Marketing MBA Képzések

31 Marketing MBA Képzés Összevetése

A Master of Business Administration egy olyan fokozat, amelyet a hallgatók, akik befejezik a posztgraduális program üzleti menedzsment. Az MBA hagyományos kínálat azok számára, akik karrierjüket szeretnék az üzleti világban folytatni.

Mi az MBA a marketingben? Azok az egyének, akik MBA marketingtevékenységet folytatnak, számíthatnak arra, hogyan lehet innovatív és stratégiai marketingstratégiákat tervezni, fejleszteni és megvalósítani. Továbbá, a diákok is el tudnak járni a szükséges erőfeszítések elemzésével, és szükség szerint változtathatnak. A marketing az agilitásról szól, ami a programban részt vevő kurzusok középpontjában a diákok fejlődésének középpontjában áll. Az oktatók iránymutatásokat hajthatnak végre a bevált marketinges eljárások és gyakorlatok, a fogyasztói magatartás és az ügyfélhűség és a piaci szegmentáció alkalmazásával szemben. A tanfolyamok mélyebben behatolhatnak a marketing életciklusába, a kutatási és fejlesztési fázisoktól egészen az értékesítési szakaszig.

Azok, akik diplomás marketingtudományi, rendelkeznek erős kreatív és stratégiai gondolkodási képességekkel, kivételes kommunikációs képességekkel és kiváló analitikus gondolkodókkal. Mindezek a tulajdonságok minden területen bármilyen helyzetben kívánatosak.

Az MBA költsége nagyban változik. Olyan tényezők, mint például a program időtartama, és ahol a hallgató úgy dönt, hogy iskolába jár, befolyásolhatja az oktatásának összköltségét.

A marketing fokozata sok izgalmas pályára nyithatja az utat. A legtöbb vállalkozásnak marketingre van szüksége ahhoz, hogy versenyképesek maradhassanak, így a diplomások meglátják, hogy a szakmai lehetőségek bőségesek. A munkakörök változhatnak, és lehetnek marketing menedzserek, digitális marketing menedzserek, copywriterek, értékesítési menedzserek, értékesítési igazgató, marketing igazgató, humán erőforrás szakemberek, áruházigazgató és PR-szakemberek.

Számos intézmény kínál piacképző fokozatot, néhányat kínálnak online osztályok is. Ha többet szeretne megtudni, keresse meg az alábbi programot, és lépjen kapcsolatba közvetlenül az Ön által választott iskola belépő irodájával a nyomtatvány kitöltésével.

Mutass többet

MBA a digitális marketingben

Geneva Business School Barcelona Campus
Campus Nappali 18 hónapok February 2019 Spanyolország Barcelona

A Master of Business Administration (MBA) vezetője a digitális marketing célja, hogy felkészítse Önt a szükséges készségek ahhoz, hogy vegyenek részt a közönség a digitális média és hatékonyan piacot az üzleti ezen hálózatokon keresztül. [+]

Az MBA a digitális marketing célja, hogy a hallgatók a technikai készségek és a digitális műveltség szükséges, hogy vegyenek részt a közönség és a hatékony piaci vállalkozások révén a digitális csatornákon. A hallgatók megtanulják továbbá, hogyan lehet létrehozni, megvalósítani és elemezni a digitális marketing stratégiákat, valamint innovatív módon vonzani az ügyfeleket.

A program során a diákok:

Képes hatékonyan közzétenni és kezelni az üzleti növekedéshez szükséges tartalmakat.

Szerezzen szakértelmet a Google Analytics és különböző adatelemző szoftverek használatával.

