MBASTUDIES.HU

Marketing MBA Képzés Svájcban

Marketing MBA Képzések Keresése Svájcban 2019

Az MBA (Master of Business Administration) egy posztgraduális mértékben, hogy ítélik oda a diákoknak, akik már elsajátították a tanulmány az üzleti. Az MBA diplomát Úgy gondolják, hogy az egyik legrangosabb és legkeresettebb fok a világon.

Svájc (német: Schweiz, francia: Suisse, olasz: Svizzera, románs: Svizra. Svájc néhány, a világhírű egyetemek, mint a zürichi ETH, EPFL Lausanne, IHEID Genfben, Lausanne-i Egyetem és a University of St. Gallen. Tartsuk szem előtt, hogy 's sokkal jobban beszélik a helyi nyelvet, így ha nem ' t sem beszél franciául, németül vagy olaszul, jobban megy a nyelv tanfolyam első.

A Legjobb Marketing Üzleti Ügyviteli Mesterek Svájcban 2019

2 Találatok Marketing, Svájc

Digitális transzformáció MBA online kezelése (ISG EPITA)

IONISx
On-line Részidős oktatás 18 hónapok Nyílt Beiratkozás Franciaország France Online Algéria Algeria Online Belgium Belgium Online Kanada Canada Online Kongói Köztársaság Congo ROC (Brazzaville) Online Elefántcsontpart Cote d'Ivoire Online Francia Guyana French Guiana Online Francia Polinézia French Polynesia Online Gabon Gabon Online Libanon Lebanon Online Liechtenstein Liechtenstein Online Luxemburg Luxembourg Online Madagaszkár Madagascar Online Martinique Martinique Online Mauritius Mauritius Online Niger Niger Online Réunion Reunion Online Svájc Switzerland Online + 34 további

A gazdaság digitális és globális átalakulásának stratégiai kihívásait fejlessze ki, és dolgozzon ki egy 360 ° -os elképzelést a vállalat számára a magasság elérése érdekében.


MBA Nemzetközi Marketing

EU Business School
Campus On-line Nappali Részidős oktatás 1 - 2 év October 2019 Spanyolország Barcelona Svájc Geneva Montreux Németország Munich Switzerland Online + 8 további

A termékek és szolgáltatások marketingje minden vállalkozás fontos eleme. A siker kulcsa a fogyasztók igényeinek megértése és a vállalat kínálatának hatékony biztosítása. Ez a program biztosítja a keretet a piacok, a versenytársak, a termékportfóliók és a fogyasztói magatartás nemzetközi megértésében. Megtanulják az e-marketing stratégiák, a hirdetések és a média legújabb fejleményeit, hogy előkészítsék Önt a nemzetközi marketing terén.