Filter
MBA
Franciaország Paris A tanulmányok típusa: Minden Képzés Típusa: Minden

Vendéglátás MBA Képzések 2019 Összevetése az Amerikai Egyesült Paris Franciaországban

Az üzleti ügyviteli mester (MBA) egy szakmai diploma, melyet az üzleti iskolák üzleti menedzsment szakán tanuló hallgatók szerezhetnek meg. A képzés során a diákok megismerkednek az analízis és a stratégia különböző formáival, beleértve az üzemeltetést, a marketinget, a pénzügyet és a számvitelt.

MBA Vendéglátás a program célja a diákok, akik szeretnék, hogy megállapítsák karrier terén a vendéglátás. Hatálya alá tanulmány tartalmazza front office és a szoba menedzsment, a nemzetközi üdülő-és konferencia menedzsment és a nemzetközi hotel franchise kezelése. A diákok megtanulják a tudást és készségeket, hogy az ügyfélszolgálat erősítése, az alkalmazottak fejlesztése és az üzleti szempontok a vendéglátás.

Franciaország jelenleg az egyik legjobban teljesítő 20 ország szempontjából a gazdaság miatt kiváló eredményorientált felsőoktatás tanulást. A legtöbb tanfolyam egyetemeken kínálnak a francia nyelvet. Franciaországban 60 állami és 100 magán egyetemek.

Paris a legnépesebb város Franciaországban és a főváros. Ez több mint 2 millió lakos. Ez ad otthont a vezető központja a tanulás és a művészetek az európai régióban. Hogy otthon a legtöbb magasan képzett személyek, Paris számos rangos egyetem Franciaországban.

Lépj közvetlen kapcsolatba az Intézményekkel Vendéglátás MBA Diplomák az Amerikai Egyesült Paris Franciaországban 2019

Tovább Kevesebb

1 Találatok Vendéglátás, Paris

Diplomák
Helyszín
Franciaország
Paris
A tanulmányok típusa
Képzés Típusa
EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe

Fedezze fel, hogyan lehet létrehozni egy kivételes élmény a bor és a hotel a fogyasztók, és hogyan lehet növelni a hűség ebben a speciális piacon, ahol a szolgáltatások a ... [+]

Mitől lesz egy bor vagy pezsgő rendkívüli? Hogyan fogyasztók értékelik és vásárolni néhány perticular borok újra és újra? Mit fogyasztók elvárják egy luxusszálloda? Fedezze fel, hogyan lehet létrehozni egy kivételes élmény a bor és a hotel a fogyasztók, és hogyan lehet növelni a hűség ebben a speciális piacon, ahol a szolgáltatások a fő kulcs tényező a siker.

Luxus kódok és a piaci szereplők

Luxusmárkák és a bor, a gasztronómia és a vendéglátóipar Luxus kódok és a márka identitását Gazdaság a luxus utazási ágazat Bor és gasztronómia gazdaság

Marketing, digitális marketing és kommunikáció, a bor és a vendéglátóipar... [-]

Franciaország Paris
Szeptember 2019
Angol,Francia
Nappali
Campus
Bővebben magyarul