Ismerje meg online jogszerűségét és jogkezelését.... [-]


Master of Business Administration

American Tech and Management University
On-line Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali Részidős 12 - 18 hónapok September 2018 Amerikai Egyesült Államok Pleasanton + 2 további

Az ATMU MBA gyorsított programja az elméleti tudás és a stratégiai alkalmazás közötti szakadék áthidalására törekszik, elsősorban a peer-learning és a helyszíni megvalósítás területén. A program végzős hallgatói ki vannak téve a funkcionális szervezet minden szükséges műveletének, beleértve, de nem kizárólagosan: marketing, pénzügy, számvitel, műveletek és emberi erőforrások. A globális, kézzel felvetett karok védelme alatt, mind a tudomány, mind pedig az iparág számára jelentős, valós élményt nyújtó hallgatók számára az ATMU hallgatók ki vannak téve az olyan szakértelemnek, amelyet a valódi készségek gyakorolnak. [+]

Az ATMU MBA gyorsított programja az elméleti tudás és a stratégiai alkalmazás közötti szakadék áthidalására törekszik, elsősorban a peer-learning és a helyszíni megvalósítás területén. A program végzős hallgatói ki vannak téve a funkcionális szervezet minden szükséges műveletének, beleértve, de nem kizárólagosan: marketing, pénzügy, számvitel, műveletek és emberi erőforrások. A globális, kézzel felvetett karok védelme alatt, mind a tudomány, mind pedig az iparág számára jelentős, valós élményt nyújtó hallgatók számára az ATMU hallgatók ki vannak téve az olyan szakértelemnek, amelyet a valódi készségek gyakorolnak.

Az ATMU Master of Business Administration (MBA) célja, hogy foglalkozzon a hallgatói kompetenciák kiválóság helyi és nemzetközi szinten, hogy egy széles körben képzett hallgató, a rendelkezésre álló tudás létrehozása, a kutatási készségek és kompetenciák alapján tudományos folyamat és eredmények.... [-]


MBA a digitális marketingben

Geneva Business School (GBS)
Campus Nappali 18 hónapok September 2018 Svájc Geneva Spanyolország Barcelona + 2 további

Az MBA a digitális marketing célja, hogy a hallgatók a technikai készségek és a digitális műveltség szükséges, hogy vegyenek részt a közönség és a hatékony piaci vállalkozások révén a digitális csatornákon. A hallgatók megtanulják továbbá, hogyan lehet létrehozni, megvalósítani és elemezni a digitális marketing stratégiákat, valamint innovatív módon vonzani az ügyfeleket. [+]

Az MBA a digitális marketing célja, hogy a hallgatók a technikai készségek és a digitális műveltség szükséges, hogy vegyenek részt a közönség és a hatékony piaci vállalkozások révén a digitális csatornákon. A hallgatók megtanulják továbbá, hogyan lehet létrehozni, megvalósítani és elemezni a digitális marketing stratégiákat, valamint innovatív módon vonzani az ügyfeleket.

A program során a diákok:

Képes hatékonyan közzétenni és kezelni az üzleti növekedéshez szükséges tartalmakat.

Szerezzen szakértelmet a Google Analytics és különböző adatelemző szoftverek használatával.

Ismerje meg online jogszerűségét és jogkezelését.... [-]


Master of Business Administration (MBA) a nemzetközi üzleti életben - marketing szakirány

New European College
Campus Nappali 3 félév October 2018 Németország Munich

A Master of Business Administration (MBA) vált a tudományos karrier lökést mind a vállalkozók és a vállalati dolgozók. A globalizáció megköveteli MBA diplomások egy valóban nemzetközi üzleti oktatás. [+]

A Master of Business Administration (MBA) vált a tudományos karrier lökést mind a vállalkozók és a vállalati dolgozók. A globalizáció megköveteli MBA diplomások egy valóban nemzetközi üzleti oktatás.

A mi MBA Nemzetközi Üzleti akkor kapnak a szükséges ismeretek és eszközök ahhoz, hogy átvegye kihívást pozíciókat vezetői felelősség. A diákok nem korábbi oktatási in Business MBA tökéletes programot, hogy jogosultak magát vezetői pozíciókat.

