Mba / march yale építészeti iskolával

Általános információk

2 locations available

Program leírás

A Yale School of Architecture és a School of Management kínál közös képzési programot az építészet és a menedzsment. Ez a program elsősorban azoknak az egyéneknek szól, akik integrálni kívánják a tervezést, a városfejlesztést és a menedzsment szakmákat a karrierben a kormányban vagy a magánszektorban.

Középiskolai hallgatók a hároméves első szakmai M.Arch. a programnak meg kell felelnie az összes követelménynek a mértéke, beleértve a hat tervezési stúdió, az első négy feltétel egymás után. Ez egy akkreditált, szakképzettségi fokozat, és a konkrét követelményeket nem szabad megkerülni, kivéve, ha lemondásról van szó a más intézményeknél korábban elvégzett munkákra. A hallgatók ebben a programban lesz a teljes számban természetesen szükséges kreditek az M.Arch. fokozat csökkent a normál 108 kredit 90 kredit. Ez azt jelenti, hogy kevesebb 18 választható kreditet (hat választható kurzust) vesz igénybe. Általában ez a beállítás lehetővé teszi a hallgató számára, hogy a végső (negyedik) évet ütemezze az Építõiskola két szükséges fejlett stúdiója és a School of Management között.

A kétéves posztgraduális M.Arch. A programnak 54 kreditet kell teljesítenie az Építészeti Iskolában, köztük négy fejlett stúdióban. A közös képzési programot három éven belül fejezik be, általában egy teljes évet tartalmaznak minden iskolában, és egy utolsó évet osztanak a két iskola között.

A szükséges tanulmányok befejezésekor a közös képzési program mind a Master of Business Administration (MBA), mind az építészmérnöki oklevelet adja. A Vállalkozói Iskola visszavonása vagy elbocsátása automatikusan kötelezi a hallgatót arra, hogy teljesítse az M.Arch normál követelményeit. oklevél (108 kredit az első szakképesítéshez, 72 kredit a posztgraduális képzési lehetőséghez). Az M.Arch. oklevelet nem kapnak meg a közös diplomával rendelkezők, amíg mindkét fokozat követelményeit nem teljesítik.

A felvételeket a két iskola függetlenül határozza meg. A diákok egyszerre jelentkezhetnek mindkét iskolában, és ha elfogadják, akkor elkezdik tanulmányait az Építésziskolán, mivel az iskolába való felvételt nem lehet elhalasztani; vagy pályázhatnak a School of Management-ban, mielőtt a végzős év az Építészeti Iskolában. A School of Management által beiratkozott hallgatók az első év során igénybe vehetik az Építészeti Iskolát. Azok, akik egyszerre jelentkeznek, mindkét alkalmazásban jelezniük kell. Az Építészeti Iskolához a közös képzési program bizottságának kell jóváhagynia. Az érdeklődők a nyilvántartóra, az Építészeti Iskolára és a Diákszolgálatok Igazgatója, a Diákszolgálati Hivatal igazgatóságára irányíthatók.

Utoljára frissítve Szeptember 2017

Az iskoláról

A Yale SOM küldetése, hogy oktassák a vezetők az üzleti és a társadalom a gyakorlatban nap mint nap mi diplomások, akik megtestesítik a víziónkat őket inspiráló, nagyjából folytató, értékalapú vezetők ... Tovább

A Yale SOM küldetése, hogy oktassák a vezetők az üzleti és a társadalom a gyakorlatban nap mint nap mi diplomások, akik megtestesítik a víziónkat őket inspiráló, nagyjából folytató, értékalapú vezetők, akik saját és megoldani nehéz problémákat, amelyek számítanak. A Yale menedzsment integrált tananyag célja, hogy elősegítse és fejlessze a megkülönböztető tulajdonságok, tettek Yale SOM diplomás vezetők oly sok területen. &nbsp Vezető és irányító egész határait. &nbsp Az alapítványok a multiszektorális örökségét az iskola, a fogalmak széles elkötelezettség és szélesebb perspektívát most elfogott a multidiszciplináris szállítás a mi integrált tananyag, valamint az úttörő szükséges nemzetközi összetevői a mi MBA programjában. Az is testesül meg a pálya sok mi diplomások, akik ismertek a magas szintű együttműködés, és akik dolgoznak, fuss, és hozzon létre szervezeteket, amelyek reagálnak a globális szervezeti valóságot a modern világban. &nbsp&nbsp Átalakítása pozitív értékek a személyes, szakmai és intézményi kötelezettségvállalások. &nbsp A SOM ma, a mi Leadership Development Program és egyéb tantervi és társ-tantervi tevékenységek, javasoljuk a diákokat, hogy gondolkodjanak arról, mélyen személyes értékeit, és mi ezeket az értékeket jelenti a jövőbeni személyes és szakmai döntéseket és intézkedéseket. Ezen túlmenően, a mi alaptanterv, mert a tanfolyamok szervezése nem körül tudományágak, de kb szervezeti választókerületben, képesek vagyunk összpontosítani tanácsadást etikai szempontok módon, hogy a hagyományos MBA nem. De ezt a kötelezettségvállalást értékek nem egy melléktermék új tanterv: ez egy alapvető jellemzője a Yale School of Management alapítása óta. Ennek eredményeként, a Yale SOM diplomások ismertek azok integritását és elszámoltathatóságát, nem csak a tevékenységek, hanem a szervezetek létrehozása, amelynek célkitűzései egyaránt, hogy értéket teremtsenek, és a hozzáadott értéket a társadalom számára. &nbsp&nbsp A honosított kreativitás és a fegyelem komplex irányítási problémák. &nbsp Által de-hangsúlyozva a gépies alkalmazását keretek és képletek rejlik fegyelem-alapú tananyag, az integrált tananyag bemutatja a hallgatók irányítási problémák, amelyek nem "előre csomagolt" egyszerű elemzésére, ezáltal ösztönzi a kreativitást való problémamegoldás. Ugyanakkor azáltal, hogy bemutatjuk a kritikus menedzsment ismeretek a szervezeti keretében, a diákok fejleszteni a fegyelmezett szokásait szem előtt, hogy lehetővé teszik számukra, hogy maximalizálja a hatékonyságát az irányító döntéshozó. Hasonlóképpen, a Yale SOM diplomások, különösen a vállalkozói vagy ágazatközi törekvések, már régen felismerték, és páratlan kombinációja a "puha" és a "kemény" készségek - olyan kombináció, amely jobban elősegíti a elismerése - és sikeresen eljárva - lehetőségek lépnek fel. Kevesebb
New Haven , New York + 1 Több Kevesebb