Read the Official Description

Luxusmárkák kommunikáció gyorsan változnak, és így változnak szükséges készségek azokban az iparágakban: új technológiákba fektessenek be annak érdekében, hogy javítsák márka tapasztalat, alkalmazza a legmegfelelőbb szegmentáció, és részesülhetnek a digitális és közösségi média, hogy az ügyfelekkel.

A program céljai

  • Hatékonyan kommunikálni az egyes kultúrákban az egyre inkább globalizálódó piacon
  • Gondolkozz és építeni innovatív kommunikációs
  • Megérteni a lényegét a luxus
  • Építeni egy egyedi márka tapasztalat
  • Kölcsönhatásba az ügyfelekkel

ÖSSZEFOGLALÓ & HOZZÁADOTT ÉRTÉKEK

  • Innovációs díjat (az SMBG-EDUNIVERSAL)
  • 12 hónap MBA Program - 2 bevitel: őszi / tavaszi
  • Alternatív ritmust: Szakmai képzés / Study programot
  • Tanfolyamok angol szakosodott, tapasztalt oktatók
  • Exkluzív parternships & Company látogatások
  • Francia kultúra és európai expozíciós
  • Erős személyre szabott coaching

Karrier lehetőségek

  • Nemzetközi Marketing / Communication Manager
  • Global Communication Manager
  • Global Media Manager
  • Nemzetközi Account Manager
  • Nemzetközi Piackutató menedzser
  • International Brand Manager
  • vállalkozó

Belépési követelmények

  • Bachelor diploma (4 év), vagy mesterfokozatú (MSc, Master 1 Bac 4, Master 2 Bac 5) terén a menedzsment, marketing, kommunikáció, jog, társadalom- és bölcsészettudományok, ... Vagy 3 év szakmai tapasztalat vezetői pozíció
  • Minimális szintű angol nyelvi: TOEIC pontszám 750 pont, vagy 6 pont a IELTS (International English Language Testing System) vagy a pontszáma 75 a TOEFL IBT
Program taught in:
Angol
This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
Duration
1 Év
Nappali
By locations
By date
Start Date
szept. 2019
Application deadline

szept. 2019