A MBA Nemzetközi Üzleti csatlakozik elmélet és a gyakorlat, és tanítják az oktatók, akik jelentős tapasztalattal a szakmában. Kis csoportok lehetővé teszik egy nagyon interaktív oktatás. Ahogy mi MBA hallgatók kell, hogy munkahelyi tapasztalat, hogy lehet nyilvántartásba venni, egyéni élmények és hátterét minden egyes diák teszi osztályok még élvezetesebbé. Karunk tagjai használja aktiváló elemeket, mint esettanulmányok, szimulációk, projektek és bemutatók, hogy minden diák a lehetőséget, hogy könnyen kapcsolódni a megszerzett tudást a személyes tapasztalatait.... [-]


Penn state smeal mba - marketing

Smeal College of Business, Penn State
Campus Nappali 2 év September 2018 Amerikai Egyesült Államok State College

A Penn State Smeal marketingkoncentráció olyan kurzusokat tartalmaz, amelyek célja a fogyasztói magatartás, a márkafejlesztés és a méltányosság, a stratégiai menedzsment és a kommunikáció keretének, valamint a marketing funkciók és folyamatok fokozására szolgáló ismeretek bővítése. [+]

Penn state smeal mba - marketing

A Penn State Smeal marketingkoncentráció olyan kurzusokat tartalmaz, amelyek célja a fogyasztói magatartás, a márkafejlesztés és a méltányosság, a stratégiai menedzsment és a kommunikáció keretének, valamint a marketing funkciók és folyamatok fokozására szolgáló ismeretek bővítése.

Marketing kurzus kiemeli Új termékfejlesztés és menedzsment: Az üzleti lehetőség azonosítása, a potenciális ügyfelek igényeinek megértése és új koncepcióból virtuális prototípus kifejlesztése. Fogyasztói magatartás: A pszichológia, a szociológia, a közgazdaságtan és más tudományok elméletei és koncepciói megszerzése, amelyek hasznosak a fogyasztók megértésében és marketingjében. Márkamenedzsment: Vizsgálja meg és érti meg a márkaállomány megtervezésének, tervezésének, mérésének és fenntartásának folyamatát. Marketing Kar kiemelt ... [-]

MBA in Marketing

Northwest Missouri State University
Campus Nappali Részidős 1 - 2 év January 2019 Amerikai Egyesült Államok Maryville + 1 további

[+]

[-]

MBA Marketing

Ajman University
Campus Nappali August 2019 Egyesült Arab Emírségek Ajman

Az AU MBA program célja, hogy megfeleljen a világszínvonalú üzleti programok akkreditációs szervezetei által meghatározott minőségbiztosítási szabványoknak, mint például az AACSB és az MBA-k Egyesülete. [+]

Megkülönböztető tulajdonságok

Az AU MBA program célja, hogy megfeleljen a világszínvonalú üzleti programok akkreditációs szervezetei által meghatározott minőségbiztosítási szabványoknak, mint például az AACSB és az MBA-k Egyesülete.

értékesítés

A pályák ebben a pályán / koncentráció kínálnak a marketing ismeretek és segítenek a diákoknak, hogy dolgozzon ki széles körű gyakorlati készségek területén a marketing menedzsment.

A program célja:

Segítség a diákok számára az alapvető üzleti funkciókban, beleértve a könyvelést, a marketingt, a pénzügyeket és az információs rendszereket és a műveletek kezelését.Annak érdekében, hogy a hallgatók részletes ismereteket szerezhessenek a választott számok közül, például a pénzügyek, a marketing és az emberi erőforrás-gazdálkodás terén.Segítség a hallgatóknak vezetői, csapatépítő, kommunikációs és problémamegoldó készségek elsajátításában. Továbbra is felkészülve arra, hogy képes legyen kezelni az etikai kérdéseket és a vezetői pozíciókhoz szükséges multikulturális sokszínűséget.A hallgatók felkészítése arra, hogy jártasak legyenek az üzleti problémákkal kapcsolatos tudományos megoldások megtalálásához, és képesek legyenek értékelni az üzleti környezetet, és kihasználni az adott helyzethez kapcsolódó döntéshozatali technikákat.Tanulási eredményekMBA hallgatók képesek lesznek demonstrálni ismerete számviteli, marketing, pénzügy, információs rendszerek és műveletek kezelése. A diplomások elkészítik a technikai jelentéseket és előadást tartanak a számviteli, marketing, pénzügyi, információs rendszerek és műveletek irányításának aktuális kérdéseiről.MBA diplomások képesek lesznek bemutatni alapos elméleti és alkalmazott tudás az egyik a téma a pályák, mint a marketing, pénzügyi menedzsment, és a humán erőforrás menedzsment. A kimenetel értékeléséhez különféle eszközöket, például feladatokat, esetelemzéseket, kvízeket, vizsgákat, jelentéseket és prezentációkat fognak felhasználni.MBA hallgatók képesek lesznek bemutatni szóbeli és írásbeli kommunikációs készségeket, vezetői képességeket és csapatépítő készségeket. A diplomások elkészítik a projektjelentéseket és emlékeztetőket. Jelentéseiket bemutatják, hogy bemutassák... [-]

