzák ezeket a marketingkoncepciókat és -elméleteket különböző szervezeti és ipari kontextusokban.


MBA MS globális marketing menedzsment

Luxembourg School Of Business
Campus September 2019 Luxemburg Luxembourg City

Ezt az opciót olyan szakemberek számára tervezték, akiknek szenvedélyük van a marketinghez, és mélyen merülni akarnak ezen a téren, hogy szélesebb körű ismereteket szerezzenek és megértsék a piackutatást, a döntéshozatalt és a fejlett marketingtechnikákat, amelyek a globális marketing területén elengedhetetlenek.


MBA Sport Marketingben

SMS - Sports Management School
Campus Részidős oktatás 2 év October 2019 Franciaország Courbevoie

A második év MBA-marketing a marketing világ jövőbeli szakemberei számára. A sportmenedzsment MBA első évét követően, amely a sport üzletág szakértelmére összpontosít, az MBA 2 a sportmarketing célja a szakmai integráció. Ez biztosítja az ezen opció univerzumában való gyakorláshoz szükséges készségeket, valamint a sportmarketing megértését és kérdéseit. A következő tanév októberben lesz.


MBA / MSc. a marketingben

INSEEC Chambéry campus
Campus Nappali 2 félév October 2019 Franciaország Chambéry

Az MBA / MSc. értékesítés


MBA Marketing menedzsment Barcelonában

GBSB Global Business School
Campus Nappali 9 hónapok Nyílt Beiratkozás Spanyolország Barcelona

Az MBA marketing menedzsment programjában Barcelonában szerepelnek a vezetői és elemzési kurzusok, mint például a működési menedzsment, a pénzügyi számvitel és a stratégiai menedzsment, amelyek a felsővezetői pozíciókhoz szükséges ismereteket és készségeket biztosítják. Ugyanakkor, ez az MBA Barcelonában lehetőséget nyújt a diákok számára, hogy fejlett, speciális oktatást szerezzenek a marketing különböző területein.


Online MBA marketing menedzsment

GBSB Global Business School - Online programs
On-line Nappali Részidős oktatás 9 hónapok Nyílt Beiratkozás Spanyolország Spain Online Madrid + 2 további

Az online MBA marketing menedzsmentben tanítják a diákokat a globális piaci trendekről, a marketing stratégiákról, az innovatív marketingkommunikációról, a piackutatásról, a termékfejlesztésről, a márka menedzsmentről és a promóciókról.


Nemzetközi MBA Focus Nemzetközi Marketing (Dual Degree)

International Graduate Center - Hochschule Bremen
Campus Nappali 2 félév October 2019 Németország Bremen

Indítsa el a kettős diplomát a brémai kormányközi konferencia fő moduljainak befejezésével, és töltse le a második szakaszt, amely a marketingre szakosodott.


Speciális MBA - Digitális Marketing

EDC Ecole des Dirigeants & Créateurs d’Enterprise
Campus Nappali Részidős oktatás 2 év October 2019 Franciaország Paris + 1 további

A piac folyamatos fejlődése innovatív és agilis kezelési megközelítéseket igényel: az új cserehálózatokhoz igazított kommunikációs módok elsajátítása; a Big Data feltárása és annak következményei a digitális stratégiákban; a beszerzési lánc optimalizálása és az ügyfélhűség; értékteremtés és fenntartható kapcsolatfelvétel-monitorozás.