Mba / ma az orosz és kelet-európai tanulmányokban

Általános információk

2 locations available

Program leírás

Európai és orosz tanulmányok MA

Összehasonlító irodalom; közgazdaságtan; történelem; politológia; törvény; Szláv nyelvek és irodalmak; szociológia.

Graduate Faculty; 30 a különböző programokban részt vevő osztályokból.

Speciális követelmények az MA fokozatra

A programra való jelentkezéskor a diákok az elsődleges koncentráció területeként (1) Oroszországot és Kelet-Európát, vagy (2) Közép- és Nyugat-Európát fogják meghatározni. Azoknak, akik Oroszországra és Kelet-Európára koncentrálnak, bizonyítaniuk kell az orosz vagy a kelet-európai nyelv ismeretét; a Közép- és Nyugat-Európára koncentrálóknak bizonyítaniuk kell az egyik megfelelő nyelv ismeretét. Minden diáknak tizenhat tanfolyamot (vagy azzal egyenértékű) kell kitöltenie az európai és orosz tanulmányokkal kapcsolatos különböző területeken. A hallgatóknak legalább három, a programhoz kapcsolódó legfontosabb tudományágat (történelem, irodalom, társadalomtudomány, jog) folytatni kell. Az egyik a tizenhat kifejezés kurzusok végezhető ellenőrzés. Az Oroszországra és Kelet-Európára összpontosító diákok számára a tizenhat kötelező tanfolyam közül kettőnek (a nyelvtanfolyamok kivételével) a közép- és nyugat-európai nemzeteket kell érintenie. A Közép- és Nyugat-Európára összpontosító két kurzusnak Oroszországra és Kelet-Európára kell vonatkoznia. A diákok egy évfolyamú nyelvtanulást helyettesíthetnek két tanfolyamra. Ebben az opcióban a nyelvtanfolyamot nem lehet auditálni. A korábbi nyelvkészítéssel rendelkező diákok bizonyos esetekben hitelt kaphatnak ehhez a munkához. Minden esetben a hallgatóknak két európai nyelven (az egyiket oroszul) kell átadni a vizsgáit a Yale harmadik ciklusának végén. Az orosz kompetenciával rendelkező hallgatóknak az YTL szláv nyelvek és irodalmak tanszéke által irányított ACTFL / ETS besorolási fokozat 1+ vagy magasabb fokozatát kell kapniuk, beleértve az olvasási, szóbeli és nyelvtani részeket. A kelet-európai nyelvű (pl. Lengyel, cseh, ukrán, magyar és mások számára különleges elrendezésben) vagy más európai nyelvű kompetenciával rendelkező hallgatóknak Yale tanszékvezető vizsgáit kell venniük. Egy közös diplomát is kaphat a School of Management. Az érdeklődő hallgatóknak külön kell alkalmazniuk a menedzsment iskolát, valamint az európai tanulmányokat egy közös diplomára.


A Yale School of Management-ről
A Yale School of Management vezetése az üzleti és társadalmi vezetők oktatása. Büszkék vagyunk arra, hogy felkészítjük a férfiakat és a nőket arra, hogy szigorú üzleti készségeket vegyenek fel a szélesebb körű elismeréssel a globális környezetet alakító gazdasági, társadalmi és politikai tényezők iránt. Olyan vezetőket akarunk előállítani, akik különbséget tesznek szervezetükön és közösségeiken. Iskolánk fémjelzi az általunk nyújtott tanulási tapasztalatot.

Utoljára frissítve Szeptember 2017

Az iskoláról

A Yale SOM küldetése, hogy oktassák a vezetők az üzleti és a társadalom a gyakorlatban nap mint nap mi diplomások, akik megtestesítik a víziónkat őket inspiráló, nagyjából folytató, értékalapú vezetők ... Tovább

A Yale SOM küldetése, hogy oktassák a vezetők az üzleti és a társadalom a gyakorlatban nap mint nap mi diplomások, akik megtestesítik a víziónkat őket inspiráló, nagyjából folytató, értékalapú vezetők, akik saját és megoldani nehéz problémákat, amelyek számítanak. A Yale menedzsment integrált tananyag célja, hogy elősegítse és fejlessze a megkülönböztető tulajdonságok, tettek Yale SOM diplomás vezetők oly sok területen. &nbsp Vezető és irányító egész határait. &nbsp Az alapítványok a multiszektorális örökségét az iskola, a fogalmak széles elkötelezettség és szélesebb perspektívát most elfogott a multidiszciplináris szállítás a mi integrált tananyag, valamint az úttörő szükséges nemzetközi összetevői a mi MBA programjában. Az is testesül meg a pálya sok mi diplomások, akik ismertek a magas szintű együttműködés, és akik dolgoznak, fuss, és hozzon létre szervezeteket, amelyek reagálnak a globális szervezeti valóságot a modern világban. &nbsp&nbsp Átalakítása pozitív értékek a személyes, szakmai és intézményi kötelezettségvállalások. &nbsp A SOM ma, a mi Leadership Development Program és egyéb tantervi és társ-tantervi tevékenységek, javasoljuk a diákokat, hogy gondolkodjanak arról, mélyen személyes értékeit, és mi ezeket az értékeket jelenti a jövőbeni személyes és szakmai döntéseket és intézkedéseket. Ezen túlmenően, a mi alaptanterv, mert a tanfolyamok szervezése nem körül tudományágak, de kb szervezeti választókerületben, képesek vagyunk összpontosítani tanácsadást etikai szempontok módon, hogy a hagyományos MBA nem. De ezt a kötelezettségvállalást értékek nem egy melléktermék új tanterv: ez egy alapvető jellemzője a Yale School of Management alapítása óta. Ennek eredményeként, a Yale SOM diplomások ismertek azok integritását és elszámoltathatóságát, nem csak a tevékenységek, hanem a szervezetek létrehozása, amelynek célkitűzései egyaránt, hogy értéket teremtsenek, és a hozzáadott értéket a társadalom számára. &nbsp&nbsp A honosított kreativitás és a fegyelem komplex irányítási problémák. &nbsp Által de-hangsúlyozva a gépies alkalmazását keretek és képletek rejlik fegyelem-alapú tananyag, az integrált tananyag bemutatja a hallgatók irányítási problémák, amelyek nem "előre csomagolt" egyszerű elemzésére, ezáltal ösztönzi a kreativitást való problémamegoldás. Ugyanakkor azáltal, hogy bemutatjuk a kritikus menedzsment ismeretek a szervezeti keretében, a diákok fejleszteni a fegyelmezett szokásait szem előtt, hogy lehetővé teszik számukra, hogy maximalizálja a hatékonyságát az irányító döntéshozó. Hasonlóképpen, a Yale SOM diplomások, különösen a vállalkozói vagy ágazatközi törekvések, már régen felismerték, és páratlan kombinációja a "puha" és a "kemény" készségek - olyan kombináció, amely jobban elősegíti a elismerése - és sikeresen eljárva - lehetőségek lépnek fel. Kevesebb
New Haven , New York + 1 Több Kevesebb