MBA Marketing

University of New York in Prague (UNYP)
Campus Nappali 19 hónapok October 2018 Csehország Prague

A Marketing MBA előkészíti a diákokat a komplex kihívásokkal szemben a vállalatok egy rendkívül versenyképes környezetben. A marketing és marketing kommunikáció kulcsfontosságú tényezővé vált a piaci részesedés és a marketingstratégia vonzása és megtartása szempontjából. Ez a lehetőség ideális a hallgatók felkészítéséhez vezető pozíciókban a marketingben. A szakosodott tantárgyak alapszintű témákra épülnek és átfogó ismeretekkel rendelkeznek. [+]

UNYP MBA Marketing fokozata segít abban, hogy a karrierjét a megfelelő közönségre összpontosítsa

A Marketing MBA előkészíti a diákokat a komplex kihívásokkal szemben a vállalatok egy rendkívül versenyképes környezetben. A marketing és marketing kommunikáció kulcsfontosságú tényezővé vált a piaci részesedés és a marketingstratégia vonzása és megtartása szempontjából. Ez a lehetőség ideális a hallgatók felkészítéséhez vezető pozíciókban a marketingben. A szakosodott tantárgyak alapszintű témákra épülnek és átfogó ismeretekkel rendelkeznek.

Speciális marketing tanfolyamok:

MarketingkutatásFogyasztói magatartás és neuromarketingStratégiai marketing menedzsmentMárkakezelés... [-]

MBA a digitális marketing szakosodásban

Concordia University Chicago
On-line Nappali August 2019 Amerikai Egyesült Államok River Forest

A marketing jövője kétségkívül digitális. A mai gyorsan fejlődő technológiák átalakítják az üzleti környezetet oly módon, hogy a marketing paradigmaváltás szükséges. A marketingköltségek egyre inkább áttérnek a hagyományos marketingről és reklámról a digitálisra, mivel a mobil, a közösségi média és a videó kiadások tovább nőnek és megváltoztatják a médiapiacot. [+]

A marketing jövője kétségkívül digitális. A mai gyorsan fejlődő technológiák átalakítják az üzleti környezetet oly módon, hogy a marketing paradigmaváltás szükséges. A marketingköltségek egyre inkább áttérnek a hagyományos marketingről és reklámról a digitálisra, mivel a mobil, a közösségi média és a videó kiadások tovább nőnek és megváltoztatják a médiapiacot.

Tanulási célok

Concordia University Chicago MBA digitális marketing szakosodása biztosítja a stratégiai és analitikai készségeket a digitális világban működő szervezetek irányítására, amely túlcsordul az ügyfelekkel, termékekkel és kölcsönhatásokkal kapcsolatos adatokkal. A specializáció négy kurzusa arra szolgál, hogy segítsen megérteni a digitális marketingstratégiát és a tervezést, a mobil marketinget és a közösségi médiastratégiákat, valamint a digitális marketing elemzéseket. A szervezetek azt követelik, hogy megértsék a fontos és megfelelő digitális mutatókat, és hogyan használják őket a digitális marketing-kezdeményezések elemzésére és fejlesztésére, valamint a befektetési megtérülés megtérülésére. A diplomások sikeresen támogatják a digitális marketing kampányokat, miközben megszerezték szervezetük növekedési kezdeményezéseit.... [-]


MSc Nemzetközi üzleti és marketing

ISC Paris Business School
Campus Nappali 12 - 16 hónapok October 2018 Franciaország Paris

