$close

Szűrők

Lásd a találatokat

Nemzetközi marketing MBA-k Összevetése a Közel-Keleten 2022

Az üzleti ügyviteli mester (MBA) egy szakmai diploma, melyet az üzleti iskolák üzleti menedzsment szakán tanuló hallgatók szerezhetnek meg. A képzés során a diákok megismerkednek az analízis és a stratégia különböző formáival, beleértve az üzemeltetést, a marketinget, a pénzügyet és a számvitelt. A nemzetközi marketing tanfolyamok és programok, az egyének tanulnak a m… Tovább

Az üzleti ügyviteli mester (MBA) egy szakmai diploma, melyet az üzleti iskolák üzleti menedzsment szakán tanuló hallgatók szerezhetnek meg. A képzés során a diákok megismerkednek az analízis és a stratégia különböző formáival, beleértve az üzemeltetést, a marketinget, a pénzügyet és a számvitelt.

A nemzetközi marketing tanfolyamok és programok, az egyének tanulnak a módszereket, amelyek a marketing elvek alkalmazása több országban. A témák közé stratégia kidolgozása, a piaci azonosítás, a jó és a szolgáltatás támogatása és a különböző marketing környezetben.

A Közel-Kelet büszkélkedhet egyedülállóan sokszínű népesség tele számtalan politikai, kulturális és vallási identitásukat. Ebben a környezetben, a diákok a lehetőséget, hogy megtanulják, első kézből történelmi kultúrák és birodalmak alapján a régióban.

Nemzetközi marketing Üzleti Ügyviteli Mesterek Áttekintése a Közel-Keleten 2022

Kevesebb
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül: 
$format_list_bulleted Szűrők
Rendezés :
  • Népszerű Legfrissebb Cím
  • Népszerű
  • Legfrissebb
  • Cím
International Study Experts
Dubai, Egyesült Arab Emírségek

A Marketing koncentráció lesz az Ön számára a haladó szintű készségek szükségesek hatékonyabban tervezhetik kidolgozása és végrehajtása, a stratégiai marketing technikák. A pr ... +

A Marketing koncentráció lesz az Ön számára a haladó szintű készségek szükségesek hatékonyabban tervezhetik kidolgozása és végrehajtása, a stratégiai marketing technikák. A program vizsgálja a vállalatok hogyan kapcsolódhatnak a piaci és alkalmazza a marketing folyamatok és gyakorlatok elérni versenyelőnyt. Úgy véli, kérdéseket, mint például a fogyasztói magatartás, a piaci szegmentáció és a fogyasztói hűséget, és megtanítja az elmélet és a ... -
MBA
Nappali
Angol
Campus