MBASTUDIES.HU

Public Relations Üzleti Ügyviteli Mesterek Keresése Svájcban 2019

Masters of Business Administration (MBA) olyan posztgraduális program menedzsment, a saját bajnokság. Az MBA a hagyományos akadémiai ajánlatot menedzsment oktatás. Az egyetemek választ kérdéseire üzleti pontos és mély minősítés a jövőben, és modern vezetői alapuló egységes címet. Gyakran rövidíthető MBA vagy MBA és szemben a Master of Science (MSc), vagy a Master of Arts (MA), hogy minden kétséget kizáróan mutat egy program csak.

Svájc (német: Schweiz, francia: Suisse, olasz: Svizzera, románs: Svizra. Svájc néhány, a világhírű egyetemek, mint a zürichi ETH, EPFL Lausanne, IHEID Genfben, Lausanne-i Egyetem és a University of St. Gallen. Tartsuk szem előtt, hogy 's sokkal jobban beszélik a helyi nyelvet, így ha nem ' t sem beszél franciául, németül vagy olaszul, jobban megy a nyelv tanfolyam első.

A Legjobb Public Relations MBA Képzések Svájcban 2019

2 Találatok Public Relations, Svájc Filter

Mester az üzleti jog és PR

OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
On-line Nappali Részidős oktatás 16 - 20 hónapok Nyílt Beiratkozás Svájc Zürich + 1 további

Végén Master (MBA) in Business Law and Public Relations tanulmányi program a diplomások össze elmélet saját munkáját tapasztalataimból, és megjelenik egy alapos ismerete a gazdasági jog és PR.

MBA kommunikáció

EU Business School
Campus On-line Vegyes online és egyetemi Nappali Részidős oktatás 1 - 2 év January 2020 Svájc Geneva Spanyolország Barcelona Montreux Németország Munich Switzerland Online + 9 további

A kommunikációhoz és a public relationshoz szükséges készségeket drasztikusan újradefiniálta a társadalmi és digitális média előrehaladása. A területen dolgozó szakembereknek össze kell hangolniuk az egyre összetettebb PR-kampányokat, és bonyolult stratégiákat és mikrocélzásokat kell meghatározniuk annak biztosítására, hogy a szervezet kulcsfontosságú üzenetek eljussanak a legfontosabb célközönségéhez. Ez a program biztosítja a diákoknak azt a know-how-t, amire szükségük van ahhoz, hogy a jelenlegi tendenciák előtt maradjanak, és alkalmazzák a legújabb technológiákat és kommunikációs stratégiákat.