ISC Paris úgy döntött, hogy megerősíti a marketing menedzsment iránti elkötelezettségét az MSc megnyitásával. Ez a program a nemzetközi piacokra és termékekre törekszik, mint a nemzetközi környezetben marketing technikával foglalkozó MSc. A fogyasztói magatartás gyorsan változik, mivel az információk könnyen elérhetők és a világon a termékkínálat már belépett otthonunkba. A nemzetközi befolyás a környezetünket alakítja, és jobban meg kell értenünk a fogyasztói elvárások változásait. ISC Paris úgy döntött, hogy megerősíti a marketing menedzsment iránti elkötelezettségét az MSc megnyitásával. Ez a program a nemzetközi piacokra és termékekre törekszik, mint a nemzetközi környezetben marketing technikával foglalkozó MSc. [+]

Az ISC Paris MSc fő pontja:

16 hónapos vagy 12 hónapos teljes munkaidős program (6 hónapos gyakorlati projekt)AACSB akkreditáltA hivatalos partnerek hálózata (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, HAVAS ESEMÉNYEK, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE stb.)Vállalati kapcsolatok osztály és 60 000 állásajánlat minden évbenAlumni hálózat (több mint 16 000 tag)Nemzetközi dimenzió: magas kulturális sokszínűség és profilok, magas szintű nemzetközi karTeljes angolCampus: Párizs

ADMINZÁSI KÖVETELMÉNYEK

legalább 3 éves felsőoktatás

KARRIER

Export üzleti menedzser, nemzetközi termékmenedzser, nemzetközi marketing elemző, nemzetközi kereskedő... [-]


Master of Business Administration in Marketing

Canadian University Dubai
Campus Nappali 3 félév September 2018 Egyesült Arab Emírségek Dubai

[+]

Úgy véli, kérdések, mint például a fogyasztói magatartás, a piaci szegmentáció és a fogyasztói hűséget, és megtanítja az elmélet és a gyakorlat a gazdasági élettartamára, a kutatási és termékfejlesztési a kommunikáció, az ellátási láncok és a stratégiai menedzsment.

[-]

Master of Business Administration - Marketing

Seton Hall University Online
On-line Részidős September 2018 Amerikai Egyesült Államok South Orange

Az online programok, mint például a Master of Business Administration, kínálunk egy intellektuális kihívást jelentő környezet, a valós élményt, és támogatja egy szoros kapcsolatban álló közösség, amely elindítja a nagyszerű elmék. [+]

Rólunk

Az 1856-ban alapított Seton Hall az ország egyik vezető katolikus egyeteme. A történelemben gazdag, a Seton Hall is növekvő intézmény. Az USA Hírek a legjobb 120 nemzeti egyetem között helyezkedik el, és mindössze 13 évet költöztünk mindössze öt év alatt. Kutatási támogatásaink az elmúlt öt év során 75 százalékkal emelkedtek, és 11 kollégánk Fulbright-díjat kapott az elmúlt három évben.

Az online programok, mint például a Master of Business Administration, kínálunk egy intellektuális kihívást jelentő környezet, a valós élményt, és támogatja egy szoros kapcsolatban álló közösség, amely elindítja a nagyszerű elmék. Olyan vezetőket művelünk, akik a személyes eredményeket a polgárok jó elkötelezettségéhez igazítják.... [-]


MBA Marketing

University Of Professional Studies Accra
Campus Nappali 24 hónapok September 2018 Ghána Accra

A program célja, hogy felkészítsen az alapvető ismeretek és készségek a gyakorlatban a marketing nemzetközi és helyi szervezetekkel és annak biztosítására, hogy a diákok megfelelő felszereléssel, hogy hozzon létre egy marketing által vezetett szervezet és termel marketingesek, akik feladata lenne a folyamatos ön- fejlesztés marketing. [+]

MBA Marketing

A program célkitűzéseinek:

A program célja, hogy felkészítsen az alapvető ismeretek és készségek a gyakorlatban a marketing nemzetközi és helyi szervezetekkel és annak biztosítására, hogy a diákok megfelelő felszereléssel, hogy hozzon létre egy marketing által vezetett szervezet és termel marketingesek, akik feladata lenne a folyamatos ön- fejlesztés marketing.

