Read the Official Description

Az ISC Paris MSc fő pontja:

  • 16 hónapos vagy 12 hónapos teljes munkaidős program (6 hónapos gyakorlati projekt)
  • AACSB akkreditált
  • A hivatalos partnerek hálózata (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, HAVAS ESEMÉNYEK, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE stb.)
  • Vállalati kapcsolatok osztály és 60 000 állásajánlat minden évben
  • Alumni hálózat (több mint 16 000 tag)
  • Nemzetközi dimenzió: magas kulturális sokszínűség és profilok, magas szintű nemzetközi kar
  • Teljes angol
  • Campus: Párizs

ADMINZÁSI KÖVETELMÉNYEK

  • legalább 3 éves felsőoktatás

KARRIER

Export üzleti menedzser, nemzetközi termékmenedzser, nemzetközi marketing elemző, nemzetközi kereskedő

CÉLOK

Az intelligens marketing-meghajtók nyereséget, termék élettartamot és márkahűséget jelentenek: minden vállalat keres. Mivel az üzleti szereplők többsége az új piacokra és csatornákra tekinti a márkáikat, az MSc International Business Marketing globális méretű marketinget vizsgál, és a diákok számára a szervezet környezetének szisztematikus és globális perspektíváját kínálja. A stratégiai menedzsment, a marketing és a nemzetközi üzleti tevékenység összekapcsolásával az IBM lehetővé teszi a diákok számára, hogy készségeket és tudást alkalmazzanak az alábbi területeken: márkázás, piackutatás, fogyasztói magatartás, új termék piacfejlesztés és nemzetközi üzleti menedzsment.

FŐBB PONTOK

  • 100% angol nyelvtanfolyam
  • A világ minden részéről érkező oktatók összekapcsolják az egyetemet
  • az ipari tapasztalatokkal rendelkező igazolványok
  • Az egyetemi és gyakorlatorientált oktatás egyedülálló keveréke:
  • Esettanulmányok komoly játékokat, vállalati projekteket
  • Három napi tanfolyam minden héten
  • Karrier és professzionális projekt coaching a híres fejvadászok számára.

PROGRAM RÉSZLETEK

GAZDÁLKODÁS (KÖZÖS CORE)

  • Nemzetközi hét
  • Vezetői szimuláció - komoly játék
  • Vezetés
  • Stratégiai menedzsment
  • Etika
  • Pénzügyi kimutatások

MARKETING (KÖZÖS CORE)

  • Piaci tanulmányok
  • Branding
  • Stratégiai marketing
  • Digitális marketing
  • Kapcsolati marketing

NEMZETKÖZI ÜZLET

  • Interkulturális menedzsment
  • Nemzetközi marketing
  • Üzleti tanulás üzleti tevékenységgel

Súlyos játék

  • Sales Force optimalizálás
  • Nemzetközi Üzleti Tárgyalás
  • Stratégiai döntések a nemzetközi kereskedelemben
  • Üzleti tevékenység a feltörekvő piacokon
  • Nagy adat
  • Globális integrált ellátási lánc menedzsment
  • Nemzetközi projektmenedzsment
  • In-company projekt
  • Szakdolgozat és módszertan
  • Egyéni karriertervezés és álláskeresés
Program taught in:
Angol

See 4 more programs offered by ISC Paris Business School »

Last updated July 22, 2018
This course is Campus based
Start Date
okt. 2019
Duration
12 - 16 hónapok
Nappali
Price
12,000 EUR
4 részlet
By locations
By date
Start Date
okt. 2019
Application deadline

okt. 2019