Célzása Felperesek:

Vállalati marketing vezetők, menedzserek a nem kormányzati szervezetek, a vállalati vezetők, tudósok, és a vezetők a felsőoktatási intézmények, tanácsadók, kutatók, gyógyszerészek, és a vezetők minden ágazatban, valamint a feltörekvő végzős hallgatók, akik szeretnék, hogy hatékonyabb a mai kihívásokkal teli üzleti környezetben megszerzésével fejlett képesítést Marketing arra ösztönzik, hogy alkalmazni.... [-]


MBA Marketing

Zagreb School of Economics and Management
Campus Nappali 2 félév March 2019 Horvátország Croatia Online Zagreb + 1 további

ZSEM MBA marketingjében a hallgatók felkészítik a felsőbb marketing pozíciókat számos szervezetben, miközben etikai üzleti értékeket is átadnak. A program, amelyet teljes mértékben angol nyelven oktatnak a helyi oktatók és számos nemzetközi előadók világszerte elismert egyetemeken, kombinálja a marketing elméletek (fogyasztói magatartás, termékmenedzsment és design, szolgáltatások marketing, nemzetközi marketing) és minőségi kurzusok (pl. Marketingkutatás, marketingmérők és árkezelés.) [+]

A marketing központi szerepet játszik minden sikeres modern szervezetben, függetlenül attól, hogy vállalat, kis- vagy középvállalkozás, jótékonysági szervezet, sőt egyes kormányzati intézményekben is. A marketing társadalomban betöltött fontos szerepét nem lehet túlbecsülni; mivel a technológiai fejlődés megkönnyítette a vállalatok számára, hogy ügyfeleiket és piacainkat a világ különböző részein találják meg, a marketing komplex tevékenységgé vált, amely meghaladja a 4P-et; A sikeres marketing számos szervezet túlélésének kulcsa.

A karrierlehetőségek a marketingben is igen változatosak lehetnek. Ha úgy dönt, hogy előrelépést és szaktudást végez ezen a területen, akkor olyan cégek számára dolgozhat, amelyek olyan marketing tevékenységeket végeznek, mint például a márka menedzsment, stratégiai menedzsment vagy új termékfejlesztés. Továbbá olyan szervezetek számára is dolgozhat, amelyek olyan marketingszolgáltatásokat nyújtanak, mint a marketingkutatás, reklámozás, PR, vagy tanácsadás.... [-]


Marketing MBA

Lynn University
On-line Campus Részidős 1 - 4 év September 2018 Amerikai Egyesült Államok Boca Raton + 1 további

Marketing marketing folytatásával megtanulhatja a nemzetközi marketing technikák és stratégiák legújabb trendjeit. Ugyanakkor ismerkedhet a legújabb és leghatékonyabb integrált marketing-módszerekkel, amelyekkel az új termékek és márkák bármelyik iparág élvonalába kerülhetnek. Azt is megtanulják, hogyan kell részt venni a globális gazdaságban, megvizsgálva, hogyan lehet a leghatékonyabban létrehozni a tengerentúli termékvonalakat és kezelni az új piacokon való bővüléseket. [+]

A digitális média folyamatosan változó korában a cég marketingkampányainak, márkaazonosságának és az új piaci kihívásokhoz való alkalmazkodás képességének globális szinten való értékes, nagyon keresett készségek készítése.

Marketing marketing folytatásával megtanulhatja a nemzetközi marketing technikák és stratégiák legújabb trendjeit. Ugyanakkor ismerkedhet a legújabb és leghatékonyabb integrált marketing-módszerekkel, amelyekkel az új termékek és márkák bármelyik iparág élvonalába kerülhetnek. Azt is megtanulják, hogyan kell részt venni a globális gazdaságban, megvizsgálva, hogyan lehet a leghatékonyabban létrehozni a tengerentúli termékvonalakat és kezelni az új piacokon való bővüléseket.... [-]